Ce nu s-a mentionat la acest motor este ca detine 2 turbineOarecum au incercat sa le dea peste nas celor de la BMW,cu al lor motor biturbo de 306 cp.
Parerea mea este ca la noul A6 gasesti si dinamica de la BMW si confortul de la Mercedes plus tractiunea quattro despre care nu cred ca mai are rost sa vorbesc. Un alt punct forte este interiorul care este peste concurenta si la calitate si design.
Stiu si o parte din dotari ) Komfortsitz (PS8=Q2J,3PN,7P1) Belüftung/Massage (4D() mit Memory ASP abblendbar (wit Memory outside mirrors foldable) (6XL) Leder Valcona (N5D) Volllackierung mit Alupaket / Full body painting (VJ1) with Alu package (3S9+4ZB+7M9) (only Havannaschwarz, Oolonggrau, Javabraun) Fußmaten Velour (0TD) Panorama Dach (3FU) EPH plus mit Umgebungs-kamera (7X2+KA6) Bluetooth phone online (9ZW) incl. Hotspot (QF2) MMI 3G+ Navi Plus (PNQ=7T6,UJ1,8YQ) DVD-Wechsler (6G0) B&O (8RF) LED Scheinwerfer (LED Headlights) (PX2= 8EX, 4L6, 8Q4, 8N7, 8SK, 8X1) Assistenzpaket inkl. Presense plus (PCN/ PCE für D) (ACC mit stop & go (8T4), audi presense basic front/rear (7W4), audi active lane assist (7Y5), Kamera (QK1) Presense plus (7W4) mit Tempolimitanzeige (QR9) 4F2 (für NL: 4I3) Komfortschlußel / Comfort key QQ2-Ambiente Beleuchtung quattro Sport Differential (GH2) Night Vision (9R1) + Head-up-Display (KS1) Lederpaket (7HB) Privacy glass (4KF) 20" 255/40R20 1011Y XL (F19/HH1) Mai trebuie sa mai lanseze masina ))))
Sau ma gandeam, avand in vedere ca oricum dai cam 100.000 pe ea, ce mai conteaza un set de jante in plus pe 18 pentru putin off-road?si cand e le schimbi intre ele, daca pleci undeva si stii ca o sa mergi pe sosea le tii pe alea de 20 si invers
In orice caz, versiunea Avant de la A6 pare sa fie mult mai reusita decat verziunea de limuzina, cel putin dpdv al designului exterior. Mda, Allroad-ul nou va fi probabil ceva de vis. Voi fi oare tentat sa schimb A8-ul nou cu noul Allroad?
Astazi am fost si am testat modelul A6, 3.0 Tdi , quattro, 245 CP. Am ramas bolnav , ce bijuterie de masina, motor, directie, suspensie, dotari, e adevarat, modelul condus avea pret de catalog 82.000 €. Este de vis, nu am cuvinte sa descriu cum raspunde la comenzi, cum merge, mai ales in modul dynamic, poate sunt eu prea fascinat de o masina ca asta, avand in vedere ca eu conduc un A4 2.0 Tdi, dar ...... Trebuie sa inventez ceva ca sa imi pot cumpara asa ceva.
Asa zici Cristian? Am fost tentat de Allroad de cand ma stiu... Bine'nteles, nu voi schimba masinile, mai ales ca n-a trecut nici 6 luni de cand am A8-ul.
Aceeasi dilema am avut-o si eu in 2009 cand mi-am luat actualul allroad ... rezultatul este evident. Avand in vedere ca valoarea de achizitie era sensibila egala, la mine a primat aspectul utilitatii ... incepand de la confortul la rulare, specificul infrastructurii din Ro, veleitatile off road .... si inca ceva detalii de acest gen. Cred ca decizia nu o poate lua decat viitorul posesor stiindu-si cel mai bine necesitatile si prioritatile. Momentan eu raman clar la acelasi model ca si alegere cu toate ca in ultimele zile imi sta gandul la un hybrid de exceptie: Infiniti M35h ...
A6 Avant 3.0 TFSI: http://www.youtube.com/watch?v=BPZBkyeiHBU&feature=player_embedded A6 Avant 3.0 TDI: http://www.youtube.com/watch?v=wcILKFx9hAQ&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=mdMFCBn1bdI&feature=player_embedded A6 Avant S-line: http://www.youtube.com/watch?v=EWilALjkjg8&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=kMx0KrwEKLQ&feature=player_embedded
Hibridul a fost expus si la Detroit. Va avea doar tractiune fata, 2.0 TFSI + motorul electric, in total 245 CP Pe piata din 2012. Mai multe informatii aici: http://www.audiworld.com/news/11/a6-hybrid/ http://www.youtube.com/watch?v=hwjIg8b8UMc
Audi A6 hybrid va fi disponibil in showroom-uri din 2012 cu o tehnologie care-i permite sa ruleze cu viteze de pana la 100 km/h doar electric, pentru putin timp, si care propulseaza limuzina de aproape 1,8 tone in 7,3 secunde pana la 100 km/h. La o viteza constanta de 60 km/h Audi A6 hybrid poate parcurge pana la 3 kilometri in mod electric, iar astfel, spune constructorul, nivelul emisiilor va scadea exact acolo unde este important sa se intample asta – in sate si orase. Audi A6 hybrid nu este singura limuzina premium hibrida de e piata, pentru ca Infiniti are M35h, iar BMW pregateste pentru acest sfarsit de an Seria 5 ActiveHybrid. Desigur, veteranul segmentului este Lexus GS 450h. Daca nu era limpede pana acum, tehnologiile de pe masinile premium hibride arata cat de mult au progresat sistemele de propulsie lansate dupa 2010, iar japonezii de la Toyota, cu al lor Lexus GS 450h, nu mai sunt singurii care vin cu automobile hibride premium performante. Audi A6 hybrid (1.770 kg) poate atinge o viteza maxima de 238 km/h. Consumul mediu declarat de producator este de 6,4 litri de benzina pentru 100 km parcursi, iar rezervorul de 73 de litri ar trebui sa-i asigure masinii o autonomie de peste 1.000 km. In cazul lui Audi A6 hybrid sistemul care propulseaza masina este format din doua parti importante ce functioneaza ca un hibrid paralel: un motor turbo pe benzina de 2 litri TFSI (1.984 cmc) cu patru cilindri in linie ce dezvolta 211 Cai Putere (CP) si un cuplu maxim de 350 Newton-metru (Nm) intre 1.500 si 4.200 rotatii pe minut (rpm); un motor electric ce poate dezvolta maximum 54 CP si 210 Nm, avand o contributie deosebit de importanta la performantele dinamice ale masinii si la reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin asistarea propulsorului pe benzina in momentele de solicitare (plecari de pe loc, depasiri, etc…). Practic, un magnet sincron permanent serveste pe post de (1) motor electric, (2) demaror (in loc de electromotor, care a fost eliminat), si, in timpul decelerarii, (3) generator. Motorul electric are o forma de disc si este amplasat in interiorul cutiei de viteze automate (tiptronic cu 8 viteze) in locul convertorului de cuplu. Un ambreiaj multi-disc in ulei cupleaza si decupleaza motorul pe benzina de cel electric. Puterea reala combinata a ansamblului este de 245 CP, iar cuplum maxim este de 480 Nm. Valorile celor doua motoare nu se aduna, este vorba despre un calcul mai complicat. Audi A6 hybrid va putea fi condus in trei moduri: EV (propulsia electrica are prioritate); D (de la Drive – masina ajusteaza functionarea celor doua motoare pentru eficienta maxima); S (de la Sport – utilizeaza intreaga putere disponibila, a ambelor motoare, pentru a maximiza performantele). Sistemul de racire al motorului electric este acelasi cu cel al motorului pe benzina, iar bateria care-l alimenteaza este amplasat in portbagaj. Aceasta este compacta si ocupa un volum de doar 26 de litri, avand 72 de celule, o capacitate de 1,3 kWh si o putere maxima de 40 kW. Portbagajul ramane astfel cu un volum util de 375 litri (850 litri prin rabatarea banchetei spate). Temperatura de lucru a bateriei este foarte importanta, iar pentru a o controla Audi a ales sa o incalzeasca sau raceasca utilizand aer. Cand bateria este prea rece, un ventilator special preia aer din habitaclu si-l duce spre baterie, iar cand aceasta este prea calda un circuit separat de racire este activat. Acesta este cuplat la sistemul de climatizare al masinii si are evaporator separat. Audi spune ca atunci cand masina sta ambele motoare sunt dezactivate, reducand consumul de carburant si energie electrica. Instalatia de climatizare poate ramane pornita deoarece compresorul de aer conditionat are actionare electrica.