1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul A6

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 3 Aug 2010.

  1. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Ce nu s-a mentionat la acest motor este ca detine 2 turbine:)Oarecum au incercat sa le dea peste nas celor de la BMW,cu al lor motor biturbo de 306 cp.
     
  2. Zytzak

    Zytzak 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A6, 1.9TDI, 2003
    Parerea mea este ca la noul A6 gasesti si dinamica de la BMW si confortul de la Mercedes plus tractiunea quattro despre care nu cred ca mai are rost sa vorbesc. Un alt punct forte este interiorul care este peste concurenta si la calitate si design.
     
  3. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    O sa mi se lungeasca urechile asteptand Allroad-ul ... :)
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti fascinat de balena aia de masina. :) Oricum o sa fie senzatie noul A6 Allroad.
     
  5. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Stiu si o parte din dotari :))

    Komfortsitz (PS8=Q2J,3PN,7P1)
    Belüftung/Massage (4D() mit Memory ASP abblendbar (wit Memory outside mirrors foldable) (6XL)
    Leder Valcona (N5D)
    Volllackierung mit Alupaket / Full body painting (VJ1) with Alu package (3S9+4ZB+7M9) (only Havannaschwarz, Oolonggrau, Javabraun)
    Fußmaten Velour (0TD)
    Panorama Dach (3FU)
    EPH plus mit Umgebungs-kamera (7X2+KA6)
    Bluetooth phone online (9ZW) incl. Hotspot (QF2)
    MMI 3G+ Navi Plus (PNQ=7T6,UJ1,8YQ)
    DVD-Wechsler (6G0)
    B&O (8RF)
    LED Scheinwerfer (LED Headlights) (PX2= 8EX, 4L6, 8Q4, 8N7, 8SK, 8X1)
    Assistenzpaket inkl. Presense plus (PCN/ PCE für D) (ACC mit stop & go (8T4),
    audi presense basic front/rear (7W4),
    audi active lane assist (7Y5),
    Kamera (QK1)
    Presense plus (7W4)
    mit Tempolimitanzeige (QR9)
    4F2 (für NL: 4I3) Komfortschlußel / Comfort key
    QQ2-Ambiente Beleuchtung
    quattro Sport Differential (GH2)
    Night Vision (9R1) + Head-up-Display (KS1)
    Lederpaket (7HB)
    Privacy glass (4KF)
    20" 255/40R20 1011Y XL (F19/HH1)


    Mai trebuie sa mai lanseze masina :)))))
     
  6. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    :)))))) Alin,nu mai poti,gata :)) eu zic totusi sa te mai gandesti la jantele alea pe 20..
     
  7. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Aaaa ... daaa ... alea le scoatem :))
     
  8. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Sau ma gandeam, avand in vedere ca oricum dai cam 100.000 pe ea, ce mai conteaza un set de jante in plus pe 18 pentru putin off-road?si cand e le schimbi intre ele, daca pleci undeva si stii ca o sa mergi pe sosea le tii pe alea de 20 si invers :)
     
  9. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    interesant motorul 3.0TDI biturbo de 312 cai :)
     
  10. zoltan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2007
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI, Quattro, 2011
    In orice caz, versiunea Avant de la A6 pare sa fie mult mai reusita decat verziunea de limuzina, cel putin dpdv al designului exterior. Mda, Allroad-ul nou va fi probabil ceva de vis. Voi fi oare tentat sa schimb A8-ul nou cu noul Allroad? :)
     
  11. zeuss

    zeuss 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4 B7, BPW
    Astazi am fost si am testat modelul A6, 3.0 Tdi , quattro, 245 CP.

    Am ramas bolnav :( , ce bijuterie de masina, motor, directie, suspensie, dotari, e adevarat, modelul condus avea pret de catalog 82.000 €. Este de vis, nu am cuvinte sa descriu cum raspunde la comenzi, cum merge, mai ales in modul dynamic, poate sunt eu prea fascinat de o masina ca asta, avand in vedere ca eu conduc un A4 2.0 Tdi, dar ...... :crying::crying::crying:

    Trebuie sa inventez ceva ca sa imi pot cumpara asa ceva. :(
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2011
  12. CristianM

    CristianM 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI S-Line, 2008
    Termina ma cu prostiile :) Nu au legatura masinile.
     
  13. zoltan 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2007
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi A8, 3.0 TDI, Quattro, 2011
    Asa zici Cristian? Am fost tentat de Allroad de cand ma stiu... :) Bine'nteles, nu voi schimba masinile, mai ales ca n-a trecut nici 6 luni de cand am A8-ul.
     
  14. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Aceeasi dilema am avut-o si eu in 2009 cand mi-am luat actualul allroad ... rezultatul este evident.
    Avand in vedere ca valoarea de achizitie era sensibila egala, la mine a primat aspectul utilitatii ... incepand de la confortul la rulare, specificul infrastructurii din Ro, veleitatile off road .... si inca ceva detalii de acest gen.
    Cred ca decizia nu o poate lua decat viitorul posesor stiindu-si cel mai bine necesitatile si prioritatile.
    Momentan eu raman clar la acelasi model ca si alegere cu toate ca in ultimele zile imi sta gandul la un hybrid de exceptie: Infiniti M35h ... :)
     
  15. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  16. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Hai cu ALlroad-ul Teg :p
     
  17. mircea0xm

    mircea0xm 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2010
    Locație:
    Mihăileşti
    Masina:
    Audi Q7 2018
    Se mai stie ceva de hybrid?:)
     
  18. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  19. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi A6 hybrid va fi disponibil in showroom-uri din 2012 cu o tehnologie care-i permite sa ruleze cu viteze de pana la 100 km/h doar electric, pentru putin timp, si care propulseaza limuzina de aproape 1,8 tone in 7,3 secunde pana la 100 km/h. La o viteza constanta de 60 km/h Audi A6 hybrid poate parcurge pana la 3 kilometri in mod electric, iar astfel, spune constructorul, nivelul emisiilor va scadea exact acolo unde este important sa se intample asta – in sate si orase. Audi A6 hybrid nu este singura limuzina premium hibrida de e piata, pentru ca Infiniti are M35h, iar BMW pregateste pentru acest sfarsit de an Seria 5 ActiveHybrid. Desigur, veteranul segmentului este Lexus GS 450h.

    Daca nu era limpede pana acum, tehnologiile de pe masinile premium hibride arata cat de mult au progresat sistemele de propulsie lansate dupa 2010, iar japonezii de la Toyota, cu al lor Lexus GS 450h, nu mai sunt singurii care vin cu automobile hibride premium performante.

    Audi A6 hybrid (1.770 kg) poate atinge o viteza maxima de 238 km/h. Consumul mediu declarat de producator este de 6,4 litri de benzina pentru 100 km parcursi, iar rezervorul de 73 de litri ar trebui sa-i asigure masinii o autonomie de peste 1.000 km.

    In cazul lui Audi A6 hybrid sistemul care propulseaza masina este format din doua parti importante ce functioneaza ca un hibrid paralel:

    un motor turbo pe benzina de 2 litri TFSI (1.984 cmc) cu patru cilindri in linie ce dezvolta 211 Cai Putere (CP) si un cuplu maxim de 350 Newton-metru (Nm) intre 1.500 si 4.200 rotatii pe minut (rpm);
    un motor electric ce poate dezvolta maximum 54 CP si 210 Nm, avand o contributie deosebit de importanta la performantele dinamice ale masinii si la reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin asistarea propulsorului pe benzina in momentele de solicitare (plecari de pe loc, depasiri, etc…). Practic, un magnet sincron permanent serveste pe post de (1) motor electric, (2) demaror (in loc de electromotor, care a fost eliminat), si, in timpul decelerarii, (3) generator.

    Motorul electric are o forma de disc si este amplasat in interiorul cutiei de viteze automate (tiptronic cu 8 viteze) in locul convertorului de cuplu. Un ambreiaj multi-disc in ulei cupleaza si decupleaza motorul pe benzina de cel electric.

    Puterea reala combinata a ansamblului este de 245 CP, iar cuplum maxim este de 480 Nm. Valorile celor doua motoare nu se aduna, este vorba despre un calcul mai complicat.

    Audi A6 hybrid va putea fi condus in trei moduri:

    EV (propulsia electrica are prioritate);
    D (de la Drive – masina ajusteaza functionarea celor doua motoare pentru eficienta maxima);
    S (de la Sport – utilizeaza intreaga putere disponibila, a ambelor motoare, pentru a maximiza performantele).

    Sistemul de racire al motorului electric este acelasi cu cel al motorului pe benzina, iar bateria care-l alimenteaza este amplasat in portbagaj. Aceasta este compacta si ocupa un volum de doar 26 de litri, avand 72 de celule, o capacitate de 1,3 kWh si o putere maxima de 40 kW. Portbagajul ramane astfel cu un volum util de 375 litri (850 litri prin rabatarea banchetei spate).

    Temperatura de lucru a bateriei este foarte importanta, iar pentru a o controla Audi a ales sa o incalzeasca sau raceasca utilizand aer. Cand bateria este prea rece, un ventilator special preia aer din habitaclu si-l duce spre baterie, iar cand aceasta este prea calda un circuit separat de racire este activat. Acesta este cuplat la sistemul de climatizare al masinii si are evaporator separat.

    Audi spune ca atunci cand masina sta ambele motoare sunt dezactivate, reducand consumul de carburant si energie electrica. Instalatia de climatizare poate ramane pornita deoarece compresorul de aer conditionat are actionare electrica.
     
  20. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Alin, ia de aici :) [poza render]
     
    Ultima editare: 3 Aug 2011

Distribuie pagina asta