1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul Audi A4 (B8)

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Adrian, 9 Iun 2007.

  1. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Euro 4 =euro 5 la noi! chiar credeti ca, motorina care era euro 4 pana acuma a disparut? Alaltaieri am bagat la OMV si scria euro 4 in dreptul Sprint-ului, si-i zic (in gluma) la berbecu ala, "dar nu mai aveti voie sa vindeti euro 4, dati jos macar eticheta aia cu euro 4:)" Se uita la mine si dadea din umeri. A, da o fi ramas pe stoc si trebuia vanduta....
     
  2. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
     
  3. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    ar mai de adaugat o compartie intre consumuri la 2.0 TFSI si 2,7 TDI (consumuri declarate de producator ) :p

    :footy:
     
  4. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu cred ca este o diferenta notabila intre 2.0tdi,170cp si 2.0tfsi,180cp ca performante.2.0tfsi 190cp e mai ieftin si cred ca aici e principalul motiv pt care ai face aceasta alegere.Restul diferentelor nu le vad asa notabile.
     
  5. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    glumaretzu , ti-am mai zis; autobild parca a ajuns la 100 km/h cu tdi in 8,6 sec iar cu tfsi sigur se ajunge la 100 sub 8 sec.
    apoi, intre 100 si 200 aceasta diferenta creste exponential si sunt sigur ca la tdi ii trebuie 5 sec in plus pt a ajunge la 200.

    daca as avea un 2.0tfsi as urca 4 insi in masina cu tot cu mine si as avea curaj sa fac orice fel de liniuta cu un tdi de 170 cp din orice treapta a cutiei si de la orice viteza iar in disel sa fie doar soferul.
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...ce mai tfsi-ul e mai ,,destept,, decat 2.0tdi :)

    PS.....tdi-stii sunt numerosi :)
     
  7. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    iulian_1976 ce e cu repulsia asta fata de tdi? ce-s cu comentariile astea? fi mai rational si daca ai convingeri ca tfsi este mai destept ca tdi te rog argumenteaza asa cum face traian si decebal, nu veni cu comentarii in plus. Nu vad rostul disputei si nu vreau sa cred ca e vorba de orgolii aici. Pe mine unul traian si decebal m-a convins ca tsfi la acelesi capacitati este mai performant...dar cu toate astea m-am saturat de benzina si nu cred ca am sa-mi iau prea curand asa ceva.
    P.S. fi mai cumpatat.
     
  8. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Mai fratilor astea sunt motoare, nu microprocesoare, n-au cum sa fie unul mai destept ca altul. :p
     
  9. BOMBANITORUL 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 hp
    Frate bag seama ca tu ai impresia ca noi cumparam diesel sa ne dam la liniute? Eu unul mi-am zis ca zunt prea "sarac" sa-mi cumpar benzina si cred ca inca nu are ce sa-mi schimbe parerea pentru ca atunci cand aveam SuperNova avea consum facut pe plin de rezervor in Bucuresti de 11%. Nu pot decat sa le urez succes celor care asteapta cu infrigurare un TFSI pentru ca eu unul nu folosesc TDI sa "testez" daca iese in urma cu 0.5s la o liniuta . Dupa SuperNova am avut un singur vis, sa-mi cumpar un " lung-curier " cu care sa pot sa-mi realizez plecarile in strainatate in mod decent.
    iulian_1976....daca ai ocazia incearca sa stai langa o masina ca a mea si sa asculti motorul ai sa vezi ca nici la 200 km/h nu auzi nimic decat un zgomot de fond al masinii si nu un diesel, daca vrei sa mergi sportiv te va uimi cat de agila este. In concluzie daca vreau si performante si consum ia TDI tata ca precis te satisface chiar si la pret.

    PS. Traiane chiar nu pricep de ce ti-ai luat :" traian si decebal traian si decebal is offline
    Silver Member
    Masina mea: A4 B8 2.0tdi 143cp"
     
    Ultima editare: 7 Ian 2009
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pt ca pe vremea aia chiar credeam ca dieselul este absolut cel mai bun motor la absolut orice categorie de cilindree si pt ca fiind masina de firma nu imi dadeau voie decat pt diesel(oricum pe vremea aia imi doream diesel).

    anyway, intre 3.0tdi si 3,2 fsi prefer dieselul. intre 1.8tfsi 160 cp si 2.0tdi 170 cp prefer tot dieselul si cred ca 1.8tfsi pierde in preferintele mele si in fata variantei de 143 cp.

    cat despre autonomie, am reusit sa fac cu 2.0tdi 1020 km cu un plin dupa ce anterior alimentasem de imi sarise pompa de minim 20 de ori(motorina curgea pe jos). din cei 1020km aprox 50 au fost facuti in iasi , 50 in bucuresti iar restul extraurban la viteze f mici. comp de bord imi aratase pe la 1005 km ca mai pot face 0 km cu combustibilul de rezervor si eu m-am riscat si am mai facut inca 15 prin bucuresti ajungand la totalul de 1020 km.
     
  11. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    ma uitam acum pe site la audi la masinile de pe stoc.
    masina mea 2.0tdi cutie manuala la care am bifat 10 optiuni a costat 36.000ddp minus discountul aferent.

    acum, pe site, sunt multe masini 2.0tdi cu aprox 15 optionale care costa 33/34/35/36 mii euro , semn ca oamenii incep sa aiba probleme cu vanzarile. pt a ajunge la preturile alea, la masinile respective discountul se invarte intre 7 si 15 procente.
    e interesant sa cumperi o masina cu 15% discount insa probabil masinile alea fie au zacut luni de zile in showroom si s-au urcat, au tras de ele si le-au trantit minim 1000 de indivizi, fie au zacut in curtea dealerului cu bateriile descarcate, electronica bulibasita din cauza asta samd.
    sa cumperi o asa masina , fabricata acum minim jumatate de an si care are o uzura morala considerabila, este o adevarata loterie ...probabil.

    pe vremuri lucram la o firma ce vindea utilaje si cand era o urgenta pt a repara un utilaj iar piesa de schimb defecta nu era pe stoc, se lua piesa de pe un utilaj nou ce isi astepta clientul in depozit/showroom si se punea pe utilajul defect. dupa ceva timp, piesa luata de pe utilajul nou , se punea la loc (bineinteles piesa fiind noua).
    oare asa se intampla si la dealerii auto??
     
    Ultima editare: 5 Feb 2009
  12. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Probleme cu vanzarile au si Audi, cu siguranta spun asta. La o masina de o jumatate de an banuiesc ca mai ai garantie doar un si jumatate,nu? Cat despre schimbarea pieselor de pe masini noi ma gandesc ca totusi ar trebui sa fie o firma serioasa si sa nu faca asa,dar cine stie pana la urma pana unde poate duce inventivitatea romanilor?:keule:
    Oricum in aceasta perioada se pot obtine discounturi mai mari ca de obicei.
     
  13. DOOM

    DOOM Moderator Staff Member

    Înscris:
    13 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 35TDI MY2022 / Audi A1 1.6TDI MY2012
    Cu tot discountul ala la noi in Romanica din cauza cursului se cam compenseaza....in lei pretul a ramas aproape la fel.
     
  14. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    oare cum se numeste acest tip de piele si culoarea acesteia?
    e prea aratoasa !!!
     
  15. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Culoarea e Amaretto (de la bautura). Pielea e Nappa.
     
  16. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Eu zic ca e mustang;nu stiu exact daca milano sau valcona,dar inclin spre milano.
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    care o fi diferenta intre pielea milano si valcona?
     
  18. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Milano e mai tare si mai in relief un pic;Valcona e mai fina.La scaune ventilate merge doar Milano,care in acest caz e perforata.
     
  19. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Salut.
    Tapiseria din imaginile atasate de tine este: Piele Valcona, cod culoare GP, denumire Maro Mustang, iar scaunele sunt sport.

    Pielea Valcona este o piele din categoria Nappa, adica super tabacita / prelucrata.
    Avantaj: moale si placuta la atingere, aspect de piele perfecta / fara defecte
    Dezavantaj: sensibila la uzura intensa (ex. persoanele ce poarta jeans "rezolva" o astfel de tapiserie in maxim 2 ani), nu respira ca si pielea naturala (este intinsa, chituita sa nu aiba defecte vizibile si vopsita).

    Pielea Milano, utilizata astfel pentru A4, A5 si Q5, este o piele mai apropiata de cea naturala, are aspectul de piele naturala, o textura mai rugoasa, fiind astfel mai aderenta si mai rezistanta la uzura. Aceasta piele este intradevar singura disponibila pentru scaunele ventilate, dar aceasta optiune exclude scaunele sport...
     
    Ultima editare: 11 Feb 2009
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    exemplu: un A4 2.0tdi de 170 cp in UK costa 27340Euro TVA inclus(24.340lire TVA inclus) cu cutie manuala. in romania acesta costa 27.169 euro+TVA
    dar in pretul de 27340+TVA in UK masina are in plus urmatoarele:
    -jante de 17inch 7 spite cu anvelope 225/50R17. in romania masina are 16'' cu 225/55R16. diferenta de 818+TVa in defavoarea romanilor
    -ornamente interioare din aluminiu. in romania sunt din plastic care imita aluminiu. deiferenta de 202 euro+TVA in defavoarea romanilor
    -oglinda interioara cu efect anitorbire. in romania oglina este aidoma daciei 1310. diferenta de 236 euro+TVA
    -computer de bord cu ecran color. in romanica e computer dintr-ala pe fundal negru -rosu. diferenta de 111 euro+TVA
    -volan multifunctional 4 spite imbracat in piele. in romania, volanul standard este ca la dacie din plastic si farara comenzi pe el. diferenta de 357euro+TVA
    -radio mp3 player Concert. In romania e din ala penal , fara functie MP3. diferenta de 347euro+TVA.
    -priza de 12 volti in portbagaj. in romania nu are asa ceva . exista optional un pachet de portbagaj care contine si priza si acest pachet costa 91euro+TVa. hai sa spunem ca priza are contravaloare de 30 euro+TVA
    -isofix pt scaunul pasagerului fata. in romania nici vorba. pretul isofixului este de 77euro+TVA
    -audi sound system cu 10 difuzoare. in romania este din ala simplu cu 8 difuzoare. diferenta de pret de 246euro+TVA
    -pachet exterior din aluminiu. la romanica etse din cauciuc. diferenta de pret de 155euro+TVA
    -senzori de parcare spate. in romanica senzorul de parcare este nevasta care se da jos din masina si te ajuta sa nu lovesti masina la parcarea cu spatele in spatiile stramte. diferenta de pret este de 376 euro+TVA
    -bolturi anitfurt pt roti. in romania nu. diferenta de pret 24euro+TVA
    -bancheta spate rabatabila. in romania nu. diferenta de pret de 280euro+TVA
    -mai exista ceva ce ma confuzeaza. ei au isofix pt locurile spate. eu nu am asa ceva pe masina si nici ca optional nu a fost si nici nu este. nici in lista de preturi actala nu este specificat ca masina ar avea acum isofix in standard pt locurile spate.

    in fine, facand calculul daca in UK platesti pe masina 27.340Euro TVa inclus, in romania, ca masina sa aiba aceleasi dotari ca cea din UK mai trebuie sa platesti in plus conform celor expuse mai sus inca !!!!!3250 Euro+TVA!!!!! adica un total de 30.590EURO+TVA.

    acum vine partea frumoasa: in romania , ca simpla persoana fizica, asta vara, daca adaugai optionale in valoare de 5000 euro+TVA peste valoarea standard a masinii de 27.169euro+tva primeai un discount de 2-3%.
    la britanici , asta vara in UK, cu toata ca masinile lor vin mult mai dotate in standard , dupa cum am aratat mai sus si, daca puneai suplimentar niste optionale de 3000euro primeai un discount de !!!!!!!!!! 8% !!!!!!!
    acum, pe vreme de criza, doar cel mai prost britanic in viata primeste un discount mai mic de 10%, discounturile invartindu-se in general in jurul valorii de 12% (inclusiv la abia noul lansat audi S4). in romania, chiar daca bifezi optionale de aprox 10.000 euro+TVA discountul pe care poti sa-l primesti acum pt Audi A4 ca simplu cetatean este undva la maxim 6%.
    aceste discounturi pt UK sunt valabile indiferent ca masina etse pe stoc sau ca o lansezi in fabricatie printr-o comanda.

    oare unde este buba de apar diferentele astea?

    opinii??!!

    http://www.audi.co.uk/audi/uk/en2/n..._mlra2zq_mirs4l6_mzie4zb_mrao8ud_mlse9vd.html

    eram cat pe ce sa uit: in UK in pretul de 27.340Euro pe langa multele dotari care le primesti, masina iti este livrata gratuit astfel: rezervorul pe jumatate plin, placute de inmatriculare care ar costa in mod nornal 640Euro, Taxa de drumuri platita si un fel de taxa de inmatriculare de 62 euro.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2009

Distribuie pagina asta