Nu stiu cat ajuta, dar uite aici un calculator de TVA din UK: http://www.contractoruk.com/money/vat_calculator.html Mai multe poate stiu colegii nostri din UK, ASHIHARA si TA2A2
nu mai am nici un dubiu. 2.0tdi sunt penale. noul upgrade pt 220cdi: la clasa E : 170cp intre 3000 ture si 4200ture iar cuplul este de 400Nm intre 1400ture si 2800 ture. raport de cmpresie de 16,2:1 pt GLK: 170cp intre 3200 si 4800 ture iar cuplul este de 400Nm intre 1400ture si 2800 ture. raport de compresie de 16,2:1 imediat upgrade-ul va fi disponibil si pe clasa C pe glk demarajul 0-100km/h este declarat de 8.8 iar in masuratori a scos 8.9 pt q5, 2.0tdi 170 cp este declarat 9.5 iar in masuratori a scos 10.2 320d 177cp@4000ture si 350Nm intre 1750 si 3000ture. acusica vine upgrade-ul la 320d si se duce la 186cp si 400NM. 2.0tdi -170cp @4200ture si 350Nm intre 1750 si 2500ture. probabil o sa zaca in stadiul asta inca minim 3 ani cu toate ca sunt alti 3 ani in spate de cand sta in mediocritate. acum nu as mai lua 2.0tdi 143 cp pe A4 decat daca masina ar costa sub 30.000ddp si ar avea bifate peste 10 optionale.
Nu vad ca e asa tare marele motor 220cdi tinand cont ca taxele pt acesta se incadreaza la cilindree peste 2000.
A2.0tfsi 211cp quattro are avacuare dubla stanga/dreapta sau doar pe stanga dar cu doua tevi? am inteles ca doar avantul cu aceasta motorizare ar avea evacuare dubla stanga dreapta.
Pana sa pui tu aceasta intrebare, nici nu mi-a trecut prin cap ca evacuarea la 2.0 de 211cp nu ar fi pe laterale. Dupa o cautare mai amanuntita, am descoperit abia acum ca : -- EVACUAREA LA BERLINA DE 2.0 211CP, ESTE DUBLA, PE PARTEA STANGA A MASINII -- EVACUAREA LA AVANTUL DE 2.0 TFSI 211CP ESTE DUBLA, PE FIECARE PARTE A MASINII Stiu ca o evacuare dubla, pe fiecare parte reprezinta o masina sportiva si nemtii vor ca putine masini sa se bucure de acest "privilegiu", dar de ce naiba la avant au lasat-o cum e mai frumos iar la berlina (desi este un motor sportiv), au lasat-o doar pe o singura parte???? Nu e corect! Oricum, pana la Golf VI, si GTi-ul avea evacuarea dubla pe stanga....abia acum o vor pune pe laterale... Ma rog...pacat.
exista vreo motorizare la A4 la care atunci cand pornesti motorul, acele de la bord sa se dea peste cap repede si apoi sa revina la pozitia initiala asa cum se intampla la A5? ma gandesc ca poate audi au pus aceasta "fita" la motorizarile de top de pe A4. sau poate ca chestia asta este exclusiv pt A5. http://www.youtube.com/watch?v=L_K8jNYyQq0&feature=related oare se poate umbla undeva la masina pt a ca acele de la bord sa se comporta la fel si pe A4 atunci cand pornesti motorul? ps cum naiba are omul din film , displayul central pe nuanta de albastru?
aceasta fita cum ii spui tu nu este in functie de motor se poate activa cu vag-com....o sa ma interesez si iti spun.
pana cel tarziu 30 aprilie voi sti daca voi avea un nou A4 sau nu. este ultimul dead line care il am si daca pana atunci nu se concretizeaza, cel mai probabil nu se va concretiza niciodata.
Sper sa rezolvi sa sa-ti iei ce-ti doresti! Oricum, nu ar fi o foarte mare diferenta intre A4 B8 2.0 TDi si 2.0 Tfsi, in sensul ca e aceeasi masina per ansamblu, doar motorizari diferite...deci nu cred ca vei fi extrem de dezamagit daca nu o vei schimba....dar sper sa o faci! Numai bine!
da se poate activa eu o am activata. Uite codarea aici Enabling Gauge Test/Needle Sweep This will sweep the gauge needles through their full range automatically when you start the engine. [Select] [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Click on each of the Byte numbers in step 3) and you'll see the selectable options below. Check the box for "Gauge Test/Needle Sweep active" [Do It!]
cica pt MY 2010 audi pregatesc niste upgradeuri. MY2010 intra in vigoare incepand cu 10 aprilie. Automatic stop/start (looks like 2.0TDI and 2.0TFSI) - reduces emissions by a few g and decreases fuel comsumption by few mpg Energy recuperation from braking Price increase : +2.1% (only £25 for S4 Avant and £0 for S4 saloon) Servotronic (looks like it's not on all models) Tow bar prep on all models Rear LED lights ESP with limited slip diff - FWD models New mirror design (hopefully they're quieter) Then there's some options changes : new cloth quattro sport differential now on 3.0TDIq and 3.2FSIq BT phone prep availalbe - not sure what's changed ? MMI 3G at the same price as the old one Leather package - includes arm rests on doors. Black styling package Cinnamon leather replaces Mustang brown High beam assist available also for Halogens mi-e cam greu sa cred ca vor pune diferentialul activ pe spate in standard pt 3.0tdi si 3.2 fsi sau ca vor pune LSD pe puntea fata in standard asa cum este pe ford focus RS sau pe M3, M5(pe puntea spate bineinteles).
Eu cred ca suna foarta realist ceea ce ai prezentat si tinand cont si de criza actuala, vor face aceste modificari ca sa aiba un plus de imagine plus ca sa tina clientii aproape... Ma rog...cel ami important este ca pe 3.0 TDI si 3.2 FSI se va putea pune LSD dar numai OPTIONAL (!!!) , nu standard si doar daca alegi varianta quattro!
o mica rectificare la ce ai inteles tu: -LSD se va pune pe puntea fata la masinile FWD. din ce stiu eu, singurele masini FWD cu LSD pe fata sunt focus RS si megane F1. -pe spate pt 3.0tdi si 3.2 fsi quattro va fi diferentialul activ ce se regaseste doar pe S4, diferential ce nu este LSD. se pare ca LSD pt FWD va fi in standard dar va duce la o crestere de pret. diferentialul activ spate pt 3.0tdi si 3.2 fsi va fi optional. poate Miti Bucur are mai multe informatii si mai corecte.
citesc pe un forum de afara ce se bataie de joc fac cei de la audi cu clientii lor si chiar nu ma mai mira nimic. unuia i s-a livrat masina fara tevile de esapament cromate(Sline) si fara asistenta la parcare fata spate cu toata ca isi comandase asa ceva. tot aceluiasi client, i-au livrat masina fara quattro. el isi comandase un 2.0tfsi cu quattro. restul de aprox 15-20 optionale au fost ok. altuia, i-au livrat masina cu tapiserie in combinatie de stofa piele cu toate ca isi comandase piele cu alcantara. cireasa de pe tort pt clientul respectiv ar fi faptul ca masina este inscriptionata 2.0tdi pe portbagaj cu toate ca el comandase si primise tfsi. eu , nu am comandat audi soundsystem insa masina mi-a venit cu aceasta optiune. de fapt, in loc sa am cate doua difuzoare pe usi, un subwoofer in polita spate si un difuzor de medii in bord(asa are audi soundsystem), am avut 3 difuzoare de medii in bord(ca la bang&olufsen) insa nu au pus difuzoarele de inalte in portiere. apoi, gurile de aerisire cromate in bord(vezi fotografia) vin doar daca iti comanzi un pachet de ornamente interioare de aluminiu sau lemn. eu am ornamentele standard insa mi-au pus si marginile cromate. practic eu sunt un caz f fericit insa sarmanii ceilalti... sa dea Dumnezeu sa pot sa am alta masina si sa-mi lipseasca un optional ca-i tarai prin tribunale de nu se vad.
se pare ca gurile de aer cu crom sunt standard. mie la livrare nu mi-a venit volan de piele desi am comandat. la intrebarea "cu ce am putea inlocui aceasta optiune...?" am rasuns....."doar cu un volan de piele"
gurile de aer sunt cromate din standard doar la cele centrale atat fata cat si spate. daca nu iti comanzi ornamente de aluminiu sau lemn, gurile de aer laterale fata nu vin cromate . sigur 100%. tu ce ai comandat din punctul asta de vedere si ce ai? cu volanul cum ai rezolvat-o? iti comandasesi volan multifunctional initial? ti-a dat altul nou cu piele?