1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul Audi A4 (B8)

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Adrian, 9 Iun 2007.

  1. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
  2. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu mai am nici un dubiu. 2.0tdi sunt penale.

    noul upgrade pt 220cdi:
    la clasa E : 170cp intre 3000 ture si 4200ture iar cuplul este de 400Nm intre 1400ture si 2800 ture. raport de cmpresie de 16,2:1
    pt GLK: 170cp intre 3200 si 4800 ture iar cuplul este de 400Nm intre 1400ture si 2800 ture. raport de compresie de 16,2:1
    imediat upgrade-ul va fi disponibil si pe clasa C

    pe glk demarajul 0-100km/h este declarat de 8.8 iar in masuratori a scos 8.9
    pt q5, 2.0tdi 170 cp este declarat 9.5 iar in masuratori a scos 10.2

    320d 177cp@4000ture si 350Nm intre 1750 si 3000ture. acusica vine upgrade-ul la 320d si se duce la 186cp si 400NM.

    2.0tdi -170cp @4200ture si 350Nm intre 1750 si 2500ture. probabil o sa zaca in stadiul asta inca minim 3 ani cu toate ca sunt alti 3 ani in spate de cand sta in mediocritate.
    acum nu as mai lua 2.0tdi 143 cp pe A4 decat daca masina ar costa sub 30.000ddp si ar avea bifate peste 10 optionale.
     
    Ultima editare: 26 Feb 2009
  3. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu vad ca e asa tare marele motor 220cdi tinand cont ca taxele pt acesta se incadreaza la cilindree peste 2000.
     
  4. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    A2.0tfsi 211cp quattro are avacuare dubla stanga/dreapta sau doar pe stanga dar cu doua tevi?
    am inteles ca doar avantul cu aceasta motorizare ar avea evacuare dubla stanga dreapta.
     
  5. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Pana sa pui tu aceasta intrebare, nici nu mi-a trecut prin cap ca evacuarea la 2.0 de 211cp nu ar fi pe laterale. Dupa o cautare mai amanuntita, am descoperit abia acum ca :
    -- EVACUAREA LA BERLINA DE 2.0 211CP, ESTE DUBLA, PE PARTEA STANGA A MASINII :(:sadlike:
    -- EVACUAREA LA AVANTUL DE 2.0 TFSI 211CP ESTE DUBLA, PE FIECARE PARTE A MASINII :gun2:
    Stiu ca o evacuare dubla, pe fiecare parte reprezinta o masina sportiva si nemtii vor ca putine masini sa se bucure de acest "privilegiu", dar de ce naiba la avant au lasat-o cum e mai frumos iar la berlina (desi este un motor sportiv), au lasat-o doar pe o singura parte???? Nu e corect!
    Oricum, pana la Golf VI, si GTi-ul avea evacuarea dubla pe stanga....abia acum o vor pune pe laterale... Ma rog...pacat.
     
  6. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    de aici se vede predilectia nemtilor pt avanturi .. primul RS6 ..tot avant este ;)
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    exista vreo motorizare la A4 la care atunci cand pornesti motorul, acele de la bord sa se dea peste cap repede si apoi sa revina la pozitia initiala asa cum se intampla la A5?
    ma gandesc ca poate audi au pus aceasta "fita" la motorizarile de top de pe A4.
    sau poate ca chestia asta este exclusiv pt A5.

    http://www.youtube.com/watch?v=L_K8jNYyQq0&feature=related

    oare se poate umbla undeva la masina pt a ca acele de la bord sa se comporta la fel si pe A4 atunci cand pornesti motorul?

    ps
    cum naiba are omul din film , displayul central pe nuanta de albastru?
     
  8. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    aceasta fita cum ii spui tu nu este in functie de motor se poate activa cu vag-com....o sa ma interesez si iti spun.
     
  9. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pana cel tarziu 30 aprilie voi sti daca voi avea un nou A4 sau nu.
    este ultimul dead line care il am si daca pana atunci nu se concretizeaza, cel mai probabil nu se va concretiza niciodata.
     
  10. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Sper sa rezolvi sa sa-ti iei ce-ti doresti!;) Oricum, nu ar fi o foarte mare diferenta intre A4 B8 2.0 TDi si 2.0 Tfsi, in sensul ca e aceeasi masina per ansamblu, doar motorizari diferite...deci nu cred ca vei fi extrem de dezamagit daca nu o vei schimba....dar sper sa o faci! :) Numai bine!:thumbs-up:
     
  11. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Ai aflat daca se poate activa "fita" si pe A4?
     
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    nu m-am mai interesat.
     
  13. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    da se poate activa eu o am activata. Uite codarea aici

    Enabling Gauge Test/Needle Sweep
    This will sweep the gauge needles through their full range automatically when you start the engine.

    [Select]
    [17 - Instruments]
    [Coding - 07]
    [Long Coding Helper]
    Click on each of the Byte numbers in step 3) and you'll see the selectable options below.
    Check the box for "Gauge Test/Needle Sweep active"
    [Do It!]
     
  14. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Mersi mult sab197.Ti-au facut cei de la reprezentanta aceasta modificare?
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    cica pt MY 2010 audi pregatesc niste upgradeuri. MY2010 intra in vigoare incepand cu 10 aprilie.

    Automatic stop/start (looks like 2.0TDI and 2.0TFSI) - reduces emissions by a few g and decreases fuel comsumption by few mpg
    Energy recuperation from braking
    Price increase : +2.1% (only £25 for S4 Avant and £0 for S4 saloon)
    Servotronic (looks like it's not on all models)
    Tow bar prep on all models
    Rear LED lights
    ESP with limited slip diff - FWD models
    New mirror design (hopefully they're quieter)

    Then there's some options changes :
    new cloth
    quattro sport differential now on 3.0TDIq and 3.2FSIq
    BT phone prep availalbe - not sure what's changed ?
    MMI 3G at the same price as the old one
    Leather package - includes arm rests on doors.
    Black styling package
    Cinnamon leather replaces Mustang brown
    High beam assist available also for Halogens

    mi-e cam greu sa cred ca vor pune diferentialul activ pe spate in standard pt 3.0tdi si 3.2 fsi sau ca vor pune LSD pe puntea fata in standard asa cum este pe ford focus RS sau pe M3, M5(pe puntea spate bineinteles).
     
    Ultima editare: 7 Apr 2009
  16. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Eu cred ca suna foarta realist ceea ce ai prezentat si tinand cont si de criza actuala, vor face aceste modificari ca sa aiba un plus de imagine plus ca sa tina clientii aproape...
    Ma rog...cel ami important este ca pe 3.0 TDI si 3.2 FSI se va putea pune LSD dar numai OPTIONAL (!!!) , nu standard si doar daca alegi varianta quattro!
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    o mica rectificare la ce ai inteles tu:
    -LSD se va pune pe puntea fata la masinile FWD. din ce stiu eu, singurele masini FWD cu LSD pe fata sunt focus RS si megane F1.

    -pe spate pt 3.0tdi si 3.2 fsi quattro va fi diferentialul activ ce se regaseste doar pe S4, diferential ce nu este LSD.

    se pare ca LSD pt FWD va fi in standard dar va duce la o crestere de pret. diferentialul activ spate pt 3.0tdi si 3.2 fsi va fi optional.

    poate Miti Bucur are mai multe informatii si mai corecte.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2009
  18. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    citesc pe un forum de afara ce se bataie de joc fac cei de la audi cu clientii lor si chiar nu ma mai mira nimic.

    unuia i s-a livrat masina fara tevile de esapament cromate(Sline) si fara asistenta la parcare fata spate cu toata ca isi comandase asa ceva. tot aceluiasi client, i-au livrat masina fara quattro. el isi comandase un 2.0tfsi cu quattro. restul de aprox 15-20 optionale au fost ok.

    altuia, i-au livrat masina cu tapiserie in combinatie de stofa piele cu toate ca isi comandase piele cu alcantara.
    cireasa de pe tort pt clientul respectiv ar fi faptul ca masina este inscriptionata 2.0tdi pe portbagaj cu toate ca el comandase si primise tfsi.

    eu , nu am comandat audi soundsystem insa masina mi-a venit cu aceasta optiune. de fapt, in loc sa am cate doua difuzoare pe usi, un subwoofer in polita spate si un difuzor de medii in bord(asa are audi soundsystem), am avut 3 difuzoare de medii in bord(ca la bang&olufsen) insa nu au pus difuzoarele de inalte in portiere.
    apoi, gurile de aerisire cromate in bord(vezi fotografia) vin doar daca iti comanzi un pachet de ornamente interioare de aluminiu sau lemn. eu am ornamentele standard insa mi-au pus si marginile cromate.
    practic eu sunt un caz f fericit insa sarmanii ceilalti...
    sa dea Dumnezeu sa pot sa am alta masina si sa-mi lipseasca un optional ca-i tarai prin tribunale de nu se vad.
     
  19. mhoria

    mhoria 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI
    se pare ca gurile de aer cu crom sunt standard. mie la livrare nu mi-a venit volan de piele desi am comandat. la intrebarea "cu ce am putea inlocui aceasta optiune...?" am rasuns....."doar cu un volan de piele:hi:"
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    gurile de aer sunt cromate din standard doar la cele centrale atat fata cat si spate.

    daca nu iti comanzi ornamente de aluminiu sau lemn, gurile de aer laterale fata nu vin cromate . sigur 100%.
    tu ce ai comandat din punctul asta de vedere si ce ai?


    cu volanul cum ai rezolvat-o? iti comandasesi volan multifunctional initial?
    ti-a dat altul nou cu piele?
     
    Ultima editare: 16 Apr 2009

Distribuie pagina asta