1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul Audi A7

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Adrian, 30 Iul 2007.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A7 3.0 TDI de 204 CP va fi oferit, din august, si cu tractiune quattro (s-tronic 0-100 km/h in 7,2 secunde, sau multitronic 0-100 km/h in 7,4 secunde)
     
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
  4. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    bai, nu se poate.
    Audi S7 prezentat oficial acum cateva luni nu are lista de preturi nici macar in germania. de asemenea, pe situl din germania nu sunt detaliile tehnice decat generale si superficiale.
    bmw au lansat seria 6 grand coupe si a avut inca de la lansare disponibila motorizarea de 4.4 V8 si 450 cp , masina fiind echivalenta lui S7.
    acum , la o luna de la lansare, deja testeaza M6-le grand coupe.

    ce dracu? nu te poti numi producator premium cu 2.0tdi, 2.8fsi si cu 1.8tfsi, la general vorbind
    e totusi o blasfemie ca audi a vandut mai mult ca mercedes anul acesta.

    sa vina mai repede cu motoare cum trebuie, cu o distribuire cum trebuie a maselor pe punti, cu un ampatament ca lumea, sa rezolve problema subvirarii, sa vina cu cat mai putine platforme tehnice si componente share-uite cu masini de volum ce costa 10.000-15.000 euro.

    http://www.worldcarfans.com/112011739909/2013-bmw-m6-grancoupe-first-spy-shots
     
    Ultima editare: 17 Ian 2012
  5. Cr1sti 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    2.0T quattro S-tronic
    Impartinerea unor componente si cu alte masini mai ieftine are si un aspect pozitiv, fiabilitate. Atata timp cat eu in Audi nu am acelasi interior cu Vw, am materiale calitative net superioare Vw, am optiuni de culori interioare, alegerea unor tipuri de piele mai bune, alcantara, ornamente diferite, etc. nu ma deranjeaza sa am acelasi display la navigatie sau acelasi climatronic, sau alte exemple de genul. Chiar si motorizarea, luand exemplu 3.0 TDI poate fi aceeasi pe A7 dar si pe Touareg atata timp cat e fiabila, durabila, eficienta.

    Alte marci pot parea mai cu mot, sau mai premium decat premium pentru ca nu impart componente si motorizari cu alte masini mai ieftine, insa mi se taie toate placerea de a conduce si tot premiumu' cand iti pica una si alta, ramai cu masina in drum si achiti facturi grase pentru reparatii.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Ian 2012
  6. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    treaba cu facturile grase este valabila pt toate cele 3 marci premium. la toate se strica absolut de toate si aleatoriu si costa la fel sa fie inlocuit.
     

Distribuie pagina asta