Reclama noul A8 Nu stiu daca a mai fost pusa dar mi-a placut http://www.youtube.com/watch?v=fJnaOPzZ_pQ&feature=player_embedded
Audi prezinta A8 hybrid, cu tehnologie preluata de la mai micul A6: Audi a facut transplant de tehnologie hibrida de la A6 la A8, reusind astfel sa vina pe piata cu cea mai eficienta limuzina hibrida de clasa mare de pe piata, care este insa si cea mai lenta. Totodata, marca Audi este cea mai din urma dintre marile branduri premium care isi adauga in oferta o varianta hibrida a modelului varf de gama. A8 hybrid poate parcurge pana la 3 kilometri exclusiv electric, la o viteza constanta de 60 km/h, si ajunge la 100 km/h in 7,7 secunde. Viteza maxima este de 235 km/h. Masina afiseaza cel mai mic consum mediu (declarat de producator) dintre toate limuzinele hibride concurente (BMW Seria 7 ActiveHybrid, Mercecedes-Benz Clasa S 400 HYBRID si Lexus LS 600h). Este vorba despre 6,4 litri de benzina pentru 100 km parcursi. Audi A8 hybrid este propulsat de: un motor turbo pe benzina de 2 litri TFSI (1.984 cmc) cu patru cilindri in linie ce dezvolta 211 Cai Putere (CP) si un cuplu maxim de 350 Newton-metru (Nm) intre 1.500 si 4.200 rotatii pe minut (rpm); un motor electric ce poate dezvolta maximum 54 CP si 210 Nm, avand o contributie deosebit de importanta la performantele dinamice ale masinii si la reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin asistarea propulsorului pe benzina in momentele de solicitare (plecari de pe loc, depasiri, etc…). Practic, un magnet sincron permanent serveste pe post de (1) motor electric, (2) demaror (in loc de electromotor, care a fost eliminat), si, in timpul decelerarii, (3) generator. Motorul electric are o forma de disc si este amplasat in interiorul cutiei de viteze automate (tiptronic cu 8 viteze) in locul convertorului de cuplu. Un ambreiaj multi-disc in ulei cupleaza si decupleaza motorul pe benzina de cel electric. Puterea reala combinata a ansamblului este de 245 CP, iar cuplum maxim este de 480 Nm. Valorile celor doua motoare nu se aduna, este vorba despre un calcul mai complicat. Audi A6 hybrid va putea fi condus in trei moduri: EV (propulsia electrica are prioritate); D (de la Drive – masina ajusteaza functionarea celor doua motoare pentru eficienta maxima); S (de la Sport – utilizeaza intreaga putere disponibila, a ambelor motoare, pentru a maximiza performantele). Sistemul de racire al motorului electric este acelasi cu cel al motorului pe benzina, iar bateria care-l alimenteaza este amplasat in portbagaj. Aceasta este compacta, avand 72 de celule, o capacitate de 1,3 kWh si o putere maxima de 40 kW. Temperatura de lucru a bateriei este foarte importanta, iar pentru a o controla Audi a ales sa o incalzeasca sau raceasca utilizand aer. Cand bateria este prea rece, un ventilator special preia aer din habitaclu si-l duce spre baterie, iar cand aceasta este prea calda un circuit separat de racire este activat. Acesta este cuplat la sistemul de climatizare al masinii si are evaporator separat. Audi spune ca atunci cand masina sta ambele motoare sunt dezactivate, reducand consumul de carburant si energie electrica. Instalatia de climatizare poate ramane pornita deoarece compresorul de aer conditionat are actionare electrica.
Mi se pare chiar o tampenie sa puna motorul de 2.0 tfsi pe A8. Chiar daca este cea mai economicoasa masina din gama ei, este totodata si cea mai lenta. Eu speram sa puna pe A8 3.0 tfsi hibrid.... si nicidecum 2.0... Chiar imi pare rau...
Din punctul meu de vedere ei cam bat pasul pe loc cu motorizarile, adica 2.0 tfsi pe 2 tone de masina !?!?! Au mai adaugat un motor electric de 54 cp si probabil 300 kg in plus din partea acumulatorilor. Imi si inchipui ca cele 7,7 sec 0-100 sunt masurate la vale undeva. Oricum, repet, dezamagire completa. O nava admiral de 7,7 sec si viteza maxima de 235 (cu vantul din spate si fara bagaje).
Este un exercitiu de imagine. Fara acel motor electric, tot la fel s-ar fi miscat masina, pentru ca ar fi avut kg mai putine, puterea motorului electric compensand de fapt greutatea proprie. Cred ca la drum lung, este dezavantajos. Oricum, nu e vremea hibridelor, indiferent de marca.
Esti prea revoltatPrima data trebuie sa intelegem sistemul si apoi sa-l criticam. 300 kg acumulatorii? Au doar 37 de kilograme.Iar motorul electric care este situat in cutia de viteze,poate sa cantareasca 300 kg?Probabil cum zicea Traian,era exercitiu de imagine,dar si asa,3.0 TDI quattro il bate la cam toate segmentele:greutate,acceleratie,viteza maxima.Se merita sa-l cumperi pentru o economie de 0,2 l/100 km?Ca atat ii diferenta intre hybrid si 3.0 TDI.Si pot sa pun pariu ca pretul trece bine de 100k.
da ce ar mai putea fi de zis despre nava Amiral nimic ssssssssst restul drepti ca au sosit maiorii beti. asta da masina. dar hai ce sa mai zicem o zi buna si felicitari baietilor de la proiectare si nu numai.
s-a scos 4.2fsi din fabricatie fiind inlocuit de 4.0tfsi cu 420 si 600nm. 600nm si nu 550nm asa cum au s6 si s7 pt ca a8 are o cutie tiptronic si nu stronic si nu mai exista limita aia de cuplu de 550nm. 0-100km/h in 4.6 secunde, fata de 5.7 secunde pt 4.2fsi. totusi 4.2 fsi prin teste scoate constant 5.2 secunde.
Nu-mi place deloc la exterior.Spre deosebire de vechiul a8 la interior este cu mult mai luxos si rafinat.Vechiul A8 arata mai bine atat interior cat si exterior.
Ete naaaa ... vorbesti prostii dani8 ! Este mult mai luxoasa si mai frumoasa decat modelul precedent !
Noul Audi A8 - poze spion Audi A8 facelift: imagini spion http://www.automobilen.ro/audi-a8-facelift-imagini-spion/