1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul Audi A8

Discuție în 'Stiri Audi' creată de cristi231077, 3 Noi 2008.

  1. MMA8 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2009
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    S8. 5,2. 2008 B&O,ceramic.
    Mda... Destept sistemul. M-am jucat putin cu el.
     
  2. 1QUATTRO9

    1QUATTRO9 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 2.0TDI 2012
  3. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Audi prezinta A8 hybrid, cu tehnologie preluata de la mai micul A6:

    Audi a facut transplant de tehnologie hibrida de la A6 la A8, reusind astfel sa vina pe piata cu cea mai eficienta limuzina hibrida de clasa mare de pe piata, care este insa si cea mai lenta. Totodata, marca Audi este cea mai din urma dintre marile branduri premium care isi adauga in oferta o varianta hibrida a modelului varf de gama. A8 hybrid poate parcurge pana la 3 kilometri exclusiv electric, la o viteza constanta de 60 km/h, si ajunge la 100 km/h in 7,7 secunde. Viteza maxima este de 235 km/h.

    Masina afiseaza cel mai mic consum mediu (declarat de producator) dintre toate limuzinele hibride concurente (BMW Seria 7 ActiveHybrid, Mercecedes-Benz Clasa S 400 HYBRID si Lexus LS 600h). Este vorba despre 6,4 litri de benzina pentru 100 km parcursi.

    Audi A8 hybrid este propulsat de:

    un motor turbo pe benzina de 2 litri TFSI (1.984 cmc) cu patru cilindri in linie ce dezvolta 211 Cai Putere (CP) si un cuplu maxim de 350 Newton-metru (Nm) intre 1.500 si 4.200 rotatii pe minut (rpm);
    un motor electric ce poate dezvolta maximum 54 CP si 210 Nm, avand o contributie deosebit de importanta la performantele dinamice ale masinii si la reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin asistarea propulsorului pe benzina in momentele de solicitare (plecari de pe loc, depasiri, etc…). Practic, un magnet sincron permanent serveste pe post de (1) motor electric, (2) demaror (in loc de electromotor, care a fost eliminat), si, in timpul decelerarii, (3) generator.

    Motorul electric are o forma de disc si este amplasat in interiorul cutiei de viteze automate (tiptronic cu 8 viteze) in locul convertorului de cuplu. Un ambreiaj multi-disc in ulei cupleaza si decupleaza motorul pe benzina de cel electric.

    Puterea reala combinata a ansamblului este de 245 CP, iar cuplum maxim este de 480 Nm. Valorile celor doua motoare nu se aduna, este vorba despre un calcul mai complicat.

    Audi A6 hybrid va putea fi condus in trei moduri:

    EV (propulsia electrica are prioritate);
    D (de la Drive – masina ajusteaza functionarea celor doua motoare pentru eficienta maxima);
    S (de la Sport – utilizeaza intreaga putere disponibila, a ambelor motoare, pentru a maximiza performantele).

    Sistemul de racire al motorului electric este acelasi cu cel al motorului pe benzina, iar bateria care-l alimenteaza este amplasat in portbagaj. Aceasta este compacta, avand 72 de celule, o capacitate de 1,3 kWh si o putere maxima de 40 kW.

    Temperatura de lucru a bateriei este foarte importanta, iar pentru a o controla Audi a ales sa o incalzeasca sau raceasca utilizand aer. Cand bateria este prea rece, un ventilator special preia aer din habitaclu si-l duce spre baterie, iar cand aceasta este prea calda un circuit separat de racire este activat. Acesta este cuplat la sistemul de climatizare al masinii si are evaporator separat.

    Audi spune ca atunci cand masina sta ambele motoare sunt dezactivate, reducand consumul de carburant si energie electrica. Instalatia de climatizare poate ramane pornita deoarece compresorul de aer conditionat are actionare electrica.
     
  4. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Mi se pare chiar o tampenie sa puna motorul de 2.0 tfsi pe A8. Chiar daca este cea mai economicoasa masina din gama ei, este totodata si cea mai lenta. Eu speram sa puna pe A8 3.0 tfsi hibrid.... si nicidecum 2.0... Chiar imi pare rau...
     
  5. Chris_A6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 2009
    Avand in vedere ca vroiau economie eu zic ca-i rezonabil :P
     
  6. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    In gama asta de "nave" hybrid,Lexus de departe conduce...parerea mea:p
     
  7. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  8. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Din punctul meu de vedere ei cam bat pasul pe loc cu motorizarile, adica 2.0 tfsi pe 2 tone de masina !?!?! Au mai adaugat un motor electric de 54 cp si probabil 300 kg in plus din partea acumulatorilor. Imi si inchipui ca cele 7,7 sec 0-100 sunt masurate la vale undeva. Oricum, repet, dezamagire completa. O nava admiral de 7,7 sec si viteza maxima de 235 (cu vantul din spate si fara bagaje).
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2011
  9. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Este un exercitiu de imagine. Fara acel motor electric, tot la fel s-ar fi miscat masina, pentru ca ar fi avut kg mai putine, puterea motorului electric compensand de fapt greutatea proprie.
    Cred ca la drum lung, este dezavantajos.
    Oricum, nu e vremea hibridelor, indiferent de marca.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2011
  10. kostas

    kostas Gold Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2010 REVO Audi A5 Sportback Quattro 3.0 TDI V6 300 CP S-tronic
    Inca se fac teste... va mai dura ceva pana vor fi hibride cu adevarat. Momentan au numai probleme.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Sep 2011
  11. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Esti prea revoltat:)Prima data trebuie sa intelegem sistemul si apoi sa-l criticam.
    300 kg acumulatorii?:) Au doar 37 de kilograme.Iar motorul electric care este situat in cutia de viteze,poate sa cantareasca 300 kg?Probabil cum zicea Traian,era exercitiu de imagine,dar si asa,3.0 TDI quattro il bate la cam toate segmentele:greutate,acceleratie,viteza maxima.Se merita sa-l cumperi pentru o economie de 0,2 l/100 km?Ca atat ii diferenta intre hybrid si 3.0 TDI.Si pot sa pun pariu ca pretul trece bine de 100k.
     
  12. gabydaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2000 cm3 , 2006
    Audi A8 Hybrid parca este de pe alta planeta
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  14. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    :hi::hubbahubba: ce ar mai putea fi de zis despre nava Amiral nimic ssssssssst restul drepti ca au sosit maiorii beti. asta da masina. dar hai ce sa mai zicem o zi buna si felicitari baietilor de la proiectare si nu numai. :undwech:
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    s-a scos 4.2fsi din fabricatie fiind inlocuit de 4.0tfsi cu 420 si 600nm.

    600nm si nu 550nm asa cum au s6 si s7 pt ca a8 are o cutie tiptronic si nu stronic si nu mai exista limita aia de cuplu de 550nm.
    0-100km/h in 4.6 secunde, fata de 5.7 secunde pt 4.2fsi. totusi 4.2 fsi prin teste scoate constant 5.2 secunde.
     
  16. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Pacat, trendul downsizeing a mai facut o victima...

     
  17. dani8 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Locație:
    Austria
    Masina:
    passat,1.9,2003
    Nu-mi place deloc la exterior.Spre deosebire de vechiul a8 la interior este cu mult mai luxos si rafinat.Vechiul A8 arata mai bine atat interior cat si exterior.
     
  18. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Ete naaaa ... vorbesti prostii dani8 ! Este mult mai luxoasa si mai frumoasa decat modelul precedent !
     
  19. Benicuta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2012
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4 B6 1.9TDI-131CP, AVF
    AM vazut-o nastazi pe strada...W12, tancul e mic copil...
     
  20. dorel_76 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004

Distribuie pagina asta