Iata primele informatii oficiale cu noul AUDI S4 Limuzina & Avant. Docuemntul atasat este in limba engleza. Motorul este noul V6 TFSI de 3.0 litri cu compresor mecanic !!! Putere 333 CP / 5.500-7.000 rpm Cuplu 440 NM / 2.900-5.300 rpm Acceleratie 5,1 secunde 0-100 Km/h Viteza maxima 250 km/h limitata electronic Consum mediu 9,7 litri / 100 Km Prima aparitie publica - Salonul de la Paris 2-19 Octombrie 2008 Lansare pe piata final 2008.
Mai multe imagini si comunicatul de presa... Un moderator istet ar putea muta intregul pachet la locul...
E sooperba, nu am cuvinte sa spun cat de mult imi place modelul asta. Iar cand vine vorba de motorul de 3 litri V6 .......
sooperba masina dar parca prea cuminte 1 nu imi place volanu 2 nu imi place faptul ca intre a4 sline si s4 diferente sunt doar la tobe si la grila fata atat ... ceeace nu pre e normal.....
Dupa cum probabil ati remarcat, AUDI, la fel ca si ceilalti constructori germani premium, utilizeaza cu succes politica "lup in haine de oaie" ! Ne place sau nu, piata asta cere, masinile performante si scumpe sunt, de obicei, cumparate de clienti ce apreciaza discretia. Pentru restul clientilor sunt firme de tunning !!!
da stiu si eu asta si ma incanta dar tocmai si sunt fff trist masina nu este TURBO este Kompresor ( deci o veste mai trista ca asta nu am putut sa primesc in ultimilte luni! .... imi vine sa ma bat! cat despre lup in haine de oaie stiu cum e am un s3 :D care bate cl 63 amg
da stiu. E supraalimentare cu compresor, compresor ce e pus in miscare printr-o curea antrenata de motor. Randament bun la demaraj dar scazut la turatii mari spre deosebire de turbina. Dar stiu ca sunt motoare si cu turbina si cu compresor pentru a compensa lag-ul turbinei si de-aia am crezut ca si V6-le lui S4 e facut tot asa
mie nu imi place... mie nu mi-a placut deloc acest model de caroserie B8 performant da, este...insa ca si aspect, vorbind pur despre aspect...aceasta masina nu ma incanta deloc. sunt curios cum va arata RS-ul insa nu cred ca o sa ma fascineze. prefer caroseria B7...
si eu mai ales luminile alea de dedesubt oricum e mai fain ca B6 sa nu va simtiti jigniti ca e fiecare cu gusturle lui
offtopic: Lucian cred ca tu ai inventat roata respectiv motorul . Sincer puteai sa scri fara a da reply la greseala mea, da sa trecem peste Eu faceam referire la motorul de pe GT cel cu 125 kW respectiv 170 PS. A fost masina de test si chiar am simtit ce poate. Ceea ce ma intereseaza este autonomia motorului ca si numar de km.. Aici daca sti mai multe esti binevenit cu un raspuns Nu am prieteni sau clienti care sa detina acesta echipare de motorizare ontopic: Nadir sau Miti stiti ceva de stopurile spate de la acest S4? cred ca se potrivesc si pe A4 nu? Cand vor fi lansate??