1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul S4

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Miti Bucur, 23 Sep 2008.

  1. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    nu are turbina are compresor

    iar diferenta intre modele nu este din soft fabricantu nu face asa ceva ;) diferentele sunt si mecanice mai ales ca e vrb de un model S

    toate bune
     
  2. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @deocamdata iti spun si eu opinia mea. posibil sa fie diferenta de soft , posibil ca motorul de pe S4 sa aiba si niste turbine mai puternice.

    din punct de vedere comercial, explicatia mea pt motivul pt care nu este si pe A6 tot varianta de 333cp ar fi urmatoarea:
    in primul rand cred ca se doreste ca 3.0tfsi sa fie un motor exclusiv si exclusivist pt S4 si S5(urmeaza ca sa scoata de pe S5 4.2 fsi si sa puna 3.0tfsi)

    apoi, asa cum am mai zis dar este posibil sa ma insel, audi pregatesc retragerea lui 3.2 fsi si 4.2fsi
    din ce stiu eu, pe A6 facelift(si nu ma refer la allroad aici ) nu mai exista 3.2 fsi ci doar 2.8fsi 228cp si 4.2fsi 354cp. era clar ca trebuiau sa umple golul prin scoaterea lui 3.2 fsi si solutia a fost acest 3.0tfsi un pic "detunat" la 290 cp.
    nu puteau sa il lase la 333cp din motivul explicat mai sus dar si pt ca daca avea 333 cp masina ar fi avut performante poate mai bune fata de un a6 cu 4.2 fsi si atunci care ar fi fost rolul lui 4.2?!
     
    Ultima editare: 24 Ian 2009
  3. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Interesant punct de vedere si plauzibil.
    Dar sa sti ca nici asa, la 290 cp, nu exista diferente in minus pentru 3.0 TFSI fata de 4,2 FSI, ci din contra:

    3.0 TFSI / 4,2 FSI
    cuplu:420 Nm intre 2500 si 4850/440 la 3500
    viteza maxima: 250/250
    acceleratie 0-100: 6,3 sec/6,3 sec
    consum:
    urban: 13,8/15,3
    extra urban: 7.7/8,1
    combinat: 9,9/10,8
    nu am date referitoare le reprizele de acceleratie :(.

    In concluzie, 3.0 TFSI, la un consum mai mic are aproape acelasi cuplu, dar mult mai bine repartizat (se apropie de un diesel), si aceeasi performanta 0-100 ...
    Aceste date m-au frapat atunci cand mi-am comandat masina si mi s-a parut chiar ciudata aceast "subminare"

    Mentionez ca datele sunt cele referitoare la allroad


    Cat despre 290 cp versus 330 cp ... probabil sunt diferente constructive dar sunt convins ca o sa apara cat de curand posibilitatea unei resoftari :p
     
  4. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    da, si eu vazusem ca 3.0tfsi ce il ai tu practic cu "doar 290" cp este poate la fel de bun daca nu mai bun fata de 4.2 fsi de 354 cp. consumul este normal sa fie mai mic(capacitate cilindrica mai mica, doi dilindri in minus, motor conceput in 2008 fata de 2003)
    este pacat ca producatorii dau doar rezultatele 0-100 km/h
    de exemplu, S4 cu 333cp si stronic face asta in 4.9sec. M3 cu 420cp si manuala in 4.8 sec
    am convingerea ca 100-200km/h, M3 il castiga cu 1 sec fata de S4. este f posibil ca 4.2 fsi 354cp sa il bata pe 3.0tfsi-ul tau de 290cp cu aproape o sec la 100-200km/h. la viteze mari, nr de cp in plus cat si capacitatea cilindrica mai mare isi spun cuvantul. netinad cont de consum, cred ca la performantele de la limita superioara 3.0tfsi-ul tau este batut de 4.2 fsi.
    citisem pe germancarfans parca, despre faptul ca urmatorul V8 audi va fi un 4.0tfsi de 400cp si atunci se retrage si 4.2fsi. cred ca celor de la audi le-a fost greu sa dezvolte in acelsi timp si pe 3.0tfsi si pe 4.0tfsi mai ales ca audi sunt implicati in acelasi timp in numeroase proiecte: scoaterea de modele noi de masini, dezvoltarea de noi motoare samd.
    ar fi frumos sa vina la un salon auto si sa spuna ca : uite 10 modele de masini noi pt care lista de preturi este disponibila de maine si uite si alte 5 motoare noi cu care ne completam gama incepand de astazi.
    din pacate in lumea reala nu e asa.
    cu toate ca pe A6, 3.0tfsi este cam egalul lui 4.2fsi cred ca pastrarea in productie a lui 4.2 este mai mult o chestie de imagine chiar daca nici un cumparator intreg la creier nu va merge pe varianta 4.2
    daca scoteau din productie pe 4.2 tinand cont ca acest motor este oarecum inutil, audi nu aveau astfel nici un V8 in oferta ceea ce era oarecum anormal. toti producatorii ofera un V8 fie ca astazi acel v8 este depasit tehnc sau nu.
    va veni vremea si pt 4.2 fsi asa cum i-a venit si lui 3.2fsi
     
    Ultima editare: 24 Ian 2009
  5. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    este drept ceea ce spui,cat despre 3.0 tfsi ,referitor la intrebarea lui deocamdata este normal sa nu aiba 333 de cai cati are S4-le,ce rol mai avea atunci noul S4,clar trebuie sa fie mai puternic fiin din clasa S,la fel cum 4,2 fsi avea 354 de cai iar cel de pe RS4 avea acelasi motor insa 420 de cai
     
  6. DOOM

    DOOM Moderator Staff Member

    Înscris:
    13 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 35TDI MY2022 / Audi A1 1.6TDI MY2012
    4.2 FSI a fost un motor excelent la vremea lui, dar astazi toata lumea se orienteaza catre greutate mica,cilindree mica, consum mic si putere mare.Pe vremuri nu vedeai la nemti ca acum multe motoare cu peste 100cp/litru.Legat de motorul de pe S3 care are 132,5 cai/litru au fost multe zvonuri ca nu va tine ...ca e prea fortat si totusi timpul ne arata ca e un motor foarte bun care a dat startul unei noi linii de motoare cu tehnologia TFSI (cu turbina sau compresor).La fel ca 3.2 FSI a patit si motorul 2.0 FSI 150cp care a fost inlocuit cu 1.8 TFSI (120 sau 160 cp).
    Acesta este progresul :)
     
  7. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    noul S4 nu are turbina, ci compresor? :(
     
  8. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
  9. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Totusi, exista si o lista oficiala cu preturi? Miti, poate ai tu ceva... si cea din Germania e ok daca pentru Romania nu ai...
    Si apropo, ai undeva scris oficial cat are 0-100 pe S-Tronic? Pe manuala are 5,1 , iar cu s-tronic, in teste la Auto Bild a scos tot 5,1 (real, deci pe hartie ar fi 4,9 sau 5) , INSA, am gasit pe site-ul lor ca ar avea mai nou 5,3 secunde pe automata, ceea ce mi s-ar parea bataie de joc sa fie adevarat!
    Ar insemna ca din motive de marketing, i-au scazut putin din performante ca sa nu se "bata" cu M3 sedan...:blownose: In plus, mi-e greu sa cred ca S-tronic-ul pe S4 e mai slab decat o manuala....
     
  10. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Am mai scris si pe topicul lui deocamdata, dar a fost sters... Cu manuala prinde 100km/h mai repede pentru ca o face in treapta a-2a! Iar cu automata in a-3a... De acolo diferenta...
     
  11. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    @gorobete, ti-am mai spus ca nu trebuie sa exageram. nu exista nici un sedan la ora actuala care sa se poata bate cu M3.

    tu tot te legi de cele 0,3 secunde de la 0-100km/h diferenta intre M3 si S4 adica 4.8 vs 5.1

    hai sa iti arat faza: S4 ajunge la 100 in 5.1 si 335i in 5.6sec conform declaratiilor producatorilor.
    la masuratorile unui test comparativ facut de automotorundsport rezultatul a fost asta:

    0-80 km/h 3,6 Sek. 4,0 Sek.
    0-100 km/h 5,0 Sek. 5,5 Sek.
    0-120 km/h 6,8 Sek. 7,8 Sek.
    0-130 km/h 7,8 Sek. 8,8 Sek.
    0-160 km/h 11,5 Sek. 12,7 Sek.
    0-180 km/h 14,6 Sek. 16,9 Sek.
    0-200 km/h 18,6 Sek. 21,2 Sek.


    primul este S4 al doilea este 335i.

    eu iti garantez ca , desi intre m3 si s4 sunt doar 0,3 sec pana la 100, de la 100 la 200 m3 -ul mai pune 2 sec avans. urmareste mai sus. diferenta pe hatie de la 0-100 intre S4 si 335i este de 0,5sec insa pana la 200 sunt 2.6sec
     
  12. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Eu ma luam de faptul ca pe manuala are 5.1 asa cum stim totii, iar pe S-tronic, pe site-ul Audi.de figureaza ca ar avea 5.3 !!! CUM E POSIBIL SA FIE UN S-Tronic mai lent decat o manuala??? E clar ca daca e adevarat, s-a facut asta ca sa nu fie probleme de marketing, pentru ca in mod normal, S/R-Tronic-ul e mai rapid cu 0,2 sec pe orice masina Audi, NU MAI LENT!!!:banghead::bye::sos:

    ANYWAY... MITI, AI CEVA PRETURI OFICIALE??? MERCI!
     
  13. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Preturi pentru Romania inca nu... sunt oricum similare cu cele din DE.
     
  14. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    OK. Astept atunci o lista cu ele, cat mai curand le primesti... In plus, poate ne lamuresti su cu datele oficiale pentru cutia S-Tronic... :motz:Merci.;)
     
  15. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    gorobete , ti s-a explicat. cu manuala ajunge mai repede la 100km/h pt ca nu este necesara schimbarea treptei a 3-a. practic masina ajunge la 100 in tr a 2-a. cu S-tronic, masina schimba a 3-a pana la 100km/h , pe langa putinul timp pierdut cu trecerea intr-o treapta superioar, intervine si scaderea turatiei atunci cand masina cupleaza a 3-a si de asta demarajul este mai lent cu s-tronic.
     
  16. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Nu exista alta explicatie decat setarile cutiilor de viteze si greutatea suplimentara...
     
  17. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Oameni buni...pe asta cu a 2-a si a 3-a nu o prea cred, pentru ca si pe manuala , a 3-a o schimbi intre 95 si 100 la mai multe masini!!! Cel putin asta e maximul care duce, atat motorul 2.0 TFSI IN TOATE VARIANTELE LUI, CAT SI CEL DE 4.2 PE S5 !!! ARE UN PRIETEN SI AM VB CU EL IN SEARA ASTA!!! DECI SHOK SAU NU, ASTA ESTE ADEVARUL! :angrymod::motz:
    SI DACA TOT ERA ASTA PROBLEMA, CUM NAIBA SE FACE CA PE TOATE, DAR TOATE CELELALTE MOTOARE, S-TRONIC SAU ORICE ALTA CUTIE ECHIVALLENTA CU DUBLU AMBREIAJ DE LA ORICE PRODUCATOR, ESTE CU 0,2 SEC MAI RAPIDA SI NU MAI LENTA !!!????!!!??:angrymod::whip:
    In plus, cum naiba, in teste a scos exact 5,1 cu automata in loc de acei 5.3 care ii gasesti pe site-ul lor? Ma rog...astept sa vad datele pt acest motor atat pe S4 cat si pe S5 intr-un catalog oficial, impreuna cu niste preturi...
    Cred ca aceste date "oficiale" cat si performantele reale atribuite din fabrica, tin prea mult de politica de marketing a acestor companii si cand zic asta, sunt in primul rand deranjat de prietenia si politica comuna dar mascata a celor 3 mari producatori germani, cand pe noi incearca sa ne faca sa credem ca sunt rivali de moarte...

    Ma rog...apropo de turatii si viteze...traiane, intrebai printr-un alt topic, la 3000 de ture parca,ce viiteza are un 2.0 TFSi.
    La mine la 3000 in a 4-a are 97, in a 5-a are 117 si a 6-a 132. Iar la 2000 de ture in a 6-a, are parca 87...cam asa daca am retinut bine! Sper sa iti fie de folos. Bafta!
     
    Ultima editare: 3 Feb 2009
  18. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    eu aveam 110 km/h in treapta a doua si 7000 rpm
     
  19. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    asa a zis omul, ca la 100 schimba a 2-a...no comment
     
  20. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Audi RS5 se va lansa in Iulie iar RS4 in martie 2010. Nu stiu inca daca vor avea motorul de 3.0 TFSI sau unul de 4.0...
     

Distribuie pagina asta