1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nu mai porneste masina A6 C6 - relee defecte in compartimentul ECU sau ECU defect

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de skorpion2009, 4 Aug 2016.

  1. Sorin13andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    12051
    Masina:
    Audi a4 b7 motor 2 an 2007
    Salutare,
    Dimineata cand sa plec la munca mi-a aparut asta in bord (conform cu poza).I-am dat cheie si nu a vrut sa porneasca Am citit topicul si am aflat ca tebuie schimbat releul 614. Daca am inteles bine .. fiind situat in cutia neagra de langa motor si stergatorul din dreapta .

    L.E.:

    Am schimbat releul acuma totul ok, porneste. Multumesc tuturora, mi-ati fost de ajutor. O zi frumoasa
     
  2. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Astăzi ma sunat electronistul in legatura cu al meu ecu si mi-a spus că si al doilea ecu pe care l-am adus are acel cip prăjit!
    Problema a început de cand mi-a apărut martorul esp in bord si intra cutia in avarii, am luat totul la rând relee, fire etc si nu am gasit nimic pana in momentul in care am desfăcut ecu si am gasit pe el un cip puscat.
    Am lasat calculatorul la mecanic am luat alt calculator identic nedefacut si la desfacerea lui a sesizat acceasi problema iar el mi-a spus că este o problema la ele, se găsește cipul de cumpărat vreo 400 de lei și se schimba, cică ar fi fost o serie care avea probleme astea după cei de la audi au schimbat.
    Precizez ca la am meu ca sa ii faci soft nu merge prin mufa trebuie facut direct pe ecu!
    Sa fie asa cum spune mecanicul, a mai avut cineva problema asta? Am mai citit dar majoritatea au au probleme cu releee fire etc

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    De 3 ori ti-am zis in topicul despre ABS/ESP ca e posibil sa ai ECU defect, acum tu intrebi daca a mai avut cineva problema asta ?
    Da, mai multe persoane au avut problema asta si au inlocuit ECU.

    P.S La masina ta se face soft prin mufa OBD, nu stiu ce "destept" ti-a spus altceva.
     
  4. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Băiatul a găsit acel cip de cumpărat si l-a schimbat

    [​IMG]

    Dragos de la Completchip
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Este vorba despre chip-ul Infineon TLE6232GP, costa in jur de 25-30 lei si ti-l poate inlocui orice service GSM.
    ECU EDC 16-17 au o problema comuna cu aceasta piesa.
     
    Robertaudia6 apreciază asta.
  6. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Poti sa imi spui ce functi are Infineon?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  7. sadas sadsad 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    a6 2.0 2005
    Va salut . Am.aceasi problema ca cele descrise de voi. De 2 zile nu mai stiu ce sa ii mai fac . Cred ca am sa ii dau foc .

    Mentionez ca porneste cu sprayul fara probleme si isi tine relantiul si functioneaza fara probleme si 1 h
    Povestea mea suna cam asa :

    Pornea la sfert inainte fara probleme. Masina fiind avariata dat tot botul jos de pe ea .pornea bine
    Inlocuit compresor ac. Pompa servo.radiatoare .tragger. sudat aripa dreapta . Surpriza ! Dupa ce am montat totul invarte dar nu porneste . Esp fault si frana de mana . Buuun .

    Am pus vcds .nimic pe engine .
    Am schimbat pompa tandem ...nimic
    Am desfacut cutia cu ecu .releele par ok
    Am schimbat relee de sub volan . Nimic
    Am verificat tur retur pompa motorina .nimic
    Am schimbat filtru. Nimic
    Am desfacut capacul pt bujii . Am scos mufele . Am verificat daca vine curent , surpriza .....nu se alimenteaza bujiile cand pun contactul chiar daca imi arata spirala 2 sec .

    Nu stiu ce sa ii mai fac!

    Spune ti mi va rog o parere .

    Cu stima !
    Adrian
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste inca odata topicul. Si fa ce scrie in el. Ai umblat, cred eu, aiurea pe unde nu trebuie.
    In plus, inainte de a scrie pe forum, la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  9. sadas sadsad 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    a6 2.0 2005
    Salut
    Cristi eu sunt din galati. Nu avem aici electricieni pregatiti care sa gaseasca defectul . Toti isi dau cu presupusul. Asta este problema . Toate mufele si releele sunt la locul lor....n am umblat aiurea . Eu am 2 masini . Una e BLB iar cealalta e BRE. Ambele fara filtru de particule. Am citit postul acesta integral . Tin sa cred ca am o problema cu ECU. Auto de care spuneam mai devreme este BRE ul . Blb ul il dezmembrez . Ma gandeam sa iau ECU de la blb sa l pun pe bre sa vad daca porneste . Se potriveste ? Ar trebui sa am aceleasi harti pe ele .
    Multumesc anticipat
    Cu stima !
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu nu se potriveste ECU de la BLB la BRE. Nu sunt aceleasi harti, din pacate. Din pacate fara un electrician auto bun nu o sa rezovi problema. Bafta.
     
  11. sadas sadsad 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    a6 2.0 2005
    Intre timp am clonat ecu meu pe alt ecu dar tot nu a pornit .
    Am descoperit astazi problema si am reusit sa o pornesc.
    Uitasem sa pun o masa care e in partea dreapta sub capota langa bornele de + si-
    Sunt 2 fire maro unite intr un papuc tip saiba care intra pe surubul bornei de -.
    Masina porneste fara probleme acum
    A ramas esp ul aprins in bord si cateodata imi da frana de mana malfunction. Am scanat cu vcds ..nu sunt erori iar in parking brake cannot be reached!
    De unde credeti ca ar putea fi ?
     
  12. Robertaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2005 bpp
    Salut cristi,
    In final ce i-ai facut la masina ta ? Eu am un a6 c6 2.7 tdi 2006 si cand vrea nu porneste se invarte de 4 ori si gata cand ii dai la automat nu mi se aprinde nimic in bord si nici pe calculator nu da nimic la diagnoza.
    Am schimbat releul 614 cu actualizatul 644 si tot asa face. Crezi ca poate fi ECU ? Sunt in Spania si am dus-o la reprezentantă dar nu sunt in stare sa-mi zica ce are. Precizez ca masina a stat 1 luna intr-un atelier pentru o lovitura ce am avut-o si inainte de a o duce in atelier pentru vopsit si nu facea figuri. Bănuiesc sa nu fi sudat ceva pe la ea si sa nu fi deconectat bateria. Multumesc.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nimic. A ramasa la fel ca la inceput. Acum nu mai face, nu mai are alta simptoma. Incurcate sunt caile electricii auto .. :)

    Referitor la problema ta nu cred ca este cea descrisa in acest topic. Tu ai alta problema si trebuie sa iei legatura cu un profesionist in electrica auto.

    Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  14. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    Va salut, am un Audi A6 cu motor de 2,0 litri cu aceeași problemă : eroare ESP frână de mână, lumini etc... Am fost la mai multe persoane pt diagnoza cât și la un service care repară 90% mașini Audi, am înlocuit senzorul de turație după vibrochen dar degeaba, după câteva zile aceeași problemă Acum nu mai pornește deloc, de doua zile... Sunt convins ca ECU are probleme sau releul menționat de voi în acest topic... Ce sfat îmi puteți da, va rog, că am înnebunit de cât m-am plimbat din service în service... Mulțumesc mult
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bun. :) adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Problema ta este sigur electrica si pentru asta nu ai nimerit tu unde trebuia. In Bucuresti sunt colegi profesionisti care te pot ajuta.
    Inlocuieste si releul ala sau macar verifica-l. Unde il gasesti este descris in topic. Atentie la suruburile ascunse cand desfaci asta ca sa nu rupi capacul. Bafta.
     
  16. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    Mulțumesc pentru sfat. Eu sunt din Giurgiu, am fost și aici cât și în București la doua persoane, la service dar se pare ca își dau doar cu părerea și eu cheltui bani. Te rog să îmi recomanzi pe cineva dacă vrei. Sincer, mi-am pierdut încrederea și intenționam sa merg la reprezentată dar am citit topicul asta ieri și am zis sa cer sfatul vostru. Mulțumesc
     
  17. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    L-am găsit, am mișcat puțin de el și surpriza: a pornit.

    15393443404038499884610251166464.jpg

    Semne de ducă, adica este oxidat. Mulțumesc mult pentrut informațiile de mai sus, mi-au fost de mare ajutor.

    IMG_20181012_144554.jpg
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai vezi ? Sper ca nu ai rupt piciorusul ala de prindere, al capacului, dinspre parbriz la care ai acces foarte greu.
     
  19. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    Am mers și am comandat altul cu toate ca a pornit și cu cel vechi. Cel vechi arată că și când ar fi curs ceva din el pe la doua din cele 4 piciorușe. Mulțumesc mult
     
    Jhonson apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Are idee cineva ce anume implica inlocuirea ECU-ului ?

    Am gasit un ECU tot de BMK dar cu soft ABT din fabrica (+34kw/47hp) si m-ar bate capul sa fac swap-ul.
     

Distribuie pagina asta