Oglinzile heliomate au proprietatile de a reflecta mai putin lumina decat o oglinda simpla, iar cele cu electrcrom au un gel intre 2 foi subtiri de sticla care in moment ce primeste un curent incepe sa se inegreasca acel gel. Deci diferenta imensa. Oricum am vazut ca in ultima vreme se fura la greu oglinzi de Audi.
Se gasesc oglinzi la preturi rezonabile pe www.okazii.ro, www.ebay.de, www.ebay.co.uk, www.ebay.com . Asa cum am spus mai sus ... asta e tara in care traim.
Am si eu o intrebare. La A5, daca se rabateaza automat oglinda, se mai poate fura oglinda? Din cate am vazut eu, se rabateaza in unghi de 45 de grade si tot ar mai fi expusa. In plus, exista mai mare riscul ca vreun gheolban de hot sa nu vada ca e inscriptionata si sa-ti distruga tot sistemul....
Da se pot desface chiar daca sunt pliate, bineinteles se poate strica mecanismul de rabatare al oglinzi. Sfatul meu este sa nu le pliezi.
Parerea mea este sa le marchezi cu chimical ca nu ti le mai ia.. au trecut mai bine de 2 ani si nu s-au mai atins de ele
Crezi ca cel care vine sa fure noaptea se uita daca sant marcate sau nu ? ... vede a doua zi si le arunca la gunoi sau le distruge ... deci nu se mai foloseste nimeni de ele ... asa ca ... nu rezolva problema ... problema tine de mentalitate, asta trebuie schimbata ...
Cine schimba mentalitatea Romanului care este dornic de chilipir? Fururile de oglinzi nu o sa se opreasca niciodata.
Alarma cu senzor de perimetru, pager si o arma de precizie.. Cam asta ii va astepta in curand pe cei ce se invart in zona Brancoveanu si vaneaza oglinzi de A6....
Vad ca resuscitez mortii, dar asta e... In legatura cu inscriptionatul... Daca inscriptionezi numarul, o sa fie ceva probleme la vanzarea masinii. Ce faceam eu daca luam o masina cu un numar pe oglinzi si normal, eu o inmatriculam cu altul, parea furata, nu ? Daca scrii VIN-ul, nu prea poate face nimeni o verificare din exterior, doar tu, daca iti gasesti oglinzile pe alta masina in vreo parcare. Dar oare e chiar asa de bine sa ai VIN-ul ala la vedere ? Unii zic ca nu. Ce ar fi mai inteligent de inscriptionat ? A inceput sa ma obsedeze chestia...si de obicei de ce ti-e frica nu scapi...
Nu neaparat. In cartea masinii se inscrie atat numele proprietarului, cat si numarul de inmatriculare. Cand se transfera dreptul de proprietate, numele fostului proprietar, cat si numarul pe care l-a avut masina in timpul cat acesta a detinut-o, raman inscrise in cartea de indentitate. Numai la o privire superficiala masina poate fi vazuta ca furata, insa la o verificare sumara a cartii totul se poate dovedi. VIN-ul e mai greu de verificat, atata vreme cat nu poti compara inscriptia de pe oglinta cu cea de pe masina care, de cele mai multe ori este sub capota. Sunt si situatii in care VIN-ul apare in coltul parbrizului, insa datorita numarului mare de caractere, nu sta nimeni sa-l verifice. Excluzi astfel sansa de a-ti fi gasite de vreun binevoitor care se uita in treacat la inscriptia de pe oglinzi. Astfel iti scazi sansele de a mai gasi oglinzile, ramanand doar tu cel care mai poate face eventuale investigatii. ...si politia, evident
V-ati inscriptionat oglinzile? Parerile sunt impartite. Unii zic ca trebuie neaparat, ca altfel e o problema de timp pana iti dispar, altii sustin ca modelul B8 nu este atat de des intalnit pe strazi incat sa existe o piata de furturi asa sigura cum este la BMW. Ce parere aveti de riscuri? Pe de alta parte am oglinzile antiorbire (cu un fel de folie peste, se intuneca pana la o rama de cca 0.5cm), o inscriptionare nu ar strica ceva in acest caz? Masina are CASCO, dar in cazul nefericit, creste prima de asigurare (banuiesc ca e scumpa in draci o sticla de genul) si asigurarea nu are cum sa despagubeasca si drumurile, nervii, completat declaratiile, timpul pierdut prin service, etc. Multumesc
Ghinionul face ca ieri noapte sa-mi fi fost furate ambele sticle de la oglinzi (incalzire si electrocrom) din Bucuresti, zona Panduri - Academia Militara. Mentionez ca oglinzile erau pliate si asa le-am gasit si dimineata, fara sa fi fost fortate, cu mufele la cabluri (mai putin mufele de la cablurile care alimenteaza electrocromul), fara urme pe praful depus pe masina, ce mai ... profesionist ! Sigur a actionat la comanda pentru ca celelalte masini parcate alaturi (si nu putine) erau "complete".