1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Oglinzi - geamuri si lumini in oglinzi la A6 C6 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de a6lover, 15 Mar 2010.

  1. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut,
    Am desfacut oglinda din nou. Sincer nu am gasit nici un bolt. Am dat cu putin spray de ungere, am batut putin in ea ... nimic. Le-am pliat din buton si la deschidere am tinut cu mana de ea sa ramana pe pozitie, cum spunea seba18 mai sus, dar, acum se intampla altceva. Inainte, la deschidere, stanga se ducea catre in fata pana la capat, motorasul mergea in gol si apoi pocnea, acum procesul este invers: la pliere vine pana langa geam, motorasul merge in gol si apoi pocneste. La deschidere merge pana la capat si se opreste dintr-o data. Cred ca trebuie sa o demontez de tot sa o scot de pe ax sa vad ce si cum. Am o teama ca nu voi putea comprima arcul la montare dar, acum ce va fi va fi.
     
  2. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Eu as incerca sa comprim arcul cu ceva de genul, dar nu stiu daca e suficient de mare presa asta incat sa incapa acolo:
    res_cb1e66c860dd4302bec4e74d9607401c_full.jpg
     
  3. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Problema rezolvata !
    Ieri am citit pe un forum german si am gasit doua posibile rezolvari. Una presupune demontarea arcului si scoaterea axului. Din ce am vazut in poze boltul se afla pe ax in partea de jos si acesta se gripeaza. Curatat , gresat, montat la loc si gata. A doua metoda, care la mine a functionat, depinde de gradul de blocare al boltului. Ieri am gresat la baza axului, unde culiseaza bratul si am lasat asa, urmand ca astazi sa desfac axul.
    A doua metoda :
    Se pliaza oglinzile, si apoi oglinda cu probleme se desface cu mana pana la punctul corect. Se actioneaza butonul pentru depliere si se tine cu mana oglinda cu probleme. Cand am tinut cu mana , am observat ca motorasul o impingea catre in fata dar nu i-am dat voie. Cand oglinda cealalta s-a oprit nu mai functiona motorasul nici la cea cu problema. A ramas pe loc, am miscat de ea , clar era la locul ei, dar avea un jos fata-spate de 2-3mm. Am pliat din nou si de data aceasta la depliere am pus stop cu mana unde trebuia sa se opreasca oglinda. Iar motorasul tindea sa o duca mai departe. Am pliat din buton si la depliere nu am mai tinut deloc , oglinda s-a oprit la locul ei. Dar si de aceasta data avea acelasi joc de 2-3mm. Am pliat-o si am deschis-o cu mana . Acelasi joc. Am pliat iar din buton si la deschidere-surpriza- s-a intepenit de tot unde era normal, fara nici un fel de joc. Am mai facut de cateva ori inchidere deschidere si totul functioneaza normal.
    Sper sa fie de ajutor si altora.
    Multumesc.
     
    seba18 apreciază asta.
  4. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Bună seara, vreau să montez, pe un Audi A6 din 2007, Avant, oglinzi exterioare de Audi A6 C6 facelift. Am citit prin acest topic că trebuie să verific dacă sistemul de prindere este identic, dar nu am găsit alte informații.
    Actualele oglinzi sunt încălzite și rabatabile electric, deci cred că ar trebui să urmăresc aceleași funcții și la cele de facelift ?
    La ce trebuie să mai fiu atent pentru a nu le achiziționa inutil ?
    Mulțumesc pentru ajutor.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E acelasi sistem de prindere.
    Daca vrei aceleasi optiuni, da, asta ar trebui sa urmaresti.
    Mie unul mi se pare putin exagerat semnalizare in far, aripa si oglinzi. Dar fiecare cu gursturile lui.
    In plus, oglinzile de facelift imi par a oglinzi de duba, un design hidos raportat la cel al masinii.
     
  6. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Cred ca e chestie de gusturi...eu prefer oglinzile de facelift pentru ca desi sunt mai mari probabil vezi la fel de mult in ele, dar in schimb nu deformeaza asa de mult cum o fac cele de prefacelift, in special spre margini...
     
  7. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Bună seara, am fost la service și le-am spus să facă exact ce scrie și în acest topic pentru a repara oglinda din dreapta la Audi A6 C6 facelift (se glisa spre înainte, se dădea peste cap). Problema a fost rezolvată! Acum constat că nu-mi mai merge Audi side assist:)) - butonul de pe consolă nu se mai poate apăsa, iar ledul acela este galben.
    Credeți că are legătură cu:
    a) demontarea oglinzii, scoaterea mufelor de pe acolo, chinul cu acel arc care trebuia comprimat, etc?
    b). faptul că am spălat mașina cu un jet de apă caldă pentru a o curăța de zăpadă și gheață înainte de a intra în service (de la spălătorie până în service am mers fix 3 minute la -0,5 grade)?
    c). faptul că temperatura este negativă și mașinile au cam înghețat?
    Mă întreb dacă nu cumva trebuia făcut ceva din setări/diagnoză după demontarea și montarea oglinzii.
    Mulțumesc!
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Suntem la Vrei sa fii miliardar ?

    De ce nu te intorci la service-ul respectiv sa iti faca o diagnoza ?
     
  9. Quattro®

    Quattro® 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Locație:
    Girona
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0tdi ASB allroad 2007
    În Spania de exemplu nu se pot monta în felul ăsta, legal nu poți avea 3 becuri de semnalizare pe o singură parte. Ori aripă și far ori oglindă și far.

    Enviado desde mi E6653 mediante Tapatalk
     
  10. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    De ce nu ?... și așa nu se mai ține emisiunea :)
    Evident că mă întorc pentru diagnoză la același service, dar am vrut să aflu și părerea voastră că poate v-ați mai confruntat cu această problemă.
     
  11. Daniell78

    Daniell78 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, CAG, 100kw, 2010
    Salut,
    Am activat și eu funcția "Enable reverse mirror tilt,, și întâmpin următoarea problemă: cu butonul de la oglinzi poziționat pe partea pasagerului, când introduc schimbătorul în marșarier, oglinda coboară, dar nu mai revine la poziția inițială decât dacă învârt butonul de oglinzi în poziția mijloc (dezaburire).
    Nu ar trebui să revină la poziția inițială după ce scot schimbătorul din marșarier ? Vă mulțumesc anticipat.
     
  12. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Cateodata o sa revina, alteori nu, asa face si la mine. Ba mai mult, cred ca niciodata nu mi s-a intamplat sa revina la pozitia initiala, intotdeauna vine mai jos si trebuie sa o ridic. In plus, nu revine imediat, ci trebuie sa pleci de pe loc ca sa revina.
    Nu am reusit sa aflu motivul, si am cautat. Am trecut-o la capitolul "asta e A6", nu e singura ciudatenie.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a mai discutat despre asta si a fost dezbatuta si cauza acestei probleme.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Eu am cautat de mi-au iesit ochii, nu am gasit... daca esti tu bun sa ne dai un link, ti-am fi vesnic recunoascatori :(
     
  15. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Doar daca depasesti15kmh.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Optiunea asta functioneaza corect doar cand exista functia de memorii pentru scaune.
    In caz contrar, chiar daca modulul iti accepta codarea, va functiona in stilul de mai sus.

    Si este asa cum v-a spus colegul AlBundy, trebuie sa depasesti 15km/h, nu doar sa muti schimbatorul din R.
     
    bx3m apreciază asta.
  17. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Mda, asta e atunci, bine macar ca merge. Multumesc pentru informatii
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum am zis, s-a mai discutat aici pe forum.
     
  19. Daniell78

    Daniell78 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, CAG, 100kw, 2010
    Am verificat acuma și într-adevăr, când se depășește viteza de 15km/h revine în poziția inițială.
    Vă mulțumesc pentru ajutor!
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salutare,
    Am gasit prin niste forumuri din afara o setare ce poate fi incercata pentru ca oglinda pasager sa se ridice de tot dupa ce a fost lasata in jos automat in marche-arriere. Pentru asta, ar trebui sa accesez modulul 52, si sa introduc "Security access code". Din pacate, toate codurile generice gasite pe net nu au functionat. Are cineva idee cum as putea face rost de codul asta de securitate ?
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta