1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Oprire motor in mers A8 D2

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de marcelinobsr, 24 Feb 2011.

  1. marcelinobsr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8, 2.8 V6 30v, 1997
    Salutare. Am un audi A8 2,8 din 97 tiptronic, problema grava e ca atunci cand incetinesc si cutia de viteze schimba treapta de viteza la o treaapta inferioara, moare motorul, trebuie sa trec pe neutru ca sa pornesc repede. am incercat sa curat acceleratorul dupa cum mi sa recomandat dar fara nici o imbunatatire. poate stiti careva cum se rezolva problema si imi spuneti si mie. multumesc!
     
  2. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Cred ca poate fi si de la cutie ...
    Ma gandesc ca subtureaza motorul si evident moare ..
    sau pompa de alimentare ... ? hmm nu stiu la tester zice ceva ?
    Nu o lua in seama e doar o opinie ... poate poti detaliia mai bine ..cand moare sau moare imediat nu apuci sa mergi cu ea ? sau poti sa mergi cu ea doar turata ?
     
    Ultima editare: 24 Feb 2011
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    mai mult ca sigur ti blocata o valva din blocul de valve din cutie. Stiu ca la unele cutii se poate repara acesta valva si la altele nu. Ar trebui sa mergi la un atelier special in cutii.
     
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca ar fi valvele se pot schimba .. dar va fi costisitor .. daca este altceva in cutie .. pinion sau doamne fereste cine stie .. trebuie desfacuta toata .. si na bataie de cap .. mare si chieltuiala ..
    Poate nu e ceva grav ..
    Pune un tester pe ea .. valvele trebuie sa apara la test
     
  5. marcelinobsr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8, 2.8 V6 30v, 1997
    multumesc de raspunsuri, la cutie ma gandeam si eu da cei de la atelier mi-au spus ca e ceva de la alimentare sau pierderi de vacum. la test au iesit 3 probleme de sonda lambda, le-am sters si a inceput sa mearga bine dar dupa 40 de km mi-a murit motorul de doua ori la interval de 5 min. saptamana viitoare merg iar la atelier sa vad ce erori da, daca apare iar sonda lambda nu imi ramane decat sa le schimb sa vad rezultatul. ma tem ca daca va fi nevoie sa desfac cutia, nu am unde. aici e complicat sa gasesti un atelier specializat in cutii pt ca oamenii le schimba si gata. sper ca problema sa fie din alta parte.
     
  6. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Daca ar fi cutia solutia ieftina este sa o repari in ro .. sa speram ca nu ..
     
  7. marcelinobsr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8, 2.8 V6 30v, 1997
    acuma sa dau mai multe detalii: pana ce motorul ajunge la temperatura normala de functionare, nu prea da probleme(cred ca din 30 ori care s-a oprit motorul, o singura data era temperatura sub 90). Dupa ce ajunge la temperatura de 90 si trebuie sa incetinesc sau sa opresc, iau piciorul de pa acceleratie si franez usor, atunci vitezele se schimba automat, cand trece din treapta a 4-a in treapta a 3-a, cade relanti-ul de obicei pana la 600 rpm,uneori chiar 400, uneori palpaie becul de la baterie(semn ca e aproape oprit motorul) dar urca iar turatia si buba apare cand se opreste motorul si raman fara servodirectie in sens giratoriu sau ceva viraj. motorul porneste imediat ce trec pe neutru si la prima cheie si merge bine pana cand ajung iar in situatii unde incetinesc. Am observat ca se intampla atunci cand schimba din a 4-a in a 3-a cand am pus pe schimbator manual si am incetinit din a 5-a , imi indica in bord in ce treapta de viteza era. din a 5-a in a 4-a a schimbat cand a ajuns cam la 1200 rpm, din a 4-a in a 3-a cand era cam la 700 rpm si era gata sa moara iar, din a 3-a in a 2-a turatia ramane la 800 sin din a 2-a in prima la fel. In mod normal relantiul sta la 700 rpm si nu cred ca e normal, pt ca nu merge prea rotund motorul. Vibreaza putin de parca ar avea probleme de amestec de carburant/aer si de aceea sper sa fie de la sondele lambda. poate acuma se intelege mai bine problema pe care o am si sper sa gasesc o solutie cat de repede si sper sa nu fie prea costisitor (suntem in criza :) )
    multumesc ISVALY!
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Prima data mai fai odata un test si vezi ce eroare iti apare, si la motor si la cutie.
     
  9. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Pare nasol .. dar poate nu e asa grav..
    Pune'o pe un tester trebuie sa iti dea sigur eroare la cutie ceva si atunci sigur o sa stim ce e de facut.
     
  10. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    pana la urma ai mai rezolvat problema cu opritul motorului?
     
  11. marcelinobsr 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    madrid
    Masina:
    audi a8, 2.8 V6 30v, 1997
    Salutare! Problema cu opritul motorului inca o mai am, dar acuma se intampla numai cand am aerul conditiont pornit. Am schimbat un senzor de impuls de la vibrochen, am schimbat uleiul din cutia de viteze si filtrul si se pare ca am mai usurat sarcina motorului dar mai am o problema care cred eu ca ar fi cauza principala. Servodirectia suna urat mai ales la rece de parca nu ar avea destul lichid. Se simte cum la rece se opune destul de mult rotatiei motorului mai ales la relanti. Am inteles ca acest model are o pro blema de obicei cu casul de expansiune(cred ca asa se numeste) unde vine lichidul de direcctie. Cineva de la reprezentanta mi-a spus ca daca in vas se vede cum circula f repede lichidul in relanti, inseamna ca e stricata o supapa din interiorul vasului.
    La mine se vede clar ca lichidul circula prin vas prea repede dar inca nu am cautat un vas nou. Supapa din vas am inteles ca nu se poate schimba si nevoie sa se schimbe vasul complet. Eu cred ca odata ce rezolv problema cu directia se termina si cu imensa neplacere de a ramane cu motorul oprit la incetinire. Salutare tuturor!
     
  12. rupem_issar 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a8 d2 1996, 2.8
    problema asemanatoare

    salut! am aceeasi problema ca si tine.
    la mine se opreste motorul doar cand opresc brusc si schimba din 2 in 1. iti pot spune sigur ca nu este cutia defecta. indiferent ce valve supape sau clutch-uri ar fi defecte. sunt simptome cu totul si cu totul diferite la cutie defecta. ai facut bine ca ai schimbat uleiul din cutie, preventiv , pt ca are o varsta masina.
    la mine, cand opresc la semafor oscileaza relantiul pana se stabilizeaza.

    ce a fost cumplit : acum doua zile, mi s-a oprit motorul in mers, in panta, pe sinele de tramvai. nu a vrut sa porneasca decat dupa zece minute. de atunci am facut 200 km si nu s-a mai oprit. s-o ia dr>>cu de masina ca ma omoara.
    din simptome cred ca este clapeta de acceleratie ( senzorul) defecta si unul sin senzorii fie de la axele cu came fie de la vibrochen. o sa pun vag-ul pe ea si iti zic ce a dat insa momentan nu am nici timp nici chef sa ma ocup de ea.

    alta problema la mine si nu nu stiu daca are legatura, am bobinele de inductie defecte, in sensul ca : pe intuneric complet, cu motorul pornit am observat cum fac masa cu caroseria. dupa ce iau bobine, continui cu reparatiile. stima
     
  13. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    eu i-am schimbat filtrul de motorina mi-a jmai facut de maxim 5 ori dupa..( cam la fiecare 50 60 km) dupa care nu mi-a mai facut deloc pana in prezent, la mine se pare ca s-a rezolvat si tind sa cred ca este 100% din alimentare: exemplu: mi se opreste motorul,dupa porneste imediat , daca o accelerez tare ( 4000 4500) moare motorul, daca il las la relanti el merge fara probleme oricat,
    deci problema principala cred ca este de la sorbl din rezervor ori este infundat...mai ales ca ...eu cam merg pe rosu cateodata cand uit sa ii mai pun si fac , cam 100 km pe zi cel putin la drum intins
     
  14. rupem_issar 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a8 d2 1996, 2.8
    Este diferenta mare in manifestarea defectelor intre benzina si diesel. La o alta masina in trecut, era pompa de motorina din rezervor defecta. Acum nu este cazul. Va tin la curent cand ma apuc de reparatii.
    P.S. Craciun fericit tuturor!
     
  15. abcauto123 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    NEW-YORK
    Masina:
    2008 Audi A4-1997 Audi A8
    Buna,lumina de motor din bord este aprinsa?
     
  16. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    Gata s-a rezolvat la mine si stiu exact sursa problemei. Este o pompa de motorina care nu mergea in parameti. La mine motorul are 4 pompe: una in rezervor, una pana la filtrul de motorina si inca 2 dupa filtru pana la injectoare.
    Este o pompa in spatele motorului langa EGR-ul din partea stanga a motorului, aia era cu probleme. Costurile pentru reparare sunt minime (170 roni).
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2012
  17. bogtech

    bogtech 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    acasa
    Masina:
    AUDI Q7 3.0 TDI Quattro ; Volvo S60 2.4 D5
    Reinnoire :) A revenit problema cu opritul motorului dupa ce am schimbat pompe, etc., dar m-am bagat pe schimbat injectoare, 6 din 8 :) 2 fiind bune si in final s-a rezolvat.
    Nu mai am nici un fel de problema cu opriri si alte dureri de cap, nu reusea pompa de inalta presiune sa mentina presiunea in injectoare si pe circuit, cam asa ceva, si o dadea pe retur.
     

Distribuie pagina asta