1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Parbriz / Luneta ciobit si/sau spart la un A6 C6 - pret - model (cu sau fara senzor)

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de catalinione, 18 Feb 2010.

  1. catalinione

    catalinione 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (140 PS)
    Week-end-ul trecut am avut si eu ghinionul sa-mi sara o pietricica in parbriz :keule:

    Urmarea: o ciobitura mica, max 2 mm, pe latura de jos a parbrizului, la 7 cm de cheder. Si pe stanga cat si pe dreapta ciobiturii, cate o fisura cam de 3 - 4 mm.

    Ciobitura fiind la numai 7cm de cheder, nici nu se vede din interiorul masinii fiindca este cam in dreptul bordului.

    Am fost la Carglass astazi si mi-au zis ca pot incerca sa o repare, dar exista riscul destul de mare ca sa se fisureze/crape si mai mult in timpul reparatiei DATORITA faptului ca e asa aproape de cheder si presiunea pe geam e mare in locul respectiv.

    Solutia celor de la Carglass e sa-mi inlocuiasca parbrizul (cu totul). Mi-au zis ca oricum se va fisura din ce in ce mai mult, asa ca tot va trebui sa vin mai tarziu la ei sa-l schimb.

    Mie personal mi se pare ca ciobitura si fisurile sunt asa de mici incat nu as vrea sa schimb parbrizul (desi am Casco). Oarecum ii suspectez si pe cei de la Carglass ca sunt mult mai interesati sa schimbe parbrizul decat sa faca o mica reparatura ;)

    Ce ziceti?

    Un coleg cu Volvo a schimbat parbrizul (la Carglass) si nu e 100% multumit: cica, in functie de temperatura, se observa umezeala din cand in cand pe geam, in apropierea chederului :(
     
  2. andu_pasa

    andu_pasa Banned

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    noverland
    Masina:
    a4 1.8t 280bhp@K04
    cred ca daca te duci si le spui ca esti de acord cu reparatia pe riscul tau, adica daca crapa ei nu vor fi responsabili deoarece te-au avertizat in prealabil, cu siguranta se apuca de treaba
    faza e ca lucrarea presupune un cost relativ mic si deci si un profit mic pentru ei, si nu merita sa isi asume riscul sa sparga mai tare parbrizul, stiind ca e o zona problematica. cel putin asa vad eu problema

    Poti alege sa schimbi parbrizul in alta parte (ager de exemplu sau chiar reprezentanta desi nu am auzit lucruri prea bune), nu te obliga nimeni sa o faci la carglass. Eventual incearca sa le propui eparatia si celor de la Ager, vezi ce parere au.
     
  3. catalinione

    catalinione 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (140 PS)
    nu prea vreau sa inlocuiesc parbrizul

    da, si eu cred asta :)

    dar nu e nici un risc ptr ei: daca se crapa in timpul reparatiei, ei m-au avertizat inainte, asa ca nu e vina lor.

    da, mi-e clar asta :) dar ideea e ca eu nu prea sunt adeptul inlocuirii parbrizului :think: A avut cineva probleme de genul celei de sus cu umezeala dupa ce si-a schimbat parbrizul?

    Avand in vedere ca fisura actuala e asa mica, 4 mm de o parte si de alta, credeti ca se poate fisura si mai mult in timp?
     
  4. catalinione

    catalinione 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI (140 PS)
    Joia trecuta i-am vizitat pe cei de la Carglass din nou, la circa 4 luni de la prima vizita :) La aceeasi filiala :) Din fericire, am "nimerit" peste alt angajat care mi-a zis ca imi poate rezolva fara probleme ciobitura si cele 2 fisuri. S-a rezolvat totul in 30 min :)

    Deci s-a adeverit ce am banuit in februarie: acel angajat de la Carglass era mult mai interesat sa schimbe parbrizul decat sa-l repare :D

    Acum am garantie pe viata, dupa cum zice Carglass :)
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2013
  5. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    Parbriz matuit

    Cati dintre colegii au parbrizul matuit?Eu sigur il am din cauza senzorilor de ploaie.Am incercat cu tot felul de chestii.E foarte deranjant can bate soarele puternic.Se vad picatele de la toate pietricelele sarite vrodata in parbriz + dungi de cum a zgariat mizeria de pe parbriz stergatoarele.A reusit cineva sa il curete calumea?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Exista o procedura de polishare a parbrizului cu o substanta care se numeste Oxid de Ceriu dar este o munca cam de 7 - 8 ore si nu merita ca bani pentru ca aceasta procedura costa aproape la fel de mult ca un parbriz nou. Sfatul meu este sa-l schimbi.


    O seara buna
     
    Ultima editare: 3 Mar 2014
  7. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    merci de raspuns, stiu ca se face sigur, am avut un geam de la ceas putin zgariat si mi l-a curatat ciasornicarul.Deci sigur se face, acum caut o varianta nu prea scumpa.
     
  8. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut am un prieten cu audi a6 din 2002 cu parbrizul matuit,a fost la o firma aici la milano pentru pentru al lucida a platit 150 euro si mie nu mia placut cum a iesit mai bine iau unul nou asta e parerea mea nustiu in tara cat ar costa lucrarea asta
     
  9. mitu83mdr

    mitu83mdr 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Drăgășani
    Masina:
    A6 C7
    Si eu il am matuit, desi are decat 6 ani. Are numai puncticele deranjante noaptea cand am lumina din fata si cand este soare..
    Eu o sa il schimb in primavara cand scapam de zapada, solutia de polisare nu mi se pare durabila..
     
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Punctele alea se formeaza de la pietricelele ce sar de la masinile din fata, asta e clar. Sunt sigur ca ai si pe "botul" masinii urme...si inca unele "frumoase".
    La mine, la masina ce-am avut-o, au lovit-o de-a ajuns la tabla. A sarit vopseaua cu totul.
    Eu mai nou, evit sa stau prea aproape de masina din fata, chiar daca enervez pe unii din spate. Unii chiar ma depasesc, daca pot, pentru ca au loc....si iar ma las mai in spate. Asta e,...daca vrei sa nu mi iei toata mizeria de asfalt in fata. Si cand depasesc, incerc sa ies pe banda cealalta cat mai devreme, la o distanta sigura ca nu mai sunt lovit.
    Am avut ghinion si la masina asta si nu am prins un parbriz degivrant. Din ala cu sarmulite prin el. Daca e sa schimb candva parbrizul,...pot oare monta (din punct de vedere electric) unul cu asa ceva ?
    A incercat cineva ?
    Ma gandesc ca e legat la instalatia ce incalzese oglinzile si luneta. O sa pape mult curent, dar dupa ce pornesc masina,...cred ca nu mai este o problema.
    Merci.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2010
  11. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Din ce inteleg faci o gramada de calcule la drum in ceea ce priveste unghiurile, distantele, benzile, depasirile.
    Daca se intampla sa fie coloana mai mult stai decit mergi.
    Esti tare tipicar.
    Cred ca orice drum cit de scurt te oboseste teribil.:)
    O viata avem, fii mai relax si lasa pietricelele sa-si urmeze traiectoria lor fireasca.:yum:
     
    Bodiu Florin apreciază asta.
  12. mitu83mdr

    mitu83mdr 5th Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2009
    Locație:
    Drăgășani
    Masina:
    A6 C7
    Eu nu am pe capota. Doar pe parbriz, adica pe absolut toata suprafata parbrizului. Nu cred ca le am de la pietricele..
     
  13. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    fromoasa masina ;),nu vreau sa te dezamagesc dar dak te apuci la drum in tara cum ziceai tu,dupa vreo 100 km plini cu soferi de pe la noi innebunesti si o sa faci in orice fel numai sa nu-i mai vezi,dar dupa aspectul masinii pacat de ea :no:
     
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ei si tu acum...:)
    Nu stiu, poate sunt tipicar, poate nu, dar perfectionist sa stii ca sunt...si e tare naspa. E mai bine sa fii mai nesimtit asa... La cati idioti intalnesti pe strazile astea acum... Unde mai pui ca...stii vorba aia..."Prostul pleaca nervos de acasa". Asta e lumea in care traim si nu avem ce-i face,..prea mult. Asa ca macar eu cu mine si cu ce-i al meu incerc sa protejez sa fiu mai atent.
    Macar incerc. Nu stiu cat reusesc. Oricum,...nu fac chestiile alea cu greutate. Asa imi vine,...usor,...destul de relaxat.
    Iar cand ma uitam la capota masinii si vedeam cat e de "ciupita", zau, mi-am jurat sa am mai mare grija si sa nu le mai miros motorina celor din fata. E si mai sigur asa.
    Cand aveam masini mai puturoase, imi luam demaraj pana aproape de cel din fata si dupa ce trecea cel ce vena din fata, incepeam depasire. Acum, imi permit sa stau un pic mai in spate si plec in tromba.
    As muri daca as fi stresat cum s-ar crede. Am mers sute de km., zilnic. Cel mai mult vreo 1500. Din Alicante pana dupa Genoa. Super concedii prin toata Europa. Nu, acum serios, sunt relaxat,...nu trebuie nimeni sa-mi desfaca mainile cu levierul de pe volan la sfarsitul zilei. :)
    Dar stii cum e. Prima impresie se prea poate sa nu fie adevarata. Poate ne intalnim candva la o intrunire.
    Numai bine.
     
    Ultima editare: 4 Dec 2010
  15. Cservice000

    Cservice000 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi 2.7 2006
    M-am lamurit cu parbrizu.Mai nou troncane ceva si nu stiu ce.Asta dupa ce am frecat-o prin nite nameti de zapada.O sa incerc luni sa ma duc la un service, partea nasoala ca sunt in Iasi acum si o sa ma jefuiasca astia la service-uri
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Acum ceva timp, unii de la un service isi faceau reclama pentru polisare parbrize si cica foloseau pasla FETRU. Cu ce altceva si cu ce masina de polisat, nu stiu, dar se pare ca partea activa la polisare e pasla asta. Cred ca sunt si alte metode...
    Sau ma rog, daca altcineva stie de o solutie si altul stie o masina buna de polisat asa ceva,...se poate incerca. Dar imi zic si eu in san,...e sticla,...cred ca e greeeeeu tare de scos. Dar mai stii ?
     
    Ultima editare: 11 Dec 2010
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Baieti, dati-mi si mie o adresa a unei firme de reparat parbrize, din Iasi. Pe PM, daca se considera cumva reclama.
    Mi-a plecat o fisura de langa cheder, pe o lungime de vreo 6cm. Are directie spre mijlocul parbrizului. Pietricica a lovit exact in portiunea neagra a parbrizului.

    Nu stiu, dar am vazut ca IN TOATA TARA idiotii astia de la Drumuri, nu arunca pe sosele cu nisip ci cu balast. Daca nu-ti arunca o sararitza direct o lopata de pietre cand treci pe langa ea, iti arunca masinile din fata, mai ales cu cauciucurile de iarna care agata mai tot de pe sosele.
    Am iesit deunazi in zona din dreapta, stationand, cand am intalnit o sararitza. Tot mi-a lovit masina. M-am jurat ca data viitoare intorc masina, o postez in fata dobitocului ca sa opreasca si-l iau la omor. Daca nu-i place ce-o sa pateasca, nu are decat sa refuze sa iese pe traseu cu "nisip" numai bun de facut betoane.
    Poate ar trebui facuta o petitie catre Ministerul Transporturilor, sau o campanie asemanatoare celei cu carburantii. Am auzit ca deja sunt reclamatii si a aparut si la TV problema.
    Oricum, daca scapi cu parbrizul necrapat tot o sa fie plin de mici ciupituri.

    Deci va rog mult. Daca stie cineva un atelier bun de lipit fisuri, de reparat parbrize in Iasi, va rog sa-mi spuneti. Am drum sapatamana viitoare si as rezolva treaba. Sincer, ca sa nu "plece" mai mult, nici nu mai scot masina din garaj,....desi daca ma gandesc ca trebuie sa iau gropile de pe sosele pana la Iasi.
    Va multumesc mult.

    (Apropo. Daca o sa ajung sa-l schimb, ce-mi mai trebuie ca sa pun unul cu degivrare ? Ca daca e bal, bal sa fie. ...desi iar stau si ma gandesc,...data viitoare o sa repar unul cu degivrare,....pentru ca in Romanica sigur o patesc din nou. Puii mei,...la fiecare masina pe care am avut-o am schimbat cate un parbriz...)
     
    Ultima editare: 10 Ian 2011
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    vezi ca eu l-am reparat in pacurari, unde era RAR-ul inainte, insa la mine era de forma unei flori
    cel mult cred ca poate sa o stopeze ca daca e deja plecata fisura nu merita sa o repari ca e cam ~50 ron/cm
    mergi pana la ei si vezi ce zic
     
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Ok, merci frumos. Offf, de-ai sti ce frumoasa e:blownose:. E proaspata, e abia facuta, nici nu se observa. E o fisura fara alte "plecari". Nu are vreo "floricica" la punctul de impact. Deci m-as multumi si cu o stopare desi cred ca in timp fisura o sa capete o culoare aparte, mai ales daca prinde aer. Acum sper sa o poata stopa fara sa o mai lungeasca inca vreo 10 - 20 de cm. Am luat de la Rompetrol, acum vreo 2 luni un chit de reparatii, dar tot pentru "floricele" cred ca e mai bun.
    As vrea sa-mi fac o programare, ca sa fiu luat din prima. M-as duce de dimineata, inainte de un examen.
    O sa ma interesez. Daca apare cumva pe aici si numele firmei sau vreun telefon ar fi excelent. Pana una alta e bine si atat.
    Bafta multa.

    (up-date : Cred ca am aflat de care spui. E YV, nu ? Sunt buni baietii ? Ma gandesc ca daca i-ai recomandat nu sunt probleme, dar mai stii ? Ar mai fi si Accent Trading... Habar nu am la care sa incerc ca sa gasesc pe cineva priceput cu adevarat. Multumesc mult.)
     
    Ultima editare: 10 Ian 2011
  20. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    cred ca yv sunt, ca parca erau si niste alarme pe acolo :)

    eu am fost acum 2 ani la ei ca aveam o floare pe parbriz nou pus.
    s-au miscat repede, m-am dus sambata dimineata, era primul si au acoperit-o incat a ramas numai un punct.
    de atunci nu a mai plecat.
    parbrizul il schimbasem in decembrie si in aprilie luasem o piatra pe drum, iti dai seama ce draci aveam
     

Distribuie pagina asta