1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pasiune in Garnet Red !

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AudiFannn, 19 Ian 2022.

  1. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Va salut domnilor,
    Am achiziționat de ceva timp acest A7 pe care sper sa-l “transform” ori sa îl vând im cazul in care ma plictisesc de el, ceea ce nu prea cred.
    Motorul este un 2.0 TFSI (destul de rar pe acest model și ceea ce am căutat ) legat la o cutie S-tronic cu care se înțelege foarte bine când vine vorba de raport performante/consum, bineînțeles in comparație cu cilindreele și mașinile similare. In schimb dacă o compari cu Rs uri sau cine știe ce Subaru sau Porsche nu e wow, însă pot sa spun ca poți face și depășiri “sinucigașe” fără sa ai emoții ca e prea din scurt, ori o poți pune pe pilot și merge la 140 fără nici un
    zgomot și cu consum de 7.5 l/100.
     
    arazvan2002, jooopy1, smurff și alți 9 apreciază asta.
  2. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Sa o stapanesti sanatos. Culoarea ii face mare cinste.

    E tractiune fata sa inteleg, model de 252cp?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  3. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Mulțumesc. Da, tracțiune fata 252 cp, culoarea și faptul ca are motorul asta, m-au făcut sa o cumpar, pe lângă kit complet S-line, trapa și etc.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  4. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Foarte misto masina, merge un soft la motorul acela cat de rapid :) se comporta bine si modificat.
    Ce planuri mai ai ?:beerchug:
     
  5. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Merci! Nu sunt adeptul softurilor și încă nu simt nevoia, dar cine știe. Ca și planuri, ohooo, foarte multe, dar spre sfârșitul anului poate, pana atunci sunt băgat adânc in multe chestiuni anul asta. Câteva dintre retrofituri dacă ar fi sa o țin (și dacă ma hotărăsc sa o țin o sa ma scoată la pensie) ar fi: sistem audio, (asta e slab rau) chiar dacă are subwoofer, colantate folie protecție, bara fata grila etc RS, scaune RS, centuri galbene, volan custom și neaparat teșit, jante BLADE, masaj scaune, etc., etc.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos!
    Rara motorizarea, sunt curios cum se misca.
    Ai o lista destul de interesanta acolo, si deloc ieftina.
    Spor!
     
  7. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare,
    Da, motorul s-a pus doar pe modelul facelift de A7 și pe Europa sunt mereu maxim 1-4 anunturi. In România am urmărit 3-4 luni pana sa apara una iar după, au apărut in decurs de câteva luni 3 exemplare, dar celelalte doua aveau culori de care m-am saturat: negru, gri, etc
    Când am văzut-o pe asta pur și simplu n-am mai putut sa ma abțin (prostia asta de pasiune pentru mașini :)) și am mers sa o văd.
    Nu este perfecta a mai fost puțin accidentata in spate are o zgârietură, etc., dar asta e alta poveste, ce-i cert e ca le gasesti doar cu motorul de 3.0 tdi sau TFSI, motoare pe care nu numai ca e greu sa le întreții dar nu prea le văd “rostul” pe străzile noastre. Nu zic ca nu mi-as dori un 3.0 TFSI, dar cu un așa impozit și așa întreținere, nu pot.
    De mișcat, acest motor, se mișcă surprinzător de bine, pentru mine, care nu vreau sa zboare pe străzi, ajunge destul de repede la 100 km/h, iar la 200 km/h destul de ușor, e suficient. Cum știi și tu de la A5 ma apucasem de el, am luat bara fata S, de la tine grila RS5, i-am pus volan, MMI 3G Plus cu montaj la Paul la Constanta și aveam in plan sa o țin, dar n-am mai rezistat când am văzut A7-le.
    Lista e lunga și FOARTE costisitoare deoarece am văzut ca prețurile pieselor de C7 sunt scumpe tare, dar sper sa se mai domolească pe viitor. Dar știi cum e, poate mai găsesc ceva pe la tine sau îmi vinzi un pont, mai vând bara ei originala, mai una alta, dar sa vedem, nu e graba, mai ales in vremurile astea ...
     
    cogdao și DonDoneL apreciază asta.
  8. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Frumoasă mașina!Interesantă această motorizare,sper sa te bucuri sănătos de ea fără incidente neplăcute. Baftă în proiectul ce va urma.
     
  9. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Nu m-am avantat la A7 tocmai din cauza impozitului si dimensiunii motoarelor, care nu ma avatajeaza deloc.
    Daca te vei intoarce in zona A4/A5, te ajut cu placere.
    Pacat ca nu este quattro, ar fi fost pachetul complet. Poftim idee de retrofit .
     
  10. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Multumesc! Da, uneori ma uit de 2 ori unde cum si cum ma încadrez, pe lângă cine, și etc, pentru ca e jale in România pe drumuri.

    Da, și eu le evitam tot din acest motiv, dar uite ca exista aceast nișă și am zis ca ar fi păcat ca viața trece pe lângă noi și sa nu trec la o clasa mai superioară mai ales ca am găsit-o intr-o combinație aproape ideală de dotări și aspect. Dacă avea un Bose sau Bang & Olufsen, și ACC era ideal, dar poți trai și fără ACC.
     
    cogdao apreciază asta.
  11. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Va salut,
    Intre timp și dealungul timpului, de când e la mine, mașina a primit folii de protecție pe faruri și stopuri, curatare și gresare trapă, hidratare chedere și piele, ungere mecanism eleron, punctare cu vopsea originala VW, pe ici pe colo, revizie ulei și filtre ( ulei Liqui Moly Top Tec 4200) filtre Mahle, PLUS VALVA PCV noua. Am impresia ca fostul proprietar nu a auzit de hidratare chedere sau piele ori ungere eleron, singura care era curată și unsa era trapa, dar nu foarte temeinic, trapa pe care am și uns-o și curățat-o plus hidratat chedere.
     
    Alex_WeS, jooopy1, flav94 și alți 7 apreciază asta.
  12. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Sa începem cu hidratare, curatare, piele, chedere, curatare trapa , gresare, eliberare scurgeri, revizie eleron etc etc
     
  13. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Ceva detalii procedura gresare/curatare trapa si scurgeri?
     
    AudiFannn apreciază asta.
  14. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salut,
    Procedura completa plus alte proceduri pentru audi A7 sunt la Bogdan Gabriel, care se ocupa cu așa ceva, le are postate pe grupul de Audi de pe facebook, și pe grupul de Audi A7 S7 RS7 România. Pe scurt, trapa trebuie curată de vaselina veche murdara, scurgerile curățate, eu nu am pompa specială (furtunaș) cod VAS 620 (cea pe care o foloseste reprezentanta Audi) dar am improvizat ceva smart și safe dintr un fir de motocoasa rotunjit la cap sa nu înțepi furtunul de drenaj și am desfundat perfect. Am făcut proba cu apa, iar după, iarasi gresare și hidratare chedere trapa.
     
    bubu182 apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Va pun eu procedura din ELSA in topicul dedicat.
     
    bubu182 și AudiFannn apreciază asta.
  16. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Va salut domnilor,
    A trecut ceva timp se când am mașina, 0 probleme și 22.000 km parcursi, nu m-am plictisit de ea și sper ca nici ea de mine. Am venit cu prima schimbare pe care i am făcut o și anume chrome delete.
     
    Peto, mirceacml, bubu182 și alți 2 apreciază asta.
  17. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    A trecut cam mult de când nu ai mai hidratat chederele :)
     
    AudiFannn apreciază asta.
  18. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Și totuși consider ca țin la masina, mulțumesc o sa țin cont de sfatul tau.
     
  19. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    11.04.2024, 0 probleme, 100000 de zâmbete de fiecare data când ma urc la volan și după ce cobor. Între timp 189xxx km. Urmează revizia “mare”, cred ca pe la un 194-195k km.
     
    Caprita Emanuel și Peto apreciază asta.
  20. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    Superba culoarea! Sa o stapanesti sanatos.

    De care suspensie ai? (1BA, 1BE, ...). Is curios daca A7 (cu o motorizare < 3.0) vine din start cu ceva mai sportiv.
     
    Ultima editare: 11 Apr 2024

Distribuie pagina asta