Salut, Am urmatoarea problema la un audi a6 din 2005, motor de 3.0, cutie tiptronic. In momentul in care calc acceleratia la podea(kick-down) in 1 din 10 cazuri pedala se blocheaza, in momentul in care nu o mai calc isi revine. A mai avut cineva aceasta problema? p.s Si nu, nu este vorba de Toyota.
Cum vine aia, se blochează, dar când nu o mai calci îşi revine?! Păi asta înseamnă că nu se blochează... Nu aşa se comportă toate pedalele de aceleraţie? Cât timp sunt călcate, rămân "pe poziţie", când nu mai sunt călcate, revin... ?
mda Cred ca explicatia a fost destul de clara.Dar daca nu s-a inteles o mai repet. Pasul 1. Calc acceleratia pana la podea, ramane la podea blocata (se tureaza in continuu) chiar daca iau piciorul de pe accelaratie. Pasul 2. Calc frana pedala isi revine insotita de un zgomot(gen-clanc) Sper ca acum sa fie limpede. Multumesc, Mihai Iorgulescu
Ia vezi ca nu asta scrisesei iniţial. Nu ai pomenit nimic de frână acolo. Nu am vreo soluţie pentru problema ta şi nimeni nu va avea până nu te vei duce să faci o scanare de erori, exact aşa cum ţi-a zis şi colegul isvaly (dacă ar fi avut cineva vreo soluţie aşa, "direct", fără să necesite investigaţii, fii sigur că ţi-ar fi scris-o până acum). Dacă e o eroare mecanică (cum cred), atunci vreun senzor ceva la pedala de acceleraţie ar fi trebuit s-o observe până acum. Pe de altă parte, asigură-te că zgomotul acela de tip "clank" nu e din altă parte, de exemplu, la maşinile cu cutie tiptronic (ca a ta), când calci frâna cu maşina în P (şi cred că şi în N), se aude un zgomot de tip "clank" - e vorba de un sistem care deblochează "levierul" ca să poţi să-l treci în altă treaptă (nu de alta dar nu poţi să-l treci dacă nu calci frâna). Compară zgomotul acesta cu zgomotul pe care îl face maşina când ţi se deblochează pedala de acceleraţie, să vezi ce şi cum. Nu că te-ar ajuta cu mult, dar cel puţin poţi să-i descrii mai bine problema unui mecanic şi să-i dai mai multe detalii, şi acesta poate să facă anumite legături şi, coroborând descrierea ta cu logurile obţinute în urma scanării, să găsească în final cauza.
Salut , Am o problema foarte mare cu mașina (pica accelerația) in mers , dacă merg constat îmi pica accelerația pentru o secunda , sa spunem ca am o viteza de 80km/ora cu pedala ținuta constant la 20% , de o data turometrul Pica la turația de relanti și mașina nu mai accelerează , in timp ce pica accelerația , eu având piciorul apăsat pe ea la 20% o apăs pana la 100% și tot nu se accelerează , dau drumul pedalei , o apăs iarăși și mașina merge normal , tin iar pedala la 15-20% constant Pica iar accelerația , iau piciorul de pe acceleratie apăs iar mașina își revine.( tin sa precizez face aceasta problema doar când pedala este ținuta într-un singur loc apăsată 10% , 20%) , dacă sunt in accelerare sau accelerez tare numai are nicio problema mașina. PS: problema a apărut fără nicio intervenție asupra Masinei , a stat 2 luni fără sa fie pornita , după prima pornire a început problema , eu am observat ca o face mai des atunci când , (dau intr-o groapa dâmb denivelare) (atunci când într-un sens giratoriu virez mai brusc stânga sau dreapta).
Magulicy Salut, Ai rezolvat problema ? Pentru ca aceeasi problema o am si eu si nu stiu cauza. Multumesc.
Salut, Audi A6 C6, 2006, 2.0 TDI, 140HP, Manuala. Oare ati rezolvat cumva problema cu, caderea acceleratiei mentionata mai sus? Am intalnit aceeasi problema, la mers constant, la turatie 2000rot/min, incep sa se simta scapari de putere..cade aceleratia usor ca niste trepidatii uneori, alteor pierde de tot puterea si nu se mai accelereaza o vreme(problema este mai evidenta in treptele inferioare). A fost reconditionata turbina, schimbata clapeta EGR, schimbat debitmetrul, si nu prezinta erori pe VCDS. Multumesc!
Nicu problema ta mai mult ca sigur nu are nici o legatura cu pedala de acceleratie. Am eu presimtirea asta. Mergi la un bun diagnostician cu VCDS-ul si separat la un bun mecanic. Cauta-l pe colegul Nucu (il gasesti aici pe forum in numeroase topicuri) in Bistrita si ia legatura cu el sa te ajute cu problema ta.
Ceea ca ma face uneori sa ma enervez, este ca sunt aici pe forum colegi care au ceva probleme si imediat vin aici cu miile de intrebari, iar dupa ce rezolva nu mai revin cu un raspuns ce si cum au rezolvat. La urma urmei poti scrie ca ai vandut-o asa cu defectiunea care o avea dar scrie ceva nu nimic. Si sunt convins ca 95% au rezolvat dar nu au venit cu nici un raspuns dupa aia. Scuzati-ma de OFF TOP, dar vroiam sa ma descarc vazand ca colegul ar fi avand problema ca la cineva care a avut-o mai sus.
Asta e Aurel. Asa e omul, intreaba dar nu mai spune si rezolvarea. Si pe urma, altii, se supara pe mine pentru ca le spun sa citesca rezolvarea daca ea exista sau sa caute probleme si rezolvari similare in alte topicuri si alte arii. Bine, nu este cazul aici cu userul care a scris mai sus pentru ca altfel ii disparea deja mesajul.
Acel audi A6 C6, 2.0 TDI de mai sus avea intercooler-ul crăpat si un furtun, se pierdea presiune si din această cauză debitmetrul nu mai putea funcționa corespunzător rezultatul fiind acele întreruperi. Pret reparații: 150 lei furtun aer 400 lei intercooler nou 300 lei manoperă Sper sa ajute! =)