1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere ulei pe la capacul chiulasei sau prin alta parte la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 20 Iul 2011.

  1. Mxf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Huși
    Masina:
    A6 2,0 TFSI
    Am observat ca masina a inceput sa piarda niste ulei. Aparent parca ar fi pe langa niste suruburi. Cum nu ma pricep, am hotarat sa intreb aici.:(

    E grava problema sau este vorba doar de strans suruburile sau poate niste garnituri invechite ?

    Am incercuit cu rosu zonele unde se aduna uleiul.

    Multumesc.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Mxf 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Locație:
    Huși
    Masina:
    A6 2,0 TFSI
    Am fost la service.
    Suruburile erau cam slabite in zona pe unde era ulei.

    Mi s-a spus ca daca se mai aduna ulei acolo ar trebui sa schimb capacul chiulasei + garnitura (vreo 600+ lei)
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Nu sunt sigur daca trebuie schimbat si capacul din cate stiu se poate lua la polizor sa il faca cat mai aproape de linie ..
    Dar garnitura de chiuloasa trebuie schimbata sigur ...
     
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Garnitura de chiuloasa este mult mai jos si nu are legatura cu micile scurgeri de ulei din partea superioara a motorului. Daca acel capac al chiuloasei nu este fisurat, atunci trebuie schimbata doar garnitura acestuia(aprox 80-90 ron).
     
  5. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    In timp garnitura de cauciuc de la capacul culbutor,din cauza temperaturii ridicate la care lucreaza motorul,devine rigida, casanta si i-si pierde calitatea de etansare,nu strica sa o inlocuiesti cu una noua fara silicon si alti adezivi.
     
  6. makiavelli 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2011
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    A6 , 2 litri , 2005
    Ignorant in domeniu intreaba :)

    Buna am o problema similară adica : prelingere de ulei pe lângă surube + pierdere semnificativă de lichid antigel ... posibile cauze le-am identificat din postari mai vechii întrebarea mea e : reușesc sa fac drumul de întoarcere in tara (1400km) pana la o reprezentanta Audi sau un service?uleiul care se prelinge cade pe conducte incandescente rezultand miros de ulei ars si fum sub capota. mașina mea: A6 din decembrie 2005 2 litri 140cv.Multumesc anticipat tuturor care răspund .
     
  7. Peti Alexandru

    Peti Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 c7 , fab 2011, 3.0 D quattro
    Salutare,
    Am observat de cateva ori sub masina pete de ulei. Azi mi s-a aprins in bord martorul ca uleiul este la minim. Am fost la un service, a ridicat-o pe elevator si mecanicul mi-a dat un răspuns foarte rapid: pierde ulei de la garnitura de chiuloasa. Totuși nu imi vine a crede. Inca nu am verificat daca baga ulei in antigel (o sa verific maine) si fum nu scoate. Credeți ca ar putea fi garnitura ? Mersi frumos
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este un orificiu prin care trece uleiul, si daca este arsa inspre afara, atunci pierde cum face acum. Daca nu este arsa inspre interior, atunci nu iti baga uleiul in antigel. Raspunsul este ca poate sa fie arsa garnitura de chiulasa si sa piarda ulei.
     
  9. Peti Alexandru

    Peti Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 c7 , fab 2011, 3.0 D quattro
    Treaba e nasoala . Mersi
     
    Ultima editare: 3 Aug 2016
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu iti vine a crede, ti se pare ceva imposibil ?
    E relevant ce credem noi ? Nu avem de unde sa stim pe unde iti pierde tie ulei din fata calculatorului.
    Daca nu iti convine diagnosticul pus de mecanicul respectiv du-te la alt service.
     
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Rar pierde garnitura de chiulasa, votez pentru alt parere, de cele mai multe ori pierde prin alta parte si se prelinge. Sunt patit, acelasi diagnostic l am primit si eu, am mers cu ea asa dupa care s a demonstrat ca pierderea venea de la garnitura capacului superior care acopera axele cu came.
     
    Peti Alexandru apreciază asta.
  12. Peti Alexandru

    Peti Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 c7 , fab 2011, 3.0 D quattro
    De asta zic si eu ca nu e de la garnitura de chiuloasa .. Merge foarte bine , trage bine , nu scoate fum .. Doar cat ca pierde ulei pe undeva .. I-am mai pus ulei si azi merg la alt service. Daca primesc același diagnostic .. Asta e ..
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Drogas, una e B6 si alta e C6-le.
    2.0 de pe C6 este cunoscut pentru problemele la chiuloasa si la capacul superior ce se deformeaza.
    Pierderea de ulei o poti diagnostica foarte usor spaland/curatand motorul si verificat zilnic pe unde supureaza.
    Daca intr-adevar iti scapa pe la chiuloasa schimbi garnitura, suruburile si obligatoriu alezezi chiuloasa.
    Daca iti scapa pe la capac iti recomand sa schimbi capacul ( aprox. 600 ron) sau solutia mai neortodoxa este silicon Victor Reinz.
     
  14. Peti Alexandru

    Peti Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 c7 , fab 2011, 3.0 D quattro
    Alt service , același răspuns . Garnitura de chiuloasa ..scoate ulei chiar pe la acel șurub ..nu stiu daca se înțelege ceva din poza ..
     
  15. Peti Alexandru

    Peti Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 c7 , fab 2011, 3.0 D quattro
    M-am incapatanat si am ajuns la al 4-lea service . In final s-a dovedit ca nu era garnitura de chiuloasa.din ce mi-a explicat mecanicul (am vazut si cu ochii mei ) uleiul curgea de la un șurub de undeva din partea din spate a motorului," pompa tandem", se prelingea in zona garniturei de chiuloasa si de acolo picura.Timp de lucru aproximativ 4 ore , pret 450 lei . Au trecut 5 zile si nu am mai gasit pete de ulei sub masina :D . Nivelul pe joja ok , am facut aprox 800 km si totul in regula.Stiam eu ca nu e garnitura :D
     
    Summy94 comman și Remi Oprea apreciază asta.
  16. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Si eu la TFSI am avut problema asta, se prelingea prin spate si picura de la acea pompa de vacuum, crezand ca e din alta parte.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si va intreb pe ambii, de vina a fost pompa tandem sau surubul ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De vina la amandoi sigur este garnitura de la pompa tandem. :) Dar asa este cand te duci la niste "mecanici plapumari" care au invatat mesarie pe genunchi si care nu cauta cauzele ci aplica solutia de moment.
     
    Summy94 comman apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am vazut ca are 2 garnituri, una mica pe stutz si una pentru pompa, costa vreo 3€ ambele.
    Sa arunc si eu un ochi acolo, daca merg constant cu 1900 rpm imi apare ca o rezonanta la motor, si la ralanti zici ca bate cineva o toba in spatele motorului.
     
  20. Peti Alexandru

    Peti Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 c7 , fab 2011, 3.0 D quattro
    Mi-a zis ceva si de o garnitura . Cred ca a schimbat-o. Ca altfel nu imi lua 450 lei doar pentru un șurub. Cred
     

Distribuie pagina asta