1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei la capacul motor/culbutori la Audi A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adyfrunza, 7 Feb 2011.

  1. adyfrunza 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2011
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI
    Salut,
    Pierd ulei pe la garnitura capac motor (culbutori). Am schimbat garnitura la service si au pus si gasket (pasta etansare), a mers un timp dar acum curge din nou curge si pe racordurile de la toba si miroase foarte, foarte urat. Nu stiu ce sa mai fac. Daca a patit cineva asa ceva s-au aveti idei va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Apr 2013
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Eu zic ca nu au prins bine garnitura, daca ramane un mic spatiu pe acolo va iesi ulei mult. Si eu am schimbat-o si acum e curat de jur imprejur. Am luat garnitura originala 50 lei. Daca ai luat ceva de prin magazine s-ar putea sa nu fie chiar foarte buna. Mergi inapoi la cine a lucrat la masina.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Apr 2013
  3. adyfrunza 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2011
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI
    Am fost la service si au zis/constatat ca este capacul de la motor deformat. Astept sa vina capacul si sa il inlocuiesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Apr 2013
  4. adyfrunza 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2011
    Locație:
    CRAIOVA
    Masina:
    AUDI A4 2.0 TDI
    Salut,
    Am rezolvat problema: am schimbat capacul de culbutori. Au avut dreptate cel vechi era ovalizat. Pret 700 lei capacul + manopera, asta este. :applaus:
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Apr 2013
  5. alexivan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2011
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 125kw 2007
    capac culbutori

    imi curgre ulei pe la garnitura de la capac si am schimbato de 4 ori e posibil sa fie capacu deformat ? ca mie asa mi se pare ?
     
  6. alexivan 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2011
    Locație:
    Popesti-Leordeni
    Masina:
    audi a4 2.0 TDI 125kw 2007
    Am un audi A4 B7 2.0 tdi 170cp, am schimbat de doua ori capacul de la culbutori impreuna cu garnitura de la capac si tot imi curge ulei pe la garnitura. Ce ar putea sa fie ca nu ii da nimeni de cap ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Dec 2012
  7. nebunu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A3
    alexivan Poate sa fie chiulasa strimba in locul unde se aseaza capacul de la culbutori. Incearca cu alta chiuloasa.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iul 2013
  8. mirceaaudirs4

    mirceaaudirs4 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2012
    Locație:
    galati
    Masina:
    a4,1.9,2006
    Am vrut si eu sa schimb garnitura de la capacul culbutori. Am desfacut cateva suruburi iar apoi m-am razgandit si din greseala am uitat ca un surub era strans si l-am strans din greseala mai tare si s-a dat peste cap filetul. Acum nu mai sta strans dar nici nu pot sa il desfiletez. Are cineva vreo solutie cum sa reusesc sa il scot ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Apr 2013
  9. costel71

    costel71 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brad , Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant / 1.6 AHL / 1997
    mirceaaudirs4, daca e prezon, iar lungimea filetata a acestuia iti permite, mai pune inca o piulita de aceeasi dimensiune si strange-o usor cu mana, pana cand se "intalneste" cu cea originala.
    Pune apoi pe piulita originala cheia, pentru a o tine pe loc si cu o alta cheie, mai strange putin cea de a doua piulita, cea pusa de tine. Poti strange, circa un sfert de spira. Se vor bloca una pe cealalta.
    Vei lasa deoparte una dintre chei si doar cu una vei destrange piulita care se afla dedesubt. In acest mod insa, din pacate, va iesi prezonul cu totul din chiuloasa. In locul prezonului initial, poti pune un surub, cu o lungime egala cu cea a prezonului original. Un alt sfat, daca poate altcineva sa te indrume. Bafta !
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Apr 2013
  10. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Domnilor , ma confrunt cu o problema : dupa ce am inlocuit garnitura capacului problema a reaparut dupa 2 zile . Ce-i drept , nu au folosit pasta la etansarea garniturii si am vazut cu ochii mei ca a intrat prin presare. Garnitura a fost Victor Reinz , dar cred ca degeaba .

    Va rog un sfat !
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Dar capacul l-ai spalat bine si ai verificat sa nu fie fisurat/crapat ?. Poate are o fisura mica care nu se poate observa decat la o inspectie amanuntita. Mai verifica odata capacul cu mare atentie. Bafta
     
  12. cristi0081 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2014
    Locație:
    comanesti
    Masina:
    a6 20 2005
    Salut detin un a4 2.0 tdi 2007 bpw am scurgeri de ulei din zona pompei tandem s-au schimbat vreo 3 garnituri dar fara nici un rezultat tot mai picura...are cineva vreo idee ce ar putea fi?
     
  13. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Capacul de la culbutori deformat, e cunoscuta problema. Pune silicon (negru de baie de ulei, pe original) intre garnitura si capac si vezi daca mai curge. Un capac nou e pe la 6-700 ron.
     
  14. cipi_

    cipi_ 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2005, BNA
    Am constatat ca am scurgeri de ulei pe la capacul de la motor (culbutori). Mecanicul mi-a spus, imediat dupa ce a vazut motorul si fara alte verificari, ca e infundat filtru de pe capac si trebuie sa imi cumpar un capac nou. Asta sa fie singura explicatie? nu poate fi si alta problema. Adica, nu vreau dupa ce imi cumpar capacul, care nu e chiar ieftin, sa ma trezesc ca nu filtru era de vina ci garnitura sau mai stiu eu ce.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ori asta ori s-a deformat capacul din cauza caldurii.
    Dar aflai asta daca citeai 1-2 posturi mai sus.
     
  16. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Aceeasi problema am avut-o si eu, era garnitura coapta. Am luat originala 50 lei.
     
  17. cipi_

    cipi_ 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2005, BNA
    Da, le-am citit. Poate nu am formulat eu bine intrebarea. Totul a plecat de la faptul ca intr-o zi am vazut niste picaturi de ulei sub masina. Iar ce vreau sa va intreb este daca numai pe la cap se poate scurge uleiul.

    Deci pot scapa si numai cu garnitura schimbata.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate sa fie din mai multe parti pierderile. Dar ca sa afli, trebuie sa speli bine motorul, apoi sa urmaresti atent pe unde incepe sa "planga".
    Altfel, o dai la ghici si nu stii ce sa schimbi, o faci doar la nimereala.
     
    cipi_ apreciază asta.
  19. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    a mai avut cineva problema cu pierderea uleiului pe la capacul motor?
    dupa o verificare am inteles ca ar costa 600 lei doar capacul din plastic dar in timp ar fi aceiasi problema si mai bine schimb o garnitura .
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca citeai topicul asta (fara sa scrii pentru ca nu era nevoie) unde ti-am mutat mesajul ai fi stiut ce ai de facut ca sa rezolvi pierderea de ulei pe la capacul culbutori/motor.
     

Distribuie pagina asta