1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierderi / Scurgeri de Ulei la capacul motor/culbutori la Audi A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de adyfrunza, 7 Feb 2011.

  1. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Poti sa pui silicon daca esti in criza de bani. dar cu grija, si sa fie cel negru de la audi.

    Schimbatul de garnitura nu te ajuta, este deformat capacul de obicei.
     
  2. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    am schimbat garnitura si dupa 5.000 km a reaparut problema si cu miros de ulei incins si fum . o sa incerc sa pun silicon cu ai spus tu Hilfiger . nu cred ca merita sa schimb capacul avand in vedere ca in timp se va deforma din nou .
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    La un moment, epuratorul o sa se duca, asa ca schimbi atunci capacul.
     
  4. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Salutare, imi puteti spune la ce cuplu se strang suruburile capacului culbutori? Nu vreau sa risc si sa sfichiuiesc vreunul...
    Am cautat mai sus dar n-am vazut nici o interventie pe acest subiect. A4, B7 , 1.9 tdi, 116CP /2007
    Multumesc !
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Conform ELSA, la 9 Nm.
    Vezi PDF-ul atasat deoarece ai si o secventa de strangere a suruburilor.
     
    vasy_petrescu și AHNDREI69 apreciază asta.
  6. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Multumesc mult pentru ajutor, audi66

    Te mai deranjez cu o intrebare: la ce se refera urmatoarea instructiune :
    Apply one drop of sealant (Ø approx. 5 mm) to each sealing point at front bearing cap/cylinder head -arrows-; for sealant refer to → Electronic parts catalogue.
    Se mai pune si silicon ? Am inteles ca pui si silicon doar daca schimbi numai garnitura si nu este originala .Dar daca iau capac original cu garnitura originala noua , mai trebuie si silicon ?
    Daca da, cum se pune acest silicon, pe tot conturul garniturii sau numai in anumite locuri ? (sealing point )
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se refera la silicon, o picatura cu diametrul de aprox 5mm, foloseste silicon marca Victor Reinz.
    Se aplica numai la punctele mentionate in PDF.

    Siliconul il cureti si repui ori de cate ori umbli acolo.
     
  8. A.Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A4, 2.0TDI BPW, 2006
    Salutare si bine v-am gasit! Recent am achizitionat un Audi A4 2006 cu 168.000 km si cod motor BPW.

    Am o crapatura pe capacul culbutori am observat ca nu prea gasesc unul sa il inlocuiesc(nu vreau nou). Intrebarea mea este, se potriveste unul de pe alt motor? BLB, BRE, BKD? Am vazut ca la exterior sunt la fel dar nu stiu cum arata interiorul la ele.
     
    AdrianAR apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Capacul, lipeste-l cu super glue daca pretul unui capac nou ti se pare asa astronomic. Acum lasand gluma la o parte, este acelasi capac si pe BKE / BRB. Il gasesti si pe B6 pe AVF, AWX, AVB, BKE.
     
    A.Razvan apreciază asta.
  10. A.Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A4, 2.0TDI BPW, 2006
    Multumesc pentru lamurire. Este deja lipit cu poxipol, mi l-a "carpit" un mecanic :))
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deja capacul ala este cu problema pe 2.0 TDI. Schimba omule capacul cu unul nou, lasa carpelile si dezmembrarile.
     
  12. A.Razvan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2017
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A4, 2.0TDI BPW, 2006
    Trebuie sa fac niste investitii mai importante, vreau doar sa gasesc o solutie temporara (dezmembrari) pana imi revin umpic cu bugetul. :(
     
  13. OVA 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2006
    Salut, sunt nou pe forum si am nevoie de cateva sfaturi. Am achizitionat in septembrie anul trecut un AUDI A4 1.9 tdi, BRB, 116 CP. Totul a fost ok cu masina, deoarece am facut un test de cumparare si avea carte de service. In luna Mai am schimbat uleiul si toate filtrele si imediat dupa am inceput sa am pierderi de ulei. Nu stiu nici exact pe unde curge fiindca este ulei pe ambele parti ale motorului. Saptamana trecuta cand am ajuns acasa am vrut sa verific uleiul si am gasit joja aruncata afara si capacul stropit cu ulei. Am fost cu masina la service si au gasit rupta flansa care tine montata galeria pe turbo (atasez o poza). Au crezut ca asta este cauza dar acum m-au sunat ca nu era de acolo problema si vor sa imi schimbe capacul fiindca poate fi deformat dau epuratorul infundat. Precizez ca daca scot furtunasul de la epurator ies ceva gaze pe acolo, la fel pe la joja si pe la busonul de ulei iar mecanicu a suflat cu compresorul in epurator si aerul trece usor. Dar totusi cred ca la mine face presiune in baia de ulei sau sus in rampa la culbutori. Daca a mai patit cineva va rog sa imi dati un sfat, nu as vrea sa ma sune astia din doua in doua zile ca trebuie altceva si sa faca teste pe masina mea. Multumesc...
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Degeaba ai intrebat pe forum deoarece cauzele sunt cu zecile pentru problema ta asa ca nu iti poate da nimeni nici un raspuns. Sunt cateva topicuri in aria asta pe care trebuie sa le citesti obligatoriu ca sa tragi niste concluzii. La cati ani are masina si probabil km, este indicat sa schimbi capacul de la culbutori. Te sfatuiesc sa speli motorul si zonele pe unde sunt urme de ulei ca sa vezi pe unde curge. Daca lasi asa murdar motorul nu o sa-ti dai seama pe unde curge ulei.
     
  15. OVA 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2006
    Masina are 160.000 km si asa cum spuneam a fost bine intretinuta. Eu am schimbat uleiul si filtrele la 10.000 km. Am folosit Castrol 5w-30 long life. Ramane sa curat bine motorul si sa vad pe unde curge exact. Imi este frica de presiunea din baie, sa nu fie vreun segment, nu stiu cata presiune trebuie sa fie normal cand deschid busonul de ulei. Revin dupa investigatii. Multumesc.
     
  16. OVA 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2006
    Buna din nou,
    Am luat masina din service, am spalat motorul si am facut ture cu ea doua zile, trage normal doar ca am aceeasi presiune la busonul de ulei si la joja. Nea' mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbat capacul de la culbutori si daca face la fel trebuie schimbat axul cu came, ar putea fi uzat si nu mai apasa destul. Cred ca vrea sa imi innoiasca motorul piesa cu piesa. La garnitura de la capac nu exista nici o picatura de ulei, iar daca scot furtunasul de la capac, de la filtrul epurator ies ceva gaze si putin ulei, deci nu cred ca ar fi asta cauza. Un alt nea' mecanic mi-a spus ca sigur este de la segmenti si trebuie sa ma scap de masina cat mai repede, iar ultima parere este ca am folosit uleiul gresit, de fapt nefiind ulei pentru motoare PD. O sa adaug poze cu uleiul folosit la ultimul schimb. Sincer nu vreau sa scap de masina si nici nu vreau sa dau vreo teapa cuiva, ma incapatanez sa gasesc problema, macar pentru cultura mea. Orice sfat este bine venit. Multumesc.

    20170510_122627.jpg 20170510_122620.jpg
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mecanicul ala care ti-a spus ca ai folosit uleiul gresit este un prost si nu te mai duce niciodata la el. Uleiul asta este foarte bun pentru PD. Problema ta de pierderi ulei nu este de la uleiul folosit. Intradevar poti pierde ulei pe la capacul culbutori sau sa ai segmentii terminati. Problemele pot fi multe pentru pierderea si consumul de ulei si uneori fara sa desfaci motorul si sa inlocuiesti segmenti si chiar axa came nu rezolvi nimic.
     
    allview apreciază asta.
  18. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pt.uzura segmentilor poti face un test de compresie sa te lamuresti, capacul este una din cauzele consumului de ulei/presiunii in baie pe langa turbina cu joc in ax.
    Axa came uzata nu produce presiune in baie.
    Eu as merge pe schimbarea capacului.
    Bafta in rezolvare!!
     
    Ultima editare: 30 Iul 2017
  19. OVA 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2006
    Multumesc din suflet pentru ajutor. Inca refuz sa cred ca ar fi vreun segment la kilometrii acestia dar nu este imposibil. Am spalat motorul cu cateva zile in urma si am facut peste 200 km cu masina, pe langa capacul de la culbutori nu exista nici o urma de ulei. Am suflat aer in filtrul epurator si trece foarte usor spre busonul de ulei si invers. Am discutat cu alt mecanic, mi-a recomandat curatarea motorului cu un aditiv Liqui Moly, schimbat uleiul, verificat axul de la turbina, curatat egr cu nu stiu ce spray iar in continuare daca tot face presiune sa verific compresia in pistoane. Daca a mai facut cineva operatiile acestea de curatare, va rog sa imi dati ceva detalii. A fost dat jos si filtrul de particule si anulat din calculator. Multumesc mult...
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Este in jur de 150-170euro un capac. Daca ti se pare mult, da-l jos pe al tau, spala-l cu solventi si vezi cum merge (desi am inteles ca rata de reusita e destul de mica).
    Poti incerca sa mergi si pe alt ulei: gen Valvoline Synpower MST C3 5w-40 (pentru ca nu mai ai DPF), Liqui Moly TopTec 4100, Ravenol VMO 5w-40. Toate sunt uleiuri premium si au norma 505.01 (pentru masini fara DPF). Daca esti mai riguros si vrei sa mergi pe "recomandarea" producatorului poti opta pentru varianta 5w-30 a acestora (cu norma 504.00 - 507.00).
    P.s curatat EGR, verificat ax turbina, masurare compresie - sunt operatiuni care nu afecteaza motorul,dimpotriva, doar portofelul.
     

Distribuie pagina asta