1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Planetare la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de catalin_8382, 11 Oct 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    denisel se cumpara piesa ce are exact codul cu ce ai pe masina. Vai de mama mecanicului care nu a masurat inainte planetarele cu cele vechi si nu a facut niste teste inainte. Schimba-l
     
  2. denisel10 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    AZUGA
    Masina:
    audi a 3
    Problema era si la partea dinspre cutie si la partea dinspre roata.de aceea mecanicii au zis sa schimb cu totul.acum am masina la alt service.sper sa rezolve ei problema. Revin cu detalii
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuia sa tii axul tau si sa inlocuiesti capetele cu unele cumparate dupa VIN-ul masinii tale.
     
  4. denisel10 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2013
    Locație:
    AZUGA
    Masina:
    audi a 3
    Am zis ca revin, aici sunt.Am pus pe stanga inapoi una din planetarele vechi.si pe dreapta una din cele noi.pe dreapta in viraj stanga sau plecat brusc +frana brusca troncane foarte rau.ulterior am schimbat ambele capete la planetara veche si am montat o.rezultatul acelasi.deci si cu planetara veche face la fel. Zgomotul este spre capatul dinspre roata nu la cel dinspre cutie.
    Stie cineva ce poate avea de afecteaza planetara pe loc?caci mecanicii nu stiu.am investit 2000 lei si momentan am 3 planetare skf noi in porbagaj.
    Multumesc anticipat!!!
     
  5. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Negativ
    Banuiesc planetarele si/sau injectoarele ....masina trage bine nu am alte probleme cu ea si nu prea i-am mai acordat atentie ca nu am mai avut timp, merg cu ea asa sa vedem ce se intampla :D
     
  6. Gullit 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2015
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 1.9 AVF 2004
    Eu am rezolvat. Am schimbat ax cu came.
     
  7. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Multumesc pentru raspuns.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. As aprecia mult daca m-ar putea lamuri cineva. A comandat cineva burduf original pentru cap planetara, spre roata? Daca da, cum e materialul? Cauciuc cauciuc sau thermoplast/alte bazaconii? Nu as da pretul dublu pe unul "oem" sa fie tot thermoplast, cand de banii aceia pot lua doua Lobro/Ruville tot thermoplast..

    Ma intereseaza sa tina. Ca cel de uzina, nu e niciunul, asta e clar. Chiar si aftermarket, orice am cautat, toate-s de plastic. :banghead:

    Am cautat pe google codul burdufului meu 8E0498203C si am gasit poze cu el, toate par a fi din thermoplast (se vede ca luceste).. Multumesc mult.

    PS: m-as risca si cu cel de thermoplast, insa as dori cateva recenzii din partea voastra (ce ati luat, de cat timp folositi, etc). Cel original e dintr-un cauciuc. Am montat unul universal, tot de cauciuc si pare a fi "copt", dupa doar cateva luni de zile.. are un por si se prelinge vaselina. Exact ca la cel original (doar ca asta a tinut vreo 13 ani).
     
    Ultima editare: 15 Sep 2018
  9. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    parca cel de la SKF este de cauciuc, planetarele sunt la fel ca ale mele de pe C5, deci poti pune linistit, daca nu gasesti pentru a4 comanzi pentru a6, de doi ani arata tot ca nou, chiar mi se pare foarte buna caitatea, recent l-am schimbat si pe celalalt si tot SKF am pus, eu asta iti recomand.
     
    Ultima editare: 16 Sep 2018
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am luat eu GKN de cauciuc de la unix.
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am cautat SKF, thermoplast doar. Conteaza codul, exista mai multe dimensiuni (lungime, diametru pe tija planetarei, diametru pe cap). Mai "sap" maine.. echivalente aftermarket Lobro 304336, SP23698 Spidan, RU755731 Ruville, VKJP 1488 SKF. Inaltime 123mm, diametru 1: 28mm, diametru 2: 98mm.
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nervii continua: iarasi e spart burduful.

    Apare o mica gaura intre caneluri sau chiar pe un canal, pana acum:

    - cap nou SKF plus burduful din cutie - mort (gaura pe canal)

    - burduf nou SKF - mort (gaura)

    - burduf universal nou SKF - mort (cred ca e tot gaura in el)

    Toate burdufele pana acum au fost din cauciuc, moale. Am adaugat o poza exemplificativa in care arat locul unde s-au gaurit (nu e pe primul canal, dar intelegeti voi - zona).

    De fiecare data capul a fost demontat, curatat, pusa vaselina din pachet impreuna cu coliere de prindere.

    NU tine problema de montaj, s-ar fi rupt pe langa coliere daca erau prea stranse..

    Am verificat sa nu ajunga ceva la roata - nu are ce sa impunga burduful..

    Un mecanic a zis ca ar ajunge piatra.. ok, dar daca e sa o luam logic, chiar are cum sa ajunga piatra la burduf? Adica planetara e pe mijlocul rotii, in centru, chiar deasupra locului de contact intre anvelopa si asfalt.. o piatra "aruncata" de la roata, ar ajunge in mod teoretic in spatele acestei zone, in spatele planetarei, spre cutie, spre rezervor.

    E super enervant cand sti ca lucrezi tot la acelasi lucru, cand sti ca schimbi acel lucru de trei ori in decurs de cateva luni (overall nu are capul un an de cand l-am schimbat) si cedeaza. Hai ca inteleg ca sunt noi si proaste, dar nici in halul asta. Cel de dreapta e bine mersi, original de cand e masina, nu are nici cea mai mica urma de vaselina scursa, e ce trebuie, e uscat.

    Am verificat cu masina pe elevator sambata cand am echilibrat rotile, sa nu stea prea intins burduful.. nu sta. Nu se rupe, pur si simplu apare o gaura in el.

    La ultimul burduf am pus gura pe partea ingusta, l-am presat si am suflat, nu simteam sa iasa aer pe undeva.


    Momentan am comandat un burduf din termoplast lobro si unul oem, ma decid care-l voi monta. Sau voi cauta o planetara sh cu burduf de uzina si am sa-l pun pe ala.
     
  13. don_jeee 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 96KW 2004
    Salutare. Audi a 4 B6 2004. Am schimbat capul de planetara dreapta la roata (am pus spidan de la Unix). După nici 1500 km s a spart. Am comandat la Augsburg skf. Am făcut 250 km și parca se aude la aceeași roată, la plecarea de pe loc(când mașina este rece) un zgomot, o scurta bătaie timp de 1 secunda. Îmi este frica sa nu se rupă și asta. Am avut discuții cu mecanicul cum ca cele 2 kituri de planetare nu au avut nu știu ce saiba, inel din plastic și ca de aceea am avut probleme. Nici cea originala nu a avut acel inel când a desfăcut o. Am verificat la Audi dacă modelul meu trebuie sa aibe acel inel din plastic pt ca sunt 2 modele, al meu Nu trebuie sa îl aiba. A MAI ÎNTÂLNIT CINEVA problema asta ? Mulțumesc frumos
     
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inelul de plastic.. cred ca stiu despre ce e vorba. Se monteaza in burduf pe partea ingusta (pe tija de la planetara). Dar la Audi (B6) n-ai asa ceva. Am comandat cuiva o articulatie spre roata SKF pentru o Skoda, pentru acel tip de masina era necesar inelul.

    Siguranta a montat-o pe tija? E sigur mecanicul ca s-a fixat articulatia pe tija si ca era "blocata" de siguranta? S-a spart capatul de planetara sau burduful?

    [​IMG]
     
  15. don_jeee 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 96KW 2004
    Când am pus primul capăt de planetara s a spart capul. Când a ridicat o pe elevator și a tras de burduf a căzut o bila din burduf (precizez ca am rămas cu mașina în drum, la 130 km/h s a auzit ca și cum ar fi sărit din viteza, iar mașina nu mai trăgea. Am crezut ca e discul de ambreiaj). Acum la al doilea cap de planetara montat nu înțeleg de ce se aude acel zgomot la plecarea de pe loc, e ca și cum freacă ceva dar foarte scurt, ca și cum ai închide o ușă și ar atinge undeva. Totul se întâmplă când mașina este rece, după nu se mai aude oricâte plecări as face.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    don_jee pleaca de la mecanici aia si cauta un mecanic competent. Vai de capul vostru unde va reparati masinile. Tot ce patesti este de la montaj defectuos si facut aiurea fara niste minime verificari. Eu am montat zeci de burdufuri de toate natiile dar niciodata nici o masina nu s-a intors inapoi pentu ca s-au respectat toti pasii si s-au facut verificarile necesare. In plus, voi habar nu aveti ca trebuie folosite niste coliere metalice speciale doar de un anume fel si nu cele din kit-urile care vin in cutie dar asta nu stie oricine si de asta va faceti praf masinile si isi bat joc de voi toate maimutele dresate care poarta titulatura de mecanici. Toti prostii s-au facut mecanici.
     
    marius_bv apreciază asta.
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Din pacate revin aici.. recent am gasit vaselina pe burduful din stanga. Am pus planetare de quattro, aceasi lungime, acelasi nr de dinti, identic. Nu are nimeni idee de ce pe stanga se 'gaureste' burduful. Dupa cum am spus, am schimbat cateva burdufe pe planetara masinii. Nu are ce sa dea in burduf, chiar daca ar avea, ar fi perforat si rupt din primii km nu dupa cateva mii. Tot pe stanga apare problema.. planetarele de quattro erau in stare buna, pe dreapta nu e nici o problema.
    Roata nu se incalzeste excesiv, deci elimin blocarea etrierului. Nu am mai strans de burduf, dar se vede vaselina pe el.
     
  18. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut. Ma confrunt cu problema și ma dispera. Intr-un an am înlocuit 5 burdufuri de planetară de toate națiile și mi se rup ori ies de pe capul de planetară. Se rup colierele.Am cumpărat coliere speciale dintr-un material mai dur , au cedat și alea.
    Ultima data am schimbat acum 2 luni și ieri am observat ca iar a ieșit burduful de pe capul de planetară.
    Le-am înlocuit la service-uri diferite , mecanici diferiți însă problema persista.
    Din ce cauza se întâmpla asta?
     
  19. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Salut. Cine ma poate ajuta cu codul OE pentru planetare stânga /dreapta pentru A4 2.0 ALT benzina 2002 și cu lungimea lor. Multumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa VIN-ul ca nu avem noi cum sa ghicim ce cutie ai pe masina sau daca exista restrictii in baza VIN-ului.
     

Distribuie pagina asta