1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 3.0 TDI E5 - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de audi66, 21 Ian 2025.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca nu exista topic pe tema asta, asa ca m-am gandit sa impartasim informatiile aici despre problema spanului generat de pompa CP4 montata pe 3.0TDI Euro5.

    Probabil mai sunt si alte motorizari, in afara de :
    CCWA, CATA, CASA, CDYA, CDYB, CAPA

    Eu pe CDYA am CP4 R65 care va fi inlocuita curand cu o CP3 R90 (pompa care a dus 500hp pe unele proiecte).

    Conversia in sine nu este la fel de complicata ca la 2.0TDI, problema este ca dupa instalare necesita ajustarea presiunii din soft a regulatorului de pe pompa, in caz contrar intra in limp-mode cu eroare de Low/High Fuel Pressure.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Conversie facuta personal de la CP4 la CP3 pe CDYA.

    Fiind cam aceleasi motoare, probabil valabil si pentru
    CCWA, CATA, CASA, CDYA, CDYB, CAPA, CANA, etc.

    Multi vand kit-urile la +3000 ron, dar in realitate toata conversia costa maxim 5-700 ron.

    ATENTIE : Este necesara interventia unui tunner, CP3-ul trebuie calibrat pe masina deoarece masinile cu CP3 sunt EDC16, iar cele cu CP4 sunt EDC17.

    EDC17 nu va sti sa controleze CP3-ul si nu veti avea presiune stabila in rampa, generand erori de low/high railpressure.

    upload_2025-3-11_19-5-15.jpeg
    upload_2025-3-11_19-15-8.jpeg
     

Distribuie pagina asta