1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie 1.6 TD - demontare - inlocuire - reglare - discutii diverse

Discuție în 'Modele clasice' creată de cosminbaku, 10 Feb 2009.

  1. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    salutare la toti. Acea capsula de pe pompa de inj de care amintiti voi nu este vacuum este un regulator de debit in functie de altitudine, se numeste" altitude corector" si este comandat de presiunea din galeria de admisie, de unde vacuum? Cind pe acolo iese motorina inseamna ca oringul de etansare al axului de comada este uzat. Exista sub acea capsula un dop cu imbus, pe acolo se poate schimba acel oring.
     
  2. neckflo77 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2011
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi 80 B3 TD
    haideti sa va spun cum s-a rezolvat in final.m-am dus la alt pompagiu din Piatra Nt,care fara sa dea pompa jos,mi-a reglat cursa moarta pe care o aveam la acceleratie.mai precis a desfacut capul pompei si a schimbat pozitia primei parghii de accelerare.despre cele doua arculete cu reglajul lor....aceeasi poveste pe care mi-au spus-o toti marii pompagii...dom'le,astea-s degeaba. ca atare mi le-a strans in asa fel incat erau inutile.plec de acolo,masina tragea mult mai bine...dar acceleratia tare ca pedala de frana si turbo intra dupa 3000 de ture.bineinteles,ma apuc si umblu din nou la imbusuri si arculete,si din doua-trei reglaje,am adus-o la adevar.nu e ca noua,dar merge altfel.cam in jur de 2400 de ture(+/-) imi intra turbo,aud suieratul.consumul e in jur de 5 %,acum iarna,care cred ca e rezonabil.masina trage cum trebuie,sunt multumit.
    cat despre ce a zis Daniell,cred ca are dreptate.ii zicem vacuum,dar nu cred ca are de-a face cu asa ceva.zilele astea e cam frig,dar in zilele urmatoare o sa vad pe cealalta pompa pe care o am daca gasesc acel dop cu imbus si o sa va tin la curent.
    salutari.....
     
  3. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Turbina la 1,6 td intra la 1800 cel putin asa e la mine . Ce turbina ai pe masina? Eu am un kkk nu mai am garett si sunt tare multumit de ea. Intercooler ai? Daca nu ai fa bine si punei si o sa mai castigi ceva putere.
     
  4. uxv88 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2021
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi 80 B3 1.6TD 1988
    Salut,
    Poate explica cineva mai detaliat cum se regleaza ralantiul si debitul din suruburi la 1.6TD ? Se face dupa mersul motorului sau trebuie strans/desfacut un anumit nr de rotatii ale surubului ?
     
  5. audi66

    audi66 Banned

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Te risti sa o dereglezi ?
     
  6. uxv88 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2021
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi 80 B3 1.6TD 1988
    E cam intarziata acceleratia si nu prea trage, zici ca merge in reluare si ala de la care am luat-o a zis ca are ralanti-ul reglat mic. O sa fac niste semne sa stiu cum e acum si vad ce iese. Eu nu merg cu ea doar la 1.500 turatii si nici nu am de gand sa ma rog de ea sa se accelereze. Pompa si distributia sunt la punct, am verificat. In ultima instanta ajunge la pompagiu, pana atunci incerc reglajele alea sa vad ce rezolv, daca gasesc cum ar trebui reglata.
     

Distribuie pagina asta