1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa tandem / Vacuum - Pierderi / Scurgeri motorina si/sau ulei pe la pompa tandem la A4 B5 - cauze

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de LuChIaN0, 12 Mar 2013.

  1. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    De cateva saptamani am observat ca am ceva scurgeri in partea din spate a motorului pe sub pompa de vacuum si pe langa mufa de la injectie.
    A mai avut careva asemenea probleme ? Daca da, cum se pot rezolva. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2013
  2. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Se pare ca eu sunt singurul care s-a lovit de acesta problema.
    Rezolvarea s-a facut prin inlocuirea inelelor de etansare dintre pomapa de vacuum (motorina). Sper ca o sa fie de folos in viitor si altor membrii. Succes
     
    Crystycristy74 apreciază asta.
  3. buti9112 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2015
    Locație:
    Odorhei
    Masina:
    Audi A4 Avant (B5) 1.9 TDi AJM, 2000
    Pompa Tandem pentru AJM

    Salutare tuturor!
    Sunt un membru nou pe forumul acesta. De 2 saptamani sunt posesorul unei Audi A4 Avant B5 din 2000 cu motor de AJM.
    I-mi cer scuze daca nu am postat la locul potrivit dar am probleme cu pompa tandem si ma gandesc sa caut o pompa pe la dezmembrari. Daca puteti sa-mi spuneti care este codul pompei care se potriveste ar fi grozav?
    O alta intrebare este daca se mai potrivesc si alte pompe de la motoare 1.9TDi-PD de la VW sau Audi (101 PS, 116 PS, 131 PS). Eu pot sa iau pompa tandem de pe un Golf sau Sharan cu motor de 116 PS sau trebuie sa fie strict motor montat longitudinal?
    Acuma stiu ca intrebarile mele sunt stupide dar dupa cum ati observat sunt nou si i-mi cer scuze inca odata.
    Multumesc mult de tot!
     
    clickflick apreciază asta.
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Luchian,te referi la garnitura de etansare dintre pompa tandem si blocul motor?Sau despre care inele vorbesti?
     
    clickflick apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    gabi_74 la tipul lui de motor sunt 2 (doua) garnituri de etansare din cauciuc. Nu are o singura garnitura intre chiulasa si pompa adica cea din tabla cum au alte motoare. Bafta.
     
    clickflick apreciază asta.
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai tipul lui e motor este si al meu,de aia am intrebat,ca nu stiam la care "inele" se refera.Banuiesc,ca la cele din screen-ul de mai jos.
     
    Ultima editare: 24 Mar 2015
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, se refera la cele 2 garnituri din pozele atasate. Si garniturile din poze difera in functie de codul de motor. Bafta.
     
    clickflick apreciază asta.
  8. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    Nu cumpara din dezmembrari..s-ar putea sa fie mai rau ca cel de pe masina...si se potriveste de pe 1.9 Tdi si de pe transversale,stiu ca costa mai mult dar din pacate asa sunt facute,eu am dat 900 si ceva roni fara tva si cu 30% discount
     
    clickflick apreciază asta.
  9. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Pentru scurgeri la pompa de tandem recomand Mastic victor reinz rezistent la ulei. motorina. benzia si temperaturi mairi, doar curatati bine garnitueile vechi si dati peste ele cu mastic, nu strangeti prea tare din prima lasatil putin sa usuce si dupa aduceti la strangere. Screenshot_20200130_090838.jpg
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acolo nu se pune niciun mastic. Se cumpara obligatoriu garnitura noua originala si se monteaza fara niciun mastic sau alte silicoane/paste pentru etansare.
    Cand se demonteaza pompa tandem de pe pozitie se curata bine de tot acea suprafata unde sta garnitura cu instrumente si scule adecvate, de exemplu un Şabăr mic (cauta pe Google cu imagini se vezi ce inseamna Şabăr) si se slefuieste cu smirghel fin de la 1000 in sus ca si granulatie. Cand va apucati de o treaba lasati pe cei care trebuie sa faca treaba asta in mod profesionist daca voi nu stapaniti si/sau nu aveti cunostintele necesare sau sculele / SDV-urile necesare.
     
  11. Georgexnet

    Georgexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 CAGB 136cp
    Am pus garnituri noi, am curatat am smirgheluit fin si au tinut 3 saptamani pana a inceput sa curga iar pe la capac. Aici vorbesc de pompele cu garnituri de cauciuc.
     
    DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta