1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa ulei motor 2.0 TDI - sistemul de antrenare cu probleme- reparatie si/sau inlocuire

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cipi_, 5 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. szergiu

    szergiu 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B8 AVANT 2.0 TDI 170 CP 2009
    buna ziua.
    Am si eu o problema destul de grava cu masina mea.Un A4 b8 CAHA 170HP.
    Problema este in felul urmator...
    In timp ce mergeam mi a aparut eroare in bord...sa opresc mototul si Sa verific nivelul de ulei...Am oprit.am verificat(uleiul era undeva in zona de mijloc in mmi)
    Am pornit masina... dar cand sa o accelerez ...nu s a mai accelerat iar eroarea de mai sus a aparut din nou....
    ...am verificat din nou uleiul...la fel...
    Fiind la ~2-3 km de mecanicul la care merg eu de obicei...am pornit spre el.
    Dupa ~o ora s a uitat la masina mea.
    La diagnoza nu a dat nicio eroare....Prima data a verificat turbina...aceasta avea axul rupt.
    A trimis turbina la reconditiona(1500 RON).
    Dupa ce s-a intors turbina,baietii care au reconditionat o i au zis mecanicului ca s-a dus din cauza ca nu a avut ulei.
    Mecanicul m a sunat si mi a zis ca e dusa pompa de ulei.
    Am citit destul de mult din acest topic...dar despre motorul caha nu s a prea discutat.
    Din cate am vazut pe net,Pompa de ulei se poate reconditiona...
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si noi cu ce sa te ajutam ? Trebuie sa repari pompa de ulei. Metodele le ai descrise in topic. Si tipul de motor CR are aceeasi problema ca si PD-ul. Cred ca nu ai citit cu atentie pentru ca eu am mai mentionat de cateva ori in topic ca si motoarele CR au aceeasi problema. Bafta.
     
    Tmvali apreciază asta.
  3. Rzw

    Rzw 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7, 2967, 2016
    Salut!

    Imi cer scuze ca nu am apucat sa citesc tot topicul, dar am citit ceva din el.
    Acum cateva zile am patit si eu treaba cu pompa de ulei , mi s-a aprins becul low oil pressure... Am tras pe dreapta, a venit un prieten m-a tractat pana acasa , a doua zi a venit un prieten mecanic mi-a desfacut pompa de ulei si mi-a zis ca s/a tricat imbusul interior si mi-a recomandat sa o duc la cineva care stie bine sa reconditioneze piesa...
    Cine ma poate ajuta si pe mine privinta asta ?

    Ps: am mers cu becul aprins vreo 100 - 200 m sper sa nu am si alte surprize si nu mi-a facut niciun zgomot
    Pompa de ulei este pe lant.
    Va multumesc!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana nu demontezi si verifici partea dinspre turbina nu ai de unde sa stii daca s-a mai stricat si altceva in afara de pompa de ulei. Degeaba reconditionezi balansierul si implicit se face alt imbus de antrenare daca pinionul tau cu ambreiaj (cel de antrenare al lantului) existent pe vibrochen este terminat adica nu mai are dinti.
    Trebuie sa inlocuiesti tot ansamblul pompei de ulei cu unul care are antrenare pe pinioane. Citeste acest topic integral pentru ca ai toate explicatiile in topic.

    Nu mai scrieti mesaje fara sa cititi topicul pentru ca ne repetam inutil cu aceleasi explicatii si aveti in topic toate informatiile de care aveti nevoie. Deja pe topicul asta de cateva pagini se repeta inutil aceleasi lucruri deja mentionate.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2015
  5. bugscata

    bugscata 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: A4 B7, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am rezolvat si eu problema cu pompa de ulei, mie mi-a aparut eroare de presiune scazuta la ulei la 97 000 km.
    Desi nu sunt mecanic am luat decizia sa incerc singur remedierea ( desigur aveam si ceva scule pe acasa inclusiv cheie dinamometrica).

    Daca vreti sa incercati singuri in afara de sculele normale ( chei de toate felurile inclusiv dinamometrica) sunt foarte utile:

    - elsawin - contine informatii de service care explica exact ce si cum trebuie facut
    - silicon pentru etansarea baii de ulei de la VW ( costa aproximativ 70 ron)
    - trusa pentru blocarea distributiei si axelor balansiere ( eu am gasit una la 220 ron)
    - multa rabdare

    Legat de adaptarea balansierului si axului costurile sunt variate, in cazul meu au fost:
    - 250 ron largirea gaurii in Axul balansier - mentionez ca a fost intermediata lucrarea, nu il cunosc direct pe cel care a facut lucrarea- probabil pretul real a fost undeva la 100 ron
    - axul in 2 trepte -in jur de 50 ron ( am folosit un imbus de calitate)

    Catalin
     
  6. croccodylo 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2015
    Locație:
    It
    Masina:
    A4 b7 2000 tdi
    Am si eu o problema cu pompa de ulei face zgomot. Este pe lant si am fost cu ea la un mecanic si mi.a spus sa o schimb pe toata sa pun pe pinioane.costul fiind de 500 euro, eu nu as vrea sa o schimb as vrea sa o repar ca am vazut ca se poate schimba pinioanele si lanțul pt ca mie imi face doar zgomot.intrebarea este se poate sa faca zgomot si sa nu fie uzata pompa?
     
    andreibuz apreciază asta.
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste inca odata bine de tot si cu rabdare topicul. Trebuie sa schimbi pompa cu totul nu numai antrenarea sistemului pompei. Daca pinionul cu ambreiaj de antrenare existent pe vibrochen este distrus trebuie sa schimbi tot sistemul. Deja despicam firul in patru.
     
    Ionut32a, claus_tazz și Devil97 apreciază asta.
  8. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Poate cineva sa imi spuna cum se verifica acea pompa de ulei (mai exact am vazut ca este vorba de un pinion care se uzeaza). Unde este situat, este accesibil de verificat ?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tipul tau de masina nu se uzeaza nici un pinion daca te referi la pompa de ulei. Se uzeaza imbusul si gaura din balansier se rotunjeste. Citeste topicul asta integral.
     
  10. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Am tot citit in topic si am vazut si la CAGB problema la pompa de ulei, tocmai de-aia masina mea e 2010 pe carte dar fabricatie 2009 la motor si nu stiu ce tip de angrenaj am la pompa...pe lant sau alt tip? Deci sa stau linistit ca nu pica nimic la pompa de ulei si ansamblul ei ? Multumesc pt ajutor .
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai inteles nimic, din pacate. Pica si la tine pompa de ulei. Ai angrenaj pe pinioane la pompa de ulei dar actionare presiunii in motor se face de catre un imbus care se strica si se ovalizeaza balansierul. Ti-am spus sa citesti topicul indicat integral. Problemele s-au remediat la motoarele ce au cod EA 288 adica incepand cu 2015.
     
  12. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Am inteles. Cunosti vreun mecanic priceput prin Bucuresti care sa poata verifica aceast imbus? Ca am vazut ca trebuie baia data jos. Din ce am citit pe-aici dupa 2009 am vazut la unii ca au imbus din acela de 100mm . A mea oare ce fel de imbus are? WAUZZZ4F7AN017492 am seria de sasiu si pe cartea service am scris 07.2009. Multumesc pt ajutor.
     
    Ultima editare: 9 Mai 2016
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, eu repar aceste pompe (modific integral sistemul de actionare adica imbusul si gaura din balansier) si sunt cam singurul din Bucuresti. Tu ai imbus de 100 mm dar tot degeaba pentru ca tot o sa cedeze chiar daca este mai lung. Nu ai ce sa verifici pentru ca odata demontat faci si corectia pentru ca monopera la demontare-montare o sa o platesti de 2 ori daca doar verifici.
     
    Tmvali, p0pescu, terrymada și alți 5 apreciază asta.
  14. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    @jonnyy_b - cum s-ar zice, las-o că merge așa. Și pe mine mă stresează, dar n-are rost să te complici. Când se va duce, se va duce. Aia e. Eu am trecut săptămâna asta de 200000km. Deocamdată liniște. Eu sunt cu Iulie 2009.
     
  15. ionnutz91bn 4th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2012
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI, 2008, BRE
    Nu sunt eu vreun experimentat dar cred ca sugestia pe care i-ai facut-o nu este chiar prea buna, pentru ca acest tip de problema nu este una la care sa astepti sa pice, diferenta majora fiind data de faptul ca data iti pica ajungi sa platesti sume imense gen 7000 ron ( cum am mai citit pe forum) iar daca o faci preventiv undeva la 1000 ron. Eu cred ca merita :)
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Depinde cat mergi cand pompa si-a dat duhul, daca tragi imediat pe dreapta si numai pornesti masina ai sanse sa scapi doar cu revizuirea pompei.
    Risti multe, motor, turbo, practic tot are nevoie de ungere nu o sa mai aibe parte de asa ceva cand te lasa pompa.
    Pentru cineva care face drumuri lungi "las-o asa" nu este o varianta. Nu ati vrea sa plecati in concediu cu masina plina si sa te intorci cu ea pe platforma.
     
  17. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Dacă nu dă nici un semn de oboseală (și nu prea ai cum din ce văd fără service) mi se pare că m-aș agita cu drobul de sare. Ori o schimbi, ori mergi așa până chiar pică, nu?
    Nici nu vreau să devin sclavul mașinii.

    E al dracu ne urât să te lase în drum, mai ales în concediu, dar dacă asta te sperie, atunci o schimbi și gata, nu? Dar verificat doar, nu e suficient.
    Mă gândesc și eu să o schimb la un moment dat.
     
    Ultima editare: 9 Mai 2016
  18. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Intreb si eu de curiozitate... dar cand se duc pompele astea nu iti dai seama? Nu au ceva electronic sa iti "zica" cand se duc?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ba da, ti se aprinde in bord Oil Pressure.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu exista nici o preavertizare inainte de aparitia mesajului, scris cu rosu in bord, referitor la presiunea de ulei. Bafta.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta