1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ponire dificila motoare diesel la A3 8L - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de Nyku, 24 Mai 2013.

  1. Nyku

    Nyku 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 131 hp
    Salutare,
    Am un A3 8L 1.9 tdi cod motor ASZ si am o problema: cam odata pe saptamana la prima pornire are momente cand porneste la sfert dar are unele momente cand trebuie sa tin cam 15-20 secunde sa invarta electromotorul pana porneste. Dupa asta toata ziua porneste la sfert. Initial daca puneam de 2-3 ori contactul pornea bine, dar de la o vreme nu mai vrea nici asa. Sa fie de la bujii, pompa de motorina, releu de la bujii ? A patit cineva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mai 2013
  2. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Daca simti ca electromotorul merge ceva mai slab decat de obicei dar totusi invarte relativ bine, ar putea sa fie periile electromotorului, cum am patit eu primavara asta...
     
  3. Nyku

    Nyku 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 131 hp
    electromotorul invarte tot timpul la fel...nu se simte nici o diferenta...
     
  4. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Atunci in alta parte e problema.
     
  5. Nyku

    Nyku 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 131 hp
    daca ar fi de la electromotor ar trebui sa apara tot timpul problema asta..dar la mine se intampla cam odata sau de 2 ori maxim pe saptamana...si asta doar la prima pornire...
     
  6. Nyku

    Nyku 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A3 1.9 tdi 131 hp
    revin cu problema care am postat-o cu o pagina in urma referitoare la pornire...cam de 2 saptamani a inceput si pe parcursul zilei dac nu o pornesc la interval de timp mai mare de 4 ore sa porneasca foarte greu...invarte electromotorul cam 10 secunde pana porneste...am schimbat filtrul de motorina si supapa de pe el si o saptamana a pornit ok si dimineata si pe parcursul zilei...dar astazi dupa 4 ore de stationare a pornit iar greu?e posibil sa fie egr-ul infundat?sa fie oringurile de pe injectoare si sa piarda presiune pe acolo?sa fie o problema de alimentare (pompa...furtune)?
     
  7. cip_jed

    cip_jed 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI 2005 140CP
    Bobina de inductie, bateria. Daca se zbate la pornire, poate fi si volanta
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2013
  8. sergiu.munteanu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3, 1.9 TDI agr ,66 kw, 90 hp 1997
    Buna baieti. Sunt nou pe forum si daca fac unele greseli va rog frumos sa ma corectati. Problema mea sta in felul urmator : de ceva vreme masina porneste destul de greu, si la rece si la cald, trebuie sa dau 5-6-7 secunde la automat pana sa porneasca. Dupa ce porneste totul este ok, merge rotund, nu scoate gram de fum la pornire nici in sarcina, absolut totul este perfect. Prima data am crezut ca este din cauza bateriei , am cumparat baterie noua dar nici o diferenta. Am incercat faza cu mufa de la senzorul de temperatura a lichidului de racire scoasa dar nici o diferenta. Daca ma poate ajuta cineva care a mai patit ceva asemanator cu niste pareri va rog?
     
  9. b33xbg 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    00000000000
    Salut,eu am un audi a3 8l,si eu am problem cu prima pornire,dureaza cam 2 secunde dupa care porneste si scoate fum albastru,dupa care dispare fumul,daca o opresc si o pornesc iar nu mai este nici o problema,porneste bine si fara fum,s-a mai lovit cineva de aceasta situatie?Multumesc!
     
  10. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    B33xbg ai putea incepe prin a ti completa profilul cu tipul de motor de pe masina. Daca este diesel incepi prin a verifica in ordinea urmatoare: bujiile de incandescenta, avansul injectiei, senzor temp motor, injectoare, etansietatea conductelor de motorina sa nu traga aer fals.......
     
    s3fu0ra5ului apreciază asta.
  11. nedelvasile 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2015
    Locație:
    ORASTIE
    Masina:
    A3, 1,9 TDI, 1999 ALH
    Am un Audi A3 1,9 TDI, an 1999, ALH. nu mai porneste!!!
    am pus tester, nu se poate conecta cu motorul, din cauza la ECU. cand porneste, dupa multe incercari, testerul nu detecteaza nici o problema. acum nu mai porneste deloc. poate cineva sa ma ajute cu informatii? voi ati avut astfel de probleme? multumesc!!! astept raspunsuri.
     
  12. tete

    tete 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 190cp CVT
    am si eu o problema cu a3"'ul meu.. dimineata la prima pornire dupa ce sta 12-13-14 ore, porneste putin mai greu(2-3 secunde) si scoate un norisor de fum, apoi toata ziua nu mai am probleme. Am verificat bujii, releu bujii, fise bujii, baterie buna, schimbat furtune combustibil, filtru de motorina si supapa de pe el. Ma gandesc la avans, sa nu fie mai mic decat trebuie. ce spune-ti?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca initial a pornit bine avansul nu se deregleaza singur. Verifica si pompa tandem (cu un manometru). Supapa de pe filtru ai pus una originala ? daca nu ai facut asta exista posibilitate ca si cea montata chiar daca este noua sa fie o "panarama" si automat ti se dezamorseaza instalatia de alimentare. Cumpara una originala chiar daca este scumpa. Unele piese nu se cumpara AfterMarket. Bafta.
     
    s3fu0ra5ului apreciază asta.
  14. tete

    tete 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 190cp CVT
    Aveam avansul pe -2,2 si fluctua pana la -1,7... Am reusit sa il aduc pe 0 dar am observat o crestere de consum.. Daca inainte imi statea la relanti la 0,6 acum imi sta la 0,8-0,9 l/h .. Azi dimineata la 3 grade a pornit foarte bine a scos putin fum ca de la o tigare aprinsa (fum catre albastru).
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2015
  15. mandolin

    mandolin 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2015
    Locație:
    Alba
    Masina:
    A3,1.9 ASV , 2000
    tete Cum se regleaza avansul la acest tip de motor care sunt valorile ?
     
  16. Stelian Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2015
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a3 8L diesel 1896 cc 2000
    Probleme la pornire dimineata când e frig la audi a3 8l

    Salut Am și eu un audi a3 8l 1.9 tdi 110 cp din 2000.
    Pornește foarte greu dimineata parcă nu ar avea putere bateria sa dea în electromotor. Țin la automamat 5-6 secunde și nimic iar a doua oară când dau la automat o ia după 2-3 secunde și mi se pun și siguranțele la uși automat. După ce se incalzeste motorul nu mai am probleme, pornește imediat. Aceasta problema o am doar de când sa lăsat frigul. Bateria are 6 luni iar bujiile și releu de bujii au 2 zile de când le-am pus pe mașină. Va rog dacă puteți sa îmi dați și mie un sfat sau dacă știți cumva care ar fi problema. Mulțumesc anticipat
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica senzorul de temperatura antigel.
     
  18. Rolland

    Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3 8L1, 1998, 1.9 TDI AGR/ALH
    Salutări. Am și eu o problemă cu ALH-ul meu. La rece pornește greu, face de parcă bujiile ar fi arse, și scoate și fum albastru. Am schimbat bujiile anul trecut și nu s-a schimbat nimic, la fel și senzorul de temperatură al lichidului de răcire.
    Mai menționez că mașinii i s-a montat un buton care taie senzorul de temperatură, pentru ca bujiile să stea pornite cât ții butonul apăsat (nu mă judecați, așa am luat mașina).
    Mecanicul de la care am luat mașina spune că ar fi electromotorul de vină, dar eu am auzit că ar putea fi de vină și avansul de la pompa de injecție. Aveți vreo idee ce să îi mai fac? Deja mă disperă ):
     

Distribuie pagina asta