1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme la TT Mk1 (8N) - motor 1.8 T benzina - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de toxik_17_dey, 20 Noi 2008.

  1. toxik_17_dey

    toxik_17_dey 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audii TT an 2000 tunata Righer germania 255 cp full option..quattro motor de 1.8 T V5 turbo,decapota
    Problme la pornire

    Mai am si u o problma car ma nu imi da pace deloc..:confused:..in ficare dimineata cand e mai rece afara adica sub 10 grade trebuie sa dau de 2 ori la cheie pt a porni masina..chiar de 3 ori cateodata..:(..poate mai are cinva problma asta si imi poate spune si mie din c cauza..masina ste un audii TT din 2000 1.8T 255cp..
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ai pus VAG COM pe ea sa vezi daca ai vreo eroare pe undeva?
    e posibil dar nu sigur, sa fie din cauza senzorului de temperatura apa. ala se strica destul de repede.
     
  3. toxik_17_dey

    toxik_17_dey 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audii TT an 2000 tunata Righer germania 255 cp full option..quattro motor de 1.8 T V5 turbo,decapota
    Hmmm

    O sa incerk sa vad daca imi da vreo eroare..dar mai e o problema..dimineata frana de picior e tare ca piatra nici nu pot sa o apas pana nu porneste motoru..ma intreb daca nu au legatura una cu alta..:uhm:..
     
  4. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Si inainte sa-ti faca probleme nu era frana asa tare?
    AM sa ma uit sa vad cum lucreaza la tine servo. Daca tot e pe decompresie(legata de galeria de admisie) s-ar putea face o legatura intre slaba decompresie servo-aer fals-pornire greoaie.
    Cazuri de astea am intalnit.
     
  5. toxik_17_dey

    toxik_17_dey 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audii TT an 2000 tunata Righer germania 255 cp full option..quattro motor de 1.8 T V5 turbo,decapota
    nuuuu

    Inainte cand ponea ok,frana era normala si nu ramanea blocata..dar acum o luna mi-am schimbat si placutele de frana dar nu cred ca asta e o problema..:aggressive:
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    poate uleiul sa fie prea vechi din servofrana? sau nepotrivit pentru sezonul rece?
     
  7. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    de geaba vorbim noi pentru o masina care nici nu stim cum arata .Mai bine dute frate la un mechanic.Fiecare cu meseria lui .
    Vag com-ul te ajuta numai daca sti ''fault codes numbers'' ce seamna fiecare
     
  8. curcanashu Guest

    Salut,
    Am si eu un audi TT 1.8 T quatro din 2001 si am o problema la pornire. Cateodata cand il pornesc si sta turat vreau sa plec si se inneaca, nu o mai pot accelera, parca merge intr-un piston. Daca il opresc si il pornesc din nou nu mai are nici o problema. Din cand in cand imi face si de 2-3 ori iar alta data porneste normal. Ma poate ajuta cineva cu vreun sfat ? Merci
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Apr 2013
  9. fischer30

    fischer30 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    AUDI TT, 1,8T, 2001
    M-am confruntat si eu cu problema asta. La fel facea si la mine, exact aceesi masina quattro din 2001.Am deschis si eu subiectul asta acum cativa ani, aici pe site. Cand era motroul rece (doar cand era rece !), galopa, parca se ineca, tremura, vorba ta parca mergea "intr-un piston". Ca sa nu o mai vad ca se chinuie o opream si o porneam iar. Uneori mai facea problema, alteori nu.
    Pe atunci ii bagam destul de putina benzina ( vreo 10 litri ) si ii scoteam borna de la baterie ca am o alarma viper f pretentiosa cu senzori de proximitate, care se activa singura si in doua saptamani imi termina bateria, daca nu porneam masina. Acum bag in ea numai carerra ( nu stiu exact cifra octanica, dar cred ca 100 ) , bag cam 30 de litri sa fie in rezervor si nu ii mai scot borna de la baterie. Prefer la vreo 3-4 zile sa o pornesc , o las vreo 20 de minute sa merga la relanti.... o bag in garaj, nu mai imi face probleme motorul .Sper si la tine sa fie ceva de genul asta si sa nu fie ceva mai grav. Bafta
     
  10. icXu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    TT/1.8/2001
    Se comporta așa din cauza ca faci drumuri scurte sau o ții subturata; este motor de turație și nu ii place daca se incarca/afuma bujiile. Cand ești sigur ca nu o sa pornească de la prima cheie desfa bujiile si vezi ca sunt negre, dacă o să le cureți nu o să mai ai probleme o perioadă.
    Dacă nu folosești masina des tine-o turata macar 5 min cand ii o pornești , altfel bujiile se afuma de la porniri la relanti.
     
  11. Raul92 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2013
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    audi tt 2000 1.8 5V Turbo
    Probleme cu pornirea la cald

    Buna ziua. Am si eu o problema cu un Audi TT 1.8T 5v din 1999. In fiecare zi la prima pornire ( chiar daca afara sunt 10°c) scade turatia si incepe sa trepideze masina, si imi moare motorul. La a 2-ua pornire nu mai am nici o problema. Mentionez ca in urma cu 1 luna am schimbat bateria, iar cu cea veche nu am avut nici o problema de felul acesta.:(
     
  12. 13rvr

    13rvr Banned

    Înscris:
    30 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    TT,1.8t, 2001
    :superman: Problema 1,8 t awd - 180 cp

    0 grade - nu porneste decat dupa 2,3 ori dat la cheie

    Detaliat: 1 cheie...porneste , turatie 600-700 rpm...dupa care moare
    2 cheie...lafel...
    Abia la a 3-a, 4-a cheie porneste si sta turata putin cam la 1100-1200 rpm...dupa care merge OK.

    Am schimbat bujiile (BERU Iridium...etc), MAF este deconectat, dar face la fel si cu el pus. Nu are erori pe vagcom . (in afara de maf care este scos). Pareri/Sugestii ? Ce sa mai verific ?
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Noi 2014
  13. adrian-v

    adrian-v 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2012
    Locație:
    B
    Masina:
    SEAT TOLEDO,2.0 TDI,Audi TT 1.8 270 CP{BAM}
    Problema asemanatoare,sub 2-3 grade nu mai pornea deloc,peste 2-3 grade,pornea la 700-800 rpm.Am testat cu vag-comul si aparea senzorul temperatura lichd de racire defect.Am schimbat senzorul si problemele au disparut.[BAM]
     

Distribuie pagina asta