1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motorul se opreste in mers la A4 B5 cu motor benzina - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jakarta87, 17 Sep 2010.

  1. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Am un A4 1.6 benzina,se intampla ca dimineata la pornire la prima cheie sa dau la automat cam 7-8 secunde ca sa porneasca,ceea ce mi se pare mult,mi sa nu stric electromotorul.In timpul zilei dupa 4-5ore de stat,acelasi fenomen.Bujiile sunt bune,nu intrerupe,nu am aprinsa cheita cu masina.Ma puteti ajuta cu un sfat:wacko:!
     
    Stoicuta Adrian apreciază asta.
  2. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    E posibil sa fie gata bateria. Cand incerci sa pornesti dimineata, de-a lungul celor 7-8 secunde ceasurile din bord o iau razna?
     
  3. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Bateria este noua de 62A,iar cu ceasurile din bord este ok.
     
  4. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Nu s-a mai intalnit nimeni cu o asemenea problema:keule:
     
  5. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Nu s-a mai intalnit nimeni cu o asemenea problema
     
  6. mircea_suba

    mircea_suba 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    o alta posibilitate ar fi pompa de benzina cam obosita care scapa presiune sau nu mai baga cat ar trebui dar astea sunt simple banuieli.
     
  7. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Daca verific presiunea rampa imi pot da seama daca pompa scapa presiune sau nu imi baga deajuns?
     
    Costii apreciază asta.
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ar mai putea fi senzorul de temperatura motor;este un topic dedicat pompei de benzina acolo gasesti detalii;se poate verifica,se scoate si se pune pe banc 4 bari parca trebuie sa bage.
    Pompa pica subit nu prea cred sa fie de acolo*.
     
  9. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Referitor la senzorul de temperatura la mtorul 1.6 ADP,unde este amplasat acest senzor ,pe ce parte a motorului,niste poze daca aveti.Multumiri!
     
    paul260 apreciază asta.
  10. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
  11. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Am sa revin cu detalii,dupa ce il inlocuiesc.Merci!
     
  12. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    E pe partea din spate a motorului, exact sub furtunul care se duce de la chiulasa la admisie, trebuie scos o siguranta. O sa piarda din lichidul de racire, e bine sa se efectueze operatia cu motor rece, din motive ergonomice :)
     
  13. iacovita 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Gălănești
    Masina:
    AUDI A4, 1.6, ADP
    O diagnoza nu ai facut?
    Mi s-a intamplat si mie, dar se pare ca vinovat e senzorul de turatie.
    Sa ne spui daca s-a rezolvat.
     
    Ionut902222 apreciază asta.
  14. jakarta87 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2010
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    Masina:
    A4,1.6,1996
    Am fost la tester si singura eroare era lagata de sonda lambda,pe care am schimbat-o.Urmeaza sa schimb senzorul de temperatura,am niste dubii in legatura cu el,oricum am sa revin cu detalii
     
  15. trade_4yall 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi B5 , 1.6 , 1996
    Salut baieti. Va rog aveti rabdare sa "ascultati" si povestea mea. Am un A4 benzina 1595 cmc fabricatie 06 1996. A fost cumparat de mine din Germania in august 2008. Nu am avut nici macar un fel de problema cu el (doar probleme cu trancanelile datorate bratelor),absolut nici una,pana in iarna anului 2009 cand,deodata imi pornea foarte foarte greu dimineata(tineam la automat foarte mult,de foarte multe ori pentru a porni). Nestiind ce ar putea avea i-am schimbat doar bujiile.(Bujii Champion in schimbul celor Bosch;mecanicul care mi le-a schimbat precizandu-mi ca nu trebuiau schimbate deoarece cele Bosch erau perfecte). Oricum,am schimbat bujiile dar degeaba,aceleasi simptome. In fine,a trecut iarna au venit caldurile si masina mea si-a "revenit" miraculos. Pornea la sfert,mergea ca noua din toate pdv. Acum,de cand s-a racit,a revenit la simptomele iernii trecute si anume PORNESTE FOARTE GREU DIMINEATA IAR O DISTANTA DE APROX 5 KM IMI "DA IN NAS" SI CHIAR MI SE OPRESTE MOTORUL DUPA CARE DACA O OPRESC,O PORNESC SI SE COMPORTA CA NOUA. Acum afara ploua,e urat mohorat si frig masina are simptomele de mai sus iar daca prin absurd de la vremea de mai inainte de fac 30 grade masina este ca noua. Acum m-am hotarat sa fac ceva in privinta asta. Am fost in 2 locuri diferite,la 2 testere diferite. In ambele locuri mi-au aparut erorile urmatoare:
    1.Probleme cu imobilizatorul
    2.Sonda lambda nu functioneaza in parametrii
    3.Senzorul de temeratura la fel ca si sonda
    Am schimbat sonda lambda,am schimbat senzorul de temeratura dar degeaba,nici o schimbare. Am fost la Auto Mitric (reprezentanta VW Audi SV) unde pe motiv ca nu le permite masina de a intra in calculatorul motorului nu-mi pot spune ce ar putea avea masinuta asta(a ramas,daca ma hotarasc, sa faca ei o smecherie-sa traga un fir de la calc. din masina pana nu stiu unde sa poate intra in calculatorul motorului.*ce sa fac?Sa o fac si pe asta?*). Cum am plecat de la Mitric am mers direct la unul dintre cei mai buni mecanici din oras,care,dupa o saptamana de asteptari m-a bagat in seama zicandu-mi ca daca nu am senzor de temperatura original pe masina nici nu se uita la ea. Zis si facut,am fost la Mitric si mi am comandat senzor original,inlocuindu-l pe cel cumparat cu 2 sapt inainte. NICI O SCHIMBARE!. Am revenit la acest mecanic,mi-a verificat el bujiile nu stiu ce,mi-a masurat valorile masinii in timp real etc. ca sa-mi spuna urmatoarea concluzie "masina pierde curent,insa nu stie de unde de aceea ai si pornirea grea si iti da in nas pana se incalzeste motorul." In fine,nu i-am platit nimic si am plecat.Mentionez ca stiu cand nu porneste din cauza imobilizatorului. Mentionez ca pompa de benzina lucreaza(se aude cand pun contactul). Spuneti-mi voi va rog ce a-ti face daca a-ti fi in locul meu pentru a rezolva problema? Astept un raspuns din partea voastra. Multumesc!
     
  16. katalynn

    katalynn 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    alta
    Aceeasi problema o am si eu. Exact la fel, cand e frig. Si eu am schimbat senzorul de temperatura...nu s-a rezolvat. Apoi am pus-o pe tester, mi-a dat ceva la sonda lambda, am schimbat-o, tot la fel. Nici nu mai am idee ce i-as putea face sau verifica. Careu au patit-o si au si rezolvat, as fi recunoscator sa ne ziceti si noua.
     
  17. ata2k6 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2009
    Locație:
    Turda, Com. Moldovenesti
    Masina:
    A4 B5 1596cc ADP power 1995
    am avut si eu problema similara, pana februarie anul trecu: tin mod aleatoriu uneori imi facea la fel (pornire greoaie, dadea in nas, chiar bubuia in esapament,( ca Lada lui unchuimeu)alta data nu avea nici o problema..
    Eu la fel am inlocuit senzori temperatura, lambda, verificat cu vag-com, nimic.
    Dupa aia la sugestia unui mecanic batran, am facut plinul si am pus si 0.5 litri de alcool 96 grade. In mod interesant mi a disparut problema, fiindca aveam apa in rezervor, de aceea facea asa. Si mi a si spus sa merg de preferinta de la jumatate de rezervor in sus, si nu cu rezervorul aproape gol tot timpul, ca aceasta favorizeaza formarea picaturilor de condens pe peretele rezervorului. Fenomenul e un pic mai complicat, nu ma bag in detalii, cel putin la mine nu a mai facut asa de cand cu tratamentul cu alcoolul.
     
  18. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    Pentru trade 4yall: Eu daca as fi in locul tau as studia mai mult forumul si nu as mai da masina pe mana prostilor. Poate suna urat dar asta este adevarul. Macar in mare trebuiau sa-ti spuna unde sunt problemele, pe partea de alimentare cu combustibil, aprindere ....
    Pompa de benzina se verifica foarte simplu la service si te asigur ca nu e asa cum spui tu (ca lucreaza la punerea contactului). La motorul tau nu se amorseaza la punerea contactului, si daca nu ma crezi masoara pe mufa care intra in rezervor cu contactul pus sa vezi ca nu ai nici o tensiune. Daca chiar vrei sa vezi pompa de benzina cum se comporta fa urmatorul lucru: la relanti cu motorul pornit scoatei siguranta (poz. 28) in mers ( motorul mai merge 10-15 sec.). Pune siguranta inapoi si porneste-o. Cu o pompa buna porneste la sfert nici nu se cunoaste ca a fost scoasa siguranta. Ca sa elimini suspiciunile complet trebuie totusi sa verifici presiunea pompei. Si tot asa si cu aprinderea .... dar la noi oamenii la service sunt plictisiti si nici nu cunosc. Cauta pe cineva care chiar cunoaste - asta e cel mai greu lucru!
     
  19. trade_4yall 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi B5 , 1.6 , 1996
    salut florinbiris. da,am sa citesc mai mult forumul,abia astazi mi am facut cont si am zis ca cel mai bine m-ati ajuta voi,cei care probabil a-ti trecut prin faza asta. am zis ca pompa funcioneaza bine datorita faptului ca am vazut aici pe forum cum mai multe persoane ziceau ceva de genul "lucreaza daca atunci cand pui contactul se aude un sunet" in fine. spune-mi te rog ce parere ai despre ceea ce a zis userul "ata2k6" inaintea ta..poate fi valabil si la mine? oricum,cert e ca am sa am sa verific pompa de benzina. multumesc
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu uita sa scanezi masina. Exista posibilitatea unei probleme pe partea electrica si e pacat sa ghicesti problema daca ea este disponibila la citire.
     

Distribuie pagina asta