1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire cu probleme - motorul se opreste in mers la A4 B5 cu motor benzina - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jakarta87, 17 Sep 2010.

  1. predaoctavian1

    predaoctavian1 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2000
    Salut,
    Am și eu o problema la 1.6 alz, menționez ca am și GPL pe ea. Intr-o dimineață nu a mai vrut sa pornesca, am încercat o ora luând curent de la alta mașină, am lăsat-o iar când am venit sa o iau cu platforma a luata la prima cheie. Am ajuns la servis mi-a zis ca sunt injectoarele, le-am cumpărat, le-am montat, le-am și verificat în rampa în paralel cu cele vechi, funcționau foarte bine.
    Acum problema: dau la automat o ia greu după câteva secunde merge puțin în 300-400 ture apoi își revine relantiul , dar da rateuri nu se accelerează peste 4000 ture. La tester îmi da eroare senzor G28, o opresc dau iar la automat o ia repede, se accelerează ier pe tester nu mai apare nici o eroare.
    Menționez ca sezonul G28 e schimbat de curand, am crezut ca e de la el.
     
  2. Many86

    Many86 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2016
    Locație:
    barlad
    Masina:
    A4 , 1.6 ADP , 1996
    Am avut si eu probleme cu Imo si rezolvarea a fost super simpla in cazul meu. Am schimbat bobina din jurul contactului, mai exact am luat un contact din dezmembrari,am taiat bobina(cercul de plastic in care intra o mufa), altfel nu o poti scoate. Am lipit cipul din cheie pe ea si am pus'o sub volan. Problema rezolvata
     
  3. Savin Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 b5 1.6 ALZ
    Buna ziua,
    Audi a4 b5 facelift 1.6 ALZ
    Motorul moare in mers la cald.
    Inlocuit:
    - senzor turatii
    - pompa benzina
    - ECU
    Cand nu porneste toti parametrii sunt in regula mai putin timpii de injectie care au valoarea de 11.
    Pe ce baza calculeaza ECU timpii de injectie?
    Mentionez ca am decuplat si debitmetrul de aer cand motorul era mort si tot nu a pornit.
    Mentionez ca pompa de benzina si senzorul au fost achizitionate noi.
     
    Ultima editare: 25 Iun 2017
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Savin Gabriel apreciază asta.
  5. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    Buna ziua ,

    Situatia in care am ajuns sa schimb majoritatea este faptul ca prima pornire (daca este lasata mai mult de 30 minute) este foarte grea de 5-6 secunde la automat sa porneasca. Am facut diagnoza cu VCDS si nu apare nici o eroare. Acum ceea ce vad eu este ca pierde presiune pe tur de nu ramane in rampa sub presiune si de ce se duce benzina spre rezervor. De citit am citit cam tot ce era de citit.

    - presiune de benzina scazuta (pompa este noua VDO)
    - supapa de retur decalibrata ( unde se gaseste aceasta ? )
    - supapa de purjare de pe filtrul de aer (urmeaza sa o schimb)
    - clapeta de acceleratie (calibrata si curatata )
    - senzorul de temperatura lichid racire (nou si in parametri)
    - bujii (noi nkg iridium )
    - fise bujii (cele originale .. )
    - Schimbat releu
    - verificat siguranta
    - schimbat regulator presiune
    - baterie sau electromotor ( are 2 ani si e ok invarte fara sa aiba scadere de tensiune )
     
  6. Alade 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5 1995 1.8T ( AEB ) 150 CP
    Solutia pentru pierdere presiune era furtunul de benzina de tur cel de plastic din pompa in capacul alb (cel din rezervor maro). Colierele puse de mine nu strangeau suficient si pierdeau presiune ( pierdea benzina pe langa). Am cumparat 2 coliere, le-am strans bine in limita plasticului, rezultat masina merge bine si porneste la sfert.
     
    coco_catalin apreciază asta.
  7. Tinozo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B5 1998
    Va salut!
    Am citit (poate nu tot) dar nu am gasit rezolavarea problemei mele.
    Acum doua saptamani, opresc masina din cheie. Dimineata nu a pornit. Fiind departe de casa, am mers la service: pompa de benzina. Au schimbat-o cu un no-name de 200 ron iar acum am aceeasi problema. Nu porneste. Am instalatie GPL iar pe GPL porneste. Am verificat:
    Releul
    Sigurantele
    Traseul electric. Pe VAG COM imi mai da eroare intermitenta pe senzorul axei cu came desi l-am schimbat cu unul nou, inca imi da eroarea aia, o fi debla cablaj DAR mergea impecabil chiar si cu eroarea aceea.
    Pompa de benzina se aude ca bazaie, vine curent in mufa, cand merge pe GPL se aude DAR: alimentata direct cu 12 v pompa invarte dar dupa ce am scos turul, nu arunca benzina. Am scos si returul ca sa pot tine degetul pe ştuţ sa faca presiune, nimic. Nu scoate benzina iar furtunele de alimentare sunt umede si atat.
    Va rog, ma puteti ajuta cu un sfat? Daca stiti probleme asemanatoare, imi puteti da un link? Sau un mecanic in București.
    Mi-a dat boala de ficat. 1.8 ADR 125 cp 1998
     
  8. mp marius 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 ANA, 1.6 , 1999
    Salut. Am nevoie de sfatul vostru. Am citit aproape in intregime topicul dar nu am gasit ceva asemenator cu problema mea. Am un Audi a4 1.6 ANA din 1999, care de 1 saptamana imi face probleme la pornire. Cand pun contactul martori din bord palpaie din ce in ce mai repede pana se stabilizeaza. Daca dau sa pornesc dureaza vreo 5 secunde timp in care piuie si apare semnul exclamari.
    Erorile apar aleator nu toate deodata: crash signal from airbag controler, Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1, Maf, ABS, imobilizator si majoritatea au signal to low sau intermitent . Daca le sterg cand pun contactul e ok nu sunt erori, dar dupa ce dau sa pornesc iara apar dar nu toate la prima pornire.
    Masina porneste in final dupa vreo 5 secunde (din ce observ porneste cand dau eu drumu la cheie, cand renunt) si functioneaza, am condus aprox 10km si nu am observat probleme in timpul functionari, doar la pornire face probleme. Initial am crezut ca e bateria, dar mi-a dat un vecin curent si tot asa a facut.
    Daca e complicat o duc la service, doar ca mi-e teama sa nu schimb prea multe fara rost. Daca aveti ceva sfaturi sau indicati va rog. Multumesc
     
  9. Jorge 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2017
    Locație:
    2090-137
    Masina:
    audi a4 1.6 95
    Salutare oameni buni am aceleasi probleme cu masina
    am un audi A4 din 95 1.6 benzinar
    am fost la tester peste tot doar la audi nu
    si nimeni nu a reusit sa intre in partea electrica a motorului
    astept un raspuns cu ce as putea face in cazul acesta.
    va multumesc
     
  10. Savin Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2017
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 b5 1.6 ALZ
    Salut!
    Audi a4 b5 1.6 alz
    Problema: pornire grea la rece, lipsa putere+rateuri. Motorul pornea pt o secunda pe la 500 ture si apoi murea.
    Pompa de benzina chiar daca bazaia, era defecta. Am inlocuit pompa cu o pompa originala de audi si masina si.a revenit.
    Senzorul de la axul cu came imi aparea si mie pe tester dar problema nu a disparut cand l.am inlocuit.
     
  11. Moisan nicolae 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2017
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi a4 b7
    Buna ziua,
    Am un A4 B5 1.6 benzina cod motor ADP. Atunci cand sta masina 24 ore nepornita porneste greu pe urma cand o opresc si vreau sa o pornesc a 2-a oara o ia foarte greu cred ca din 10 chei porneste înfundat motorul suna rău si nu are putere da in nas o duc in 3-4000 de ture un timp si isi revine pe urma nu mai am probleme cu pornirea decat atunci cand o las 24 ore nepornita.
    Mentionez ca in timpul zilei sau daca o las de exemplu doar de seara pana dimineață oprită ea porneste fara probleme. Am citit tot topicul dar nu am înteles care ar fi cauza si nu as vrea sa ma apuc sa schimb 10 piese fara rezultat. Multumesc
     
  12. SPX922

    SPX922 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, B5, 1.6L, 2001
    Salutari si bine v-am gasit. Am tot batut in lung si lat internetul pentru a afla raspunsuri la intrebarile ce le am legate de EGR, dar pana acum m-am lamurit. Sper din tot sufletul sa gasesc aici raspunsul (nu am gasit topic dedicat pentru masinile dotate cu EGR, pe benzina). Am mai avut cont, dar din pacate nu mai stiu cu ce mail sau user m-am inregistrat.

    De cateva saptamani am probleme cu masinuta (benzinar). La turatii mai mari (2500-3000 rotatii/minut), motorul se ineaca si masina se zguduie destul de tare, iar accelaratia devine grea si sunt nevoit sa schimb in treapta superioara pentru a avea o deplasare cat de cat normala. In unele zile porneste destul de greu, dar bomboana de pe coliva: ieri mi-a murit motorul la relanti, desi era in temperatura.

    Anul trecut in aprilie, am schimbat bobina de inductie, fisele si bujiile, dupa ce m-a lasat masina intr-o benzinarie.
    Banunind ca am aceeasi problema, m-am dus la diagnoza (desi nu aveam martorul de "check engine" aprins), iar diagnoza a aratat ca problema este la EGR. Din cate am citit pe vastul internet, aceasta minunata valva cauzeaza probleme mai degraba la turatii mici. De aici si nedumerirea mea: daca schimb EGR-ul, problema mea se rezolva, avand in vedere simptomele?
    Mentionez ca am schimbat filtre si tot tacamul in aprilie anul aceasta. Maine fac rost de un tester sa vad daca intre timp a aparut ceva in plus.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  14. SPX922

    SPX922 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, B5, 1.6L, 2001
    Da, multumesc. Am luat la puricat topic-ul.
    Mi s-a aprins check engine-ul in bord. Am eroare P0322. Nu are nicio treaba EGR-ul cu problemele mele. Trebuie sa schimb service-ul si senzorul de turatie. Inca sper sa nu fie bobina.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai eroarea indica ca senzorul G28 este vinovatul de turatia motorului, de aici problemele care le ai. Incepe de acolo intai.
     
    SPX922 apreciază asta.
  16. criss_A4

    criss_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 / 1.6 ADP / 1995
    Buna ziua,

    Am si eu un audi A4 1.6 ADP benzina din 1995 ....totul bine si frumos ....il am de vreo 7 ani luat din germania.....
    De vriun an a inceput sa imi faca probleme cu pornirea pe timp de ploaie, ceata, chiciura...in concluzie cand e umiditate mare....sau iarna cand sunt temperaturi pozitive si incepe sa se dezghete......
    I-am dat la automat pana am descarcat bateria (mentionez ca e noua) am pus cabluri si i-am dat curent si tot asa i-am dat la automat pana a luat-o. si cand a pornit mergea subturata si se zgataia si facea ( ca un tractor) si dupa cateva secunde (cam 10-15 sec) isi revine cu relantiul un pic mare dar nu exagerat....care scade in timp ce se incalzeste un pic motorul....
    Am fost la service si am pus-o pe tester si nimic erori....am schimbat filtru de benzina ...am verificat si curatat pompa de benzina ...am schimbat bujiile si drept sa va spun nu mai stiu ce mi-a mai facut mecanicul....
    Dupa toate astea a mers ii dadeam o data la automat scurt sa ii ( rup uleiul) si la a doua cheie o lua ......
    In week end am mers cu ea si a pornit bine.....fiind afara senin si peste 15 grade .....acum a stat pe dreapta 2 zile si ieri 24.10.2017 a plouat toata ziua in Iasi....si seara am ncercat sa i dau o cheie sa o pornesc....cand colo ce se vezi....dau la automat de vreo 4 ori si nimic invarte motorul tot ce trebuie dar nu o ia .....eram si obosit si ma si enervasem si am lasat-o balta.....
    nu stiu ce sa ii fac poate ma ajutati cu sfaturi .....si idei......
    oricum astazi vad ca se incalzeste...diseara cand ajung acasa am sa incerc sa o pornesc sa vad ce se intampla si va dau un semnal.....
    dar totusi sunt nedumerit de ce sa faca probleme la vreme umeda .......

    O zi buna!!!!
     
    Borcilă Darie apreciază asta.
  17. criss_A4

    criss_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2011
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 / 1.6 ADP / 1995
    Buna din nou....
    Cum am zis ca revin cu confirmare.....
    Da a doua zi seara am incercat si am pornit masina....si ce sa vezi....surpriza masina mea a pornit la sfert de cheie...nici nu ma asteptam.....
    Nu stiu ce sa mai cred si ce sa mai zic....cateodata ma demoralizez de tot ca nu gasesc ce cauza ar fi....
    Oricum astept pareri si recomandari ce sa facem in cazul asta la audi....
    O seara buna!!!
     
    Borcilă Darie apreciază asta.
  18. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Senzor temperatura motor... G62
     
    Borcilă Darie apreciază asta.
  19. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    As merge si pe un delcou busit are aceleasi simptome, ADP-ul are delcou pentru cine nu stie :)
     
    Borcilă Darie apreciază asta.
  20. SPX922

    SPX922 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4, B5, 1.6L, 2001
    Am rezolvat de vineri (nebunie mare la service cu programari etc.). Am schimbat senzorul de turatie. 208 lei, Bosch. Merge foarte fain. Momentan nu mai am probleme. Porneste usor si nici nu imi mai da in nas. Isi traieste a III-a tinerete :).
     

Distribuie pagina asta