1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire - Diesel - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de platinium, 9 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. platinium 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2,5 TDI 150 CP AKN
    Pornire grea la rece

    Salut
    Sunt posesorul unui A6 2.5 TDI fabricat in '99.Masina e Ok....in cea mai mare parte a timpului...dar are o hiba....prima pornire din zi e ok.......daca las motorul dupa oprire mai mult de 2-3 ore si apoi vreau sa pornesc.....e jale.Porneste foarte greu...dupa multe ture de electromotor.Am facut citeva teste si nimic,nici un defect.Ma cam ingrijoreaza ca poate vine totusi iarna...si ce ma fac?
    Va rog...daca stiti sau ati patit si voi asa ceva luminati-ma.....
    Multumesc anticipat.
     
  2. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Daca la teste nu a iesit nimic, inseamna ca nu este o problema electrica (electronica), inseamna ca este ceva problema mecanica! Ai schimbat filtru de motorina? Desi , daca porneste la rece nu ar trebui sa fie problema de filtru, dar nu se stie niciodata! Sau verifica daca nu pierzi undeva motorina, la mine o data s-a fisurat garnitura de la preincalzitoru de motorina. (se infileteaza in partea de jos a filtrului)
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Aug 2012
  3. platinium 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2,5 TDI 150 CP AKN
    multumesc pentru sfat.....am verificat si nu e de acolo......
    poate ca totusi virsta .....uzura.....are o virsta
    acum de cind s-a mai racit....nu mai sunt probleme....cupleaza releul=porneste masina:)
     
  4. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Sugestie

    Cam nasoala situatie ! Sincer sa-ti spun daca zici ca nu e de la motor poate e de la carburant.Incearca sa schimbi producatorul.Iti recomand LUKOIL ! (Patriciu sucks )
     
  5. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Incearca sa iti schimbi bujii incandescente se poate sa fie invechite, o alta problem se poate sa fie compresia, dar in cazu asta e cam nasol (stiu un caz de diesel cu aceeasi simptome- nu pornea decat cand era motorul rece- era dusa compresia pe un piston)
     
  6. platinium 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 2,5 TDI 150 CP AKN
    Multumesc pt sfaturi....
    Am verificat bujiile,motorina e Lukoil...Am observat o chestie.....si cred ca releul e de vina...releul de bujii.Cind cupleaza,cind nu...si asta la aceeasi temperatura exterioara...Daca cupleaza e ok,porneste la sfert...daca nu cupleaza,porneste mai greu.Curios e ca nu da nici o eroare.....:(
     
  7. rolitero 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.5 TDI Quattro 2003
    Interesanta recomandare! Din cate stiu, Premium de la OMV e cea mai buna motorina. Pe foarte multi i-am auzit ca LUKOIL nu e de incredere si face probleme. Esti sigur de aceasta varianta?
     
  8. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    de motorina nu stiu ca eu am pe benzina. sunt foarte multumit de LUKOIL. nah acum fiecare cu preferintele lui.
     
  9. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    Pornire grea la cald 2,5 tdi 99

    Salut...
    Am aceeasi problema, cred.Scoate mult fum alb?
    Am 3 sfaturi, deocamdata:
    1-pornirea grea la cald ar putea fi din cauza uzurii din pompa de injectie. Nu prea are legatura cu temperatura exterioara, doar ca iarna cind e frig isi revine mai repede decit vara. Incearca, atunci cind vezi ca se intimpla asta, sa versi o sticla de apa f. rece pe capul hidraulic al pompei si vezi ce se intimpla.Am patit-o la Audi anterior(100 NC 2000 td 89).Dar nu cred ca asta e motivul.
    2-Daca suspectezi bujiile-sint foarte usor de verificat.Daca vrei da un pm si iti explic
    3-Ar putea fi debitmetrul de aer-la mine le maninca pe piine.Le strica a doua zi dupa ce ies din garantie...Imprumuta de la un amic si verifica.La teste nu este dat defect, dar vad ei (unii operatori ai calculatoarelor de diagnosticare)
    ca nu mai lucreaza cum trebuie.

    Spune-mi si mie daca afli ceva, sau daca te-a ajutat
     
    S.Eduard apreciază asta.
  10. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    La fum alb mai poate mai poate fi si avansul. Eu am patit-o la B4, fostul proprietar a schimbat distributia si desteptii de la reprezentanta nu l-au reglat bine. Au gresit doi dinti cred, la curea!
     
  11. daniel83

    daniel83 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2007
    avans

    referitor la faptul ca ar fi fost posibil sa iti monteze cureaua de distributie gresit cu cativa dinti...cum se poate recalibra?...la motor cald masina mea are o vibratie ciclica, adica timp de 5 secunde tremura masina cu totul sesizabil...apoi vreo 10-15 secunde nu mai face nimic....si iar asa...din ce cauza sa fie?
     
  12. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Cativa dinti au insemnat 1 sau 2, nu mai stiu, pentru ca, dupa ce am cumparat masina m-am dus la cealalta reprezentanta in Timisoara si mi-au spus ca era vorba de un dinte sau doi, nu mai stiu exact!
     
  13. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    orgonaskaroly Conteaza si un dinte ..... :yes:
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2014
  14. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Da cu siguranta!!!!:yes:
     
  15. X Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    -
    Nu-ti pot spune sigur, pentru ca nu ma pricep asa bine, dar am auzit ceva de "sonda lambda "-sau asa ceva-legat de pornirea grea cand e motorul cald. Aceea ar trebui,cred.. , ca inlocuita. Incearca sa afli ceva despre piesa asta.Cred ca are legatura
     
  16. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Eu am avut sonda lamda arsa la masina si nu am avut probleme de genul asta, mai mult decat atat masina mergea la fel ca si inainte doar ca consuma mult mai multa benzina (rolul sondei lamda este de a citi gazele arse de la motor si in functie de ce citeste ea se face amestecul de aer cu benzina)
     
  17. sabgsm 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    pornire

    Fratilor scriu si eu prima data in acest forum pentru ca nu prea am solutii la problema cu care ma confrunt. Am cumparat acum o luna un audi a4 din Germania si nu am observat acolo ca nu prea porneste . Este vorba de un audi a 4 tdi 131 caluti . Simptomele sunt urmatoarele :
    din cand in cand si culmea nu prea se intampla dimineata cand masina este rece dau la automat si masina porneste dar nu porneste cum trebuie . Porneste ca si cum ar merge in 2 pistoane si daca incerc sa accelerez nu merge . O mai pornesc de cateva ori si pana la urma o ia . Am dat la automat si de 10 ori cateodata si ma enerveaza de-mi vine sa-i dau foc. Daca as porni masina dupa un anumit timp adica dupa o ora doua sunt sanse mari sa o ia din prima dar daca o opresc acum si incerc sa o pornesc imediat sunt sanse mari sa nu o ia . Mentionez ca am incercat cu ambele chei crezand ca este vorba de cipul din cheie dar problema persista.Am fost la cineva care are tester si mi-a dat un cod de eroare dar omul nu a stiut sa interpreteze eroarea dar eu o sa postez acel cod aici :

    17552
    wass air flow sensor ( g70) open or short to ground .

    p1144-35-00

    Dupa ce masina porneste merge impecabil alearga cu viteza excesiva si asa mai departe .

    Astept sugestiile voastre si va multumesc anticipat.
     
  18. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    vezi daca te ajuta

    17551/P1143/004419 - Load Calculation Cross Check: Upper Limit Exceeded

    Possible Solutions

    • Check Mass Air Flow Sensors (G70)
    • Check Throttle Pedal
      • Check Throttle Pedal Position Sensor (G79)
      • Check Throttle Pedal Position Sensor 2 (G185)
    • Check Throttle Body
      • Check Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
      • Check Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188)
    • Check Engine Control Unit
    Special Notes

    codurile astea de eroare care le-ai scris tu nici nu cred ca exista. (poate ai gresit)
     
  19. mirceah 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2007
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    audi a4 1.9TDI,2002
    asa cum spune eroarea debitmetrul
     
  20. sabgsm 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Deci sa inteleg ca cineva s-a mai intalnit cu o astfel de eroare si a schimbat debitmetru si a mers masina bine dupa aceea ?

    Thanks
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta