1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere/Deschidere portbagaj sau Yala portbagaj la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 19 Mar 2012.

  1. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Salutari

    Imi poate spune cineva, care are acest modul de la Kufatec 33801 instalat pe mașină pentru Hayon electric, care este ordinea pinilor ?
    Eu nu am acest modul cumpărat de nou si nu am ghidul de instalare la el.
    Cablurile trebuie sa le fac tot eu si trebuie sa gasesc si mufa care intra in unitate.

    Ma poate ajuta cineva cu ghidul de instalare si codul de culori din mufa ?

    Va multumesc.

    [​IMG][​IMG]
     
  2. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Am gasit ce piese imi trebuiesc pentru modulul hayonului electric cu deschidere din telecomanda "Kufatec 33801 "

    Mufa Mama a Modulului Kufatec =》 tyco 1-963539-1
    Gehäuse (carcasă) pt. Mută =》AMP 1-1355350-1
    Mufă cu 9 PINI X2 rânduri (18 PINI) =》AMP 0-1355348-1

    Mai trebuie sa aflu pe ce pini sunt cabluri si ce culori au acestia.

    Ma poate ajuta cineva cu codul de culori ?
    Eu cred ca sunt 2 fire pentru CAN HIgh, CAN low , 1 pentru Masa, 1 pentru Putere si inca unul ! Dar chiar nu stiu pe ce pini

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  3. ORAK

    ORAK 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2015
    Locație:
    Italy
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDI 143CV CAGA 2010
    Ai aici manualul de instalare hatchback interface Kufatec 33801

    Cablu interfata - Cablu motor master

    negru/alb - Pin 3 (portocaliu/verde)
    negru/galben - Pin 7 (portocaliu/maro)
    verde - Pin 5 (gri/negru pentru A4)
    maro - Pin 4 (maro)
    rosu - Pin 8 (rosu/albastru)
     
  4. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Mulțumesc,
    Am sunat la Kufatec si am primit ieri mufa cu cabluri de înlocuire pt modul.
    Speram sa fie pe culori, ca in manuale ! Problema este ca sunt toate cablurile ALBE.

    Pe niciun manual de utilizare nu am gasit cărei culoare corespund Pinii ocupați in mufa.
    Asta speram sa aflu de la cineva care poate va desface mufa pana la PINI.

    Mufa o aveam, cablurile le aveam pe culori chiar , însă ce ma interesa era codul de culori sau aranjamentul piniilor in mufa.
    Ma poate ajuta cineva ?
     
  5. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Salut.Ma puteti ajuta cu o informatie,si anume:Imi puteti spune unde anume vine conectati pini 3 si 7 din modulul motorasului portpagaj partea stanga.
    Va rog cine stie si poate sa ma ajute cu aceasta informatie ii multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti arata destul de clar schema, in BCM, ai acolo si pinii.
     
  7. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    audi66 nu vreau sa te contrazic nu cunosc asa bine schemele.Intr-adevar J393 este modulul BCM,dar acele numere 58 respectiv 59 nicidecum nu reprezinta pini.Poti sa ma luminezi te rog sa imi explici daca nu te superi.
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Schema ta nu este completa. Mai este o pagina cu zavorul electric, conectat in BCM2. Pinii 3 si 7 se leaga in extensia CAN Gateway din panoul de sigurante de pe partea pasagerului. Firele trebuie torsadate (rasucite).
     
    Poleuca apreciază asta.
  9. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Multumesc Paul pentru raspuns. Ai cumva te rog o schema electrica a panoului de sigurante pentru a vedea unde anume sa fac legaturile ? Multumesc
     
  10. ioanidis84

    ioanidis84 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2014
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi cag
    Sunt tutoriale pe youtube cum sa citesti schemele electrice, este foarte explicit si simplu de inteles. Eu firele de CAN nu le-am mai dus in repartitor, le-am legat in CAN-urile ce vin la BCM 2, la fel poti face si tu ca sa nu mai duci fire pana in fata.
     
    arazvan2002 și Poleuca apreciază asta.
  11. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Salut

    Pentru ca sunt incepator la categoria electrica si schemele electrice, ca sa fie mai simplu am cumpărat un cablu de interior de pe alta masina (S4) pentru mai multe functii si retrofituri printre care si pentru Hayon electric.

    20200516_190345.jpg

    Surpriza mea a fost ca acel cablu pentru Hayon nu are nici un fir in mufa 32 Pin albastră 1J0.....

    Mâine urmează ca sa scot CAN Low Can High pana la panoul dreapta fata pentru Hayon si am terminat cu ce ma intereseaza.
    Eu am citit pe forum ca acele cabluri pentru motoare de Hayon electric vin majoritatea in acea mufa 32 PIN albastră. Dar chiar niciun fir ?
    Unde nu fac eu legătura? Acesta este si motivul pentru care nu pricep complet acele scheme.

    Raman însă o tonă de cabluri pentru retrofituri.

    20200516_161159.jpg
     
  12. Mervey

    Mervey 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8 — 2.0 TDI (CGLC) — 2013 — 177 CP
    Salutare.
    Haionul meu (Audi A4 B8.5 Avant 2013) se ridica doar pana la un anumit nivel. L-am setat de vreo 3 ori mai sus, clipesc stopurile dupa vreo 3 secunde cu butonul apasat, dar tot pana la 2/3 din capacitate se deschide. Cum pot diferentia: este de la amortizoare, care nu ar mai avea newtonii initiali sa sutina ridicarea sau de la motorase care nu ar mai avea putere sa duca toata cursa ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorasele ori merg, ori nu merg, ori e ceva ce blocheaza cursa.
    Deci, aprofundeaza problema.
     
  14. Mervey

    Mervey 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8 — 2.0 TDI (CGLC) — 2013 — 177 CP
    Daca ridic cu mana, merge fara dificultati pana sus...parca are usoara tendinta sa se lase, de aceea ma gandeam la amortizoare.
    Multumesc pt. raspuns, m-a orientat, las motorașele in pace, deocamdată
     
  15. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    Buna ziua!
    Mocheta din portbagaj este deformata foarte rau, din cauza ca primul proprietar a pus o greutate excesiv de mare pe mijlocul acesteia, mocheta curbandu-se in jos, pe mijloc, iar aripile laterale ridicandu-se in sus (daca voi reusi, voi adauga si o poza explicativa). Are cineva idee cum se poate indrepta materialul? Am incercat prin tehnica spalarii si asezarii mochetei sub pres in sufragerie, dar fara succes (lol), iar una noua ajunge la 1000 de lei, ceea ce mi se pare prea mult, avand ca materialul este in stare impecabila. Multumesc frumos.
     
  16. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Incearca sa faci aceeasi chestie cu cheia in contact. Poate salveaza asa.


    Badila Adnrei Mocheta din portbagaj ?

    Daca te referi la acea tava din portbagaj, nu cred ca acel plastic (care acopera roata de rezerva si este imbracat cu mocheta) se va indrepta. Fierul de calcat poate iti va fi de ajutor. :)

    Incearca sa o lasi in apa fierbinte, apoi la uscat pe ceva drept, de preferat in soare puternic, sa ti se usuce repede.
     
  17. Badila Adnrei

    Badila Adnrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, B8, 2013, 1.8 TFSI, 170 CP, Serie Motor CJEB
    @BogdanDE ma refer exact la mocheta din portbagaj. Care se scoate in cazul in care vrei sa ai acces la roata de rezerva și se prinde de sus, prin sistemul ei de clipsare.

    Carpeta aceea e îndoită definitiv, ceva ca in felul a ceea ce se poate vedea in clipul acesta:

     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumperi alta mocheta dreapta din dezmembrari sau incerci diverse metode care la final probabil doar o sa iti piarda timpul si nervii.
     
  19. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Am terminat de instalat hayonul electric!
    Problema este ca se deschide doar pana la jumătatea!
    Îl ridic pana la 100%, salvez pozitia , apoi tot pana la 50% se deschide.
    Stie cineva ce trebuie facut ?

    @Badila Adnrei, ieri am stat toata ziua pe tava din portbagaj, nu am reusit sa o îndoi! Dar ca un sfat, intoarce-o invers si pune ceva de 100kg pe ea si se va îndrepta, sper ! Las-o in soare. Soarele înmoaie plasticul !
     
  20. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Intra in adaptari pe 6D si verifica ce valoare ai pe canalul 1 ? Valoarea ar trebui sa fie peste 320 pana la 400 ca sa se deschida complet hayonul. Daca ai o valoare mai mica, modifica si salveaza pentru inceput 320 si vezi daca-ti convine cat se ridica. Apoi mai poti testa si alte valori pana la 400.
     
    BogdanDE și Poleuca apreciază asta.

Distribuie pagina asta