GAS EDC17/MED17 ? tuning tata, dar nu la coltul blocului, la cineva care stie cu adevarat cu ce se mananca aceste ECU si are si scula necesara pentru scrierea softului fara sa booteze tricore-ul. In caz de ceva te duci frumos inapoi, iti pune softul original si ai masina stock, asta ca sa nu comenteze nimic la reprezentanta.
Postul are peste jumatate de an. Cred ca pana acum a avut timp sa se hotarasca... Spun asta pentru ca George are deja soft de cateva luni bune si este foarte multumit.
salutare am citit cateva zeci de posturi de aici si parca m-ar bate gandul sa iau un power box dar ceva foarte sigur adica un 15-20 cai in plus masina mea are 214.000 km reali cod motor BPW 2.0 tdi141 cp cu filtru de particule cunoasteti eventualele pb ce pot aparea in urma acestui p.box? se merita sa pui acest p.box? ce marca de p.box recomandati si cam la ce pret multumesc
NU se merita,nu iti face de lucru daca nu ai,aceste lucruri s-au discutat si rediscutat...daca vrei putere mai economiseste,si face o resoftare,pb face doar rau,cele care se zic ca sunt mai "safe"(nu prea axista,desi am citit ca sunt unele care s-ar zice ca sunt mai putin daunatoare,eu nu cred asa ceva..in fine este doar parerea mea) costa la fel ca si o resoftare,si atunci de ce sa iei ceva care nu face altceva decat sa "pacaleasca" ECU..cand poti face modificare in ECU care chiar este safe...probleme ce pot aparea sunt mult,de obicei uzura turbo prematura,infundare DPF sau injectoare duse etc... Alegerea este a ta,succes
Ce parere aveti despre dispozitivele numite PT CHIP TUNING BOX?Am gasit ca vinde cineva asa ceva,cica mareste puterea masinii cu pana la 30 hp.A folosit cineva asa ceva,ca am impresia ca este o mare vrajeala.
Cel mai bine citesti topicul asta, integral, unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Bafta
Foarte proasta parerea. Mergeau powerbox-urile la masinile cu ecu foarte vechi, care controlau 2-3 parametrii, nu si la astea noi. Pe langa asta, din ce vad tu ai motor PD. Majoritatea powerbox-urilor pacalesc presiunea de pe rampa de inalta presiune pentru a injecta mai mult. Tu nu ai asa ceva, deci din prima nu va mai functiona corect motorul.
Clar "Nu "pt power box ,am avut si pe b7 2.0 pd si pe 1.9 pd b7 ,imi dadea 2-3 cai si ceva cuplu dar nu era sanatos deloc pt masina plus ca ma mintea computerul de bord ca consuma mai putin cand ea consuma mai mult Nu exista decat o cale soft tata
1. Nu exista power box pentru diesel care iti da 2-3 cai 2. Nu are cum sa te minta BC din cauza unui power box fara a umbla in prealabil la softul masinii.
Nu aveam 2-3 cai in plus, era "ceva" nesemnificativ in plus vroiam sa zic,iar consumul din bord nu se pupa cu cel de la pompa dupa ce am montat powerboxul
este normal sa te pacaleasca la consumul afisat in bord. Calibrarea este facuta pentru X uS de injectie la presiunea Y. Daca pacalesti senzorul de presiunesa vada mai putin decat este real, atunci presiunea de injectie creste fara ca ecu sa stie. Deci ecu stie ca ai injectat X uS la presiunea Y cand tu ai injectat tot X uS, dar la presiunea Z, mai mare decat Y, deci mai multa motorina in acelasi interval de timp. Este clar ca in 100 uS la 1400 de bari se injecteaza mai putin decat in 100 uS la 1700 spre exemplu, dar masina stiind ca presiunea in rampa este 1400, in functie de respectiva presiune calculeaza consumul.
powerbox la PD = o rezistenta de 110-130 ohmi in locul valorii citite de senzorul de temperatura carburant. In acest caz ECU vede 100 de grade la motorina - asadar fiind mai putin densa creste IQ-ul . Dezavantaje? Creste EGT-ul si in cateva mii de kilometri vei inlocui turbina.
Scuzati de deranj a venit chipbox-ul si incer sa il instalez dar nu gasesc mufa pentru instalare... la B7 am reusit dar la asta nu stiu unde este mufa, daca cineva stie unde se afla si ma poate ajuta! Motor 2.0 TFSI 211 hp!
E la fel ca la B7. Scoti mufa de la ECU si o bagi / pui in PowerBox si mai departe ai alt cablu catre ECU. Daca nu te descurci le dai mail la cei de la care ai cumparat si te ajuta ei. Eu am avut la alte masini (mai multe auto/dube pentru marfa) powerbox de la Racechip si cand am avut probleme ori am rezolvat-o la fata locului imediat in Germania (mergeam foarte des pe langa firma unde au ei sediu in Germania) sau prin mail. Sunt foarte amabili.
@Cristi multumesc de ajutor si ca ai mutat postul! Eu stiu cum sa il conectez dar nu stiu unde se afla mufa de la ECU la 2.0 TFSI ma refer ca la B7 era in spate la pompa dar la asta nu am gasit
@paul.sergiu75 nu cred ca ai cumparat racechip-ul bun, din cate am observat nu exista pentru masina ta, doar pentru 2.0 TFSI 211HP normal, nu si hybrid. Arunca o privire aici.