1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Powerbox sau Resoftare ECU motor

Discuție în 'Motor' creată de SEBASTIAN_RACINGCODE, 25 Noi 2008.

  1. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    GAS EDC17/MED17 ? tuning tata, dar nu la coltul blocului, la cineva care stie cu adevarat cu ce se mananca aceste ECU si are si scula necesara pentru scrierea softului fara sa booteze tricore-ul.
    In caz de ceva te duci frumos inapoi, iti pune softul original si ai masina stock, asta ca sa nu comenteze nimic la reprezentanta.
     
  2. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Postul are peste jumatate de an. Cred ca pana acum a avut timp sa se hotarasca... :)
    Spun asta pentru ca George are deja soft de cateva luni bune si este foarte multumit.
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Da, am vazut dupa ce am postat data ultimului post.
    Ma bucur ca a facut alegerea cea mai buna.
     
  4. cartdi 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    campina
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi
    salutare
    am citit cateva zeci de posturi de aici si parca m-ar bate gandul sa iau un power box dar ceva foarte sigur adica un 15-20 cai in plus
    masina mea are 214.000 km reali cod motor BPW 2.0 tdi141 cp cu filtru de particule
    cunoasteti eventualele pb ce pot aparea in urma acestui p.box?
    se merita sa pui acest p.box?
    ce marca de p.box recomandati si cam la ce pret
    multumesc
     
  5. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    NU se merita,nu iti face de lucru daca nu ai,aceste lucruri s-au discutat si rediscutat...daca vrei putere mai economiseste,si face o resoftare,pb face doar rau,cele care se zic ca sunt mai "safe"(nu prea axista,desi am citit ca sunt unele care s-ar zice ca sunt mai putin daunatoare,eu nu cred asa ceva..in fine este doar parerea mea) costa la fel ca si o resoftare,si atunci de ce sa iei ceva care nu face altceva decat sa "pacaleasca" ECU..cand poti face modificare in ECU care chiar este safe...probleme ce pot aparea sunt mult,de obicei uzura turbo prematura,infundare DPF sau injectoare duse etc...
    Alegerea este a ta,succes
     
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ce parere aveti despre dispozitivele numite PT CHIP TUNING BOX?Am gasit ca vinde cineva asa ceva,cica mareste puterea masinii cu pana la 30 hp.A folosit cineva asa ceva,ca am impresia ca este o mare vrajeala.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bine citesti topicul asta, integral, unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Bafta
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Foarte proasta parerea. Mergeau powerbox-urile la masinile cu ecu foarte vechi, care controlau 2-3 parametrii, nu si la astea noi. Pe langa asta, din ce vad tu ai motor PD. Majoritatea powerbox-urilor pacalesc presiunea de pe rampa de inalta presiune pentru a injecta mai mult. Tu nu ai asa ceva, deci din prima nu va mai functiona corect motorul.
     
    Skywalker apreciază asta.
  9. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Clar "Nu "pt power box ,am avut si pe b7 2.0 pd si pe 1.9 pd b7 ,imi dadea 2-3 cai si ceva cuplu dar nu era sanatos deloc pt masina plus ca ma mintea computerul de bord ca consuma mai putin cand ea consuma mai mult
    Nu exista decat o cale soft tata;)
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Nu exista power box pentru diesel care iti da 2-3 cai
    2. Nu are cum sa te minta BC din cauza unui power box fara a umbla in prealabil la softul masinii.
     
  11. audirs

    audirs Bronze Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b8 avant 2.0 tdi 2009 full led wheels 18" 2.7 turbo and remap,stage 3
    Nu aveam 2-3 cai in plus, era "ceva" nesemnificativ in plus vroiam sa zic,iar consumul din bord nu se pupa cu cel de la pompa dupa ce am montat powerboxul
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Consumul din bord nu se pupa cu cel facut la pompa si fara power box. :)
     
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    este normal sa te pacaleasca la consumul afisat in bord. Calibrarea este facuta pentru X uS de injectie la presiunea Y. Daca pacalesti senzorul de presiunesa vada mai putin decat este real, atunci presiunea de injectie creste fara ca ecu sa stie. Deci ecu stie ca ai injectat X uS la presiunea Y cand tu ai injectat tot X uS, dar la presiunea Z, mai mare decat Y, deci mai multa motorina in acelasi interval de timp.
    Este clar ca in 100 uS la 1400 de bari se injecteaza mai putin decat in 100 uS la 1700 spre exemplu, dar masina stiind ca presiunea in rampa este 1400, in functie de respectiva presiune calculeaza consumul.
     
    audirs apreciază asta.
  14. dukku 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2009
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    Audi A4 Allroad 3.0 TDI
    powerbox la PD = o rezistenta de 110-130 ohmi in locul valorii citite de senzorul de temperatura carburant. In acest caz ECU vede 100 de grade la motorina - asadar fiind mai putin densa creste IQ-ul .
    Dezavantaje? Creste EGT-ul si in cateva mii de kilometri vei inlocui turbina.
     
  15. whisperer 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Motru
    Masina:
    A4 B7 2.0 tdi 2006 BPW
    salutare..eu am avut powerbox pe un bmw 320d si am facut 50000km cu el fara probleme la turbina
     
  16. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    Scuzati de deranj a venit chipbox-ul si incer sa il instalez dar nu gasesc mufa pentru instalare... la B7 am reusit dar la asta nu stiu unde este mufa, daca cineva stie unde se afla si ma poate ajuta! Motor 2.0 TFSI 211 hp!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    E la fel ca la B7. Scoti mufa de la ECU si o bagi / pui in PowerBox si mai departe ai alt cablu catre ECU. Daca nu te descurci le dai mail la cei de la care ai cumparat si te ajuta ei. Eu am avut la alte masini (mai multe auto/dube pentru marfa) powerbox de la Racechip si cand am avut probleme ori am rezolvat-o la fata locului imediat in Germania (mergeam foarte des pe langa firma unde au ei sediu in Germania) sau prin mail. Sunt foarte amabili.
     
    paul.sergiu75 apreciază asta.
  18. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    @Cristi multumesc de ajutor si ca ai mutat postul! Eu stiu cum sa il conectez dar nu stiu unde se afla mufa de la ECU la 2.0 TFSI ma refer ca la B7 era in spate la pompa dar la asta nu am gasit
     
  19. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    Asta e motorul imi poate spune cineva pe unde se poate afla mufa sa conectez powerbox?
     
  20. Azlat 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramureș
    Masina:
    Audi SQ5 2014 3.0 BiTDI
    @paul.sergiu75 nu cred ca ai cumparat racechip-ul bun, din cate am observat nu exista pentru masina ta, doar pentru 2.0 TFSI 211HP normal, nu si hybrid.

    Arunca o privire aici.
     

Distribuie pagina asta