@Cristi, cand iti faci timp sa pui niste poze si cu masina ta ? Sunt curios cum arata acum negrul acela special dupa acest timp, bineinteles si interiorul. Daca e sa astept o prezentare, cred ca ies la pensie. L.E. Eram curios daca puneai macar2-3 poze cu masina cum este acum. In urma cu cateva zile am descoperit un topic, unde ai pus ceva poze cu masina cand avea numerele de Germania. Cred ca ea era.
Pentru tine fac o exceptie cu toate ca aici se pun poze fara alte comentarii. Asa ca va rog sa nu mai cereti alte detalii. Referitor la prezentare: niciodata prezentare la masina mea / ale mele (ca am mai multe). Stau prost cu nervii si cand incep comentariile cum ca .. ce ba nu ti-ai pus nu stiu ce jante si nu mai stiu ce altceva se comenteaza, cred ca stii ce se intampla. Interiorul este ca in prima zi in schimb masina la exterior este plina de zgarieturi, deh .. Bucuresti, carucioare supermarket si parcari intre alte masini cu usi deschise de melteni care au casa in panta si asa mai departe. Este un A4 B7 cu foarte multe optionale am cam pus tot ce se putea pune pe masina ca si optionale. M-a costa multe zeci de mii de Euro la vremea aia (asta pentru cei care viseaza cai verzi pe pereti ) - echivalent cu pretul unui apartament cu 2 camere la vremea aia. Este comandata in Noiembrie 2007 cand nu se mai fabrica acest model deoarece aparuse deja A4 B8 (am dat spaga in Germania la fabrica sa-mi faca acest model, fara caterinca) cumparat de nou acum aproape 9 ani (Februarie 2008) ridicata de la un dealer din nordul Germaniei acolo am cerut sa fie trimisa masina de catre fabrica pentru livrare, cu S-line exterior, interior sport complet cu scaune din stofa ca am boala pe scaunele din piele (vara dezastru adica transpiri ca un porc imputit si iarna iti ingheata cu ..ul si co.. le pana se incalzesc asta daca ai incalzire in scaune, eu am ), volan S-line si praguri interioare S-line, impecabila tehnic, cam atat. O masina modesta care m-a slujit cu credinta si in care am bagat multe mii de Euro in mentinerea ei tehnica la nivel maxim si in diverse alte retrofituri facute din cauza nebuniei mele nu din lipsa lor. Oricum, multumesc pentru interes. Esti pe o lunga lista de asteptare a celor care vor sa vada masina mea. Multi dintre userii de prin tara (destul de multi dintre ei) si majoritatea userilor din Bucuresti imi stiu masina ca ma intalnesc cu ei la garaj sau la intalniri si nu numai. Oricum masina mea nu este un spectacol vizual fata de alte avioane prezentate aici. O seara buna.