1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme Audi S3 8L

Discuție în 'Linia de modele S' creată de adibose, 5 Aug 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    pai ce jante ai avut? cumva ditamai alea si cauciucuri la fel de late? :)
     
  2. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    E posibil sa se fi intamplat si din cauza jantelor, dar cel mai probabil a fost din cauza ca am avut o scurgere de ulei pe langa imbinarea pompei cu haldexul......cand am schimbat uleiul, haldexul era umed si mai erau cca 100 ml de ulei, din 250 ml cat sunt in mod normal....
     
  3. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    a ramas fara ulei de asta s-a stricat
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Oct 2009
  4. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    Si eu am o problema la haldex ... cand virez de pe loc stanga dreapta se aude un sunet ciudat rau vibreaza toata masina ... dar nu tot timpul daca scot mufa de la haldex... nu se mai aude ... :(( acuma am vb cu ceva mecanic si o zis ca s-ar putea sa fie satelitii sau ceva ... asteptam sa vedem ... voi ce parare aveti ?
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    pai ce legatura are haldex-ul care este in spate.... cu puntea fata? adica eu nu vad legatura..
     
  6. huzy

    huzy 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    cluj
    Masina:
    Audi A4 b8
    pai cam are ...
     
  7. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Multumim pentru raspuns!
    Foarte documentat si educativ.
    Chiar ne va fi de mare ajutor in viitor informatia transmisa de tine :applaus::applaus:
     
  8. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Sincer nici eu nu vad legatura.......in primul rand, cum a spus si Adibose, haldexul e in fata puntii spate, si deci vibratia s-ar simti in spate, nu in fata, cand iei de volan. In al doilea rand, cand esti pe loc, haldexul nu actioneaza in nici un fel.....automat, daca nu se invarte cardanul, nici haldexul nu face nimic ;)

    Sa te fi gandit ca poate s-a stricat pompa de servo, sau ceva prin caseta de directie, mai intelegeam.......dar cu haldexul chiar nu vad legatura. Daca rezolvi problema, te rog lamureste-ne si pe noi, poate avem ceva de invatat din experienta asta
     
  9. ka_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Sf.Gheorghe
    Masina:
    Audi S3 din 2001
    Ps: Unele sfaturi pentru cei cu Haldex, pentru ca am observat ca sunt foarte putine informatii pe net:

    -am inteles ca foarte des pica , calculatorul haldexului(nu se poate repara, pret de la 800 E in sus)
    - pe locul 2 ar fi pompa electohidraulica, o prostie de piesa din pct meu de vedere, de asemenea, nu prea poate fi reparata(cost - de la 400 E in sus)
    - pe locul 3, pica rar, dar foarte costisitor financiar, Haldexul, care nu vine decat cuplat cu diferentialul, si costa de la 2300 E in sus(din fericire, unele piese din interiorul haldexului, pot fi cumparate si separat....ramane sa gasesti meseriasul care sa-si bage nasul :))

    Eu sunt in cautare de Haldex,si ce am gasit pana acuma este: ca sa scot raport fata spate de 50/50, am apelat la cei de la Vagtech si au disponibil un controler pentru Haldex cu doua setari din buton Sport si Race care modifica , comportamentul tractiunii.Acest controler este undeva la 500 euro, iar Haldexul la 850 euro. Cei de la Vagtech asigura si resoftari ale computerului sau controlerul Haldexului.Haldexul vine separat de diferentiar.
     
  10. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    vin si eu cu o problema..am un S3 din 2002 cod AMK cel de 210 cp si l-am resoftat azi...si a aparut o problema..Adica in a 2 a si in a 3 a cu plecare din turatii joase se simt niste pierderi de putere si odata chiar a dat rateuri in a 3 a..de la ce sa fie?
     
  11. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Pai daca problema a aparut imediat dupa resoftare, inseamna ca aceasta nu a fost facuta bine. Si eu am avut aceeasi problema, dar in final s-a dovedit a fi de la niste senzori.
     
  12. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    am pus masina pe tester si nu da nici o eroare importanta..o sa pun si un log al testului aici sa vedeti..
     
  13. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    Sunday,27,December,2009,15:09:02:56554
    VCDS Version: Release 908.1
    Data version: 20091018


    Chassis Type: 8L - Audi A3/S3
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 22 35 37 45 55 56 57 75 76

    VIN: WAUZZZ8L121003998 Mileage: 94180km/58520miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: None
    Part No: 8N0 906 018 J
    Component: 1.8L R4/5VT 0004
    Coding: 10710
    Shop #: WSC 66565
    WAUZZZ8L121003998 AUZ7Z0A1899410

    1 Fault Found:
    18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
    P1602 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 0000 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 8N0-907-379-MK20-E.lbl
    Part No: 8N0 907 379 E
    Component: ESP 20 CAN V005
    Coding: 18448
    Shop #: WSC 01236

    1 Fault Found:
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
    Part No: 8L0 820 043 J
    Component: A3 KLIMAAUTOMAT 0105
    Coding: 00040
    Shop #: WSC 01236

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 8L0-959-655-AI8.lbl
    Part No: 8L0 959 655 K
    Component: Airbag Front+Kopf 5008
    Coding: 00304
    Shop #: WSC 01236

    1 Fault Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 8L0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 8L0 920 932 N
    Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D07
    Coding: 01144
    Shop #: WSC 00538
    WAUZZZ8L121003998 AUZ7Z0A1899410

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 22: AWD Labels: 02D-900-554.lbl
    Part No: 02D 900 554 D
    Component: HALDEX LSC ECC 0011

    2 Faults Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    01314 - Engine Control Module
    49-00 - No Communications

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl
    Part No: 8D0 862 257
    Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16
    Coding: 15179
    Shop #: WSC 01236

    2 Faults Found:
    01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
    35-00 - -
    01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
    35-00 - -
     
  14. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    asta mi a aratat pe tester
     
  15. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    sper sa reuseasca cineva sa ma ajute ca nu mai pot de durere de cat..deci cu softul original al masinii nu face probleme..doar dupa resoftare sunt probleme..exclud din start problema softului facut de tuner deoarece am incercat alte variante si la fel face...deci..poate acum o sa fiu mai explicit..cand calc masina de la turatii jose cu pedala la fund..in timp ce urca undeva intre 3-4000 de ture pur si simplu da in nas..si se aude undeva sub masina la motor un zgomot ciudat ca si cum ar fi ceva infundat si ar trage aer mult deodata (ca si la teava cu cornete de cand eram mici cand iesea cornetu pe teava se auzea un zgomot) ...am observat ca daca sunt de ex in viteza a 2 a si o calc la fund...da in nas iar daca imediat reduc turatiile la 2000 si o calc la fund nu mai da la fel de rau in nas...chiar nush ce sa verific sau ce sa fac..sper sa ma ajute cineva..

    P.s. daca ar fi cineva amabil sa ma ajute si pe mine cu un dump valve si o n75 dupa masina lor pe a mea sa vad daca e de la ele as ramane recunoscator..
     
    Ultima editare: 2 Ian 2010
  16. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    exact ce-am zis si mai sus: daca softul original nu are nimic, e clar ca cel facut de tuner e gresit. Nu prea ma pricep, dar e o chestie logica.
     
  17. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    softul e facutlaun tuner foarte bun.si mi-e greu sa cred ca a gresit de 3 ori softul...cred ca e de vina n75 ul..daca are cineva amabilitatea sa imi imprumute n75 ul pt 5 min pt un test as firecunoscator
     
  18. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    ok, ma depaseste, oricum nu stiu prea multe, dar tu singur ai zis: "cu softul original nu face probleme".

    ...ma dau batut
     
  19. ka_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2009
    Locație:
    Sf.Gheorghe
    Masina:
    Audi S3 din 2001
    Nu vreau sa te incurc sau sa te deviez de la ce crezi tu ca ar avea. Dar citind pe alte forumuri Audi de afara, cei care au facut resoftare au avut probleme similare si se pare ca la majoritatea a fost devina furtunele originale din cauciuc.Acestea ori cedand sub noile cerinte ale motorului , ori din cauza vechimii pur si simplu crapand sau fisuranduse si cauzand pierderi de presiune.Sau ar putea fi si valva de recilculare.Multi schimbando cu Forge 007.Cea originala nu face fata presiunilor mai mari decat cele din fabricatie si ulterior blocanduse sau nefunctionand in parametri dupa resoftare:salute:.Eu am schimbat acea valva dupa achizitionarea masini si nu-mi mai face probleme.Sper ca macar una din cele doua mai sus mentionate sa te ajute.Succes
     
  20. crazymih 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi s3 2002 AMK
    momentan sunt de parere ca n75 ul e problema..dupa ultimele verificari si cu ajutorul lui Motor am descoperit ca eu pe masina am n75 F si ar fi trebuit sa am n75 J ..F'ul a fost pus pe 1.8T de 150 si 180 cai din cate stiu eu..probabil de aceea cu softul stock nu face figuri iar cu cel cipuit face..deoarece nu suporta presiune asa mare...luni sper sa rezolv
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta