1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme service Scorpion (reprezentanta Audi) Galati

Discuție în 'Service' creată de catalin73, 26 Apr 2010.

  1. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Tu cand te-ai dus la ei ai spus ca doresti sa schimbi distributia, corect ? Fiind reprezentanta ei trebuiau sa schimbe tot ce tine de distributie si sa iti dea garantie obligatoriu . Nu este posibil sa iti schimbi ceva la reprezentanta si sa nu se dea garantie, mai ales la distributie .
     
    Schatten05 apreciază asta.
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Şururubul de la rola de tensionare a curelei se strânge cu 45 Nm. Asta înseamnă cheie fixă, nici măcar inelară. Unii îl strâng cu tubulara, pe care mai pun şi prelungitor, că nu-i încape mâna în acea zonă.

    Aşteaptă-te la deranj mare.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  3. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    sa inteleg ca eu trebuie sa suport pagubile?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Sep 2010
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    citeste ce ti-am scris mai sus.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  5. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    deci ma duc sa le rup capurile si cer si masina la schimb pana e gata a mea
     
  6. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Poate n-am fost destul de clar: la acel surub s-a umblat în mod obligatoriu de către cei de la service, pentru că altfel...nu se poate schimba cureaua de distribuţie. Nou sau vechi, acel şurub nu se rupe decât dacă a fost strâns de un idiot care n-are simţul măsurii.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Trebuie sa te misti rapid daca nu doresc pe cale amiabila sa schimbe motorul urmatorul pas ar fi sa te adresezi Protectiei Consumatorului.Apoi daca nu se pun in miscare o actiune in justitie.
    Facturile si devizul sund dovada ca au efectuat o operatiune de mantuiala.

    Acolo la distributie sunt anumite cupluri de strangere se foloseste cheia dinamomentrica.Odata strans corect nu are voie sa pice.
    ...mai exista un topic cu problemele de la serviceul Scorpions reprezentanta.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  8. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    Mai nou ieri am cerut sa mi se dea un document in care sa specifica ca refuza sa repare masina in garantie ca sa ma duc la opc, au spus ca sa mai astept sa se mai faca verificari.
    Azi mi sa spus ca luni masina va fi reparata si ca nu vor fi probleme .
    Dar ma indoesc ca nu vor fi ptr ca am primit un telefon de la un prieten care a fost la un atelier de strungari si a aflat ca a fost cineva de la reprezentanta audi sa faca un surub si sa gandit ca poate fi de la masina mea au facut gaura mai mare in chiloasa si au nevoie de un surub care sa aiba filetul mai gros si nu cred ca este o rezolvare doar o carpeala
     
    Schatten05 apreciază asta.
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ei incearca sa iasa mai cat mai ieftin,probabil si motorul este dat peste cap or sa aiba de munca :(
    Numai lucruri neplacute am auzit despre Scorpion Galati.

    Daca iese din garantie mergi data viitoare la Seat la Ena pe Cosbuc sau fa-ti rost de schemea cu ,cuplurile de strangere si mergi de exemplu la Iulizeni pe centura langa Gold&Platin sau la LastTest le pui in fata schemele si asta este.

    Distrubutia este lucrul care necesita cea mai multa atentie la montare :crying:
     
    Schatten05 apreciază asta.
  10. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    Am sa le cer garantie la acesta lucrare si am sa-i amenint cu plangerea la fabricant audi ca sa nu pateasca cum au patit cei din Bacau care erau la un pas sasi piarda licenta de la o problema mult mai minora fata de amea
     
    Schatten05 apreciază asta.
  11. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    Mai nou au incercat sa o repare adica sa puna alt surub si au constatat ca injectoarele de la cilindru 2 si 4 functioneaza in afara parametrilor indicati de producator
    reperul prezon de fixare al rolei de intindere curea distributie , cod 03g109459 nu face parte din kit-ul de distributie si in consecinta acesta nu face obiectul garantiei.
    MAINE MA DUC CU ACTELE LA OPC SA VAD CE POT REZOLVA
     
    Schatten05 apreciază asta.
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    cum o zis un coleg mai sus, surubul respectiv nu avea voie sa se rupa daca era strans cat scrie in carte, ei fiin reprezentanta trebuie sa stie cat se strange fiecare surub, cu cheia dinamometrica.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  13. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    Salutare din nou.
    Pana la urma sau facut verificari amanuntite la chiuloasa si sa constatat ca din cauza combustibilului injectoarele 2 si 4 nu fuctionau in parametri mai ales 4 fiind blocat si dimineata la pornire si respectiv cand era rece dadea o balbuiala un tremurat la sasiu si un mers ne conform al motorului cauza la care a adus la uzura rolei intinzatoare a distributieai batand astfel in prezon si forfecandul pana la rupere .
    Deci degeaba am facut atata zarva , si am sa rog administratotrul acestiu forum sa stearga acest topic .
    Si inca ceva mai nou cei de la reprezentanta mi-au propus sa ma ajute la reparatia motorului cu un mare discaunt ca sa fie clientul multumit . Ptr ca mai nou nu se mai numeste scorpion ptr ca au fost preluati de Ada Motors Company si noua conducere in special patronul care este un domn de nota 10+ care incearca sa dea o infatisare noua acestei reprezentante si speram sa fie toti clientii multumiti deacum incolo.
    Va multumesc !!!
     
    Schatten05 apreciază asta.
  14. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Eu unul nu cred ca au picat rola de la un injector astea sunt povesti.
    Nu esti nici primul nici ultimul care detine un 2.0 tdi si pica injectorul dar pana la a se da peste cap distributia este alta poveste.
    Odata cu schimbarea aceasta sa speram ca nu vom auzi alte intamplari neplacute.

    Hotararea de stergere o sa ia administratorul&moderatorii.
     
    Ultima editare: 24 Sep 2010
  15. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Din pacate vad ca te-au aburit pe fata. Nu te supara pe mine ca iti zic dar nu are cum sa se duca o rola/forfecat surub rola de la injectoare, adica ca tremura motorul. Sunt povesti de adormit copiii. Daca chiar exista vibratia aia care zic ei in cel mai rau caz ti se duce ceva suport de motor, dar nici ala nu prea are cum.
    Azi maine o sa auzim ca sor uzat prea tare discurile de frana din cauza uleiului din motor. :puke2:


    Sincer nu imi vine sa cred cat de nesimtiti pot sa fie, frate nici la hotii hotilor nu auzi asa ceva.
     
  16. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Da,da! Chiar am vrut să-ţi spun!
    Acel surub de la distribuţie se rupe imediat şi când atingi cu bara din spate un cărucior de supermarket, când parchezi pe spaţiile verzi, când o tetieră e mai sus decât cealaltă, când foloseşti prea des bricheta maşinii, când deschizi trapa şi nu e încă ora 10 şi 10. Se mai poate rupe şi când luna e-n primul pătrar, dar mai rar.

    Dacă te satisfac explicaţiile, bucură-te de generozitatea celor de la adamotors şi savurează acel discount imaginar.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  17. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    Cea ce ma convins este ca fost montata alta chiuloasa cu aceiasi injectoare si am vazut ce fel tremura motorul si la fel cum tremura si cureaua de distributie toate acestea de fata cu mine si automat in timp a cedat prezonul mai ales cand e rece motorul si il pornesti . Acum stiu ca am doar de schimbat cele 2 injectoare care sunt sigur ca nu sau stricat la ruperea distributiei . Nu sunt un copil pe care sal abureasca cunosc si eu cat de cat mecanica si in primul si in primul rand am inceput sa ma conving de moatoarele astea de 2.0 BRE am avut numai probleme cu ea si urmatorul pas o sa-mi iau o alt audi cu un motor mai mare chiar daca statul vor sa ne usture de bani.
    La cat dai pe reparatii si piese la acest motor de 2.0 nu ajungi la suma pe care o platesti la stat ptr un motor de 2.7 sau 3.0
     
  18. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca o sa intri pe sectiunea de A4B7 o sa gasesti posesori care au schimbat injectoarele deja in special pe BRD si BLB.
    Trepidatiile la 2.0tdi le stiu si eu fara sa o detin.
    La cati le merge intr-o dunga injectoarele mai ales la pornire ar trebui sa avem numai distributii date peste cap.


    Ai nimerit un mecanic prost pregatit ,impreuna cu un sef de service prost pregatit.Un service reprezentanta are acces la o baza de date bogata era suficient sa-si printeze schema cu montarea distributiei.
    Chiar daca mecanicul este toromac,seful de serivice poate sa-i bage in fata schema si cuplurle de strangere.

    Pe 2.0 tdi pare sa fie ceva mai cu dichis,pentru ca multi de pe forum s-au plans ca le consuma mai mult decat inaintea de schimbarea distributiei.
    Eu sunt 100% convins ca sunt alte cupluri de strangere decat pe A4B6 1.9tdi care este cunoscut bine in serviceuri.
    Insa cei care s-au plans cel putin au facut distributia la un service normal fara sa aiba acces la baza de date de la reprezentanta.
    Tu esti primul cu incidentul asta,ar trebui sa nu inghiti tot ce ti se spune :think:
     
    Ultima editare: 24 Sep 2010
  19. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    nu cred ca stii trepidatiile cu un injector mort si unul care abea mai scuipa si el ceva daca vrei mai facem o reconstituire :)
    Vb sincer facea ca draq cureaua aia
     
  20. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    ce am observat eu la masina parea cam puturoasa de la un timp si nu am simtit tremuratul probabil ca are un tampon la motor electric si probabil il amortiza prea bine in cat sa nu i-mi dau seama
     

Distribuie pagina asta