distributie Salutt, Acel surub de la rola intinzatoare se smulge din chiulasa dintr-un singur motiv, si anume:INLOCUIREA KIT-ULUI DE DISTRIBUTIE FARA A RESPECTA DOCUMENTATIA DE REPARATIE. Ti-au inlocuit distributia ca la un service de cartier sau mai rau. Restul sunt abureli.
Salutare si eu am avut o problema cu ce`i de la scorpion galati mie imi tremura motorul pe la 1500-1800 rotatii si au bagat testeru si mi-au spus ca e debitmetrul l-am schimbat si tot asa facea, m-am certat putin cu ei si le-am returnat piesa ca in final sa ma duc la bosh service galati si sa imi spuna aia ca e calculatorul de la pompa de injectie..... in fine l-am schimbat si akm merge Ok. In concluzie Scorpion Galati care au fost preluati de ADA Motors Braila sunt praf.
Salut ! Inca o surpiza am mai gasit un surub forfecat ,dupa ce am consatat ca masina mea iar nu mai trage si consuma foarte mult . Racitorul de gaze egr nu era prins decat de un surub si altul care dadea sa se rupa in concluzie mi sa rupt conducta intre egr si racitor gaze . Ori la fel a fost strans si prezonul rupt de la intinzator? Nu mai am cuvinte....
reparati-va masinile la acelasi service si acelasi mecanic! doar asa obtine-ti o reparatie de calitate!!!
De ce trebuie la acelasi mecanic ?! Pentru ca are aceasi "mana" si nu a auzit de cheie dinamonetrica?! Eu unul stiu ca se foloseste obligatoriu cheia dinamometrica si strangerea trebuie sa fie aceeasi indiferent de mecanic.
Am patit si eu acelasi lucru dar dupa 1000 de km si service-ul folosit PBV2, ieri seara. Mie mi-au zis ceva si mai funny azi: nu au schimbat acel surub ca nu scrie la manual si ca s-a rupt si asta e... plateste.Cand am spus ca poate l-au strans prea tare , raspunsul primit : imposibil de dovedit. Credeam ca sunt la camera ascunsa sau ca jucam in vre-o comedie absurda. Dar eu nu ma las, implic ANPS si un avocat si nu ma las pana nu imi schimba absolut tot.Presupun ca motorul e varza... Tupeu si nesimtire la cote maxime la PBV2.
Nu scrie in documentatie ca surubul se inlocuieste si nu stiu cum ai sa dovedesti ca ti l-a strans necorespunzator! Au fost multe cazuri similare la motoarele de doi litri de pe audi. Cauzele sunt complexe! Putini le cunosc...
Inseamna ca documentatia e de 2 lei si trebuie updatata sau ca au o problema de fabricatie care trebuie sa si-o asume.In cazul meu asa se intampla, se pare ca reparatia e suportata partial de fabrica.Apropo se vand seturi de role INA pentru modelul de motor al meu cu toate suruburile, mai mult cineva a verificat in ETKA si se pare ca in chitul original vin si aceste suruburi.In fine e hilar ca un surub de 3 lei ( si nu e un fel de a spune chiar 3 lei cred ca el costa) poate cauza o problema cu costuri uriase de mii de euro.
Ai fost informat gresit referitor la kitul de distributie pe original din etka. Kitul pe original nu se livreaza cu acel prezon. Se poate comanda separat prezonul. Doar in kitul comandat pe alt producator este inclus si acel prezon. Recomandarea importatorului, adica PBN, e sa se inlocuiasca acel prezon si sa se stranga la cuplul dat de fabrica.Problema este pasul filetului prezonului care intra in chiulasa. E prea mic (pasul filetului) pt materialul in care se infileteaza, adica chiulasa- fiind din aluminiu. Deci e problema delicata! Motorizarea respectiva nu se mai fabrica deci nici update la documentatie nu are cum sa se mai faca.
Cazurile respective s-au produs imediat dupa schimbarea distributiei,orice explicatie tehnica cade.Ar fi trebuit ca toate motoarele cu codul respectiv sa pice,lucrul asta nu s-a intamplat. Explicatia in traducerea mea :chiulasa fiind din aluminiu este sensibila la orice strangere mai puternica,care depaseste cuplu precizat. Daca esti interesat o spui invers surubul este de vina pentru ca,chiulasa este din aluminu. Trageti voi concluziile.... Re: din cate mi-au soptit pasarelele la Galati a fost un audit de la Audi ,mai nou nu se mai cheama Scorpions este luata franciza de cineva din Braila .