1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme service Scorpion (reprezentanta Audi) Galati

Discuție în 'Service' creată de catalin73, 26 Apr 2010.

  1. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    mai degraba iti termina un tampon tremuratul acela decat distributia.cat te-a costat toata povestea?
     
  2. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    450 de euro
     
  3. capra e trei iezi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2011
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    audi a3, BWA, 2008
    distributie

    Salutt,
    Acel surub de la rola intinzatoare se smulge din chiulasa dintr-un singur motiv, si anume:INLOCUIREA KIT-ULUI DE DISTRIBUTIE FARA A RESPECTA DOCUMENTATIA DE REPARATIE. Ti-au inlocuit distributia ca la un service de cartier sau mai rau. Restul sunt abureli.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Mai 2012
  4. Noris

    Noris 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 2010
    Salutare si eu am avut o problema cu ce`i de la scorpion galati mie imi tremura motorul pe la 1500-1800 rotatii si au bagat testeru si mi-au spus ca e debitmetrul l-am schimbat si tot asa facea, m-am certat putin cu ei si le-am returnat piesa ca in final sa ma duc la bosh service galati si sa imi spuna aia ca e calculatorul de la pompa de injectie..... in fine l-am schimbat si akm merge Ok.

    In concluzie Scorpion Galati care au fost preluati de ADA Motors Braila sunt praf.
     
  5. danutz_smd

    danutz_smd 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2010
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2.0 190cp 2015
    Salut ! Inca o surpiza am mai gasit un surub forfecat ,dupa ce am consatat ca masina mea iar nu mai trage si consuma foarte mult .
    Racitorul de gaze egr nu era prins decat de un surub si altul care dadea sa se rupa in concluzie mi sa rupt conducta intre egr si racitor gaze .
    Ori la fel a fost strans si prezonul rupt de la intinzator?
    Nu mai am cuvinte....
     
    energy82 apreciază asta.
  6. capra e trei iezi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2011
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    audi a3, BWA, 2008
    reparati-va masinile la acelasi service si acelasi mecanic! doar asa obtine-ti o reparatie de calitate!!!
     
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    De ce trebuie la acelasi mecanic ?!:yahoo:
    Pentru ca are aceasi "mana" si nu a auzit de cheie dinamonetrica?!

    Eu unul stiu ca se foloseste obligatoriu cheia dinamometrica si strangerea trebuie sa fie aceeasi indiferent de mecanic.
     
  8. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Am patit si eu acelasi lucru dar dupa 1000 de km si service-ul folosit PBV2, ieri seara.
    Mie mi-au zis ceva si mai funny azi: nu au schimbat acel surub ca nu scrie la manual si ca s-a rupt si asta e... plateste.Cand am spus ca poate l-au strans prea tare , raspunsul primit : imposibil de dovedit.
    Credeam ca sunt la camera ascunsa sau ca jucam in vre-o comedie absurda.

    Dar eu nu ma las, implic ANPS si un avocat si nu ma las pana nu imi schimba absolut tot.Presupun ca motorul e varza...
    Tupeu si nesimtire la cote maxime la PBV2.
     
  9. capra e trei iezi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2011
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    audi a3, BWA, 2008
    Nu scrie in documentatie ca surubul se inlocuieste si nu stiu cum ai sa dovedesti ca ti l-a strans necorespunzator!
    Au fost multe cazuri similare la motoarele de doi litri de pe audi.
    Cauzele sunt complexe! Putini le cunosc...
     
  10. alin_ice

    alin_ice 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    ex A4 B7; A4 B8 ; A6 4G FL
    Inseamna ca documentatia e de 2 lei si trebuie updatata sau ca au o problema de fabricatie care trebuie sa si-o asume.In cazul meu asa se intampla, se pare ca reparatia e suportata partial de fabrica.Apropo se vand seturi de role INA pentru modelul de motor al meu cu toate suruburile, mai mult cineva a verificat in ETKA si se pare ca in chitul original vin si aceste suruburi.In fine e hilar ca un surub de 3 lei ( si nu e un fel de a spune chiar 3 lei cred ca el costa) poate cauza o problema cu costuri uriase de mii de euro.
     
  11. capra e trei iezi 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2011
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    audi a3, BWA, 2008
    Ai fost informat gresit referitor la kitul de distributie pe original din etka.
    Kitul pe original nu se livreaza cu acel prezon. Se poate comanda separat prezonul. Doar in kitul comandat pe alt producator este inclus si acel prezon.
    Recomandarea importatorului, adica PBN, e sa se inlocuiasca acel prezon si sa se stranga la cuplul dat de fabrica.Problema este pasul filetului prezonului care intra in chiulasa. E prea mic (pasul filetului) pt materialul in care se infileteaza, adica chiulasa- fiind din aluminiu. Deci e problema delicata! Motorizarea respectiva nu se mai fabrica deci nici update la documentatie nu are cum sa se mai faca.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cazurile respective s-au produs imediat dupa schimbarea distributiei,orice explicatie tehnica cade.Ar fi trebuit ca toate motoarele cu codul respectiv sa pice,lucrul asta nu s-a intamplat.

    Explicatia in traducerea mea :chiulasa fiind din aluminiu este sensibila la orice strangere mai puternica,care depaseste cuplu precizat.
    Daca esti interesat o spui invers surubul este de vina pentru ca,chiulasa este din aluminu.:hi:
    Trageti voi concluziile....

    Re: din cate mi-au soptit pasarelele la Galati a fost un audit de la Audi ,mai nou nu se mai cheama Scorpions este luata franciza de cineva din Braila .
     
    Ultima editare: 17 Mai 2012
  13. Georgex

    Georgex 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2012
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a7 3.0 TDI 2011
    ada motors din braila are acuma audi gl.in braila mai au ford...cei de la ford sunt priceputi
     

Distribuie pagina asta