1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Prototip Audi S5 ULW?

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 7 Mar 2009.

  1. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    gorobete, sunt doua norme internationale de a calcula greutatea unei masini.
    1.norma eurpeana care spune ca in greutatea masinii specificata de producator intra un pasager de 68 kg, bagaj in valoare de 8 kg si rezwervor de combustibil plin 90%
    2.norma americana in care este data doar greutatea masinii fara nimic in plus


    -bmw nu are probleme cu masinile lor pt ca nu sunt grase si folosesc norma europeana chiar daca suma iese mare(oricum mai mica in comparatie cu audi)
    -mercedes are probleme cu greutatea masinilor ce le produc insa nu le este rusine cu asta pt ca se numesc mercedes si folosesc tot norma europeana chit ca suma rezultata este mare
    -audi au probleme cu greutatea masinilor si de asemenea le este rusine cu asta si ca atare folosesc norma americana
    -nu este normal ca audi sa procedeze asa insa asta este stilul lor deseori la diverse capitole: isi fura caciula singuri amagindu-se
    -nu stiu cum procedeaza vw dar banuiesc ca la fel ca audi
    -pt audi a4 b8 2.0tdi spune cartea 1460 kg. cu ceva optionale pe el si rezervorul 90%, ceva bagaje(20kg) avea 1560kg. cu tot cu mine avea 1640 kg. cantarit pe un cantar cu eroare de 2 kg.
    -daca golf R ce are si tractiune integrala(100kg) si turbo cantareste la gol sub 1500 kg , eu il desfac bucati si il mananc.
    -calculat dupa metoda europeana , sunt sigur ca un golf R are peste 1600 kg.
    -aloc minim 2 ore pe zi documentarii auto
    -nu sunt sigur ca acele doua metode ce eu le numesc"europeana" si "americana" chiar asa se numesc, insa stiu sigur cum le aplica marii constructori auto
     
    Ultima editare: 26 Ian 2010
  2. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    traian, era bine sa arunci o privire pe net inainte de a zice ceva referitor la greutatea unui Golf R 20. Iti dau eu link, dar te avertizez, pregateste-te sa il desfaci si sa il mananci :):drool: : http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf/zahlen___fakten/daten.detail.0.11.html

    Si bagajul este de 7KG in aceasta norma, nu de 8.

    Aaaa...si foarte important, Audi isi da datele la fel ca BMW sau Mercedes. Uite un link de exemplu, de pe site-ul Audi. (apropo, ei nu mai zic 68kg sofer+7kg bagaj, ci pur si simplu 75kg). http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a4/s4_limousine/technische_daten_und.html

    Eu nu inteleg, tu ai o antipatie mai nou pe aceasta marca, sau de unde deduci orice fel de chestie numai negativista sa fie, la adresa acestei marci? Cum e si cazul celor enumerate mai sus, referitor la greutate, sau la sistemul integral, etc... Inteleg, si eu sunt auto-critic dar incerc sa nu exagerez ...;) POFTA BUNA !!! :)
     
  3. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Traiane, ca sa mearga mai bine Golf R-ul, iti mai adresez cateva intrebari, care sa iti mentina pofta....
    :)
    De unde naiba ai scos tu, aceasta mega aberatie, cum ca Audi au probleme cu greutatea ??? Si mai ales cum ca BMW nu au....??

    Ma rog, am sa iti exemplific doar prin 2-3 modele, din aceeasi clasa si echipate cu motor de aceleasi dimensiuni, ca ai zis o mare prostie:

    Audi A5 : 3.0 TDI Quattro -1620kg BMW 3 Coupe: 330xd - 1700kg
    2.0 TDI (170cp)--1475kg 320d--- 1505kg
    Alt model,motorul de 3.0 diesel, transmisie automata, tractiune integrala pe A4/330 sedan, iarasi, avantaj Audi de 35kg ! La motorul de 2.0 diesel, cu tractiune integrala, diferenta de 40kg tot pt Audi!

    La comaratie BMW cu Audi la kg, in cazul A8 cu seria 7, nici nu mai are sens sa vorbesc, BMW se fac de cacao: un A8 cu motor de 4.2 TFSI, are doar 1835kg, in timp ce un 740i are 1935kg , desi motorul este cu 40% mai mic! Iar la performante, este deasemenea peste!

    La Q5 cu X3, aceeasi poveste... Culmea, pana si la A6 cu seria 5, poveste se repeta !!!!!!!!!!!! :angrymod:

    DECI TE ROG, ZI-MI, DE UNDE AI SCOS ACEASTA POVESTE CUM CA AUDI AU O PROBLEMA CU GREUTATEA, IAR BMW NU????/ DIN CATE VAD, AUDI BA CHIAR STA MULT MAI BINE DECAT BMW LA GREUTATE, ATUNCI CAND COMPARAM ORICE MODEL SIMILAR SI ECHIPAT CU ACEEASI MOTORIZARE!!!:rtfm:

    Daca zici ca petreci zilnic aproximativ 2 ore documentandu-te despre astfel de chestii, imi este greu ca poti sa zici asa ceva....


    P.S. Toate masuratorile, sunt facute dupa standardul european, iar datele sunt luate din fisele tehnice de pe Audi.de, respectiv BMW.ro
     
  4. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    gorobete, chiar nu ma intereseaza ce ***** mananca audi la ei pe site.
    masinile lor sunt grele, mult mai grele ca bmw-urile iar asta este tot ce conteaza. poti sa-mi dai mii de linkuri cu trimiteri catre site-ul lor in care mint cu nerusinare.
    eu stiu ca m-am urcat pe cantar cu masina si avea 1640 kg cu tot cu mine (80kg) si bagaj undeva la maxim 30 kg. rezervorul era 90 % plin. ca si fapt divers pusesem plinul la iasi si cantarirea a fost la radauti(posibil sa fi avut chiar maxim 85% din rezervor).
    apoi un golf 6 1.4tsi de 122cp care nu are nici integrala si nici doi litri are aproape 1350


    enjoy:
    http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=64570

    ar trebui sa mergem toti cu porcii la cantar si sa ne minunam.
    A5 cu 3.0tdi are probabil 1700 kg la gol. cu sofer, ceva bagaj si motorina se duce la peste 1.8 tone. GARANTAT.
    am urcat pana acum 3 masini pe cantar. un megane, o skoda superb generatia anterioara si un a4 b8.
    megane 2 care este facut tot din plastic , cu tot cu sofer si un amarat de 1.5dci are 1440 kg. cum ar putea sa aiba a4 b8 1460 ?

    cat despre sistemul de tractiune integrala, nu am zis ca nu e bun ci doar ca este net mai slab in comparatie cu GT-R
    in discutiile noastre despre greutate, tu vorbesti din teorie, eu din practica.
     
    Ultima editare: 27 Ian 2010
  5. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    E posibil sa ai dreptate... Cand se mai incalzeste, am sa imi cantaresc masina. In trecut, am avut la o baza, si o astfel de platforma, si am cantarit si masinile personale...

    La o Kia Sportage, tin minte ca era cat zicea la carte, eventual abateri f mici, la un Passat 2.8 4 Motion, (VAG) a iesit tot ca la carte si la a mea (era noua) , a iesit undeva la 1620-1640kg, deci era in grafic. Habar nu am cata benzina aveau sau nu masinile...

    Iportant este ca in cazul masinii mele, am cantarit-o si cand am fost la Dyno cu ea si avea 1640 daca nu ma insel, cu rezervorul plin si cel putin 20kg de bagaj....dar ma rog...am sa caut fisa dyno, deci afirmatia asta nu e garantata. Ideea e ca era in grafic si A4-ul DTM, la fel cum a fost si Passat-ul, deci nu vad de ce VAG ar avea vreo problema...(si vorbim de masini echipate full full, deci cu multe kg in plus numai din optiuni...) ;)
     
  6. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Ramaneti on topic!
     

Distribuie pagina asta