1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reconditionare - Inlocuire - Vopsire - Piele volan - frana mana - nuca - fusta schimbator - butoane

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de micu, 16 Iul 2007.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Să ne ții la curent!
     
  2. b3free 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2013
    Locație:
    motru
    Masina:
    a4, awx, 2003
    restaurare butoane interior audi

    Asa cum este stiut de catre detinatorii de auto din grupul vag, componentele de plastic din interior au o suprafata fina cauciucata care din pacate se zgarie foarte usor! Se intampla mai ales doamnelor, posesoare de unghii mai mari sau bijuterii... La audi mi se pare ca aceasta suprafata se sterge extrem de usor si aspectul lasa de dorit ulterior! Nu stiu din ce considerente producatorul a ales asta,insa pot spune ca e un minus pentru ei...
    Sa trecem la discutii mai concrete! A4-ul meu are butoanele de deschidere a geamurilor putin sterse, butonul pentru blocul de lumini si cateva butoane ale climatronicului la fel... :sorry:
    Am vazut insa ca pe ebay se gaseste kit-ul asta pentru restaurare!

    http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-8E-B..._Autoteile&fits=Make:Audi&hash=item35ce3e04b3

    [url]http://www.ebay.de/itm/Audi-A4-Lichtschalter-Restaurations-Folie-/331039832292?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi&hash=item4d1382f8e4[/url]

    Exista kitul asta si pentru alte modele de audi si auto din grupul vag,intrebarea e daca se gaseste de cumparat din tara? :hi:
     
  3. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Din tara nu am vazut insa pe ebay e plin de serigrafii.

    Eu as fi interesat cum se lipeste serigrafia peste cea originala fara sa se vada vreo diferenta ... eu am blocul de lumini un pic sters si butoanele de deschidere a gemurilor electrice.
     
  4. b3free 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2013
    Locație:
    motru
    Masina:
    a4, awx, 2003
    eu zic ca merita! nu credeti?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    b3free citeste si acest topic integral unde ti-am mutat mesajul initial si unde trebuia sa scrii. Bafta
     
  6. Dănuț

    Dănuț 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Calvi-(F) BV-(RO)
    Masina:
    A6,2.5 TDI,Avant,quattro/Golf MK1 cabrio
    Se lipeste usor,se zgarie unde este semnul vechi,se curata si se lipeste abtipildul.Diferenta se vede daca te uiti atent si pentru ca stii ca este acolo,se vede si daca bate lumina dintr-un anumit unghi.Dar cine nu stie ca sunt acolo nu le observa.Per total eu sunt multumit,nu costa mult,usor de montat si bordul arata mai omeneste.
    In poze cum a iesit la mine,comutatorul de lumini am preferat sa il schimb.
     
  7. Nepotu66

    Nepotu66 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2011
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    A4 B6, 2.0 ALT
    Modul de aplicare al foliilor pe butoane

     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pana la urma a facut cineva ornamentele prin hidrotransfer ? Poate ne spune si noua ce avantaje/dezavantaje sunt.
     
  9. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pana la ceva concret, adică să spună cineva care si-a făcut așa ceva, mă gândesc că ceva rezistenta este, având în vedere ca se fac și jante. Se da cu un lac special după transfer și cică nu apar probleme la făcut vreo pană sau schimb de cauciucuri.
    Asta am aflat-o la momentul când cochetam cu metoda. Pe urma am tras linie și am considerat ca e prea scumpa la ce oferă, pentru niște trimuri. Plus că în ce privește aspectul de "carbon 3D", mie îmi place mai mult cel mat, obținut prin colantare.
    Prin hidrotansfer (și lăcuire) iese ceva mai lucios (nu spun ca nu ar fi mai calitativ sau/și rezistent), fără să mai scoată în evidenta/relief acea pânză de carbon. Dar, asta e chestie de gust... :)
    Eu nu caut acum în mod expres un băiat bun la colantat trimuri, aștept să dăm unul peste altul și apoi vedem ce iese... :)
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Amandoua posibilitatile imi fac cu ochiu'. Cert este ca as inclina spre hidrotransfer din cauza ca autocolantul nu stiu cat rezista pe trimurile respective, ale mele fiind si din aluminiu. Baieti buni gasesti rapid dar mai trebuie si un autocolant de calitate. Ce preturi ai gasit la firmele de specialitate la water transfer printing ? Intreb asta ca pe eBay un pret la un kit complet de carbon este 30-35€. Kit-ul cuprinde :
    4 metres x 50 cm water transfer printing film in premium quality
    400 ml Dippdivator (Aktivator spray can)
    10 Latex Gloves
    1 Cutter
    1 Written Instruction.
     
    Ultima editare: 16 Dec 2013
  11. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu nu m-as baga... (deci mai refer la mine :) )
    Trebuie sa ajungi sa "cunosti" materialul cu care lucrezi, sa știi cum se comporta, cum și cât se intinde/mulează. Asta necesita zeci sau sute de metri de material colantat.
    Mai cred ca este indispensabil și pistolul cu aer cald.

    Eu as colanta și partea cu butoanele MMI de pe consolă (evident alta nuanță) , dar sa aflu întâi cum se așează folia în jurul butoanelor.

    Mă bate gândul să pun ceva pe "argintiu" pe trimuri, iar acum tu, care ai cu aluminiu, nu știi ce să mai crezi, este? :).
    Lasă ca sunt cazuri și mai și... Eu sa trec de la mahon sau ce-o fi el (oricum e o replica jenibilă) la ceva "mai deschis', aproape de aluminiu, iar altcineva care are cu aluminiu...sa vrea cu mahon... Bine, acum e vorba și de textură...
     
    Ultima editare: 26 Dec 2013
  12. stefanache.alin 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 AVF
    Salut.
    As vrea sa imi fac si eu o modificare la trimurile pe care le am eu,si anume in gri sau cromate+ manerele dupa usi in aceasi culoare ca si trimurile.
    Precizez ca nu aplic folie sau le vopsesc cu spray-ul ci la un service de tinichigerie,vopsite de un specialist si uscate in cuptor special de vopsitorie.
    Ma intereseaza daca a mai facut cineva asa ceva!?
    Se merita sa le fac cromate(ca si manerele) sau gri cum au iesit anumite masini din fabrica?
    Astept pareri!
     
  13. Monstercat 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 , 2.0i ALT - 131 CP, 2001
    Salut colegii,

    Am incercat si eu sa reconditionez butoanele de la clima si am reusit in mare cu ajutorul unui set de stickere de pe forum. Rezultatul este ok dar nu ce vreau.
    In timp ce mesteream la ele mi-am dat seama ca se pot face si mai simplu dar si mai bine. Trebuie realizate in corel semnele necesare gen +,- auto , econ etc pt taierea pe cutter ploter. Aceste etichete foarte mici se aplica pe buton dupa ce sunt curatele de toata vopseaua actuala. Atunci pe moment utilizand spray mat de culoare neagra am spus ca este ok si o sa iasa mult mai bine si mai estetic. Dar ieri mi- a venit ideea sa folosesc vopsea cauciucata. Asa am am comandat un spray negru vopsea cauciucata. Vopseaua se numeste PlastiDip. Saptamana viitoare revin cu rezultatul. Intre timp acesta este rezultatul actual. Butoanele dupa curatare si la final.
     
  14. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Uita-te mai sus ca s-a mai incercat lucrul asta. Daca vrei sa pui vopsea cauciucata, mai intai da cu 1,2 straturi de vopsea mata, pentru ca vopseaua cauciucata se va exfolia. La mine inca nu s-a exfoliat de pe butoane si de pe trim-uri, dar pe consola unde am dat peste cea originala si nu am folosit primer a inceput sa se exfolieze.
    Aaa si inca o chestie cutter plotterul nu poate decupa atat de mic doar la laser cutter se poate. :arco:
     
  15. vld2tz Junior Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi a4,1.9 tdi 130 cp,2002
    astept sa vad rezultatul cu vopseaua cauciucata,chiar sunt curios
     
  16. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Mai bine inlocuiesti climatronicul uzat cu unul impecabil, cea mai simpla varianta fara batai de cap.
     
  17. Monstercat 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 , 2.0i ALT - 131 CP, 2001
    Ai o poza cu butoanele?
     
  18. Monstercat 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 , 2.0i ALT - 131 CP, 2001
    Am pus in aplicare planul descris putin mai sus.

    Jumatatea cu semnul plus este cea fara vopsea neagra mata.

    Poze full aici

    https://www.dropbox.com/sh/zd9xd02q4eliim7/DNbwlk6E-H

    Inca se trage cauciucul si se niveleaza. Rezultatul final maine.

    Aceasta a fost un teste pe o componenta care nu o voi mai folosi pt ca este rupta. Am invatat destul de mult din acest test. Recomand
     
  19. dani_bv 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2010
    Locație:
    bbb
    Masina:
    aaa
    Ia-ti altele noi. Parerea mea!
     
  20. gl10cyp

    gl10cyp 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2008
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    A6 ,2.0 TDI, MULTITRONIC, 2007
    Cum vopsim elementele din piele- scaune , volan...

    Salutare, am tot cautat pe forum si nu am gasit nicaieri explicit ce trebuie sa facem in momentul cand avem uzat volanul din piele sau scaunele. La mine este si volanul putin uzat si scaunul soferului. Am tot citit despre diverse solutii, procedee- curatare, degresare, slefuire, vopsire si lac de protectie.
    Majoritatea de pe alte forumuri, alte marci, ar fi cazul ca si noi sa avem o sectiune pentru asa ceva, presupun ca multi avem nevoie
    Intrebarea mea este CUM, CU CE, UNDE ne putem rezolva uzura pielii auto.
    Cei care au facut aceste operatuni cred ca ne pot ajuta cu sfaturi si poze.
     

Distribuie pagina asta