1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am facut ~945 km cu ~60 l. La un calcul rapid avem ~6.3%. Bine, decent as putea spune, avand in vedere faptul ca am condus 70extra/30%urban si nu tocmai la consum; trepte schimbate pe la 2300 rpm in sus, mers in a 6-a la 2200-2600 rpm; o mica alergare de proba cu viteza mai mare; inainte de plecari motorul a fost lasat pornit cel putin 10 minute; temperaturi -2 -> 8*C.
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    N-am reusit niciodata mai mult de 800-850 km cu un plin si asta pe vremea cand mergeam pe 16”.
    In afara mai reusesc pe la 6.5-7, insa de obicei sunt peste 7.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    " inainte de plecari motorul a fost lasat pornit cel putin 10 minute; temperaturi -2 -> 8*C. "

    E recomandat asa? Eu stiu ca nu prea e bine sa il lasi foarte mult la relanti, 1 - 2 minute maxim si plecare. Eu pana acum asa am procedat.

    Referitor la consum, sunt curios si eu cati km fac cu un plin acum. Am deja 350km rulati si a scazut putin acum sub 3/4 (imi mai arata 800km range).
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Hai sa nu dezvoltam aici acest subiect. Nu scrie nicaieri in nici un manual ca motorul trebuie sa stea pornit ceva timp pana te pui in miscare. Astea sunt niste legende urbane. Pornesti si pleci, asta este tot. Nu se intampla nimic la motorul masinii. Nu mai ascultati si puneti in aplicare toate prostiile. Va rog sa incheiati aici acest subiect.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Eu l-am umplut pana in gura, am apasat pe aerisotor. Becul "rosu" nu-l las sa se aprinda. Cand nu apasam pe aerisitor pe bord imi arata ca mai pot face ~90-100km si alimentam cu ~57l.

    De curios data trecuta am apasat pe el si am vazut cum s-a umplut pana in "gura", in aceleasi conditii, 61.8l combustibil.

    In vara facusem un drum de ~430-440 km, drum intins in mare parte si treapta a 5a, vreo 30km am urcat si coborat cu treapta 1,2,3 (acolo a papat mult) si am calculat un consum de aproximativ 5.2-5.3l, greutate vreo 480-500kg including me, clima pornita pe 20* cu ventilatie pe 3 liniute. Chiar am ramas 'wow'. Nu am mers la consum, asa era drumul si traficul, nu puteam mai mult.

    Sa zicem dimineata, ma duc fac dus, apoi ies pornesc motorul, ma imbrac si plec. Incepe sa dea putin aer cald si schimb pe la 2000rpm pana urca apa la 90. Asa m-am gandit eu ca ar fi mai bine, nu ii dau cheie si plec.

    Referitor la calcul, am facut iar plinul si am bagat 60l, deci atat a papat. Dupa ce am bagat cei 61.8l am pus km pe 0, iar aseara am ajuns la pompa si aveam range 90, fara bec aprins, am bagat 60l.

    Daca e sa fac doar drum acasa-munca in cei ~8km dus intors pe bord la range imi scade ~20km zilnic :)) E normal, nu pot circula cu treapta 5.

    Daca o calci si ii dai turatii si mers sportiv, clar nu ia atat. Poate un 9.

    Pana acum nu am ajuns la aceasta autonomie deoarece reuseam sa fac 800-850 km.

    PS: am mentionat temperatura de afara, pe parcursul 'experimentului'. Au fost intre -2* si +8*C.

    @ZDR1k daca-ti pastrezi acelasi stil de condus, posibil sa ajungi tu la 1000 km. Intr-o seara am alergat-o pe ~1km cu mai mult de 160. Aia m-a tras in jos. Bine, in Bucuresti clar nu prinzi asa ceva. In medie am facut drumuri intre 10km si 110 km.
     
    Ultima editare: 10 Feb 2018
    z1daru apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Facut schimbul de ulei, tot Motul 50501 50502, tot filtre Mann.

    Am zis sa dau uleiul jos pe la busonul din baie. Zis si facut. Apoi am curatat vasul filtrului.

    Am facut si cateva poze la scutul de la baie si cutie.
     
    DanuAL, Chriss_Deejay și z1daru apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am facut astazi un mic road trip intr-un loc unde am mai fost, relaxare pentru mine, drumul bun, curatat de zapada desi nu e prea circulat, plimbarica prin zone de campie dar si de padure.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Detin masina de doi ani, am facut putin peste 42 000 km cu ea. Overall sunt multumit.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. In ultima vreme a aparut o chestie pe care am omis-o, nu i-am dat prea mare importanta: la relanti motorul mergea bine, la 1200 rpm la fel, indiferent de turatie mergea bine, nu vibra motorul si caroseria, dar la fix 1000 rpm se simtea o vibratie in caroserie.

    Aseara a fost desfacut capacul, scoase injectoarele, curatate, schimbate toate garniturile, curatat bine bine locasul lor, de la suruburi, absolut tot a bibilit mecanicul, fara graba, le-am pus sus, le-am fixat conform detaliilor din program, curatat iarasi locasul suruburilor, fixat, montat, pornit si totul e ok.

    Vibratia a disparut, parca o simt dar foarte foarte slab.. poate-s piticii mei, mecanicul a vazut inainte cum facea si dupa, a spus la fel: se simte foarte putin, altii nici n-ar baga de seama. In viteza la 1000 rpm nu se simtea nici inainte. Am mai pornit masina aseara de doua ori, azi dimineata si in urma cu 10 minute si nu se simte.

    Posibil sa fi fost din relgaj, garniturile erau ca noi, le-am schimbat prin septembrie (parca).

    Piese inlocuite: setul de garnituri la fiecare injector, suruburile, siliconul de la garnitura capacului.

    Inca un pitic a fost rezolvat..am uitat sa fac poze.
     
  10. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Felicitari pentru masinuta si pentru modul in care te implici.

    O problema asemantoare am si eu si o stii foarte bine: imi vibreaza putin caroseria la relanti. Am observat ca daca o turez putin de tot, aceasta vibratie dispare complet. Ma gandeam sa nu fie din reglajul de la relanti, sa fie prea mic si d-asta sa apara.

    KM fara probleme si poate ne vom intalni la adunarea nationala de anul acesta ( :beerchug: )
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc de apreciere, incerc pe cat posibil s-o mentin intr-o stare cat mai buna.

    Ar trebui sa pui vcds-ul.. daca ai intre 0.4-0.6l/h e ok avansul. Tie la cate turatii iti sta motorul la relanti? Eu suspectez la mine reglajul injectoarelor, nu o fi fost facut 100% cum trebuia; oringurile erau ca noi, dar am schimbat tot inclusiv saibele, mizerie pe diuze nu prea a fost.. am schimbat si surubul din cap injector. Cauta reglajul acela cu 330/245/153.6/65.6mm si ocupa-te de masina cand ai timp.
    Posibil sa ne intalnim, doar ca nu ar depinde acest lucru doar de mine..
     
    z1daru apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Probabil asta inseamna sa fi putin nebun..
     
    Chriss_Deejay, TalosCosmin și DonDoneL apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Ceva de genul mi-am facut si eu :)) E mai bine decat sa stai sa cauti pe internet.
     
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Se vand ? :) Eu am print screenuri cu toate informatiile esentiale citite si parcurse prin topicuri.
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Batranica se mentine :)
    @TalosCosmin as putea sa iti caut dupa VIN, sa ne asiguram ca tot e ok si compatibil.
     
    smurff, Glemeanu și z1daru apreciază asta.
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salutare. Am uitat sa mentionez, am folosit in vara un produs pentru jante.. dupa vreo trei luni inca si-a pastrat proprietatile pe jante (era setul de vara). Am dat si pe parbriz de curios, si-a facut treaba insa pe masura ce trece timpul si spal masina si folosesc stergatoarele e clar ca nu mai tine asa mult, zilele acestea mi-am adus aminte cand am vazut ca ploua, in locul unde nu ajung stergatoarele apa 'fuge' bine, la fel si unde actioneaza stergatoarele (putin mai slab).

    Las cateva clipuri scurte si eventual o compilatie, pentru cine-i interesat.. produsul e doar pentru jante, eu am zis sa incerc si pe parbriz :D.

    Praful de pe jante se curata usor..










    Aici se vede mai bine cum 'fuge' apa cu masina stationata.



    Iar aici in mers.. camera s-a focalizat pe parbriz, cam greu sa descriu insa poate intelegeti.. vizibilitatea era buna si nu aveam nevoie de stergatoare (~70kmh).

    https://www.youtube.com/watch?v=4iem8rlwSms


    https://www.youtube.com/watch?v=eB2yzgKuRcw

    Pentru restul de geamuri am folosit ceva de la Dynamax insa era ieftinache, 500ml pe la 20-25 lei, am alicat-o la inceputul lui martie anul trecut, insa de atunci am mai spalat masina si au dat-o si cu ceva solutie cu ceara... deci e irelevant.

    Pe viitor probabil voi incerca si Aquapel.
     
    Ticticking apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cat costa produsul pentru jante si unde se gaseste? Eu am discuri perforate si ar fi destul de util.
     
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Mi-a ajuns manerul stanga de plastic si comutatorul de geam dreapta. Ambele oem noi. Astept sa-mi ajunga si manerul dreapta si le schimb..

    Manerele au diverse urme, zgarieturi. Comutatorul functioneaza pe jumate, imi coboara geamul insa nu-l mai ridica. Din comanda mea geamul urca. Asa am patit cu partea mea, nu mai mergea sa cobor geamul insa puteam sa-l ridic :)).
     
    F33lings apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu ai pus varianta cromata care nu se mai cojeste ?

    upload_2018-3-22_16-29-15.png
     
    F33lings, vladliviu85 și AlexPTB apreciază asta.

Distribuie pagina asta