1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Eu cred ca e ok furtunul, doar ca l-a asortat sa fie in ton cu exteriorul masinii :p
     
    K3nT și DonDoneL apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @nucugheri @mirceacml @waf

    Daca as fi dorit sa-l ascund, faceam in asa fel incat sa-l ascund. Asta e, mi-a scapat.. :banghead:

    Stiu ce ganditi, a luat atatea porcarii si umbla cu banda pe furtun de vreun an ! @waf tare partea cu asortatul. :p

    Furtunul are invelisul exterior fisurat, nu e strapuns. Am dat cu banda siliconica pentru furtune preventiv.. si preventiva a ramas treaba. Nu mi-a cauzat probleme si pur si simplu am uitat de el.

    Acum am comandat si furtunul, of of.. greu cu voi :) Stati linistiti, toate sfaturile constructive sunt binevenite dar si criticile. Aveti in vedere ca nu e o masina de prezentare, are defectele ele inclusiv pe mine.

    [​IMG]
     
    gabitza121, Mocanu.adi, mirceacml și alți 4 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Comandat cateva "bunatati"...

    - taler inferior de sub arc spate OE 8E0 512 297 J (patina de arc inferioara)

    - taler superior arc spate OE 8E0 512 149 P (patina de arc superioara)

    - flanse superioare amortizor spate Lemforder 27189 01

    - kit protectie praf amortizoare spate (sport bineinteles) Sachs 900 103

    - furtunul "buclucas" :) OE 3B0 145 834 P


    Nu mai retin ce spuneau unii pe forum cum ca ar monta patina 8E0512149P si ar inalta putin masina de spate.. flansa aceea e montata de fabrica pe B6, se afla pozitionata intre arc si caroserie.

    Talerul inferior are aprox 12mm grosime iar cel superior 20.

    Revin cu noutati curand... sper.
     
    Ultima editare: 13 Dec 2019
    mirceacml, nucugheri și arazvan2002 apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si C6 le are din fabrica.
    Am postat eu poze in topicul dedicat.
    Eu le-am scos pe ale mele rupte si tasate in ultimul hal.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am intarit spatele.

    - amortizoare Bilstein B8 Performance Plus

    - set arcuri Eibach Sportline (montate doar pe spate)

    Alaturi de piesele enumerate mai sus.

    Ca prima impresie, sunt dure. E ce trebuie.

    A coborat aproximativ 5mm fata de suspensia OEM 1BE. Arcurile si amortizoarele spate sunt in stare destul de buna.

    Vad cum se comporta pe parcurs.. daca nu sunt multumit am in calcul cateva variante:

    - roluire aripi spate (daca stiti vreun atelier in Arad/TM sunt deschis la sugestii)

    - montez inapoi arcurile OEM

    - sau caut alt set de roti..
     
    Ultima editare: 16 Dec 2019
    Stefan apreciază asta.
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Eu am ramas cu sechele dupa ce am avut jantele astea pe masina. Cu 225.50.17 5 oameni + bagaje, atingea cand facea balans dar foarte putin in interiorul aripii. Nu mai bine incerci sa iei 2 -3 mm din et jantei ? :)
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Sub nici o forma. Destul sa fie eroare de 0.x sau 0.xx mm, suficient cat sa apara probleme, bate o roata, nu o mai echilibrezi, etc.. nu.
    Caut variante, nu as lua nu stiu ce roti.. trebuie sa intre pe fata dar sa nu iasa atat. Sa intre de etrierii 3.0 dar sa nu iasa extrem cat ET28.

    Cea mai ok varianta: roluire. Costisitoare - alte roti. Modificari - demontat Eibach si montat cele OEM. :) Eu as inclina spre roluire.
     
    F33lings apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cand te plictisesti... iti faci de lucru. Am integrat o bricheta in capacul decorativ de sub scrumiera spate. Am probat, nu atinge nicaieri, scrumiera se aseaza frumos in suport. Idee "imprumutata" de la @ovidiutm :)

    Ramane sa-o conectez in perioada urmatoare.
     
    DonDoneL și F33lings apreciază asta.
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Si unde scrumeaza pasagerii care nu pot trai fara sa fumeze in masina? :)
     
  10. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    A specificat că e capacul decorativ sub, si că scrumiera se așează bine.

    Deci are tot setup.ul pe pozitie, plus brichetă.

    Idei bune.
     
  11. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Ia si adauga ce trebuie acolo, nu umbla cu prostii ;)
     
    AlexPTB și danutzu_2001 apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    E ornametul decorativ (plasticul orb) de sub scrumiera spate. Scrumiera ramane tot acolo, nu e anulata, nu se pierde.

    @t_qua77ro nu ma pot intinde la asa ceva. Nici macar scaunele fata nu le-am "incalzit", am luat tot climatronic normal, dar 2DIN de B7, am asamblat fata si butoanele pe al meu.

    Desi probabil ziceti ca am facut o greseala majora tocmai datorita faptului ca am avut mocheta scoasa, nu am avut documentatie la indemana si nici cablaj (deoarece nu ma gandeam ca ajung la asa ceva).

    Acum ca am prins cat de cat experienta, probabil candva, as face-o si p-asta. Sa fie timp liber, dorinta de migaleala si hotarare.

    Si o poza “la rece”.
     
    Glemeanu, F33lings și DonDoneL apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Scuze, am uitat cu totul ca scrumiera e pe mijloc :)) ma gandeam ca scrumierele spate sunt pe usi :)
     
  14. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Abia acuma am apucat sa văd pozele cu setup-ul Eibach...trebuie sa recunosc ca am avut un zâmbet pe fata și ma intrebam....eee Alex acuma sa te văd eu la spălătorie cum mai bagi tu jetul pe acolo :)))), eu cu 1BV ma chinui....cand am spălat prima data Touareg-ul am zis asa da frate...o placere sa dai cu jetul pe la roti :))

    Partea buna este ca economisești apă:)), lăsând gluma deoparte...mie îmi place.
     
    AlexPTB și DonDoneL apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inca un an plin.. am cam sarit calul ce-i drept dar eu zic ca merita. Conteaza ca eu sa fiu multumit.

    X investii mai tarziu + N ore de munca mai tarziu..


    - caseta directie BOSCH reconditionata in HU + capete bara Lemforder (spalare instaltie servo + completare cu ulei OE)

    - leduri Osram in plafoniera fata

    - kit balamale portbagaj de pe A4 B7 (ridicare automata a capotei de portbagaj)

    - leduri Osram si in plafoniera spate

    - "ochi noi": faruri noi Valeo xenon + becuri noi D1s Philips + module noi Valeo + cabluri noi + inlocuit soclu bec pozitii cu W5W = happiness

    - burduf OE planetara

    - verificare instalatie climatizare, igienizare si adaugare cantitate necesara freon

    - apoi filtru habitaclu schimbat + solutii ingienizare grilaje ventilatie

    - comutator lumini avarii nou OE

    - planetare sh OE de BRD quattro

    - set distantiere Eibach de 12 si 15 mm noi

    - set jante 17 inch de A4 B8.5 S-Line 8K0 601 025 CF ET45 7.5J (vandute intre timp)

    - inlocuit buzzer in cluster

    - inlocuit distributie: kit Conti (curea Conti, role INA), pompa apa HEPU, curea accesorii Conti, antigel HEPU G12+, apa demineralizata

    - montare traseu intercooler BRD (inca unul pe dreapta): traversa, furtune, radiator IC. Tutorial gasiti pe club.

    - cumparat o turbina BRD cu joc in ax, desfacuta bucati si montat miez turbina CAHA (euro5) in interior + montaj alaturi de kitul de montare Elring

    - inlocuit si uleiul bineinteles, am ales Ravenol 5W-40 RUP cu norma PD alaturi de filtre Mann

    - interior complet, textil, full electric RECARO (cu incalzire, reglaje electrice, sertare sub scaunele fata, suport pahare in cotiera spate, sac ski, tot tacamul)

    - acumulator nou Macht Silver 75 Ah / 750A

    - grila capota S4 sh OE

    - anvelope Continental Premium Contact 6 235/45/17 (2x dot19, 2x dot18)

    - rulmenti roti fata SKF

    - kit complet computer bord + comenzi volan + cruise control

    - jante concave Audi A5 ET28 17 inch

    - reglaj geometrie spate (bucse, suruburi, detalii in topic)

    - mansonul de pe maneta de franei de parcare a fost trimis la imbracat in piele perforata

    - am inlocuit mansonul si nuca schimbatorului cu cel de S-Line de pe A4 B8 / Q5/ A5, etc, nou, OE

    - am inlocuit si ornamentul cromat din capatul manetei (butonul)

    - am inlocuit mocheta din masina (poveste lunga, s-a infiltrat apa, detalii in topic)

    - am montat tunel 2DIN sh alaturi de climatronic 2DIN (fata montata pe climatronicul meu) si de cusca 2 DIN OE noua

    - grila acoperire baterie + capac baterie noi OE

    - furtun EGR nou OE

    - inlocuit suspensie spate: talere arc inferioare si superioare noi OE, flanse amortizoare spate noi Lemforder, kit protectie praf Sachs, arcuri Eibach SPORTLINE, amortizoare Bilstein B8 Performance Plus

    - montare bricheta in ornamentul de sub scrumiera spate


    Si cam atat ar fi lista cu cele facute in acest an.. sa ne auzim cu bine anul viitor, sa aveti parte de bucurii, buzunare pline pentru upgrade-uri.. dar cel mai important, de momente fericite alaturi de cei dragi !

    Mari multumiri in linii mari: @Cristi @K3nT @ovidiutm @bogdan121 @arazvan2002 @DonDoneL @Catalin_1987 @waf
    Si cam atat imi aduc aminte, celor omisi imi cer iertare, nu e cu intentie.
     
    ovidiutm, Chriss_Deejay, waf și alți 4 apreciază asta.
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    La multi ani !!

    N-am scris demult ceva in topic :p

    Am montat astazi scrumiera spate si am tras cablajul. Pana la urma am reusit fara sa demontez tunelul, dar a fost un nivel de dificultate ridicat, cablul era scurt si m-am chinuit sa-l impreunez cu cealalta bucata pentru spate. Mi-a fost si rece deoarece am lucrat afara aproximativ o ora si erau -2*C. Dar asta e, stiti ca uneori imi place sa ma complic.
     
    ovidiutm, gutza25, alanb1 și încă o persoană apreciază asta.
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Alex, eu ti-as fi sugerat sa fi pus priza aia invers prizei din fata.
    Adica priza de spate (in care poti uita ce mai ai conectat) sa fie pe plus contact in timp ce cea din fata sa ramana pe plus permanent. Eu asa mi-am facut si la concluzia asta am ajuns ca e cel mai bine.
    Asta ca sa fie si mai practic si mai ridicat nivelul de dificultate. ;)
     
    AlexPTB și danutzu_2001 apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ovidiu, apreciez sugestia ta! Nu cred ca va ramane asa treaba. Am dorit sa incerc sa fac si eu asa ceva si am reusit.

    Si daca nu ca ramane asa, voi monta alt cablaj ca asta e cam ... “șifonat”.. si neaparat cu tunelul jos voi lucra, cand va fi cald.. sau poate demontez eu, fac loc de manevra si apelez la tine pentru conectica. Si asa mi-e rusine, am senzorul pentru nivel stropge si piese necesare de mai bine de un an..

    Dar sper sa pun capac acestui viciu, mai iau pe parcurs cateva “lucrusoare” si cam aia e..
     
    Ultima editare: 3 Ian 2020
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Siguranta noua in panou si fir pana acolo. Se trage usor.
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Let the battle begins..

    Am montat navi, va dati seama de care din imagine.

    Am cautat sa fie ceva util. Pareri dupa vreo doua ore de condus si butonat: se misca bine, fara lag. Pe radio si youtube se aude multumitor. Nu sunt audiofil. Am luat-o din pricina faptului ca e completa la cam acelasi pret cu un RNSE MK1 (pe care esti foarte limitat). Pot folosi Waze si se aud indicatiile in timp ce muzica ruleaza (nu am probat inca, dar din video facut de fostul proprietar, asa e). Are microfon incorporat.. are functii, pe scurt.

    Nu da la fel ca una OE, dar am preferat sa am anumite "chestii".

    PS: nu e inca fixata perfect in cusca, nu e chiar precum "nuca in perete".
     
    Ultima editare: 8 Ian 2020
    Chriss_Deejay, gabitza121, alanb1 și alți 5 apreciază asta.

Distribuie pagina asta