1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Sa o stăpânești sănătos!
     
    bcosmin apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc Donele !

    Nimic nou sub soare, nu am vrut sa pastrez uleiul RUP mai mult de 6 luni sau 8000 km, ei bine l-am dat jos in aceasta seara. Am parcurs cu el 8800 km si a petrecut aproape 6 luni si doua saptamani.

    Am completat aproximativ 200 ml dar e ce trebuie. L-am ales in continuare si pentru aceasta revizie alaturi de filtre Mann: ulei, combustibil si habitaclu (carbon activ).
     
    DonDoneL și alanb1 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cu unele modificari,... ambreiajul a inceput sa patineze. Am dorit sa raman pe masa dubla ceea ce am si facut. Am cautat o varianta mai buna de kit, eram nehotarat, ba unul stoc de BRD, ba unul stoc de BAU ba unul intarit.. pana la urma am ales

    - kit ambreiaj LUK 2.5 BAU 180 CP (placa, rulment, disc - discul e tot cu 6 arcuri insa duble.. iar placa ar apasa mai mult in volanta)

    - am luat in calcul si o volanta masa dubla Sachs 1.9 TDI, preventiv, desi nu avea nici o problema a mea, am zis.. sa fie, in caz de ceva

    - simering arbore cotit Elring

    Dupa mai bine de o saptamana in care nu stiam cand voi monta kitul, in sfarsit a venit ziua.

    Nu pot da un raspuns concret deoarece in seara asta am venit de la service (aproximativ 1km). Urmeaza o perioada de "menajare".

    Si aici tin sa-ti multumesc pentru sfaturi @arazvan2002 si pentru timpul pierdut discutand cu mine. :beerchug:

    Voi reveni cu detalii.. cat mai curand, sper.
     
    Ultima editare: 28 Ian 2020
    Gabi_KGT, paul14, Stefan și alți 4 apreciază asta.
  4. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Care e diferenta intre BAU si BRD?
    Eu ma gandeam (cand o sa tb inlocuit) la BRD, recomandare pe care a facut-o tot Razvan la un moment dat (nu mai retin contextul si unde a mentionat acest lucru).
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Teoretic placa e aceeași. Discul difera fiindcă cel de 2.5 AKE/BAU are 6 arcuri duble vs avf cu 6 simple. La BRD e ca la celelalte 2.0tdi cu 4 arcuri duble, dar e alt cod, probabil difera so arcurile și ferodoul.
     
    waf și AlexPTB apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am parcurs 500 km cu noul ambreiaj.

    Pedala e mai tare decat cu anteriorul. De proba am mers cu B6-le unui prieten care si-a luat kitul LUK pentru tipul lui de masina (AVB, 5 trepte) si e mai ceva mai moale.

    Cei 500 km incluzand cei 60 din seara aceasta in care am facut cateva loguri si i le-am trimis lui @arazvan2002 ... de saptamani bune mi-a pregatit ceva insa din cauza anumitor "chichite" am amanat, am intarziat... vina imi apartine in totalitate.

    Intr-o zi ma blituieste unul din spate si da claxoane si face semne dupa ce ma despaseste (eu semnalizam, incetineam deoarece vroiam sa trag pe dreapta). Nu am stiu de ce. Dupa aproximativ 1 km mi-au aparut martorii ESP, ABS in bord. Ajung acasa, fac o scanare si imi da eroare pe switch-ul pedalei de frana.

    Mi-am comandat switch conform VIN. Il rog pe prietenul meu sa ma ajute sa il schimb deoarece a mai schimbat la multe masini, zice ca am doua.. le-a demontat pe ambele. Intr-adevar.. unul cu 4 pin si unul cu 2 pin. L-am inlocuit pe cel cumparat, cu 4. Daca mai apar probleme, il voi inlocui si pe celalalt. PS: in poza sunt cele doua switch-uri de pe masina.
     
    F33lings apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu cumva unu e de la pedala de ambreiaj si celalalt de la pedala de frana ?
     
    F33lings apreciază asta.
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Întradevăr. Ai switch frână si switch ambreiaj.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sa va explic logica:
    - switch ambreaj 2 pini; cei 2 pini ii foloseste sa spuna modului de motor ca e apasat ambreajul ca sa intrerupa functionarea tempomatului
    - switch frana 4 pini; 2 pini foloseste sa spuna modului de motor ca e apasata frana ca sa intrerupa functionarea tempomatului, 2 pini foloseste sa spuna modului de electrica ca e apasata frana ca sa aprinda becurile.

    Fie vorba intre noi, prietenul tau era cam surprins ca ai 2, altfel nu imi explic de ce s-a atins de switch-ul de ambreaj. Deci, nu stiu la cate masini a mai schimbat switch-uri...
     
    mirceacml, DonDoneL, AlexPTB și încă o persoană apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, dar de la asta pana a avea 2 switch-uri pe frana cum i-a spus “prietenul” lui, e drum lung. :)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Probabil sunt amplasate undeva sus si le-a demontat pe amandoua (sa ma agite pe mine). La pedala de ambreiaj stiam ca e un comutator. Codul 3b0 945 511 ofera pe aftermarket denumirea "comutator lumini frana". Dar denumirea conteaza mai putin, daca sti ce piesa e defecta, pe aceea o comanzi conform VIN sau codului de pe piesa veche.

    L-am sunat si i-am cerut lamuriri, mi-a zis stai linsitit ca am facut bâză de tine. :) Dilema rezolvata.. nu ar fi prima data cand imi da emotii.
     
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cred ca exista si switch de ambreiaj cu 4 pini, pe RS4, care sa permita butonului de start engine actionarea lui doar cu ambreiajul apasat. Cel putin asa retin in urma retrofitului pe care l-am facut acum 5 ani.
     
    AlexPTB apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Datorita suspensiei nu ma impacam prea bine cu jantele de A5 ET28.. anvelopa atingea carenajele spate ale masinii la denivelari mai agresive. La denivelari mai domoale, nici o problema. Cele agresive ar fi aproximativ 3 la numar pe care le traversez zilnic spre munca, la una dintre ele trebuia sa trec cu aproximativ 40 km/h (senzatie majora) sa nu aud nimic (la 50 km/h se auzea o data).

    Am "imprumutat" ideea de la @ovidiutm :beerchug: (PS: si tu-mi esti prieten) si am cautat astfel de roti. Cautam dinainte de Craciun, insa mi-au scapat vreo doua seturi. Apoi am asteptat si am tot asteptat.. gaseam doar pe 18.

    Intr-un final mi-a trimis link prietenul @K3nT si chiar pe acelea le-am luat. Erau de nota 9/10. Daca tot mi-am facut acest plan de bataie, le-am dus la sablat si vopsit in camp electrostatic. Culoarea aleasa este gunmetal grey cu lac lucios. Sunt foarte multumit de rezultatul obtinut. Mi-am luat si capace noi OE deoarece celalalte luate impreuna cu jantele nu aratau pe cum as fi dorit. Prietenul @vladmang poate sa-si dea cu parerea deoarece el este [mai] manic vizual decat sunt eu. :p

    Jantele dau bine pe masina, totul este perfect, ET43 pe 7.5J si 17 inch este "friendly" pentru frane si carenaje. (8E0 601 025)

    PS: carenajele le voi inlocui cand voi pune anvelopele de vara (235/45/17).
     
    Ultima editare: 10 Feb 2020
    DonDoneL, mirceacml, ovidiutm și alți 3 apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Legalitate nelegalitate, 235 45 17 pui pe 8j
    La 7.5j pui 225, nu doar de aspect, dar nu se simte masina bine cu ele. Vad cum e la mine cu 205 pe 6.5j nu mai e asa de stabila cum era cu 205 pe 7j
     
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Acesta e al.. 5-lea set de jante parca, am avut diverse (de B6, B7, B8, A5) in diferite "combinatii": 225/45. 225/50, 235/45 si singura diferenta notabila a fost intre 225/50 versus 235/45, ca am simtit-o altfel (lucru cu, care m-am obisnuit dupa cateva zile) si puteti crede ca sunt tampit dar am simtit-o putin mai comfortatbila cu 235/45 decat cu 225/50. Asta s-a intamplat in vara.
    235 pentru 7.5J nu consider a fi prea mult din moment ce am folosit asa masina... nu vreau sa intru in amanunte.

    Iti apreciez sfatul dar de multe ori prefer sa ma bazez pe ce consider eu, pe ce simt eu. Cat timp simt ca e ceva ok, atunci inseamna ca e.
     
  16. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Daca te impaci cu asta, e ok.
    p1.jpg
     
  17. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    AlexPTB apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tabelul de mai sus este scris de mine de ani de zile pe forum in mai multe topicuri. Trebuie doar citit forumul.
    Dar asta este foarte greu din partea unora si asta pentru a evita tot felul de contraziceri aiurea si inutile.
     
    AlexPTB și F33lings apreciază asta.
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Din fabrica a fost montat 7.5J cu 235, eu am ambele seturi pe 17 cu aceste specificatii si sunt mai mult decat multumit.Setul ca al lui Alex il folosesc iarna.

    Una peste alta Alex ma bucur ca "ti-a venit minte la cap" si ai inteles ca jantele astea cu mai putine spite sunt ce trebuie mai ales cu franele de 320 :D
    Concavele de A5...de departe cele mai interesante jante montate...pacat ca nu le poti utiliza.

    Cu timpul o sa incerci si pe astea:
    upload_2020-2-11_14-40-48.png
     
    AlexPTB apreciază asta.
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Pai asta zic si eu. De fabrica pe B6-le meu s-a montat janta cu specificatie: 7.5J cu anvelopa omologata 235/45/17. Din moment ce am avut 235/45/17 pe 7.5J si s-a comportat ok de ce as schimba latimea? Anvelopele acuale le aveam ramase, bune sunt pentru a trece iarna.

    Eiiii @K3nT ... de nevoie le-am pus, ai vazut in zona cum arata drumurile. Daca ar fi fost macar fara denivelari, nu as fi renuntat asa usor. Inevibatil ma lovesc de drum prost (facut) denivelat aprox 6 km zilnic.

    Poate.. daca ar fi pe 17. Mai mari nu vreau.

    Apropo.. cum vine asta?? "cu timpul o sa incerci si pe astea". De unde esti asa sigur?
     

Distribuie pagina asta