1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    Felicitari pentru modificari , duzele chiar sunt ok cu 3 iesiri si legat de lamele sa nu mai faca urat pe parbriz foloseaste ceara cand speli masina si sunt mai silentioase o perioara .
     
    AlexPTB apreciază asta.
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    AlexPTB apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @paul14 mersi de pont, eu le-am reglat dupa bunul plac.. eventual incerc ideea ta sau cealalta pe care am mentionat-o anterior.

    @Glemeanu multumesc. Aseara am spalat-o pe graba, un jet de apa, spuma, clatit bine cu apa, n-am mai sters-o si nici ceara n-am dat.
    Ce auzi tu, acel scartait subtire il sesizez de la angrenajul bratului din stanga. Imi voi face timp si voi curata pe acolo si lubrifia. Si cu stergatoarele vechi exact la fel facea, in ultimele saptamani.

    @arazvan2002 mersi, dar momentan am facut o prostie azi dimineata si nu le mai pot demonta asa usor. Voi incerca sa le demontez si daca reusesc, probabil voi comanda acel kit. (le-am fixat cu un adeziv..)
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Desfaci/desprinzi cu guta de pescuit sau ata dentara adezivul/lipiciul sau ce ai folosit acolo.
     
    stefan550 apreciază asta.
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Un clip pe graba, dau inapoi se sinte o vibratie si un zgomot in caroserie, parca de la roata. Totul e verificat, nu e de acolo. De vina ar fi tamponul de cauciuc din fata al motorului. Probabil diseara il schimb. Exact asa facea si la un amic cu B5. Al lui era varza, ca ii facea asa si cand baga in treapta 1 si demara.

    Am pus pe youtube pana la urma:

     
    Glemeanu apreciază asta.
  6. Glemeanu

    Glemeanu 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 2010 CAGB
    eu stiu ca sunt 3 , 2 hidraulice si unul mic de cauciuc. iti recomand oem si toate vibratiile dispar.
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cel din fata il schimb eu.. exact aceleasi semne le-am vazut si pe B5.
    L-am comandat pe Lemforder, cel oem dureaza pana ajunge si eu vreau sa-l schimb azi. Si asa la cat costa, si daca la 6 luni il schimb nu-mi pare rau :). [bucsa asta de guma, nu cei hidraulici :))]

    cod: 8E0 199 339

    Celalalte doua le-am verificat si par a fi in regula. Revin dupa inlocuire.
     
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Inlocuit.. la prime teste scurte a disparut zgomotul si vibratia.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Verificat la masina ce producea zgomot in curbe stranse la turatie mai ridicata.. am gasit joc la capetele spre cutie. Aveau joc sus jos dar si daca roteam de ele nu stiu cum altfe sa explic. Am descoperit si bucsele la bara stabilizatoare a fi deteriorate (masina nu s-a comportat ciudat in depasiri sau viraje).

    Montat capete spre cutie SKF si bucse Lemforder.
    Zgomotul in curbe la turatie a disparut, jocul la mana (verificat la mana) a disparut.
    Rigiditatea masinii s-a schimbat datorita bucseor, parca e si mai legata de drum.

    Vaselina din capetele vechi era apoasa, semn ca erau cele OEM. Asta mi-a spus si un mecanic.

    Am reusit sa le inlocuiesc fara a da jos planetarele. Pentru a schimba bucsele la bara, a trebuit sa dau jos scutul de la motor si sa desfac stabilizatorii.
     
    Gabi_KGT, arazvan2002 și paul14 apreciază asta.
  10. Tudor.chirila

    Tudor.chirila 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2018
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A6 C6, 3.0 TDI 240, 2010 quattro / Audi A4 B8, 2.0 TDI 143, 2010/ Audi A5 B9, 2.0 TDI 190, 2018
    Salut, frumoasă mașina. De ce nu ai schimbat o-ringurile de la injectoare dacă ai demontat pe acolo? E un must din punctul meu de vedere..
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut, multumesc. Le-am schimbat. :)
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Schimbat si capul pe stg spre roata de planetara. Acea joc mic pe ax, am pus cel nou si nu are. Totusi problema nu e de acolo ci de la suportul de motor stg.
    Intre timp am vazut si furtun de apa din spate de la chiulasa umflat (ala subtire) si niste picuri de motorina pe la pompa. Mi-am comandat ceva set de reparatie si furtunul, dupa masa vad ce contine acel set.
    Am verificat codul pe doua motoare date jos, ambele aveau aceasi prblema la furtun.
    Capul tot skf l-am pus, dupa montaj mi-am dat seama ca l-am pus degeaba..
     
    Alex Paa apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am schimbat azi:
    -furtun apa din spate la chiulasa (vezi poza cu cel vechi)
    -schimbat pompa tandem cu model 2006

    Pompa mea picura. Nu am stiut pe unde, am luat set garnituri insa nu se potriveau (decat cea de metal dintre pompa si chiulasa). Primit pompa de mode 2006 bosch, pusa garnitura noua, montata, merge fara probelme.
    Am desfacut conducta cu maf, suruburile de sus cu inbus de 6, ce de jos cu 5 iar ultimul de jos.. pana sa ajung la el am demontat flansa de apa si un furtun, a curs ceva antigel.. am luat pompa jos, am schimbat furtunul de apa, am pus garnitura noua pe pompa si am montat totul inapoi. Pus contactul de cateva ori si a pornit “la sfert”. Dupa 20 km nu am observat strop de motorina pe pompa. Am preparat antigelul hepu si am completat cat a fost nevoie.

    Bonus, o grila de sub numar neagra, OEM.
    Poze cu grila vor urma..
     
    Gabi_KGT, Tudor.chirila și paul14 apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cam asa arata grila inferioara. Grila de la capota am imprumutat-o pana iau una ok, asta e taiata unde iese limba de la capota..
    Mic roadtrip de 400km pana la Transalpina. Din pacate nu e deschis drumul dar probabil voi reveni.
     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Transalpina.

    Pana acolo am facut 401 km. Am luat-o pe autostrada pana la Margina, apoi pe ruta spre Hateg, Petrosani, defileul Jiului, Novaci. Acolo aveam cazare. In mare parte drumul a fost bun, portiuni carpite au fost insa si cu mici "gropite".

    A doua zi am plecat spre Ranca, ba chiar am trecut mai sus insa era blocat drumul de bariera. Ne-am intors prin Ranca, Novaci, Petrosani, din Petrosani am luat-o spre Obarsia Lotrului, o portiune buna de drum... forestier, am mers incet ca n-am avut incotro. Cand am dat de drum bun (superb) am fost foarte multumit, m-am bucurat de drum in felul meu. Am venit Alba Iulia prin Sebes. Am poposit acolo si am mancat. Am venit inapoi spre Sebes pentru a veni pe Autostrada pana la Deva, de la Deva am ales ruta Brad, iarasi drum bun. Cum "dai" in Arad, dezastru.

    Am alimentat la plecare 59.7 litri (340 lei), de la alimentare pana la Novaci am "consumat" aproximativ 1/4 din rezervor. Am "pierdut" combustibil la urcare Ranca si prin padure spre Ob. Lotrului. Desi mai aveam 1/2, CB-ul imi indica faptul ca mai pot face 300 km, asta pana sa ajung pe drum bun si sa vin constant. :)

    Am facut 750 km si mai puteam face aproximativ 150-160 (fara sa intru pe rezerva), insa am ales sa aliemntez. Total km de acasa pana acasa, 900.
     
    Clauu, vladmang și Gabi_KGT apreciază asta.
  16. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Transalpina se deschide in general din iunie incolo, trebuia sa te informezi putin.
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am stiut ca e inchis, ne-a spus si patronul pensiunii la telefon cand am facut rezervarea. Am dorit sa mergem (am mers impreuna doua masini) pentru relaxare si peisaje, peisaje ce sunt deosebite. Eu i-am propus in iarna sa mergem cand se va deschide, el mi-a spus miercuri daca nu vreau sa mergem, am acceptat, de zonele din imprejurimi sunt satul.
     
    paul14 apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Vineri seara am sesizat o problema: nu se ridica indicatorul de temperatura al antigelului. Ok, mi-am cautat o sonda sa o am sambata dimineata si am inlocuit-o. Totul perfect pana la introducerea mufei in sonda, n-a mai mers. Era deteriorata garnitura portocalie din interiorul mufei, probabil din cauza combustibilului picurat de pe conducte cand s-a lucrat la pompa. S-a curatat mufa cu spray de contact si s-a inlocuit garnitura, dupa aceea mufa a intrat perfect in sonda.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  19. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Nu știu de ce dar mașina ta îmi amintește de @iVladBogdan , ajungi și tu să reduci toate problemele și după aia parcă văd că o vinzi . E păcat când aud de probleme, asta denota de cele mai multe ori un istoric dubios...
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu incerc sa reduc din probleme, incerc s-o intretin cat si cum pot de bine. Nu-mi place sa stiu ca e ceva in neregula. Poate sunt si chichite de ale mele. De vandut nu am in plan asa ceva. Chiar de-as lua alta masina, nu prea as vinde-o pe aceasta.
     

Distribuie pagina asta