1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Releu semnalizare stricat sau blocul de semnal defect la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de juve_star, 28 Aug 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, trebuie inlocuit. Bafta.
     
  2. chrylda

    chrylda 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    A4, 1.9TDI, 2000, 116CP
    Salutare

    Am un Audi A4 2000, AJM de 116CP, si am o problema cu avariile pe care nu am gasit-o descrisa.Cateodata incep sa mi se aprinda avariile si cu motor pornit si cu motor oprit.Clipesc de cateva ori, se sting. iar clipesc....nu se mai sting, trebuie sa intervin de la buton.Pornesc in timpul noptii.....dimineata nu mai am baterie.Apoi iar 2-3 zile totul revine la normal.trec cele 2-3 zile...iar incepe din senin. Poate fi vb de buton, sau ar putea fi si alte cauze? nu as vrea sa cumpar piese aiurea.Mentionez ca semnalizarile stg-dr functioneaza normal. Multumesc.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e foarte posibil ca problema sa fie de la buton/releu, insa nu iti va putea nimeni da un raspuns 100% sigur. Poti incerca prima data o curatare a releului, (cauta putin, este un tutorial pentru asta), sa vezi daca va da rezultate.
     
  4. Stefan94

    Stefan94 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8,1996
    Salut! Am si eu o problema cu semnalizarea la un Audi A4 B5(1996). Acum doua zile mergea sa dau semnal stanga doar daca impingeam putin de maneta in fata. Azi cand am vrut sa plec cu masina am realizat ca nu mai merge nici semnal stanga nici dreapta. Mentionez ca inainte sa plec cu ea am verificat si sigurantele si sunt ok, dar dupa ce le-am verificat nu a mai mers semnalizarea! Va rog sa ma ajutati!!!
     
  5. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Raspunsul pare sa fie in intrebare... Maneta.
    Verifici releul si daca e ok, schimbi maneta cu tot cu blocul de lumini.
     
  6. Sever.SVR

    Sever.SVR 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B5, 1996, 1.8 ADR 124CP
    Vreau sa stiu si eu o schema de mufare a releului de semnalizari din butonul de avarii, m-am saturat sa dau cate 50 de lei odata la 2 luni pentru el, ca mereu se strica deoarece alarma mea porneste becuriile de la semnal si face cumva scurt , nu stiu cum ,dar am schimbat deja 4 relee, toate SH, si vreau sa cumpar un releu de semnalizare de orice masina, si sa il cuplez la firele ce intra in releul actual astfel incat sa imi mearga semnalizarea...



    Stefan incearca cu putin WD40, si eu aveam aceasi problema la blocul de lumini si la maneta de semnal si putin WD40 a facut minuni.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    CITITI ce scrie pe fiecare spray. Cum sa dai cu wd40 la mufe? Tu pe dinti te speli cu bicarbonat de sodiu sau cu pasta de dinti. Ambele sunt bune, nu?
    WD40 e spray degripant, nu spray de contact.
    Stii care e diferenta? Spray-ul de contact se evapora in timp ce cel degripant ramane prin zona pinilor si riscul de a face scurtcircuit (prin intermediul lichidului) creste.


    A doua problema. Lasa releul in pace si inainte de a cumpara altul (nu de la orice masina ci de la audi) vezi de ce tot iti porneste alarma. Daca o ia de nebuna, iesi mai in castig sa o decuplezi, atat cu releul cat si cu bateria si cu vecinii tai care o sa iti multumeasca.
     
  8. Raducu90

    Raducu90 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2002
    Buna! Am si eu o problema cu semnalizarea la un audi a4 b6 2002 1.9TDI, cand dau semnal stanga sau dreapta semnalizarea lucreaza cu o frecventa foarte mare iar daca dau pe avarii merge normal, tin sa precizez ca nu am nici un bec ars pe semnalizare i-ar problema a aparut peste noapte. Am observat ca a mai avut cineva problema asta pe un a4 cu carlig de remorcare, si eu am carlig pe masina doar ca eu nu gasesc acel releu dedicat carligului de remorcare, masina am luato cu carlig si nu i-am facut nici o modificare la instalatia electrica.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Dacă vrei cauta-ma să mă uit la mașina ta. Nu te costa nimic.
    Cârligul nu are releu.
     
  10. Raducu90

    Raducu90 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2002
    Problema e că eu sunt plecat din țară cu mașina și doar în decembrie mă întorc, dacă nu rezolv nimica până atunci te voi căutat, mulțumesc frumos.
     
  11. golby2005

    golby2005 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2001
    Buna,
    Am un Audi A4 B5 facelift din 2000. Recent am schimbat releul de semnalizare cumparat din magazin aftermarket, functiona ok fara probleme, releul vechi l-am pastrat desi l-am schimbat semnalizarea ramanea blocata uneori. Din nefericire am avut un eveniment, mi-a fost lovita in spate stanga masina si a trebuit bagata in service., Eu nefind in tara tatal meu s-a ocupat de masina sa o duca la reparat, cand s-a dus sa ridice masina din service aceasta nu pornea, peste 2 saptamani a mers a luat-o din service "ok". Am observat ca ceasurile de bord erau resetate, iar data era anul 1999...concluzie la care masina a ramas fara curent, s-a luat borna jos. Revenind la semanlizari, acestea nu mai functioneaza normal, functioneaza ca si cum ar fi un bec ars dar si pe ambele parti, dr/st. Am zis ok, nici un bec de semnalizare ars sa incerc vechiul releu aceleasi simptome, exact aceeasi problema, functioneaza de parca unul din becurile de semnalizare ar fi arse. Ma gandesc ce s-a putut intampla, au taiat cablu de alimentare de la stopu din spate cand au reparat masina, sau poate chiar poate ceva sobolani sa fi ros niste cabluri cat a stat in service...si au remediat ei problema gen carpaci. Clar ca odata ce semnalizeaza cu frecventa mare...sesizeaza pe circuit o rezistenta mare...un contact imprefect ceva, sincer nu stiu de unde sa ma apuc sa caut sa vad care e problema.
    Merci si o seara faina, astept sugestii :)
     
  12. exdjvaly

    exdjvaly 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 Avant an2000
    Da, sunt sigur ca ai un şunt , firele fac contact si de aceea iti semnalizeaza la o frecventa mai mare ( lipseste rezistenta ohmica a unui bec si releul de semnalizare este comandat mai repede)
    Asta explica si faptul ca ai ramas fara baterie (poate fura curent)
    Nu ai alta optiune decat sa verifici firele electrice
     
  13. golby2005

    golby2005 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2001
    Merci de raspuns:)
    Tocmai, am nevoie de un electrician, n-as vrea sa ma pun sa desfac toata masina...si nici sa nu gasesc problema.
     
  14. exdjvaly

    exdjvaly 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 Avant an2000
    0767347039. NIȚĂ
    Il am cam de mult nu stiu daca mai e valabil
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai bun, si cand se aprinde rapid ca si cand ai un bec ars, se aprind toate becurile de semnalizare (fata, lateral si spate) sau nu? Ca nu ai specificat...
     
  16. golby2005

    golby2005 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2001
    Sal Ovi, da se aprind toate nu e nici unul ars, asta e frustrant, momentan nu am mai avut timp sa ma ocup de problema, dar tot la fel se manifesta.
     
  17. opritza007 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 2001
    Salutare,
    Am un Audi A4 B5 facelift din 2001, astazi am vrut sa inlocuiesc un bec de semnalizare pentru ca nu ardea si mergea semnalizarea cu o cadenta mare, dupa demontarea farului am observat ca firul care merge la semnalizare este intrerupt, am izolat firele dar din gresela le-am atins intre ele in timp ce era pornita semnalizarea si a facut un mic scurt.
    Dupa acestea nu imi merge semnalizarea deloc pe nici o parte, avarile merg, si luminile pe pozitie, am schimbat releu avari si verificat sigurante dar nimic.
    Vreo idee ce as fi putut strica cu neglijenta mea?
     
  18. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Ce sa zic... Daca ai schimbat releul si ai verificat sigurantele, ramane maneta dar nu cred... Mai incearca un releu, poate e defect si acesta;)
     
  19. opritza007 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 2001
    Salutare,
    Am reverificat astazi sigurantele pe lumina si intradevar era arsa siguranta 2, acum merge perfect
     
  20. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare colegi! Ma lovesc de o problema de cateva zile . Nu imi mai merg avariile, am probat cu butonul unui prieten si la fel face . Semnalele merg dar avariile nu. Cand apas pe avarii se stinge si lumina de pe buton. Am citit pe forum dar nu prea am gasit nimic legat de asta.

    Vreo idee de la cineva ?
     

Distribuie pagina asta