1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Chip Tuning / Modificare motor 2.5 TDI - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Motor' creată de alin35, 19 Mai 2010.

  1. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sal

    sal,
    primu stagiu a fost turbina injectoare modificare evacuare pentru prinderea turbinei vnt 22.
    cost 2000 eur aprox
    masina a rezistat 10000 km , apoi ambreiaj cardan probleme .
    acu mai tre sa mai tre sa schimb intercoolere si ambreiaju si cardanu aprox 1500 eur. consum e normal dar daca te dai la ea rupe scade vaz cu ochii plus ca da fum ca locomotiva cand o calci brutal dar e senzatie .
    viteza max nu iam dat mai mult de 230 ca nu am scuturi la ea si capota mai face figuri si nu am chef de surprize dar sincer rupe
    daca ai bani de investit cam 5000 eur te duce pana la capat de aprox 300 cai
     
  2. Step 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 tdi 163 cp, vw t4 caravelle 1.9 td 68 cp
    Foarte tare!!Da, stiam ca scoate fum ca o locomotiva,dar nu-i problema ca le dai fum cu care te intreci.Apropo nu ai facut vreo liniuta cu vreun 3.0 tdi?
     
  3. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sincer cu modelu pana in 2007 cel de 224 cai nici nu mai chinui dar de pe loc nu am plecat cu ea , inca am ambreiaj stock si deja e muci o plecare si gata se duce volanta
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mai 2011
    Dan i daniel apreciază asta.
  4. MARIUS_BILL 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    2.5 tdi, 2006
    baieti am si eu o intrebare, am un audi 2.5 v6 si vreau sa stiu daca afecteaza ceva o resoftare.
    am inteles ca ar scadea si consumu si masina ar merge mai bine
    mss
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2011
  5. ruf 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 ,akn,1999
    Consumul scade in cazul unei utilizari normale. Resoftarea este binevenita se optimizeaza curbele de cuplu si putere, masina devine mult mai agila si mai placuta la sofat.
    Eu am facut resoftarea la rabbanne. Am tot un audi a6 2,5 tdi si sunt foarte multumit, resoftarea am facut-o in urma cu 4 ani. Am facut intre timp 84.000 km si masina se comporta foarte ok.
    Am optat pentru un soft mai agresiv. Initial masina avea 150cp, dupa resoftare 198 cp. Nu am facut dyno dar feelling-ul este acela ca ai o masina sport.
    Un alt tuner ok este si TCM turbo. Au softuri ok si foarte safe. Eu am optat atunci pentru rabbanne intrucat avea softuri mai agresive pentru audi.
    Mentionez ca masina mea are motorul AKN , an fabricatie 1999. In cei patru ani nu am schimbat la masina decat consumabile.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Ian 2012
  6. HHHH69 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Locație:
    hunedoara (ibiza)
    Masina:
    audi a6 2.5tdi ´98
    Buna,
    Am citit parerile voastre despre resoftare. Vreau si eu acelasi lucru cum spune ruf. Mi-ar face mare placere sa am si eu 198 de caluti, nu sa-i folosesc tot timpul ci doar cand am nevoie de ei.
    Al meu e automat ful equipe, nu ma intereseaza sa mearga sport pentru ca pentru asta am un bmw 325 cu turbo la 350 de caluti. Problema e ca eu locuiesc in Ibiza-Spania si nu stiu cum as putea face resoftarea centralitei la audi.
    Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat. Masina mea audi a6 2.5 tdi 150hp

    Ma intereseaza de unde pot sa cumpar duze de motor de 180 hp ca ale mele cam fac galagie la rece si un pic la cald. E cam deranjant la o masina ca asta sa faca, ca si un tractor. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mar 2012
  7. al3xpuma

    al3xpuma 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AFB 2500 6v 1999
    Salut,
    Unde pot sai fac si eu un soft la un audi a6 2.5 v6 tdi 150hp tip motor AFB si cat costa acest soft ? si la acest motor fara sa schimb nimic, decat soft, cati cai putere imi da la el ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mai 2012
  8. lupau valentin

    lupau valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 2.5 tdi 2005
    Eu am un audi a4 2.5 tdi 163 cp. Am facut un upgrade la turbo si din soft. Mi s-a spus ca o sa am o crestere de putere cu 30 cp din turbo si 30 cp din soft. Dupa ce mi-a facut resoftarea mi-a zis ca nu o sa mearga mai mult de 196 cp pentru ca nu poate sa duca pompa sau injectoarele.
    As vrea sa stiu daca e vreo diferenta intre injectoarele de pe 2.5 BFC de 163 cp si injectoarele de pe 2.5 AKE 180 cp si daca e ceva diferenta intre pompele lor de injectie ?
     
    Ultima editare: 13 Apr 2013
  9. florentz12 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A6--2,5--163cp
    Dar daca am cutie automata?pana in cati cai poti duce motorul ca sa reziste si cutia?precizez ca este cutie cu 6 trepte(multitronic)
     
  10. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Salut, am si eu un Audi A6 2.5 TDI Quatro 180CP (automata) si vreau sa ii fac resoftare, cam cat ar costa si cati cai in plus imi da? M-am gandit sa ii schimb si turbina cu una mai mare de 3.0, dar pentru inceput o resoftare este ok sau chiptunning

    Mersi
     
  11. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    La A6-ele meu de 155cp, am auzit de un tip la mine in oras ca face resoftari, testeaza masina inainte sa functioneze in parametrii normali, ba chiar am condus un Opel 1.7cdti care a fost resoftat de el si am ramas uimit cat de bine tragea. La pretul de 100 euro spune ca scoate intre 20-30 cp. "Consumul scade" asta nu cred cat timp "abuzezi" de marirea de putere, probabil ca scade daca mergi "normal" cu ea. Ce pareri aveti/merita?
     
  12. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Eu la a mea am scurtat putin timpul de reactie a turbinei,dar e cu multa migala,ca sa fie ok.Am pe ea si un speed boster de 25 hp,de 5 ani ,asa ca sant mutumit si de consum si de mers.
     
  13. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    Modificare 2.5 tdi

    Salutare deschid acest topic pt cei care sunt interesati si au habar de motoarele 2.5 tdi v6.
    Am incercat o modificare la motorul meu 2.5 ake cu un schimb de injectoare cu 66%+ o turbina vnt 20 cu interne de vnt 2260vk si un soft custom ajungand undeva la 300 cp.
    Problem mea este legata de presiune care se face in carter si de la ce ar putea proveni.
    Mentionez ca filtru epurator este verificat nu este obturat si cu toate astea presiunea dininterior imi forteaza scurgerea de ulei de la returul de l turbo si imi impinge uleiul in compresor si respectiv turbina. Daca este cineva care sa imi dea niste sfaturi (un cunoscator de 2.5)in legatura cu motoru as fi recunoscator.
     
  14. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Gazele de carter nu cred sa atinga o presiune mai mare, decat cea de ulei,respectiv ungerea turbinei.Daca ajunge ulei in turbina,inseamna ca scapa pe la axul turbinei la segmentii de etansare.In alta ordine de idei,daca ai gaze atat de mari,creste consumul de ulei la o cantitate enorma,asemenea caz am avut cand epuratorul era total infundat,manca 1l de ulei la 1000 de km,daca desfaceam busonul de umplere cu motorul pornit, zbura la 2metri.S-au cea ce am mai intalnit si avea gaze in exces ,erau doua s-au trei pistoane calate,segmentii erau lipiti de piston ,asta poti verifica cu un test de compresie.
     
  15. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    Intradevar busonul nu il scoate afara cand il desfac dar problema asta apare doar in momentul cand intra turbina in forta adica dupa 3000 si ii dau mai brutal. Daca merg batraneste cu ea nu scoate nimic. Am mers cu busonul desfacut si daca ii dau atunci imi improasca ulei pe tot motoru si pe toata capota ceea ce ma face sa cred ca in momentul supraalimentarii cu aer scapa pe la segmenti sau ceva de genu asta si se face presiune asa de mare. O idee buna cu compresia sa nu cumva sa fie si de la segmenti. Ms de sfat
     
  16. bonzo69 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    passat 1,9 2001
    Nu ai cum sa scoti 300 cp de la un motor de 2.5 TDI.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Dec 2014
  17. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    ai cum, dar trebuie alte injectoare si turbina.
     
  18. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP
    Domnilor , nu sunt cunoscator de diesel , dar , cum sa intre turbina in "forta dupa 3000 " ??!?!??! Clar tu ai o problema de soft pentru inceput ... si culmea, de ce nu mergi la tuner-ul care a modat motorul sa rezolve problema ( sau , cel putin sa iti dea un sfat in sensul asta ). Ai facut o testare dyno inainte / dupa ?

    Pe de alta parte : cum a spus si colegul de mai sus : esti sigur ca blocul nu este conic si semeringurile sunt lipite de pistoane ?
     
    dukku apreciază asta.
  19. nykul

    nykul 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 180cp quatro
    Sa rezolvat intre timp problema cu gazele si cu scurgerea de ulei de la turbo am intalnit o alta problema pe care o s o rezolv si anume: din cUza presiunii foarte mari in piston s-au alungit prezoanele de la chiuloase si aars garniturile. S-au montat niste prezoane forjate si stranse la 190 nm. In schimb masina trage f bine, da putin fum dar este pe masura asteptarilor mele. Deci colegu sa sti ca se pot scoate foarte usor 300 cai din 2.5
     
  20. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Si un mic amanunt la o remapare a motorului 2.5 V6 este si reglarea avansului de la 2 spre 1 sau chiar 0.5 pentru a imbunatati cantitatea de combustibil injectata in cilindru. Remap-ul la acest tip de injectie este si reglarea avansului, se face numai mecanic fiind un sistem de injectie mecanic comandat electronic, la PD-uri si CR-uri se face electronic din VAG la astea numai mecanic.
     

Distribuie pagina asta