ma tot bate gandul sa imi pun un chip pe masina...m-am interesat pe internet cat de cat si am obs ca la maj firmelor puterea ajunge de la 335 la 355 iar la rbn este de la 335 la 365...este gresit scris sau chiar la el obtin cu 10 cai in plus?
Castigul care ti-l pot oferi eu este de la 335CP la 356CP iar cuplul de la 429Nm la 498Nm, in conditiile in care poti utiliza si benzina de 95. Se mai pot stoarce niste cai daca pui benzina mai buna. Daca vrei sa ne intalnim si sa povestim, nr meu este 0745316775.
Salut, eu sunt dealer pt RBN si am facut un a6 cu motorizarea mentionata de tine. Diferenta ca si putere nu este extraordinara dar comportamentul masinii dupa softare s-a modificat foarte mult spre bine. Se aduc imbunatatiri si la gestionatea cutiei de viteze si rezultatul este intradevar multumitor. Trebuie mentionat ca utilizarea cotidiana nu are de suferit. Gasesti pe siteul RBN un dealer pe langa tine care iti poate explica ce presupune modificarea si gasesti si nr meu (Stefanescu Dragos) daca vrei o impresie mai recenta despre comportamentul masinii dupa modificare.
Personal n-am avut curiozitati de genul asta... Si nici clientul. Si chiar daca am fii avut vreunul dintre noi nu stiu sa fie vreo pista de drag cu celula prin apropiere de constanta... In concluzie : Vrei un raspuns sincer sau unul elegant? )
Nu stiu mai , serios ... ar fii total neprofesional sa iti dau o cifra din burta sau cum ii zic englezii o "guess-timation" . Oricum, e ceva care se simte , nu e o diferenta tocmai " subtila" .
dak se simnte e ok:D k nu ma pun eu acuma pe o pista cu celule sa cronometrez la milisecunde...mai interesa doar dak se simnte cat de cat k am o mica provocare
Sa lasam variantele sincere sau elegante deoparte si sa trecem la explicatii tehnice. Timpul 0-100km/h poate scadea cu pana la o secunda data fiind si optimizarea softului de cutie care aduce mai multe avantaje dupa sine in afara de timpul mai scurt la demaraj. Avand in vedere aceasta modificare inerenta, masina va avea o alta plecare de pe loc la kickdown, o reactie mult mai prompta, o pedala de acceleratie mult mai plina si o schimbare mai exacta atat la demaraje de pe loc cat mai ales in reprize. Pedala nu va trebui sa mearga pana la podea decat foarte rar pentru a face ceea ce soferul doreste atat ca performante cat si ca operare a cutiei. Modificari majore la capitolul timpi se vor simti pe demarajele gen 0-200 km/h unde masina are timp sa-si etaleze noile caracteristici. Trecand peste capitolul timpi despre care sunt foarte convins ca vei uita de indata ce vei conduce masina in cazul unei resoftari RBN, masina va deveni mai elastica iar cutia va schimba exact treapta care trebuie la o reactie moderata asupra pedalei de acceleratie, in momentul de fata mai mult ca sigur are momente in care este nehotarata si retrogradeaza ciudat sau schimba in treapta superioara de multe ori cand nu trebuie. De asemenea nu va mai retrograda atunci cand nu trebuie, va pastra cutia intr-o treapta de viteza pentru a lasa cuplul motor sa-si faca treaba. O resoftare la o masina cu cutie automata trebuie musai sa fie insotita si de aceasta optimizare la cutie pentru ca programul acesteia fiind bazat pe conversia cuplului motor la anumite valori ale acestuia, problema se schimba radical. Nu se recomanda sub nici o forma utilizarea unei benzine de calitate net inferioara precum benzina de 95 in cazul unui motor cu raportul de comprimare pe care il are acest 4.2 litri. Si cu soft si fara soft utilizati benzina cu cifra octanica mare.
Ai dreptate mai are momente cand nu prea stie ce sa faca, se poate cumva sa se scoata si limitatorul de viteza? masina este adusa din USA si este limitata la 135mph adica 220...exista vreo posibilitate de a pleca din ture mai mari sau nu? deocamdata imi pleca din maxim 1800...
Aha , pai ce sa-ti spun... decide cati bani vrei sa bagi in ea si se gasesc solutii. Turbo, blower sau protoxid de azot. Tobe... volanta usurata, fulie usurata... Solutii exista dar cred ca pana nu iti faci soft restul discutiilor sunt cam degeaba.
asa ma gandeam si eu sa incep cu softul...ca si bani nu mi-am facut un plan anume cat sa cheltui dar cam cat ar fi nevoie k sa o fac mai speciala :D oricum nu ma grabesc o iau incet cu inceputul... "graba strica treaba" :D
Softul il faci dupa modificarile hard (admisie, evacuare) pentru a folosi intregul potential si pentru ca masina sa functioneze bine.
Cand te ocupi serios de o masina, o bagi in service, ii faci modificarile hard, ii pui un soft conservativ in conformitate cu modificarile efectuate si te pui sa loghezi parametrii (pe dyno sau pe sosea) si sa imbunatatesti softul. Asta inteleg eu prin tuning. Daca vrei sa ma ironizezi, fa un topic nou, aici vorbim constructiv.
cam asta ai putea face pt inceput. evacuare si soft. eu la admisie am retineri, pt ca admisia daca nu e facuta cum trebuie iti aduce belele. un port marit cu un filtru papaer este ok, dar admisiile cica reci cu filtre sport pt mine sunt egale cu 0 pt viata motorului
Caut pe cineva capabil sa-mi faca o resoftare la un S6 V8 340cp, an 2003. Ma intereseaza mai mult cuplu decat Cp, si bineinteles o optimizare a cutiei de viteza ZF-5HP-24A 5speed tiptronic.