Multumesc pt clarificari, In general,la revanzare,cum ar cantari o chestie d-asta? Personal,nu as lua o masina modificata
Salut, Puteti sa imi recomandat un furnizor, in romania, pentru un kit de FMIC pentru un A4 B7 2.0 TFSI Quattro (motorul montat longitudinal)? Caut de ceva vreme si am gasit doar pentru 1.8T sau 2.0T cu motorul transversal. Mersi
Va salut, Se poate remapa 2.0T de 180 si scoate aceeiasi putere ca si din 2.0t 211cp fara nicio problema ? Afecteaza cu ceva la remapare faptul ca masina e cu cutie multitronic?
Daca e facut de cineva care stie ce face, nu o sa ai nici o problema pentru 30 cai in plus. Safe pentru motorizarea 2.0TFSI sunt 35 cai. Nu afecteaza cutia cu nimic daca nu iti bati joc de ea, caz in care ai avea probleme si cu o masina stock.
Doresc sa fac remaparea la revo, consider ca sunt profesionisti. La ce te referi cand zici "safe pentru motorizarea 2.0 tfsi sunt 35 cai"? Motorizarea de 180 sau 211? Din ce citesc pe alte forumuri, motoarele sunt exact la fel, dar cutia multitronic difera prin convertizorul de cuplu. De asta sunt ingrijorat, nefiind in cunostiinta de cauza.
Cele doua motoare la A5 sunt identice. Se poate resofta amandoi la minim 240cp. Multitronic e sensibil la cuplu mare (peste 400nm), nu la cai putere.
@adranvi Ce ar mai fi sa avem 250 cai si 300nM. Aia da resoftare. 2.0TFSI de 211hp are stock 350nM, deci foarte aproape de marja ≈400 safe. Valabil si pentru 2.0TFSI de 180hp, care are 320nM stock. La fel, safe sunt ≈35hp si ≈60nM. @alinturbut Orice este reparabil, bani sa ai.
@audi66 resoftarea la motorul 2.0TFSI, practic, asta inseamna. De la 240 cp pana la 280 cp in stage 1. De cuplu ma speriu putin fiind intre 410 si 440 nm, ceea ce ma ingrijoareaza pentru multitronic. Nu am sa pun linkul de unde am datele pentru a nu fi considerat reclama, dar poti verifica pe site-ul revo.
Am vazut, 2.0 de 180hp il face intre 264hp (431nM) si 293hp (472nM). Daca asta inseamna safe pentru tine, fa-l. Multitronicul fiind o cutie foarte sensibilia, ai sanse sa apara probleme si fara resoftare, dar cu 100-150nM in plus ?
Mi-au comunicat ca pentru multitronic cuplul este intre 400 si 415. Dar tot mi se pare putin marisor.
alinturbut am rugamintea ca de urgenta sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
Mersi de reminder. Mi-am updatat informatiile. As avea totusi inca o intrebare pentru cunoscatori: Se poate trece la motorul de 180 de la mapa lui la mapa motorului de 211? Motoarele fiind identice, am inteles ca difera doar parametrii din mapele motorului.
As dori sa revin cu intrebarea, in caz ca este cineva aici care ar avea raspunsul. Se poate schimba softul la Audi 2.0 tfsi cu 180 CP la softul de 211 CP? Am sunat la cateva firme de tuning si nimeni nu ofera posibilitatea asta. Singura posibilitate este remaparea la o putere mult mai mare, de care nu am nevoie momentan. In plus, am si cutia Multitronic si nu vreau sa o aduc aproape sau la limita potentialului de 400 NM.
Pai tu la 1.8TFSI de 180cv ai 320nm, 2.0TFSI de 211cv are 350nm. Oricum ai face ajungi aproape de limita de 400nm.
Oare de ce ai vrea sa faci asta ? Motorul ala oricum este compromis si asa...iar legat la o cutie automata... Parerea mea este sa il lasi asa si sa te bucuri in continuare de masina asa cum este ! Exista o sigura posibilitate sa pacalesti sistemul cu un ecu aftermarket cu mapare pe strada si care sa iti dea ceea ce iti doresti ( sau ceva aproape de adevar ) ! Dar , din nou , cutia automata este pentru confort si relaxare , nu pentru tunning ! Are rost sa te intreb cum stai cu consumul de ulei ?