1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare motor 2.7 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de Noobster, 2 Iul 2007.

  1. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    nu ma refer la exemple date de tine, ci de oameni de aici de pe forum care si-au softat masinile la tine si au 20 de mii de KM cu softul si nu au avut nicio problema.


    @audi_rs2 : sincer sa fiu am impreia ca vorbesti din auzite... Te-as ruga sa te mai informezi in amterie de chiptuning si powerbox. nu are rost sa spun unde gresesti pentru ca am mai spus-o de atatea ori pe forum.
     
    Ultima editare: 27 Feb 2009
  2. vagman 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2009
    Locație:
    ghost city
    Masina:
    a4 b5 1.9 tdi QUATTRO 1998 200bhp
    Nu sunt un expert ,dar am patito pe pielea mea in anglia .
    dupace mi-am facut remap la program am avut numai probleme si mi-au pierdut programul original si a trebuit sa merg la reprezentanta sa-mi instalez din nou pt extra cost si de acest motiv folosesc tuning box.
    NU ZIC CA ESTE SUPER DAR ESTE MAI REABIL ,PAREREA MEA.
    Scuze pt neintelegere dar eu am vb. din experienta pe care am avuto.
    MULTUMESC PT. SFAT
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Problema este ca ai dat peste niste NEprofesionisti! ai avut ghinion. dar sa nu generalizam! pentru ca in primul tau post cu referire la aceste probleme nu ai specificat ca tu ai patit chestia asta.
     
  4. vagman 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2009
    Locație:
    ghost city
    Masina:
    a4 b5 1.9 tdi QUATTRO 1998 200bhp
    Stiu SORRY. M-am exprimat gresit.
    ALTADATA O SA FIU MAI ATENT SI MAI EXPLICIT LA REPLICI.
    Am avut o experienta nu prea fericita si am incercat sa descriu exemplul dat de mine. nu am incercat sa fac pe cineva sa faca ce am facut eu.
    SORRY.
     
  5. Jeff 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Mitsubishi EVO
    Si ca sa fie si putin didactic topicul: nu puterea ci cuplul este cel care dauneaza ambreiajului, mai ales un cuplu mare la turatii mici. M-am ocupat si cu powerboxuri inca din 2004, am si avut pe masina si cunosc senzatiile unui varf de cuplu care te baga in scaun, dar care dispare in 200-300 rpm. In schimb prin chiptuning graficul de cuplu si putere se pot intinde frumos si uniform pana la 4000-4500rpm la un turbodiesel.
     
  6. vagman 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2009
    Locație:
    ghost city
    Masina:
    a4 b5 1.9 tdi QUATTRO 1998 200bhp
    TOT CE ESTE POSIBIL
    dar la mine a fost cotrarul. tuning boxul a avut efect mai mare decant remapul.
    am avut un audi 2.5 tdi quattro si le-am testat pe amndoua (REMAP SI TUNING BOX)
    NU AM GASIT PROFESIONISTI INCA!!
    AM SA MAI INCERC DIN NOU CU REMAP
     
  7. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    de curand s-a lansat si pentru publicul larg

    A4 2.7 TDI 190 Cp - new model
    Marca: Audi
    Combustibil: Diesel
    Model: A4 2.7 TDI 190 Cp - new model
    An: 2008 -
    Putere Originala: 190 Cp
    Putere Superchips: 239 Cp
    Cuplu original: 400 Nm
    Cuplu Superchips: 470 Nm
    Pret: 500 Euro
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2011
  8. claudiu88 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    audi q7 2009
    salut
    vreau sa-mi pun si eu vreo 40 de caluti pe masina in plus, dar mi-e frica cu cutia ...ca e automata....am auzit tot pe forum, ca trebuie sa-mi rescriu si cutia?? e adevarat?
    si unde ati recomanda sa mi-l pun ??
     
  9. Florin Sandu

    Florin Sandu Banned

    Înscris:
    26 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI QUATTRO, Audi A3 1,6 FSI
    Claudiu, cutia nu are nimic si nu trebuie sa rescrii nimic
    intra si tu pe www.superchips.ro si vezi ce obtii din softare, vreo 45 Cp si vreo 61 Nm in plus :racer::racer::racer:
     
  10. georgebnd

    georgebnd 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 Tdi Multitronic
    Chip-tuning-Audi A5 2.7 Tdi

    Sal,tocmai mi am pus un chip de la firma Superchips si de la 190 de cai am ajuns undeva la 239 si cuplul mi s a marit cu 70nm conform 'Superchips".
    Plusul de putere se simte considerabil de la 3000+rpm dar inainte de 3000rpm parca e mai leshinata decat era inainte.Nadir,cel care a montat chipul a dat dovada de profesonalism si chiar sunt multzumit pana acum de alegerea facuta mai ales ca nu poate fi detectat la revenirea in service ceea ce ar duce in caz de detectare la o pierdere a garantiei.Ca si etalon mi am luat un A6 3.0 tdi din 2007 care din mers ma ardea rau dar acum pot spune ca dif e insesizabila dar tot in favoarea lui.
    Avand in vedere ca am montat acest chip ce sfaturi imi dati pentru a proteja motoru,este cazul sa fac ceva in plus?
    masina are 19000km si e multitronic
    :)
     
  11. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Salut,e normal sa ti-i se para mai lesinata ca inainte pana in 3000,deoarece cuplul tau acum intra de la de la o turatie mai mare ca inainte,ex:daca inainte plaja lui era intre 2200-3500,(e doar un ex.,nu stiu exact la masina ta),acum el actioneaza intre 2600-3300,Nadir stie mai bine,poate sa-ti spuna cum funtioneaza in parametrii actuali. In rest nu ai ce proteja,eu l-am pus la 7000 km,eventual fa-i schimbul de ulei putin mai repede,pe la 12000,dar si chestia asta e relativa! Bafta si forja!;)
     
  12. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pai nu e normal deloc.
    daca inainte avea cuplul maxim de exemplu intre 2200 si 3500 iar acum il are intre 2600 si 3300 iar inainte era exact 400nm iar acum este 470 nm, cei 470 nm sunt intr-o plaja de turatie superioara intr-adevar. insa la cele 2200 ture acum cu siguranta ar trebuisa aiba un cuplu superior fata de ce avea inainte.
    sa spunem ceva de genul 430nm fata de 400nm.

    daca inainte la 1700 de ture avea 350 nm acum ar trebui sa aiba 370nm.

    indiferent ce ar fi, cuplul ar trebui sa fie mai mare acum indiferent de ce turatie vorbim.

    de asta nu-mi plac mie carpelile astea ce se numesc tuning. iti faci varza electronica ce gestioneaza motorul si te poti trezi cu astfel de surprize si in plus de asta iti poti distruge ambreiaj, motor, cutie daca te dai un pic la masina.
    nici abt, nici mtm nu as accepta pe masina mea indiferent ca mi-ar fi oferite gratis


    pt a te lamuri, incearca sa te uiti peste o curba de cuplu si putere de inainte si de dupa tuning.
     
  13. oaspetele 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    VW GOLF VI 1,6 mpi ;Superb Combi 2,0tdi 125kw
    Eu cred ca aici conteaza si cutia de viteze, in cauza multitronic.
     
  14. georgebnd

    georgebnd 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 Tdi Multitronic
    ok

    merci frumos,vad ca exista pareri pro si contra chip-tuning.Traian si Decebal poti argumenta dc crezi tu ca o rescriere a softului aduce anumite 'prejudicy' autoturismului,mai sunt si altzy de acord cu el?:)
     
  15. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Nu aduce nici un prejudiciu,doar ca el functioneaza in alti parametrii,superiori, la limita celor acceptati de producator,asta in cazul in care ai un soft bine facut!
    De 8 ani incoace, toate masinile mele au fost resoftate,inca din timpul rodajului(pana in 15.000 km)si nici cu una nu am avut probleme!:hi:
     
  16. georgebnd

    georgebnd 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 Tdi Multitronic
    da

    sunt de acord cu tine masimo si eu am mai avut pe un MB 220 cdi un soft de la 18000km si pana la 95000km nu am avut nici o problema probabil conteaza cum,unde si cat de bine e reconfigurat softul.Ce sa zic,am cunostintze care in urma re-softarii au avut de suferit deci e o chestiune relativa,oricum astept pareri pro si contra soft,chip-tuning si eventuale sfaturi.. :readit:
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    pai uite cazul tau.
    la turatii reduse masina trage mai prost ca inainte. la turatii mari, trage mai bine. probabil rareori te tii de liniute ca sa simti ca masina trage mai bine. in rest, mergi probabil pana pe la 2500 ture unde dupa cum spui masina merge mai prost.

    tinand cont ca 90% din timp mergi pana in 2500 ture, 90% din timp vei simti ca ai facut un downgrade la motor si nu upgrade.

    cred ca asta e un motiv suficient.

    mai era un tip cu un a5 3.0tdi ce-si urcase motorul pe la 300 cp si 600 nm si dupa ce a schimbat multe componente ulterior "upgrade-ului", s-a linistit.
     
  18. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Acum hai sa nu fim fixisti,Traian vad ca esti foarte vehement atunci cand este vorba de resoftare,si asta si in alte postari nu doar in asta,nimeni nu detine adevarul absolut. Eu am ridicat chiar mai mult performantele motorului decat tipul de care amintesti, fara sa intampin cea mai mica problema,sunt f.f.f.multumit de felul in care imi merge masina!Am 25.000km facuti cu modificarile si vreo cateva curse legale pe pista,plus altele, cu performante remarcabile si victime sonore!M-am rugat de cei de la MTM sa continuam modificarile,stiu ca pot ajunge la 400 de cai dar m-au refuzat politicos.Argumentul:e numele nostru in joc,cred ca spune ceva!Chiar am scos untul din ea de cate ori s-a ivit ocazia,repet,fara cea mai mica problema! E foarte important cine face modificarile,nu exista ieftin si bun!In concluzie:faci ce faci,dar...sa stii ce faci!:)
     
  19. georgebnd

    georgebnd 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.7 Tdi Multitronic
    :)

    nu ca imi pare rau s au regret,dar consumul masinii mele a crescut ca urmare a resoftarii cred ca e valabila treaba ca daca iti pui chip iti consuma masina mai putin doar dak mergi incet s au normal dak mergi mai tare mie personal imi consuma mai mult ceea ce mi se pare normal.
    la mers in orash si relativ agresiv :whip: de la 10% acum imi consuma 15%,a si am observat la unii ca dupa ce merg cu masina mai forja asha lasa masina 3-5min pornita sa se raceasca turbina,e valabil si la mine,e valabil in general?
    :)merci:)
     
  20. masimo

    masimo Silver Member

    Înscris:
    29 Iul 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI with REVO Stage 3 DPF Bypass Software,VW Touareg 3.0 TDI,2011
    Pai dupa forja,cu sau fara soft lasi sa mearga motorul un minut(ajunge)pentru a sa racii turbina. Georgele,chiar asa,ti-a sarit consumul de la 10% la 15?::think:,:no:
     

Distribuie pagina asta