Pai cel mai bine pentru mine suna un GTD2060 hibrid plug-n-play pe motoarele noastre care are VNT de ultima generatie (GTD) si ball bearing pentru un spool rapid. Cu toti cu care am vorbit aici in tara au incercat sa ma convinga spre un hibrid bazat pe gtb2260 simplu, dar inca nu am primit nici un argument logic, inafara de costuri. Nu ma consider un expert dar ceva experienta am (cu vechea masina am reusit 230 de cai dintr-un 1.9 tdi https://s22.postimg.cc/4p45sfm4x/ARL_SM-12-_COD_V2.jpg )
tavi acea masuratoare pe care ai postat-o este incorecta. te rog sa mai intrebi si pe altii daca pe mine nu ma crezi. nu o sa-mi argumentez afirmatia pentru ca nu e locul potrivit pentru o asemena discutie.
Te uiti la solutii exotice care in final nu aduc aproape nimic in plus, doar suna frumos si cam atat, doar mult bla bla. Nu mai vorbim de 1000 sterline extra aruncate In final comparam graficele si vedem ce ai tu in plus fata de solutia mea mioritica.
Te referi la dyno-ul de la 3.0 TDI 272? A fost primul care l-am gasit pe google. Sper ca nu-i cu suparare dar teoretic varianta lor suna foarte bine. Acum intradevar e exotica si n-am vazut-o pusa pe un 3.0 tdi inca. Daca ar fi sa obtinem un dyno cu ea pe masina probabil am fi lamuriti daca e justificata sau nu. Asta ziceam ca pe mine m-ar interesa mai degraba o turbina cu un spool cat mai ok. Nu neaparat valori maxime extreme. De asta ma uitam la tehnologiile noi de pe turbinele GTD.
Te uiti unde nu trebuie. Uita-te cine foloseste la noi ultimele turbine de generatie 2 pe evacuare , din 181 grame cat are o turbina de amg , asta noua are 137 grame si o geometrie mai eficienta, spool mai bun. Daca tii neaparat iti face o hibrida plug and play pe rulmenti, cu tw asta usoara Nu ai vazut-o pe 3.0 deoarece in afara de DS nimeni nu e nebun sa arunce banii pe chestii extrem de scumpe si neprobate care nu si-au dovedit performantele.
Incep sa inteleg de ce le sare mustaru' celor din staff, aceleasi intrebari over and over.. la un moment devine obositor/iritant sa te tot repeti cu aceleasi raspunsuri. Degeaba va to repetati cu aceleasi intrebari ca nu prea s-a schimbat nimic in materie de recomandari/know how, in afara de Dragos, Ginel, Ionut(king_bv) si anarchy nu mi-as lasa motorul pe mana nimanui, nici macar de'a moca. Facem pariu ca urmeaza cineva si pe 2.0tdi sa intrebe de recomandari
Pe bune acum cred ca cine mai pune astfel de întrebări merita un scurt shake off bann Ne-am cam saturat toți de over and over questions Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
La un audi a7 326 cp competition , cât ar fi maximul de cp care pot sa i adaug fără sa mi cedeze cutia sau motorul ?
Asta stie un tuner bun care are Dyno, nu noi din fata tastaturii. Bafta. Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
Din cate stiu Dragos scoate 410-430 din setupul original, foarte safe vazand ca la 450+ nu a picat nici un motor inca.
chiar sunt curios ce reusiti sa scoateti din el competition vine si cu alte injectoare deci e posibil sa urci mai mult de 400 dar Dragos va sti mai bine
Am făcut resoftare la mașina și nu simt nici o diferența. După câți km mașina merge in parametri maximi ?
Imediat dupa ce ai facut resoftarea se simte diferenta. Daca nu simti nimic inseamna ca nu au facut nimic. O crestere de putere se observa imediat, nu dupa o vreme.