1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare motor 3.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de balaurul, 29 Iul 2009.

  1. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Pai cel mai bine pentru mine suna un GTD2060 hibrid plug-n-play pe motoarele noastre care are VNT de ultima generatie (GTD) si ball bearing pentru un spool rapid.
    Cu toti cu care am vorbit aici in tara au incercat sa ma convinga spre un hibrid bazat pe gtb2260 simplu, dar inca nu am primit nici un argument logic, inafara de costuri.
    Nu ma consider un expert dar ceva experienta am (cu vechea masina am reusit 230 de cai dintr-un 1.9 tdi https://s22.postimg.cc/4p45sfm4x/ARL_SM-12-_COD_V2.jpg )
     
  2. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    tavi acea masuratoare pe care ai postat-o este incorecta.
    te rog sa mai intrebi si pe altii daca pe mine nu ma crezi.
    nu o sa-mi argumentez afirmatia pentru ca nu e locul potrivit pentru o asemena discutie.
     
  3. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Te uiti la solutii exotice care in final nu aduc aproape nimic in plus, doar suna frumos si cam atat, doar mult bla bla.
    Nu mai vorbim de 1000 sterline extra aruncate :) In final comparam graficele si vedem ce ai tu in plus fata de solutia mea mioritica.
     
  4. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Te referi la dyno-ul de la 3.0 TDI 272? A fost primul care l-am gasit pe google.
    Sper ca nu-i cu suparare dar teoretic varianta lor suna foarte bine.
    Acum intradevar e exotica si n-am vazut-o pusa pe un 3.0 tdi inca. Daca ar fi sa obtinem un dyno cu ea pe masina probabil am fi lamuriti daca e justificata sau nu.
    Asta ziceam ca pe mine m-ar interesa mai degraba o turbina cu un spool cat mai ok. Nu neaparat valori maxime extreme. De asta ma uitam la tehnologiile noi de pe turbinele GTD.
     
  5. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Te uiti unde nu trebuie. Uita-te cine foloseste la noi ultimele turbine de generatie 2 pe evacuare , din 181 grame cat are o turbina de amg , asta noua are 137 grame si o geometrie mai eficienta, spool mai bun.
    Daca tii neaparat iti face o hibrida plug and play pe rulmenti, cu tw asta usoara :)
    Nu ai vazut-o pe 3.0 deoarece in afara de DS nimeni nu e nebun sa arunce banii pe chestii extrem de scumpe si neprobate care nu si-au dovedit performantele.
     
    tavicosma apreciază asta.
  6. teddyb 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2013
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Ex: audi tt 225 quattro APX, '00 , 294hp. Actuala: audi a5 3.0 tdi 2009 445hp.
    Hibrida de gen2....sa vedem cum misca!
     
    Horia88 și tavicosma apreciază asta.
  7. Sdrago

    Sdrago 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a7 BiTDi 4G tip motor CGQ 313cp
    Salut,
    Pentru resoftare motor 3.0 TDI pe cine imi recomandati in Bucuresti ?
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Dragos de la Completechip, pe cine altcineva?
     
  9. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Incep sa inteleg de ce le sare mustaru' celor din staff, aceleasi intrebari over and over.. la un moment devine obositor/iritant sa te tot repeti cu aceleasi raspunsuri.
    Degeaba va to repetati cu aceleasi intrebari ca nu prea s-a schimbat nimic in materie de recomandari/know how, in afara de Dragos, Ginel, Ionut(king_bv) si anarchy nu mi-as lasa motorul pe mana nimanui, nici macar de'a moca.
    Facem pariu ca urmeaza cineva si pe 2.0tdi sa intrebe de recomandari
     
    paulkf apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pe bune acum cred ca cine mai pune astfel de întrebări merita un scurt shake off bann

    Ne-am cam saturat toți de over and over questions

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  11. teddyb 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2013
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Ex: audi tt 225 quattro APX, '00 , 294hp. Actuala: audi a5 3.0 tdi 2009 445hp.
    Bun si bronzu...
    Trebuie sa controlez pompa de joase insa,dar cred ca e pe duca..
     
    Horia88 apreciază asta.
  12. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Bun rezultat mai sus!
     
  13. ownestown1234

    ownestown1234 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a7 3.0 BiTD V6 competition (326 Hp) quattro Tiptronic
    La un audi a7 326 cp competition , cât ar fi maximul de cp care pot sa i adaug fără sa mi cedeze cutia sau motorul ?
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta stie un tuner bun care are Dyno, nu noi din fata tastaturii. Bafta.
    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. teddyb 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2013
    Locație:
    craiova
    Masina:
    Ex: audi tt 225 quattro APX, '00 , 294hp. Actuala: audi a5 3.0 tdi 2009 445hp.
    400+ - circa cu soft decat. Maximul maxim nu se stie...dar 500 cred ca rezista.
     
  16. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Din cate stiu Dragos scoate 410-430 din setupul original, foarte safe vazand ca la 450+ nu a picat nici un motor inca.
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    chiar sunt curios ce reusiti sa scoateti din el
    competition vine si cu alte injectoare deci e posibil sa urci mai mult de 400 dar Dragos va sti mai bine
     
  18. ownestown1234

    ownestown1234 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a7 3.0 BiTD V6 competition (326 Hp) quattro Tiptronic
    Deocamdată stage 1, după, mai vedem.
     
  19. ownestown1234

    ownestown1234 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a7 3.0 BiTD V6 competition (326 Hp) quattro Tiptronic
    Am făcut resoftare la mașina și nu simt nici o diferența. După câți km mașina merge in parametri maximi ?
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Imediat dupa ce ai facut resoftarea se simte diferenta. Daca nu simti nimic inseamna ca nu au facut nimic. O crestere de putere se observa imediat, nu dupa o vreme.
     
    Cata_ADC și z1daru apreciază asta.

Distribuie pagina asta