Salut, De ceva timp am zis sa fac la un tunner consacrat soft pentru masina mea. Am ales revo. Am facut softul de putere cu fulie schimbata. Toate bune si frumoase insa masina mea din 470 cai cat trebuia sa scoata se duce undeva la 425-430 cai pe dyno. Adrian revo oradea mi-a recomandat sa scot cats de tot dar este o mare prostie si daca faceti asta masina va suna ca o tigae si veti pierde din start 30 cai. I-am explicat ca masina mea nu merge, el invocand ca este compresorul meu obosit ca am joc bla bla. Am cumparat un compresor nou surpriza, aceeasi problema: masina mea nu depaseste 425 cai, iar eroare pe VCDS cu boost presure si MAP, MAF. Nu era compresorul bineinteles. Timp de o luna am tot lucrat la masina, am desfacut tot motorul, am schimbat pompa de apa fiind vacumatica , am pus epurator nou , compresor nou, oring uri injectoare, catalizatoare inapoi pe masina sport, evacuare miltek valvesonic, furtun silicon, admisie forge, rola noua forge compresor. Masina este absolut ca noua, s-a verificat fiecare furtunas in parte de vaccum nu pierde pe nicaieri si totusi masina da eroare de boost presure. Tind sa cred ca softul este de vina din moment ce am schimbat tot ce se putea schimba si masina tot nu merge. Adrian de la revo bineinteles ca el spune ca am o problema la masina dar nu vad ce problema as putea avea din moment ce masina a fost refacuta complet ca sa zic asa. Astept o parere de a voastra sa imi spuneti daca ati mai intalnit problema asta . Multumesc.
Ai incercat sa pui softul stock inapoi si sa vezi daca dispare eroarea? Daca da, mi se pare perfect de bun simt sa renunti la softul lor, iei banii inapoi si faci la altcineva. P.S. Nu e cam putintel chiar si targetul de 470 cu fulie schimbata? Eu am 460 doar din soft si furtun admisie.
Nu am incercat. Ai masurat-o pe dyno? maine ma vad cu un reprezentant revo Bucuresti sa imi puna softul sa vedem daca eroarea persista. Am fost personal la Oradea sa fac softul si acum nu mai raspunde la telefon invocand faptul ca are ceva masina mea. Nu vad ce poate avea din moment ce am totul nou in momentul de fata. Ce soft ai pe ea tu ?
Da, am facut dyno before/after. 331 stock, 427 doar cu soft si 460 cu filtru k&n si furtun admisie. De la MRC. Soft ECU & TCU. Ai primit vreo factura de la el? Daca refuza sa-ti puna stock si sa-ti dea banii inapoi, as incerca macar o sesizare la firma mama. Daca ai factura, du-te direct la ANPC.
Fara suparare insa vina iti apartine, nu te-ai informat si te-ai dus fix unde nu trebuie. revo nu pot fi incadrati la 'tuneri consacrati'. Ca sa nu mai zic ca te-ai apucat sa schimbi juma' de motor degeaba. Ieseai destul de simplu si rapid din situatia asta, pus soft stock inapoi, facut log vazut erori, 0 erori - refacut soft sau banii inapoi. Era mult mai bine sa ne fi scris aici din prima si iti luai din start banii inapoi fara alte 'complicatiuni'. Nu mai plecati urechea la toti hârciogii.
Ai dreptate , acum greseala am facut o. Voi merge azi la alex apr si sunt sigur ca se rezolva problema. Clau ai intalnit si tu problema asta ? Sau de unde sti ca nu sunt ok?
Nu te duce acolo. Fa soft la MRC pentru masina ta chiar daca vei astepta ceva timp. Nu mai fi asa grabit (simt ca faci parte din tipologia care "vreti acum" ceva). Tu in loc sa citesti si sa te informezi luni de zile despre cine face soft la masina ta, ce inseamna, cine sunt profesionisti si asa mai departe te-ai dus ca "vitelul la taiat", singur. Internetul este nemarginit si in loc sa citesti acum suporti consecintele deciziei pe care ai luat-o de unul singur si de capul tau.
Da stiu. Am vorbit si cu Mihnea dar este non stop plecat trebuie sa astept dupa el. Eu am eroare de boost in momentul de față. Asta ma supăra cel mai tare
Nu esti singurul cu probleme la revo, de la ce ai patit tu si pana la valori umflate cam asta ii caracterizeaza. Eu prin prisma oamenilor pe care i-am cunoscut am fost scutit sa pic pe mana lor. Si oricum exista informatii destule cat sa iti faci o idee despre tunerii cu adevarat buni, tot asa am facut si eu selectia la inceput. Acum nu-i bai, ai facut.o aia e dar macar pe viitor incearca sa te informezi extrem de bine, in orice ai face la general.
Problema mea am gasit o astazi. Masina nu facea presiune deoarece aveam soft abt fabrica adica un calculator conectat la ecu meu. Ecu abt nu lasa calculatorul principal sa atinga valorile mai mari . Il restrictiona. Acum masina face presiune. Va multumesc
Deci dupa toata nebunia, motor si multe anexe noi... vrei sa spui ca problema era "deoarece aveam soft abt fabrica adica un calculator conectat la ecu meu" ???
Si cei care ti-au umblat la masina pana acum nu au vazut asta ? "Profesionisti cu adevarat". Sa mai mergi pe la ei si le mai dai si bani.
S5-ul meu Cabrio a scos 456 cu fulia schimbata ( soft tot la MRC ) - verific si eu daca nu am vreun calculator ascuns ))) Glumesc - sunt masini si masini - cifrele sunt mai putin importante - conteaza senzatia oferita - pentru restul exista Mastercard .