Ce cifre ati obtinut prin modificarea BiTdi-ului ? Pana acum avem urmatoarele CompleteChip Iasi - Bucuresti '' Audi 3.0 BI-TDI, variante de putere 313hp, 320hp, 326hp ( toate au acelasi cuplu declarat de 650Nm ) ECU de tip EDC17CP44 password protected Primul pas este upgradarea ( acolo unde este posibil ) la ultima versiune de soft disponibila de fabrica - operatiune pe care o realizam noi, gratuit Ca si posibilitati de resoftare - soft de strada normal, asa zis "stage1", DPF activ, aprox 365-370hp / 750-760Nm - soft de strada cu DPFOFF, asa zis "stage2", aprox 375-385hp / 780-800Nm - soft "race" cu DPFOFF fireste, asa zis "stage3", peste 395-400hp / 800Nm, in functie de configuratia hardware a masinii Timp de interventie asupra masinii pentru realizarea operatiunii: 1 zi. Totul se petrece pe standul nostru 4x4 de la Bucuresti, din Pipera, se pleaca de la masuratoarea initiala stock si se dezvolta configuratia in functie de fiecare masina, adica soft custom, nu exista ceva predefinit. Dupa interventie, ECU primeste si unlock dpdv al protectiei la tuning si orice alte modificari ulterioare in soft pot fi operate prin OBD ( ceea ce nu e posibil in softul original ). '' Stage 1 (software) standard 313-320-326-340 cp / 650 - 700 Nm - modificat la 380 CP / 800 Nm Stage 2 (Software optimizat pe Dyno ) modificat la 400 cp si 825 Nm Stage 3 (Software, excl. mechanische aanpassingen) modificat la 440 cp si 875 Nm M-CANTRONIC AUDI A6 3,0 BITDI 365 HP (269 KW) / (280 KW ) COMPARISION MTM-PERFORMANCE VS. SERIES-PERFORMANCE MTM Series max. performance kW/Umin 269 / 4000 - 4600 230 / 3900 - 4500 max. torque Nm/Umin 740 / 2000 - 3000 650 / 1450 - 2800 cp 365/385 v-max unverändert 250 km/h 0-100 km/h 5,0 s 5,3 s DP-Race 405 CP si 853 Nm ShiftTech A6 allroad quattro 360 PS pe dyno The Superchips remap retains everything that makes the V6 engine such a success and builds on that, offering an additional 41bhp at 3274rpm and an incredible 116Nm of extra torque at 2806rpm Stage 1 AUDI, A6, 3.0 Bi Tdi Power Torque Stock 313ps 479lbft REVO Stage 1 Software from 343ps to 353ps from 554lbft to 586lbft
Cele mai bune rezultate posibil la nivel mondial pe modelul asta le au Complete Chip si DIO Performance. Ultimul run cu masina Dio a scos 11.9s / 402m si undeva la 450 cai parca (injectoare marite, IC, turbine marite, evacuare mare, IC). La primavara o sa vedem cu adevarat performantele cronometrate cu precizie, se lucreaza mult pe 3.0 bitdi, probabil "low 11s /402m" Dyno de la JD Engineering este foarte generos acest lucru fiind cunoscut deja, pe asta se bazeaza businessul lor , sub nici o forma nu se ajunge cu echiparea stock la performantele respective (450 cai cu injectoare stock) Din cauza faptului ca softul nu poate fi protejat acestia nu ofera oricui softul ptr Top performance, daca am inteles eu bine, si ii inteleg perfect.. Ca sa aveti termen de comparatie, cel mai puternic 3.0 din UK street legal estimat la 465cai scoate 12.1s pe Santa Pod
@MacMac multumim de info, datele de mai sus sunt oferite pe site-urile lor oficiale, acum cum spui si tu stoc e aproape imposibil sa urci atat de mult Si un 400 de cai pana la urma fara modificari interne mi se par totusi greu de atins... Nu am auzit de Complete Chip sau de vreo lucrare a lor , la DIO cu intercooler Wagner , downpipe scoti 427 sau doar cu un simplu soft 370
Complete chip are cele mai rapide tdi in Romania. Nu o luati ca publicitate. Nu sunt asociat cu nimeni in domeniu. E greu de stiut ce ai voie sa spui pe forumul asta Fara modificari interne duc 500 cai fara probleme dar e nevoie de motorina..pompa, injectoare turbine etc.
@MacMac avem regulament nu trebuie sa iti faci griji , te asigur de asta Orice urma de publicitate sau altele care incalca regulile dispare si vine la pachet cu sanctiune Ca ai facut soft cu ei si ai fost multumit asta este opinia ta si ai dreptul sa o faci publica cata vreme in spate nu sta reclama sau altele Totusi suntem pe cel mai bun forum destinat brand-ului Audi statisticile o spun nu eu Revenind la subiect 500 de cai e mult pentru daily driver , cutia va trebui si ea modificata in plus putini intra in turbinele bi-tdi ului de pompa si injectoare nu mai zic Complete chip au vreo masina facuta vorbind strict de Bi-Tdi , un grafic Dyno sau altceva sa vorbim pe date concrete. Sunt interesat si poate ajuta si pe altii in luarea celei mai bune decizii. Eu sunt curios de ce arata un stand dyno setat sa fie aproape de realitate nu de SF
A6 stock, downpipe+DPFOFF, resoftare CompleteCHIP Rezultatul din film este intermediar, momentan masina ruleaza @ 425 cp, urmeaza update dupa instalare intercooler Wagner.
Salut, La nivel european, exista o mica problema cu resoftarea acestui model, nu multe firme estimand rezultatul final peste 350-355hp ( a se vedea Revo UK , de exemplu). Exista tunerii "de casa" ai VAG, gen ABT, MTM, unde puterile sunt peste acest prag, si izolat alte firme gen cele mentionate mai sus, unde puterile trec de asemenea de acest prag, uneori chiar peste 400 hp. Graficele din Olanda, ca orice alte grafice de pe standuri Superflow, le consider ca fiind glume extrem de bune, asa cum alt antevorbitor a si precizat deja. 450 hp pe sistemul de injectie stock al masinii nu sunt sustenabili dpdv hardware, dar asta o spun eu si nu trebuie sa ma credeti pe mine pe cuvant. Pe un stand plauzibil cu realitatea, cu o masuratoare corectata DIN, un astfel de Bi'tdi in mintile lui face aprox 315-330 hp stock, poate chiar putin mai mult cu DPF-OFF, si 660-675 Nm. A6-le alb din film a avut ceva probleme initial, dezvoltand doar 309 hp cu DPFOFF. A7-le dezvolta aprox 320 hp stock cu DPF-OFF. La o resoftare normala, motorul poate dezvolta aprox 775Nm / 375hp cu DPF activ. Intr-o setare agresiva din punct de vedere al boost-ului, consider ca poate face 10 hp in plus cu DPF activ. Fara DPF poate face 800-820 Nm si 395-405hp, restul mecanicii fiind stock. Peste pragul asta vorbim de intercooler upgrade, etc. Cutia tine oficial 900 Nm conform ZF, neoficial 1000Nm. Pentru orice alte nelamuriri, sunt aici. Dragos, de la firma cu CHIP-uri COMPLETE.
Din cate citisem eu doar cutia ZF de RS6 tine 900Nm (oficial). Cea de BiTDI este tot 8HP dar mai slaba. Gresesc eu?
Gresesti , tine fara probleme si a noastra cuplul Sunt multe ce BiTdi resoftate la + 800 Nm care merg destul de bine Baietii de la CompleteChip Iasi au 2 BiTdi facute ce ating valori extrem de bune A7le din filmul de mai jos si A6le lui @Bogdan mbi @clauuualc tu ai Revo ? Sti exact valorile la care ruleaza masina ? Ai facut dyno sunt curios ce valori atinge
Eu am Revo dar nu am nici o idee concret ce valori scoate masina. Masina este stock, mai putin filtrul de aer si carcasa lui care sunt de RS6 (mai mare si cu niste gauri aditionale pe carcasa). Am doar urmatoarele masuratori facute: 13.3s pe 400m. 4.9s 0-100 km/h. 13.4 s 100-200km/h. Pe viitor urmeata intercooler Wagner si poate candva DPF-off. Mai am niste lucruri estetice de rezolvat intai. Am avansat greu pe partea de putere pentru ca mi-a fost frica de cutie si de limita ei de cuplu. Ce stiu sigur este ca RS6 are cutie din alta serie. Am gasit la audi niste desene tehnice suprapuse si cea de RS6 este cu totul mai mare. Daca retin bine BiTDI are 8hp55 iar RS6 are 8hp90. Si mai am o intrebare. A reusit cineva (ceva tuner) sa scoata limitarea de viteza de la 266km/h care este activa la toate BiTDI?
Bogdan mbi - Multumesc. Cu problema asta ma confruntam. Se simte ca masina mai poate insa este limitata electronic. Si in treapta 7 si in 8 tot 266/267 merge maxim. Am vazut ca in video de pe youtube este mentionat de 8hp90. Esti sigur ca asta este cutia? Eu aflasem ca este 8hp55 pe BiTDI.
nu stiu acum pentru cati dintre noi viteza de top conteaza atat de tare eu pun accent pe cuplu si depasiri @clauuualc cutiia de RS6 nu poate fi identica cu cea a BiTdi-ului insa 8HP90 este o cutie pe care standard fara modificari interne nu o vei pune in cap oricat de mult ai da din soft Cum spunea si Dragos de la complete chip sunt zvonuri ca ar tine 900Nm insa depinde de harta si de ceea ce vrei sa obtii de la masina Ok, eu unul sunt nemultumit de tinuta de barca greoaie si de transmisie , simt ca motorizarea poate insa la sol nu pune nici pe departe cei 313 caluti declarati de fabricant Fosta 3.0 tdi s-tronic cu soft de 290-300 ( nu stiu exact puterea pentru ca nu am pus-o pe stand ) se misca extrem de bine,net incomparabil cu bitdi standard Eu as renunta la filtrul de particule, downpipe si un soft cu o crestere de 100 Nm minim mi-ar fi suficient zic acum la rece Un intercooler Wagner iti va mai adauga ceva putere insa la ce folos , masina e de familie folosita la drumuri lungi , nu va sta pe pista de drag niciodata
Asta este factura postata de K U L de cand a facut schimbul de ulei la cutie la service ZF. Masina este tot A6 BiTDI 2013. Scrie clar filtru si garnitura 8hp55. Pe internet oriunde caut 8hp90 gasesc doar pe RS6. Ce sa mai intelegem? nu a dat nimeni jos una de pe masina ca sa stim exact?