1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare - Tuning - Upgrade - motor 1.8 - 2.0 TFSI

Discuție în 'Motor' creată de Gorobete, 25 Aug 2008.

  1. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Ce imi recomandati, chip-tuning sau box-tuning? AM de gand sa umblu putin la motor, si personal, consider ca un box-tuning plus un sistem de racire a aerului mai bun, ar fi suficient deocamdata (30cp de la box + sistem , deci vreo 260...)
    Apropo, ce parere aveti de acest sistem in locul filtrelor clasice? Personal, cred ca este mult peste ele plus ca e facut special pt modelul masinii respective: http://www.goapr.com/Audi/products/intake_carbonio_b7a4.html :icon_thumright:
    A mai tunat cineva acest motor, nu neaparat in editia de 220cp, ci in orice varianta? Ce ati facut la el? Astept pareri. Multumesc.:footy:
     
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    personal nu-ti recomand BOX!

    la ce te referi cand spui de sistemul de racire al aerului?
    si cat are masina stock? 220 CP?

    sistemul de intake pus de tine, este bun, dar depinde de conditiile in care va fi folosit si ce filtru de aer are in componenta. daca este unul foarte permisiv, s-ar putea sa umpli motorul de praf.

    in cauzul tau, la motor turbo diesel nu cred ca te va ajuta prea mult un CAI.
     
  3. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    box?

    Masina are 220 stock si nu e turbo diesel...:blahblah1: Eu folosesc 80% DTM-ul... De ce nu imi recomanzi box????:blink:
    Cat despre filtru, cica are si el ceva in componenta, dar ma gandesc sa schimb si filtrul original cu un BMC sau H&N...ce recomandati? Apropo, unde sunt DYNO in romania, mai ales in provincie? Multumesc.:friends:
     
  4. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    scuze, am citit ultima masina din descrierea ta. (Audi A4 B8 2.0 TDI S-line) si din cauza asta am crezut ca vorbeste de TDI. le-am incurcat. scuze

    nu recomand box-ul, ti-am spus, DE CE? da un searsch pe forum si ai sa vezi de ce, pentru ca s-a mai discutat despre BOX.

    reiau problema si-ti recomand:

    - evacuare completa, turbo back
    - resoftare (nu box)
    - un sistem CAI de calitate.

    H&N parca fac haine? sau aia sunt H&M ? :) cred ca vrei sa zici K&N ? :) aia da fac sisteme de admisie :)

    trecand peste asta, tot nu am inteles ce ai vrut sa spui prin sistemul de racire al aerului...?
     
    Razvan_mihai apreciază asta.
  5. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Da, ma scuzi...cred k am sa renunt sa mai postez thread-uri noaptea tarziu ca scriu prostii. Mda...H&M e cu haine, K&N cu filtre...iar H&N o combinatie inventat de mine intre cele doua :)) Iar sistemul, nu raceste aerul, m-am exprimat gresit, doar ajuta sa bage mai bien aer...se vede pe link. Nu am gasit nimic despre box, dar mai caut acum...scuze daca am postat pe o tema deja deschisa... Merci.
     
  6. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Ce ECU este pe A4 DTM? Daca este EDC18 ca la B8 nu se poate scrie deocamdata in RO, doar afara (ABT are aparat pt asta). Daca este EDC 17 atunci este posibil si este de recomandat (fata de BOX). Adibose a spus ca exista diferentele puse pe forum. In principiu este vorba de modul in care parametrii ECU sunt schimbati. La BOX aceasta preia ce da ECU, transmite mai departe componentelor (turbina, injectoare, etc) si receptioneaza raspunsurile pe care le modifica din nou inainte de a le "pasa" mai departe la ECU. Asta in cazul unui BOX serios nu chinezisme cu rezistenta in ele ce mint ECU ca ai carburantul rece. La resoftare se schimba multi parametrii (cam 40 din ce stiu) pentru a optimiza injectia, timpii, cuplul, puterea, etc. Este ceva mai elaborat si nu cred ca aici este locul unde trebuie dezvoltata ideea asta.

    In functie de ce performanta vrei sa obtii, sunt si altele la care sa umbli. Kit de admisie si evacuarea ar fi primele, dar nu neglija nici un intercooler mai mare sau injectoare mai performante (daca se ajunge la limitare din partea lor). La CAI, in afara de K&N care nu este asa de performat ca sistem complet (sunt bune filtrele conice pe care le folosesc si alte marci, dar kit-ul de CAI nu este asa bun ca la altii) mai exista si: Injen, Forge (pe astea le poti gasi aduse in RO de Racing Nick) sau si mai bine ar fi EVOMS (pe astea insa nu le aduce nimeni in RO trebuie sa te descurci tu sa le iei din SUA). Daca nu ai posibilitatea sa iei EVOMS, incearca un Injen. Este mai bun decat K&N si foloseste aceleasi filtre.
    La evacuare poti incerca Miltec, au un raport pret/calitate bun.
     
  7. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Multumesc!

    Multumesc mult pentru timpul acordat pentru a-mi raspune la nelamuriri. :friends:
    Oirucm, si cel de la Carbonio trebuia luat tot din SUA, insa acetsa imi convine mai mult pentru ca nu trebuie sa modific nimic, se potriveste perfect!
    Cat despre box, vreau sa folosesc boxul cat si pompa da aer de la http://http://www.motortuning.ro/page.php?18 . Eu cred ca sunt foarte seriosi si vand cele mai bune box-tuning-uri la noi...daca nu, ma gandesc sa merg la SKN (1450€-270cp stage II,desi am auzit de rau despre ei...:think:) sau sa vorbesc cu cei de la RBN pentru ca par a fi profesionisti...:detective2: Cat despre evacuare, sunt fff multumit de ea, nu cred ca are sens sa o schiimb, mai ales ca e de 45mm si finalele de 100mm OEM.
    Apropo, unde gasesc un DYNO bun in provincie? Sau pe care il recomandati in Bucuresti? Cat despre "pulley", ce parere aveti. chiar e atat de bun??? http://http://www.neuspeed.com/products/product_details.asp?app=87|AQ&type=11&ltype=ns_euro&p_id=1910 Eu m-am uitat la cel de la EVOMS si e foarte similar, chiar mult mai ieftin ca pret....cred ca cel de la Carbonio e mai bun...ce zici? Multumesc mult de tot!:friends:
     
    Ultima editare: 27 Aug 2008
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Gorobete spuneai ceva de pompa de aer?? adik? vrei sa te apuci sa umfli saltele in masina ?:))
    Ca si sfat, nu cauta ce ti se potriveste mai bine, ci cauta ce este mai bun pentru masina ta!
    BOX-ul este preferinta ta se pare, probabil ca din nou, te lovesti de acel "nu trebuie sa modific nimic"

    DYNO bun pentru 4x4 nu stiu daca gasesti aici. (in caz ca a ta masina este quattro)

    Daca notiunea de tuning, la tine inseamna "mi se potriveste pt k nu trebuie sa modific nimic" atunci eu nu mai am niciun comentari.

    bafta la tunat! ;)


    :sign_ot:Totusi nu pot sa nu ma amuz un pic asa.... referitor la site-ul pe care l-ai adaugat.

    Descrierea box-tuning: (cum suna, box-tuning! lol....sa continuam)

    Descriere: Folosirea boxtuningului, ca şi tuning extern (bine ca nu EXTREM :) )
    , este mult mai eficient (de ce? nu ne spune nicaieri)
    şi mai rapid decât clasicul chiptuning. (conteaza cat dureaza resoftarea masinii nu? 10 min sau 2 ore, noi de fapt asta urmarim, sa il facem repede NU bine!)
    Deoarece boxtuningul se montează cu mufă originală de fabrică (WOW :))),
    sau cu legarea a câtorva fire (o nimica toata, aproape ca puteti da foc calculatorului original) ,
    nu lasă urmă în calculator: nici nu trebuie demontat aceasta. (sa inteleg ca nu lucreaza cu chestii contondente de nu lasa urme... e bine)
    Se poate demonta rapid şi fără urme (de ex. la vânzarea maşinii) (cand imi fac resoftare, ma gandesc la petele pe ECU si revanzare, asa este... :)) ),
    şi se poate monta pe un alt motor (spre exemplu, un motor de masina de spalat).
    Acest model este destinat pentru toate motoare pe benzină, CU turbo. (ce bine...
    :) ) :sign_ot:
     
  9. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    ...

    No way, m-ai inteles gresit :) Ideea e ca mi se pare mult mai dedicat sistem Carbonio...doar cel EVOMS mi se pare asemanator si de aceea am cerut pareri... Cat despre DYNO, tocmai de asta am si intrebat, a mea fiind Quattro, e putin mai problematic...nu stiu daca am unde sa fac...:meeting:
     
  10. rabanne Junior Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW 530d
    Auzi Rapiere?De unde naiba ai mai scos-o si pe asta cu EDC18? SI de unde ai scos-o pe aia ca la EDC17 merge?Poate ma lamuresti ca eu sunt mult mult in urma cu tehnicile astea;)
     
  11. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Rbn

    Rabanne, daca tot esti on, zi-mi si mie cand poti, cat crezi ca scoti din motorul meu la tine? Am 220 OEM... SI cat ma ajunge? :meeting:
     
  12. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    De unde am scos asta ce Rabanne? Ca EDC-ul de pe B8 nu se scrie inca in RO? Stiu ca la mine este EDC16, la B7 stiam ca este EDC17 si la B8 EDC18. Stiu gresit? Si de asemenea stiu ca nici SKN, nici Superchips, nici ABT, cele din Romania, nu pot resofta ultimul model de EDC...se pune doar powerbox. In Germania la ABT se poate face si resoftare. Stiu ca sunt si ai nostrii in teste, dar inca nu stiu sa fi scos ceva oficial. A reusit MTM sa faca resoftare in RO? Ca nici asta nu am auzit.

    P.S. Si lasa te rog atitudinea asta ironica. Te cunosc (mai mult din auzite e adevarat), stiu multe despre calitatile tale de tuner si rezultatele pe care le-ai avut, nu am pretentia ca stiu probabil nici 10% din ce stii tu la acest capitol...asta nu-ti da dreptul sa ma iei peste picior. Puteai sa spui frumos unde am gresit ca nu-i suparare. Iar daca tot erai atat de bine intentionat si priceput...da-i un sfat omului despre ce sa-si faca la masina ca stiu ca poti. Merci.
     
  13. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Off-topic: Gata...stiu ce am gresit. Nu mai tineam bine minte si am zis ca ultimul EDC este 18... Si de fapt este 17. Inseamna ca la B6 si B7 este EDC16 (EDC16+) si la B8 EDC17. Acum sper ca am spus corect. Dar chestia cu "scrisul" stiu ca este in continuare valabila. Daca tu ai reusit sa resoftezi EDC17 felicitari...si sa imi spui ca iti mai trimit si eu ceva clienti.

    P.S. Da oricum puteai sa-mi zici frumos ca am gresit fara sa fii ironic. Nu toata lumea se naste invatat...mai invata si pe parcurs si nu se supara cand cineva cu mai multe cunostiinte ii spune ceva. Nu eu, oricum
     
    Ultima editare: 27 Aug 2008
    cruise74 apreciază asta.
  14. rabanne Junior Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW 530d
    Intrebarea era mai mult in gluma, nu trebuie sa te lamentezi atata ca n-are nimeni nimic cu tine. Cat despre masina lui, nu are tehnologie EDC, are tehnologie MED, EDC-urile se instaleaza doar pe motoare diesel. Iar tu daca inca mai ai acel A4 ai pe el EDC15:)

    Sa nu vorbim despre ce cred, sa vorbim despre certitudinile pe care le am:) Motorul de pe masina ta este cel de pe GOLF GTI de 200 de cai, motor cu raport de comprimare de 10.5:1 si turbina K03. 245 de cai si 360 nm sunt posibili cu acest motor doar cu soft.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2013
    Laurentiumunteanu apreciază asta.
  15. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    motorul lui Gorobete este 2.0 TFSI, editie speciala de (162KW) 220 CP stock.
    in cauzul asta tot 245 CP se pot scoate ?
     
  16. rabanne Junior Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW 530d
    Motorul lui are K03, este exact motorul de pe GTI un pic impins din fabrica. 245-250 de cai este o versiune cuminte, stage 1 la 1.0 bar de boost, daca opereaza modificari la evacuare si admisie poate urca la peste 270.
     
  17. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2013
  18. rabanne Junior Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW 530d
    Benzina de 98 are densitate mai mica, astfel defaforizeaza aparitia detonatiilor (autoaprinderea) si permit o setare mai agresiva. Dupa cum stim cu totii motoarele diesel functioneaza prin autoaprindere, prin comprimare, motorina fiind un carburant extrem de dens, de aici si logica utilizarii unei benzina cu densitatea cat mai mica:)

    Se pot castiga chiar in jur de 14% cu un motor aspirat daca se utilizeaza o benzina de calitate. Motoarele se impart in doua categorii: aspirate si turbo, indiferent de carburantul utilizat iar castigurile de putere sunt mai mari la motoare turbo datorita faptului ca odata cu modificarea injectiei si aprinderii se poate mari si cantitatea amestecului prin dozarea unei cantitati mai mari de aer. Mai mult aer si mai multa benzina, logic putere mai mare, tocmai acesta este principiul motoarelor supraalimentate. La motoarele aspirate nu se poate modifica si cantitatea amestecului nefiind supraalimentat cu aer, de aici castigul de putere fiind mai mic.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mai 2013
  19. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Finally...

    Mda...pana la urma, am facut comanda de toate piesele necesare:
    - Full sistem Milltek de 70mm:superman:
    - Hi-Flow CAT 70mm Milltek:superman:
    - Sistem de aer Carbonio :rockwoot:
    - bucse Powerflex
    - supapa Forge BOV spacer
    - supapa Forge BOV propriu-zisa

    Rabanne...cred ca asta e cam tot ce face pe acest motor in afara de turbina...deci dupa ce imi vin piesele, cam in 2-3 saptamani, iti fac o vizita :D
     
  20. nadir

    nadir Gold Member

    Înscris:
    11 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audis S3 8P
    - Full sistem Milltek de 70mm:superman:
    - Hi-Flow CAT 70mm Milltek:superman:
    - Sistem de aer Carbonio :rockwoot:
    - bucse Powerflex
    - supapa Forge BOV spacer
    - supapa Forge BOV propriu-zisa


    milltek cea mai buna alegere!
    bucsele sunt foarte bune dar o sa iti ia mult din confort, daca mergi zilnic pe strada cu masina nu sunt tocmai indicate mai ales la drumurile din romania.
    poate in iasi drumurile sunt mai bune.

    supapa de la forge nu este tocmai cea mai buna alegere.
    si pot sa iti demonstrez cu mai multe loguri facute pe diverse masini. ( gti simplu, ed 30 si s3, toate cu motorizarile 2000 tfsi)

    ideea este urmatoarea nu stiu daca stii principiul DV`ului del a 2000 tfsi
    totul este comandat electronic si ca sa zic asa este un electromagnet care il activeaza sau nu in functie de cum cere ecu. cel de la forge are un modul care pacaleste partea electrica si isi ia vacum de la masina si in functie de ce zice el se ajuta de facumul de la masina, ei aici intervine asa zis`ul lag.

    si iti mai dau un exemplu concret, cu masinile din cadrul campionatului VW RACING din UK unde superchips este partener.
    au o gramada de modificari la masina si totusi alearga cu DV`ul dat de fabricant, pt ca este cel mai bun cand vrei performanta.


    Daca vrei sa iti faca zgomot si sa se auda, (asta am dedus-o pt ca am vazut ca ti-ai luat si flansa care sa arunce si in admosfera), da forgeul este un compromis care functioneaza avand acel modul care il ajuta sa descarce la comanda ecului, cei drept cu o mica intarziere.

    crede-ma cei de la superchips au testat foarte multe nebunii pe 2000tfsi la fel ca la toate modelele/motorizarile din grupul vag, nu de alta dar cei de la uzina for ca la cursa de 24h masinile sa mearga foarte bine si sa nu oboseasca pt ca doar asa isi pot vinde marfa.

    de aici toate softurile sunt 1 shot! merg din prima si nu dau nici un fel de eroare sau sa apara alte nebunii in timp

    + la modelele noi (2005+) se fa prin OBD si NU INCREMENTEAZA conterul, deci poti dispune de garantie fara a avea probleme cu carcotasii de la diverse service`uri.

    aici se vede experienta din motorsport + experienta si garantie celor 30 de ani de experienta ;)

    success la modificari
     

Distribuie pagina asta