Clauuualc, Ai trecut prin Revo stg I si nu ai fost multumit? sau direct stgII? Ai avut in vedere sau ai incercat si alte firme? Unde ai facut tuning? Oradea? AT? Multumesc.
Salut, pentru dieseluri stiu ca Dragos de la Complete Chip este recomandat pe forum, de aceea l-am si ales pentru masina pe motorina. Insa, pentru motoarele pe benzina pe cine recomandati? Vreau sa fac soft la un Audi TT 2007 2.0 TFSI cod motor BWA, momentan are soft la APR facut de fostul proprietar, insa i-am schimbat evacuarea cu una custom turbo-back si urmeaza zilele acestea admisia EvoMS. Inainte de soft ce ar mai fi recomandat sa-i fac? Mentionez ca masina este folosita ca masina de zi cu zi. Sa nu uit. La cine fac softul vreau neaparat sa aiba dyno, softul sa fie facut cu run inainte si dupa. Eventual sa fie facut custom, nu doar sa puna o harta noua si gata, ai nu stiu cati cai Pana acum, cred ca voi apela tot la Dragos, dar am zis sa aud si parerile voastre.
Salutare! Caut si eu informatii si pareri de la cineva care a facut resoftare pe motor benzina 2.0 TFSI. Motorul meu este versiunea de 180 CP si as vrea sa ii fac ceva sa imi placa mai mult aceasta masina si am inteles ca acest motor poate scoate mult mai mult Sper ca nu e off topic mesajul sau ca se repeta dar nu am gasit nimic pana acum de la nimeni cu C7 resoftare 2.0 TFSI 180 CP. Multumesc
Citeste acest topic integral unde a fost mutat mesajul. Cred ca dupa ce il citesti vei lua cea mai buna decizie. Bafta.
Dupa mai multe cercetari de forumuri si site-uri as tinde sa fac resoftare/remapare la Eric de la Dio Performance. A facut cineva acolo ? Probleme dupa? multumesc
Pentru motorul tau eu iti recomand sa mergi la MRC. Pentru motorizari benzina ei sunt printre cei mai buni.
Salutare tuturor! Am si eu un A4 B8 2.0 TFSI procurat deja cu 2 stage tuning. Recent am testat-o pe Dynomax 4000 si a arata 270.5 cai putere si 417.1 Nm. Baetii mi-au recomandat sa schimb bobinele de inductie de stoc pe cele de la modelul S3 sau S4 pentru a mari performantele primite. Ce parere aveti, ar fi o idee buna si daca a mai incercat cineva asemeni modificari?
Citeste acest topic integral si nu mai deschide topicuri noi aiurea si inutil. Schimbi degeaba bobinele. Ele sunt doar modele revizuite si atat. Nu sporesc performantele motorului cu nimic si cine ti-a spus asta sunt niste prosti. Invata ce inseamna soft la acest motor si invata ce modificari hardware trebuie sa faci la acest motor pentru a spori performantele. Lasa bobinele si verifica valva aia PCV si verifica DV-ul sa fie ultima revizie si vezi cum stai cu tachetul ala la pompa de inalte care se schimba la maxim 10.000 km (adica la fiecare revizie) si pun pariu ca nici nu ai auzit de el, nici nu stii unde se afla si ca trebuie inlocuit periodic. Tot ce ti-am spus eu este deja scris pe forum. Invata si citeste pentru ca doar citind inveti ce motor ai, ce suporta si ce poti face la el. Inca ceva: te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Acum am facut o exceptie si ti-am mutat mesajul unde trebuia sa citesti. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise, daca este cazul. Multumesc pentru intelegere.
Salutare! Sunt membru nou pe forum, am decis intr-un final sa ma alatur comunitatii! Detin un Audi A5 2.0TFSI Quattro 2015 (8TA/CNCE) si, de curand, mi-am luat inima in dinti si am dus-o la un Stage 1 - rezultatele dyno fiind urmatoarele: - 228.9cp => 300.2cp (+31.1%) - 328.7Nm => 478.7Nm (+45.6%) Avand in vedere ca eram restant cu un set de bobine/bujii noi, data fiind remaparea, m-am documentant putin vis-a-vis de un potential upgrade si m-am gandit sa merg pe ceva mai performant. Marea majoritate a entuziastilor din online sunt vanduti pe urmatoarea combinatie: - Bobine NGK R8 (part no 48041) - Bujii NGK Iridium IX BKR7EIX one-step colder, gap-ate la 0.028" (0.7mm) Informatiile gasite au fost usor contradictorii vis-a-vis de compatibilitatea cu motorizarea mea, asa ca am decis sa incerc totusi "pe viu", concluziile au fost urmatoarele: - Bujiile NGK BKR7EIX nu se potrivesc, bujiile stock fiind de 26.5mm (vs 19mm) - asa ca m-am satisfacut cu un set de NGK Laser Platinum PLFE7A8EG @0.028" luate pe seria de sasiu. - Bobinele NGK R8 nu se potrivesc pe mufele stock, dar cumva-cumva, la acestea inca mai traiesc cu speranta...din cauza hype-ului creat in jurul lor... Intrebarile mele, pentru cunoscatori sau pentru cei (la fel de) curiosi: 1. A mai incercat cineva NGK R8 pe motorizarea asta? Aparent, erau plug-n-play pe 2.0TFSI, dar nu si la mine... 2. Exista adaptoare pentru problema mea sau eventual posibilitatea de conversie? Stie cineva de ce fel de conectori este nevoie si/sau alte modificari necesare? 3. In ultimul rand, a simtit cineva o imbunatatire folosind NGK R8? Sunt un must-have pt un Stage 1? 4. Ar trebui sa ma calmez si sa ma rezum la ceva stock (cum ar fi NGK 48409)? Va multumesc! Drumuri bune!
Salut. Imbunatatirea a fost doar "vizuala", ca sunt rosii ). In rest nu am simtit nimic in plus cu bobinele de R8. Rezuma-te la cele stock ca nu are rost sa iti bati capul cu ele doar pentru un stage1.