1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Revizie TT 1.8 180 cp

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de ZgabeartA, 6 Feb 2009.

  1. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    Salutare,

    Trebuie sa fac revizia pentru ca nu imi place cum fac placutele de frana.

    Stiu ca Georgekey a mai facut un thread in trecut despre revizie dar l-a facut pentru motorizarea lui.

    Lista de care am nevoie este simpla:

    1) Ce ulei trebuie sa cumpar si cat;
    2) Ce filtre trebuie sa folosesc;
    3) Ce placute/discuri sa folosesc.
    4) Ce se mai schimba de obiciei ?

    Mentionez ca ultima revizie a fost facuta la 89.000 km, atunci cand am schimbat si distributia (a fost revizie generala, exluzand discurile de frana, in rest, tot).

    La punctul 3, mi-ati recomandat intr-un post anterior sa folosesc Ferodo DS2500 si banuiesc ca discurile trebuiesc aceeasi marca.

    V-as mai ruga daca stiti pe cineva de la care le pot cumpara pe toate pentru a nu alerga prin tot bucurestiul dupa piese.

    Multam pt raspunsuri,
    Gabi
     
  2. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Georgekey stiu ca tot 1.8T are, doar ca e "putin" modificat :p

    Despre ulei la 1.8T se tot discuta pe forum. Eu am A4 1.8T si am ajuns la concluzia ca 5W40 e mai potrivit pentru Romania. VAG recomanda CASTROL. Eu folosesc Castrol Magnatec 5W40 si sunt multumit. Uleiul trebuie sa respecte norma 502.00 pentru service la 15.000 km (recomandat in RO) sau 503.00 pentru LL.

    Filtre Mann sau Mahle.

    Discuri si placute eu personal ti-as recomanda ATE. Frana eficienta dar in acelasi timp destul de moi ca sa nu faca zgomote deranjante.

    La o revizie normala nu se mai schimba altceva, decat daca semnalezi probleme. Schimba toate cele patru filtre (ulei, aer, combustibil, polen).

    Piesele le poti cumpara de la volksman (volksparts.ro / are si topic dedicat pe alt forum unde poti intreba preturi, face o comanda, dar trebuie sa fii membru). Tot la el le poti si schimba, daca nu ai gasit in alta parte.

    Offtopic: Daca esti sigur ca masina are km reali, de ce ai facut asa de repede (ca nr de km) distributia?
     
  3. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    Multumesc pentru info. O sa iau legatura cu volksman pentru piese.

    Offtopic. Am schimbat-o pentru ca asa scria in carte: la 90k km trebuie schimbata + o data cu revizia. Si la golf-ul care l-am luat la fel.. nu ma risc sa crape ceva, mai bine sa fiu eu sigur ca e in siguranta masina :)

    On topic. Placutele Ferodo fac mai multa galagie decat unele stock ?
     
  4. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Depinde de tipul placutelor Ferodo. Dar de obicei sunt inclinate mai spre sport (au si mai moi), si deci zgomot mai mare la franare.
    Eu ti-am recomandat ATE pentru ca spuneai ca ai probleme cu sunetul placutelor actuale. Mi se pare ca ATE vin si ca prima echipare, si dupa parerea mea sunt cele mai potrivite, frana eficienta si zgomot deloc.

    Offtopic: Intrebam de distributie pentru ca la motorul meu (1.8T AVJ) scrie in carte ca se face la 180.000 km.
     
  5. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    Salutare,

    Am facut rost de niste preturi:

    2 discuri fata = 800 ron
    4 placute fata = 250 ron

    2 discuri spate = 200 ron
    4 placute spate = 95 ron

    5 L ulei = 200 ron

    filtrele: ulei, aer, combustibil, polen = 30+40+35+35 = 140 ron

    Total = 1685 ron.

    Intrebarea mea este: daca pun placutele Ferodo pe discuri normale, se intampla ceva ? Sunt oarecum fortat sa le iau separat de discuri pt ca e o cheltuiala maricica in acest moment.

    Astept pareri.
    Gabi
     
  6. m3lc

    m3lc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    piatra neamt
    si la motorul meu 1.8 , 180 cp tot la 180 000 km scrie ca se schimba distributia... am 145 000 si nu a fost schimbata niciodata ! :racer:
     
  7. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    Am zis sa nu risc. Am citit pe alte forumuri de distributii rupte la 60k km... m3lc, ce tip de motor ai ? eu am AUQ din 2004/11.

    In fine, revizie facuta, client (eu) multumit. Am cumparat ATE de la Volksman :rockwoot: .

    Seara buna,
    Gabi
     
    Ultima editare: 5 Mar 2009
  8. m3lc

    m3lc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    piatra neamt
    AUQ am si eu... dar masina e din 2001, iar la motorul meu de 180 CP mi-a aratat pe calculator ca revizia se face la 180 000 km.
    Cat te-a ajuns per total schimbatul? adica cat distributia si cat manopera?
     
  9. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    2800 pentru ca am facut si schimb de ulei + placute + freon + solutie de vazut daca are pierderi + filtre. Deci am facut revizia de 90k asa cum spunea la carte (cu 2000 km mai devreme ce este drept ...).

    Am dat foarte mult, piesele au fost vreo 15 milioane daca nu chiar mai putin dar manopera este mare pentru a trebuit sa desfaca jumatate de masina sa poata ajunge la distributie ...

    BTW, ziceam mai sus ca am facut revizia de curand. revizia a constat in schimbarea filtrelor si ulei care m-au costat app 400 ron:150 ron filtrele, 200 ron uleiul si 50 ron manopera.. durata efectiva de timp ~1h (schimbul l-am facut la un mecanic in care am incredere). + o bere :)))
     
    Ultima editare: 6 Mar 2009
  10. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    pt motorul meu, 1.8T AMK distributa se face la 60k ...depinde

    preturile pt consumabile le ai de la volks? sunt ok.

    la seat am dat 100 ron pt filtrul de benz...niste magari
     
  11. ZgabeartA

    ZgabeartA 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT, 1.8T 180 CP
    Cred ca as fi putut sa iau piesele nitel mai ieftin din alta sursa dar le vroiam repede si nu am vrut sa ma complic.
    Volks mi-a adus piesele a doua zi dupa ce am vb cu el si chiar luasem placute de frana si i-am spus ca am probleme cu discurile de fapt si daca pot sa le dau inapoi. Zis si facut, le-am dat inapoi si cu diferenta de bani mi-am luat discuri ... Mi se pare super ok cum lucreaza (nu ii fac reclama, doar ca m-a impresionat profesionalismul de care a dat dovada.

    In fine, cu distributia eu nu ma joc pentru ca am auzit cazuri ca la 60k sa se rupa, desi scria ca pana la 90k nu se schimba... Mai ales ca masina a fost SH nu puteam sa ma incred ca are km reali pe bord.

    Oricum, sunt multumit cum am facut ultima data service-ul pt consumabile, m-am uitat ce si pe unde se schimba si e super simplu. (exceptie facand filtrul de benzina si schimbul de ulei).

    Btw, dupa 10k km uleiul nu era foarte inchis la culoare, desi trec destul de des de 4-5k rpm.

    Offtopic: un prieten mi-a spus ca treapta a 2-a la un golf gt 140 cp, reuseste sa ajunga la 150 km/h iar la 180 km/h are 6,5 l/100km, ce parere aveti ? :blahblah1:

    oricum, l-am invitat sa imi arate la o linie cand s-o usca pe jos :))
     
  12. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    mergand pe offtopic...

    LOOOOOOOOL
    cred ca e suficient... :)

    Cum sa abereze in felul asta? ce uameni domne! :))
     

Distribuie pagina asta